FC Barcelona sa v dvadsiatom kole španielskej La Ligy Santander stretla na štadióne Benita Villamarína s domácim Realom Betis Balompié. Zverenci Luisa Enriqueho si boli vedomí toho, že v prípade víťazstva sa posunú aspoň na chvíľu na prvú priečku ligovej tabuľky, a tak o túto príležitosť nechceli prísť. Prvý polčas však góly nepriniesol.

Barca po polčase inkasovala, keď sa v sedemdesiatej piatej minúte presadil Alegria. O pätnásť minút neskôr vyrovnával Luis Suárez.

'75 Alegria

'90 Luis Suárez

Zdroj: youtube
Foto: sport.es

Samm33

14
2017-01-29 13:36:39

a je tam -_-....čo sa týka prevedenej hry,dnes je to otras

sid1

22
2017-01-29 13:38:26

To sa dalo nevidiet??? Neverim, to sa nechcelo vidiet

bruno1

3
2017-01-29 13:38:44

Naco hrame ligu kde sa nam nerataju goly? Skurvena liga, skurveny real

Pravda

20
2017-01-29 13:41:10

no to sa pytaj spanielskeho zvazu preco nezaviedli brankovu technologiu ako v anglicku

bruno1

6
2017-01-29 13:42:08

Kto ma pod palcom spanielsky zvaz? urcite nie barcelona

Pravda

4
2017-01-29 13:46:29

no rozhodov ma napr byvaly prezident barcelony :D ma tam vysoku poziciu :) ale celkovo spanielska liga by mala zaviest takuto technologiu

bruno1

-1
2017-01-29 13:55:40

Preco nepovies ze to bol gol ty madridsky provokater? Namiesto toho tu provokujes ako zakomlexovane decko

RougeEtBleu

1
2017-01-29 14:01:27

ach bože :) ako rád sa ja pozerám na nervové výlevy tohto primitíva :)

bruno1

-5
2017-01-29 14:21:06

Pozeras sa do zrkadla ty imbecil?

RougeEtBleu

-1
2017-01-29 14:27:02

prosím píš ďalej. ja sa budem ďalej baviť, skrátiš mi čakanie na večerné zápasy

bruno1

0
2017-01-29 14:52:26

tvoj zivot musi byt riadne ubohy ked je toto tvoja jedina zabava

123456

3
2017-01-29 22:49:10

RougeEtBleu - to už stačilo ty biely buzerant

123456

3
2017-01-29 22:53:14

RougeEtBleu - Nemáš čo robiť ? Debile o čo ti ide choď na tu teplú stránku a neser sa tu. Alebo si môžeš skrátiť to čakanie v gay klube.

peacemaker

-4
2017-01-30 00:10:22

Dvaja havkaci. Jeden hustejsi ako druhy. :D Neskutocna zabavka citat vase drsne odkazy.

123456

3
2017-01-30 17:30:55

peacemaker - stretnime sa niekde ,čo povieš.

peacemaker

3
2017-01-29 14:11:40

Kamosko, ty sa prosim uvedom. Co s tymto ma Real? Viac ako fandis barce nenavidis Real a trepes hluposti. Prosim ta sa nad sebou zamysli, lebo tieto tvoje vykriky plne hnevu bez logickych argumentov su na blazinec.

bruno1

1
2017-01-29 14:22:18

Na koho stracame body? Komu nasa remiza najviac vyhovuje? Trochu sa zamysli kym nieco vypustis z huby

peacemaker

3
2017-01-29 14:29:57

Tebe sa neda nieco normalne vysvetlit, lebo stekas a nadavas jak sopliak. Ved jasne, poskodil vas rozhodca, gol mal platit. Suhlasim, ale co s tym ma Real? Dneska ste hrali s Betisom. Tak skus nechat opadnut emocie a pisat racionalne.

bruno1

5
2017-01-29 14:31:48

Este raz ti to vysvetlim kedze mas dlhe vedenie. Real je jediny kto z dnesnej remizy profituje. Uz chapes?

peacemaker

-2
2017-01-29 14:34:05

A tym chces povedat, ze podplaca rozhodcov? :D Tak ja ti to vysvetlim este zrozumitelnejsie. Profituje z toho momentalne aj Sevilla, tak podla tvojej logiky uplacaju obaja, ved obom to vyhovuje :D :D :D Kaamo, toto je silna konspiracia.

bruno1

9
2017-01-29 14:41:12

Asi taka konspiracia ako nahriate lopty, ktore sa cuduj sa svete ukazala ako pravdiva. Nahody sa nedeju pravidelne a to ze nas rozhodca poskodil v niekolkych zapasoch po sebe teda nahoda urcite nie je

peacemaker

-5
2017-01-29 14:47:08

To ze je rozhodca len clovek, to ti dufam dopina. Rovnako ako vam poskodil vam aj pomohol. Napriklad 13. kolo proti Sociedadu, rovnako neuznal cisty gol po ktorom ste mali prehrat. Takze asi karma. A pre oprasenie starych uspechov: sudca Ovrobo? PEACE

bruno1

5
2017-01-29 14:53:40

debilko kolo pred tym neuznal jasny gol Piquemu a bola z toho remiza. Cize v jednom zapase sme straili 2 body a v druhom ziskali 1. Dufam ze si vies vypocitat kolko sme tym "ziskali"

bruno1

7
2017-01-29 14:56:34

Posledne finale LM a gol ramosa z ofsajdu ti nieco hovori? A tri roky dozadu ked mal ramos dostat v 90 minute cervenu ti tiez nieco hovori? PEACE

bruno1

7
2017-01-29 14:57:52

Na Ovroba si pamatam. To bol ten rozhodca ktory vylucil Abidala za to ze si Anelka kopol do paty. To ti akosi uslo ze madridiotko?

peacemaker

-7
2017-01-29 15:00:02

Ani v jednom mojom komentari som ta nenazval debilkom, tak si to laskavo odpusti. Tak ako ste v minulosti profitovali z rozhodcov, tak sa teraz karta obratila. Stava sa. Arbitri v spanielsku maju celkovo nizku uroven oproti takemu anglicku, tak sa s tym zmier a hladaj chybu v Barclone, preco hra zle a nehra tak, aby sa na rozhocov nemusela vyhovarat.

peacemaker

-3
2017-01-29 15:05:22

Ano bohuzial stalo sa, ze sme dali gol z ofsajdu. Suhlasim, nemal platit. Uplne s tebou suhlasim. Ale tvoje vykriku su typu: Nedal Neymar gol? Za to moze Real, Barcelona hra zle? Za to moze Real. Super je lepsi? Za to moze Real. Dospej prosim ta vo vyjadrovani sa k zapasom a bud objektivny. PEACE.

Vladinko

-3
2017-01-29 15:27:13

Načo sa bavis s debilom?

bruno1

5
2017-01-29 18:57:22

Ako ma hrat barcelona? Dali sme viac golov ako super, ako inak sa da vo futbale vyhrat?

bruno1

4
2017-01-29 18:59:57

Ty chudacik, nikdy som z neschopnosti nasich hracov neobvinoval real. Real len profituje z chyb rozhodcov ktore sa neustale opakuju v neprospech barcy a v prospech realu (2 vymyslene penalty so Sevillou). Clovek s aspon priemernou inteligenciou si dokaze uvedomit ze taketo opakovane spravanie asi nie je nahoda

Alphasoldier

-3
2017-01-29 19:00:28

Kde konkretne sa ukazali nahriate lopty ako fakt? Asi nepoznas slova vyznam "fakt".

peacemaker

-4
2017-01-29 19:55:06

Chudak si ty a prestan tu nadavat ludom! Ak mas naozaj 36 rokov, tak ta uprimne lutujem, asi si v zivote nic nedokazal, ked sa takto potrebujes vyjadrovat kvoli futbalu. Fakt, ze stale vyplakavas a trepes svoju pravdu naznacuje nieco zanedbane v tvojej vychove. Tolko k rozboru tvojej osobnosti. Uz sa s tebou nebudem bavit o teme tejto diskusie, lebo to je ako hrach na stenu hadzat. P.S. Viac sa zaoberaj vecami, ktore za to stoja a menej zbytocnostami. V zivote su aj dolezitejsie veci. PEACE

bruno1

4
2017-01-29 20:26:55

Alphasoldier - peiznal to Blatter, prezident FIFA. Skus si pozriet aj nejake ine stranky ako tie na ktorych admini vymyvaju mozgy madridiotom ako ty

bruno1

4
2017-01-29 20:29:33

peacemaker - ty sa so mnou nebudes bavit? Kto ta na tejto stranke vobec chcel madridiotko? Ty si sem dosiel provokovat tak laskavo odpal a bude klud. A velmi si prajem aby rozhodca zobral body realu, som zvedavy ako potom budes nad vecou a povies si ze nevadi ze barcelona ziskala titul.

peacemaker

-3
2017-01-29 20:33:17

Podla mna nie je protiargument provokacia. Ja si velmi prajem aby si dostal rozum. :D

bruno1

4
2017-01-29 21:46:24

nemal si sa so mnou uz prestat bavit?

Alphasoldier

-2
2017-01-29 23:05:44

Cize ziadny fakt, vdaka, to som chcel vediet.

123456

4
2017-01-29 22:55:11

peacemaker - keď mu nerozumieš tak sa do toho nemiešaj. A staraj sa o ten tvoj (PEACE)

123456

4
2017-01-29 23:05:27

peacemaker - Jedna otázka ,ty máš koľko rokov že tu kážeš ako profesor ? Píšeš o dôležitosti a pri tom si tu a preberáš podľa teba zbytočnosti. Protirečíš si . Tebe asi je.e na hlavu chlapče. Sám tomu neveríš čo píšeš. To že si fanda teplých je jasné. Hraješ sa na inteligenta a chceš (PEACE). Vráť sa odkiaľ si prišiel a neotravuj. Alebo treba dávať školenia niekde inde p.(PEACE)

123456

4
2017-01-29 23:09:42

peacemaker - Nepáči sa ti že ti bruno1 povedal debilko ? Tak ja ti to poviem - debilko,debilko,debilko. Čo teraz urobíš budeš plakať . Debilko daj adresu a ja ti ukážem ten tvoj (PEACE)

peacemaker

-5
2017-01-29 23:56:27

Bud si ty a bruno1 ta ista osoba, alebo ste obaja rovnako degenerovani. :D Dufam, ze si sa nerozplakal, ked si videl dnesny vysledok Realu. Kamosko, mam uz nieco za sebou, aby som sa vedel povzniest nad futbal. Rad si pokecam s Barca fans rozumne, netreba hned tahat emocie do toho. Ale poviem ti pravdu, ze som sa velmi zabavil dnes, si po dlhsom case pisat s dvomi ufnukanymi, poloretardovanymi detmi . PEACE :D

123456

3
2017-01-30 17:25:31

peacemaker - ufnukané decko si ty p .(PEACE) Rozumne ? čo to meleš . Čítam všetko čo píšeš, úprimnosť a objektívnosť tam vždy chýba. To si predstav, že za sebou už mám aj ja niečo. To je zhoda ,že ? Poviem ti iba jedno si ďalší mudrlant (biely ko..t). Nič viac .A zabávaj sa ďalej nič nemám proti tomu. No môj názor nezmení ani to tvoje (PEACE) KOK.TE

123456

4
2017-01-30 17:29:35

peacemaker - tu máš niečo na zábavu https://www.youtube.com/...

peacemaker

-4
2017-01-30 18:14:17

Ty co beres prosim ta ? Podla stylu pisania mas za sebou tak zakladnu skolu. A co sa rozculujes, ze sem ide fanusik Madridu a protireci konspiracnym teoriam? :D Pojdem pozriet aj neskor, ci si mi odpisal nejaku kravinu. Tusim som si ta oblubil. :D Zatial si premysli nejaku zmyselnu spravicku aby som mal co citat. A poprosim aj video. DIkyy . PEACE :D

123456

2
2017-01-30 22:47:24

peacemaker - Na teba budem reagovať jednoducho . Si biely ko..t. (PEACE) . Nič viac. A video ti odovzdám osobne , čo ty na to ?

123456

2
2017-01-30 22:49:32

Potom si ma obľúbiš ešte viac.

123456

2
2017-01-30 22:57:17

Hráš sa na veľkého inteligenta. Pravda je ale taká, že si dement. Čo ide na súperovú stránku mudrovať a provokovať. Lebo keby to tak nebolo tak tu nebudeš bruna1 hecovať. Tak tu netrep, že si prišiel protirečiť konspiračným teóriam. Niečo hľadáš a to potrebuješ aj dostať. Ko..te (PEACE)

peacemaker

-1
2017-01-31 00:45:39

ja som si prisiel povedat svoj nazor, nikoho som neurazal nadavkami. brunovi1, rovnako ako tebe som povedal, co si myslim ja a ten, kedze nemal argument (ani ty ziaden nemas) zacal hned urazat. Lebo ak niekoho z niecoho obvinujes, tak to musis aj dokazat. (preto som sa vyjadroval k osocovaniu realu z uplatkov). Ale kedze to aj tak nepochopis. Ukoncim to vetou klasika: Slepemu neukazes, hluchemu nepovies a DEBILOVI nevysvetlis. :D

dumbo

-1
2017-01-29 14:33:51

Daj si lexaurin a bude dobre :) je to len šport, zábava, tvoj život sa touto remízou nijak nezmení :) nešír toľko nenávisti peace

bruno1

4
2017-01-29 14:39:08

Je to len zabava? Platu 25 milionov rocne vravis zabava? Src si svoju zabavu do riti a odpal na stranku madridiotov.

dumbo

-3
2017-01-29 14:43:29

Dostávaš toľko? Tebe je! Tak potom prepáč, to by som aj tak prežíval, to je jasné.

123456

6
2017-01-29 23:13:10

dumbo - chujko to čo si dal za obrázok .Ty si biely hnoj ako ten na tom obrázku

adriano

30
2017-01-29 13:38:56

Tak hraju hovno ale regulerne dva goly neuznat je vela

DanBarca

32
2017-01-29 13:38:58

Kde je ten Rakitic z minulej a predminulej sezony? Toto je len slaby odvar toho hraca.

Teo07

10
2017-01-29 13:55:00

Som sa špeciálne na neho zameral! Tragédia, otras!!! Nulové sebavedomie, totálne posratý!

fofo112

0
2017-01-29 14:43:49

a vieš čím to je, predsa jeho vysedávaním na lavičke,to predsa naviac vplýva na sebavedomie hráča.

Jhonys

-5
2017-01-29 15:02:56

takže podle tebe má Rakitič hrát, i když hraje špatně? :D Aha, zajímávé, že u Neymara tuhle logiku jaksi nepraktikuješ :D

fofo112

2
2017-01-29 15:16:35

nou coment a to žiadam aj od teba.

Jhonys

-3
2017-01-29 15:48:27

já vím, na to totiž relevatní argument není ;)

Jestper9

1
2017-01-29 17:38:29

Lenze Neymar uz dlhodobo hrá nedobre. Tam to nieje o pretrpení pár zápasov, aby sa dostal do tempa. Neymarovi by sa zislo sadnut si hlavne aby prestal sebčiť a myslieť si, že je nedotknutelný, lebo bere velké prachy

Jhonys

2
2017-01-30 11:57:24

Nebavil jsem se teď o tom, jestli Neymar hraje dobře, nebo ne. Bavil jsem se o jeho zaujatosti vůči Neymarovi....

10leomessi10

10
2017-01-29 13:39:19

mne je do smiechu z toho čo tam predvadzaju

caco

6
2017-01-29 13:41:16

Betis je o polovicu lepší,takže vedie zaslúžene. neuznaný polmetrový gol je jedna vec,ale že hráme totálny prd je druhá. nepresné prihrávky,pohyb žiadny. na betis je krása pozerať

bruno1

15
2017-01-29 13:43:12

No a co? Real hra hovno a dava goly v nadstavenom case. Mne by stacila vyhra po zlom vykone ako prehra po dobrom

Mates19

21
2017-01-29 13:42:07

hráme velké prd ale nueznať dva regulérne goly to je moc aj na mňa

DanBarca

12
2017-01-29 13:43:03

Real aj keď hrá hovno tak ho rozhodca nepotopí tak ako nás. Preto vyhrávajú aj keď hrajú úplný kokot. Je mi z toho zle.

Mariano777

-21
2017-01-29 13:52:08

Zase riesite rozhodcov sa uvedomte za.vas.dnesny otrasný výkon co.by aj levante lepsie zahralo

bruno1

3
2017-01-29 13:57:07

Ty madridska svina chod si riesit svojho penalda. Aky bude mat dnes uces?

Radovan

9
2017-01-29 13:57:40

ty si dobre vymlety :D clovek sa nemoze ani ukrivdene citit ked da uplne normalny gol a neuznaju ho? :D cisto cisty gol a ignoruje sa, o com potom je ten zapas

123456

4
2017-01-29 23:48:00

Mariano777 - keby si mal za každú (-) dostať facku tak si ako jahoda. Len tak ďalej .Ináč tie okuliare si zabil .

PadyFCB

11
2017-01-29 13:43:25

Tak a teraz nech tu pridu madridcania a nech skusia napisat ze vyplakavame.

Mariano777

-20
2017-01-29 13:53:00

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

DanBarca

16
2017-01-29 13:55:02

A Barca na bernabeu vyhrala 4:0 a čo teraz?

Mariano777

-12
2017-01-29 13:56:23

Co to ma spoločne s realom?? :-D

Jestper9

6
2017-01-29 13:58:06

co to ma spoločne? Najviac co len môže. Ak nevies, tak tak sa volá váš štadion.

Mariano777

-16
2017-01-29 13:59:55

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

bruno1

10
2017-01-29 14:00:39

Ten hnusny ksicht je tvoj?

Patland

10
2017-01-29 14:04:43

Chlapce, ty nebudeš zadnej lumen už podle svého avataru, tak nám to ještě nemusis potvrzovat svými prispevky.

123456

4
2017-01-29 23:18:57

Mariano777 - ty nevieš čo to má spoločné s realom ??? Ty si ďalší biely parazit. To ste tam všetci úplne bez buniek ? Chlapče na krku je hlava nie melón.

123456

4
2017-01-29 23:50:27

Mariano777 - a vieš čo Bernabéu vlastne je ???

Jestper9

9
2017-01-29 13:56:51

NO vidis. A kedy vyhra Real 4:0, 5:0, alebo 6:2 na Camp Nou ako za posledne roky Barca na Bernabeu? Isto Betis nehral tak, ako dnes. Ako mozes porovnavat, ze real tam vyhral 6:1 a Barca teraz remizu. Mozno bol real vo forme a betis mimo. teraz naopak. betis hral skvele a barca je mimo.

Jestper9

2
2017-01-29 14:00:23

Ale tak... Ked dakot nevie ani ako sa volá štadión jeho oblubeneho klubu, tak už tým je ako diskutér odpísaný a asi ďalši Ronaldo Bale fanušik, čo inak má Real na háku. Každému klubu by som prial, aby sa mu tento druh faníšika vyhýbal.

Veladorin

5
2017-01-29 13:48:36

Luisitoo :-)

marekve

-8
2017-01-29 13:49:16

a nevyplakavame?;)) hrame uplne hovno, kto tuzi vyhrat po takoto vykone, nech nefandi Barce, ale trebars Realu. u nas sa predosle sezony, pamatam si to najma u Cruyffa, neskor aj u Rijkaarda a Pepka, ze sa vyhravalo...ale najma sa na futbal dalo krasne pozerat, bola to hra, ktora dvihala zo stoliciek.

bruno1

6
2017-01-29 13:52:09

Podla teba je vyplakavanie to ze ziadame abz gol bol gol? Omg ty si fan Barcy alebo koho?

marekve

-2
2017-01-29 13:51:32

a tymto je liga stratena...bohuzial upne zasluzene.

Mates19

8
2017-01-29 13:54:16

ale prosím ta choj sa odstrelit do Hlavy a potom hovor o stratenej lige

bruno1

13
2017-01-29 13:54:59

Zasluzene? Dali sme 2 goly a skoncilo sa to 1:1. To je zasluzene? Hrali sme velke hovno ale dali sme tolko regulernych golov aby sme vyhrali. Tak uz sa uvedom. Nemozme vyhrat vzdy o 5 golov a ked nam v zlom zapase rozhodca vezme gol tak nam vezme aj body

adriano

16
2017-01-29 13:52:38

Dnes nech si hovori co chce ale rozhodcovia. Zas a znova dojebali zapas barcelone aj ked barca hrala hovno ale tak cisty gol neuznat ked lopta bola za ciarou vyse metra!!!

petrarcha

-17
2017-01-29 13:54:55

Čiže neuznaný gol v posledných minutách= "do*ebanie" zápasu? Betis nakonci daroval Barce gól, môžeš byť rád aspon zanho...

klakson

12
2017-01-29 14:03:19

Tebe keby tak Boh daroval rozum bolo by lepšie.

adriano

4
2017-01-29 14:05:35

Ty tu netrep hrusky z jablkami .Kto tu pisal o neuznanom gole v poslednych minutach sa nauc aspon citat.Len tak pre teba a tebe podobnych tzv fans realu vam v tejto sezone darovali rozhodcovia tolko bodov nie to ze barcelone betis nieco daroval.

Jestper9

10
2017-01-29 13:53:59

Ja mam tiež názor, že netreba vyplakavat na rozhodcov, ale ten jeden z tych 2 spornych golov neuznať, tak to je už moc. vsak ta lopta bola totalne evidentne za čiarov. ked uz si trufne rozhodca pisakt centimetrove offside a sekne sa tak ok... al etu to do očí bilo, že je ta čiarou!!! Toto je už surové obratie o gól. Na dedine sa taketo nestane.

tomessi

7
2017-01-29 13:54:22

Evidentne tlacenie madridskych impotentov k titulu, uz viac okato to ani robit nejde

majo111

15
2017-01-29 13:54:30

enrique nezabudni povedat ze rozhodcov nekomentujes nech si z nas upne robia picu hento aj na dedine musi uznat!!!!!!!!!!!!

pedo

-11
2017-01-29 13:54:56

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

marekve

-2
2017-01-29 13:55:13

rozhodcovia boli strasni...ale my sme BARCA, my sa musime vyhravat aj napriek rozhodcom! talent v time nato nepochybne mame. neustale plakanie kvoli rozhodcom sa mi naozaj protivi, co sme baletky?!

Pavlajs

15
2017-01-29 13:57:07

Ne, ale přesně tohle jsou zápasy, kdy je strašně důležitý urvat výhru i přes špatnej výkon, jako to dělal Real několikrát. Když ti pak rozhodčí ale neuzná gól, tak je to ještě víc na hovno. O ničem jinym to neni..

bruno1

15
2017-01-29 13:58:40

Presne tak. Dali sme dva regulerne goly a mali sme vyhrat. Mozno nezasluzene po zlom vykone ale VYHRAT!!!!
Real vyhral LM po gole z ofsajdu a nikto im tu trofej uz nezobere

majo111

-1
2017-01-29 13:57:00

chlapci nehnevajte sa ale neymar si pomylil sport on mal byt futsalista nie fotbalista v prvom polcase to mal rozhodnut a bol by pokoj keby leo dostaval do sanci tie lopty co rozdava tak ma 3goly na zapas a za sezonu stratime tak 5 bodov to mi verte

pedo

3
2017-01-29 13:57:20

Neviem prečo sa vyhovárame na rozhodcov, posrali sme si to sami. Hrajkať sa a neskúsiť vystreliť spoza 16 ky

Mariano777

-11
2017-01-29 13:57:26

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

bruno1

10
2017-01-29 13:59:30

A ty si obycajny zebrak ktory chodi provokovat na stranku supera. Odpal odtialto debilko

Mariano777

-8
2017-01-29 14:04:19

Este ze mate messiho fakt si zasluzite 10 priecku a ani tento fesacky ksicht je moj, ty si skaredy ty fotku nemozes mat

bruno1

3
2017-01-29 14:08:48

Fiha ty si ma dal dole. Pouzil si na to cele svoje IQ?

Mariano777

-4
2017-01-29 14:12:39

Na teba nepotrebujem rozum staci ked vidim co pises

bruno1

5
2017-01-29 14:17:17

To ze nepouzivas rozum je velmi dobre vidiet.

123456

3
2017-01-29 23:57:18

Mariano777 - okuliare - akože mucha ??? To si kde kúpil ?

Pavlajs

12
2017-01-29 14:01:17

Silný slova. Jsem fanoušek fotbalu a tohle neni prvně, co sudí pohnojil konečnej výsledek. Výkon nebyl na výhru, ale branky na výhru byly, kdyby rozhodčí nebyl slepej. Nehledám výmluvy, ale, jak už jsem psal, tohle jsou zápasy, kdy i přes špatnej výkon je důležitý urvat 3 body. Což mohli, kdyby, ty víš..

Radinko11

3
2017-01-29 14:03:58

Tak počúvam ma ty madrická špina.. neviem či máš iq 0 alebo si už v mínuse ale ten gol musel vidieť aj najviac zakomplexovaný fanúšik realu..takže ty si len dement ktorý rád vyvoláva hádky...dement

Radinko11

4
2017-01-29 14:04:24

*počúvaj ma :D

Mariano777

-8
2017-01-29 14:05:22

Ty si ešte väčší dement ked reagujes na to :-D

123456

4
2017-01-29 23:31:26

Mariano777 - A ty si totálka lebo sa tu sereš. 10 pričeka ? Chlapče koľko pohárov dohromady máte za 8 rokov ? A kde si bol ? Nevieš ? Možno si akurát vtedy liezol von. Guardiola vám to ukázal keď ste na Tiki Taka pobehovali ako slepice. Pozri si toto ty biely https://www.youtube.com/... MADRID

adriano

1
2017-01-29 14:14:54

Pocuj chlapce mas tendenciu urazat ludi na tejto stranke vsak tebe podobnym a vlastne vsetkym fans realu len to viete prist urazat smiat sa a toto robite zakazdym ale to je vam podobne.Len aby dnes tvoj real vyhral chlapce lebo Karma je zdarma!!!

Jestper9

2
2017-01-29 17:44:09

Ked Barcelona vyhra treble a ked sa darí, tak normálne mám pocit, že Real nemá fanúšikov. A keď sa im zadarí, že rok hrajú hovno, al evyhraju LM, lebo superi ako v europskej lige az po finále a tam penalty a nasledne im kus ide karta,tak zrazu sa vynoria ako zombie :) Vzdy som sa snazil komunikovat slusne a nemal som nič proti, ked sem fanusikovi aRealu prisli a slusne diskutovali. Ale asi má niekto strasne prázdny život, keď jeho náplnou v nedelu po zápase supera je ist prskat na jeho stránku

Jestper9

0
2017-01-29 17:46:52

A hlavne akože fanúšik, čo tvrdí, že Bernabeu nemá nič spoločné s Realom :DDDDDDDDDDDD Chlapče teba žiadny fanúšik iného klubu nemoze brať vážne. Ak chces, tak sa tu hádaj mozno sa najdu truhlíci ako ty, lebo verím, že ich má každý klub, ale ak aspon ako tak chces vypadať, tak vyser sa na to. Poštuduj čo to o svojom klube a potom sa venuj súperom a konkurentom.

Zmazaný užívateľ

-4
2017-01-29 13:58:06

Keby mal trener gule, tak posadi brazilskeho simulanta a vyplakavaca na lavicku. A keby hrame 11-ti od zaciatku, tak by to slo. Ale trener gule nema, tak tyzden co tyzden si kristian a brazilcan posielaju odkazy, kto je vacsi saso.

Alexis9

2
2017-01-29 13:58:44

Nemam slov

Palyop

7
2017-01-29 13:59:36

škoda sa vyhovarať na rozhodcov atď jednoznačne sme hrali slabo keby sme boli zapas rozhodli skor bolo by vymaľovane hlupa taktika rozohoravať všetko cez brankara kedy som len trpol kto spravi chybu lopta sa mala nakopavať na utočnikov a nie takto dojebať cely zapas ked sme nevedeli si dať ani 4 riadne prihravky pokazena cela Nedela už len dufam že body strati aj Madrid

pedo

4
2017-01-29 14:00:12

Neymar pauza aspoň tri zápasy. Sebec neprihrá a keď prihráva tak nepresne. Toto má byť najlepšie platený hráč?

ForcaVamos

8
2017-01-29 14:01:14

Enrique podľa mňa úplne takticky vyhorel a to je zrejmé počas celej sezóny, stačí vysoko napádať a naša hra je totálne v ťahu. Potom to už je iba na Messim alebo Andresovi či niečo vymyslia.

123456

4
2017-01-30 00:01:51

ForcaVamos - konečne normálny postreh. Súhlasím

Patland

11
2017-01-29 14:02:13

Výkon posledních 15 minut super, předtím tragédie. Messi minimálně připravil minimálně 3 tutovky, alespoň tu poslední Suárez proměnil. Ale výkon bída. Co však daleko přebilo nás hrozny výkon, byl výkon rozhodčího. Nerad na ně nadavam, je to těžká práce. Ten druhý neuznany gól si netroufam posoudit, ale první byl jednoznačný.

GabrielSVK

9
2017-01-29 14:02:35

Dneska strašný výkon. Messi hral, no dobre nehral, ale zase sme vďaka nemu vyhrali. Neymar nenormálne sebčil, by som ho hneď posadil na lavičku na 2 - 3 zápasy aby si uvedomil, že futbal je spoločná hra, Suarez bojoval ako vždy aj keď to nebol jeho zápas, ale dal gól. Denis, Arda a Rakitič nehrali nič. Strašná slabota, to zbytočne komentovať. Andre Gomes detto. Digne je slabý ako čaj, Pique hral celkom dobre, Vidal slabota dneska, Roberto celkom dobre za ten čas, Mathie nezahral až tak zle a Ter Stegen dnes tiež nechytal zle, ale mal tam aj školácke chyby a k rozhodcom je škoda sa vyjadrovať. Najprv nech ich pošlú na očné, a potom zametať chodníky a nikdy im nedovoliť pískať, teda aspoň čo sa týka postranného rozhodcu.

sid1

7
2017-01-29 14:04:27

Zaujimalo by ma co je s rakiticom, clovek co neskutocne hral hra teraz tak, ze nakoniec je clovek rad ked je na lavicke

Stegino28

0
2017-01-29 14:07:31

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

stehno

3
2017-01-29 14:08:07

neviete najst to video niekde kde neodpiskal ten gol co bola 0,5 metra v branke ??? dik

bruno1

5
2017-01-29 14:09:29

https://s28.postimg.org/...

Pavlajs

5
2017-01-29 14:09:47

http://streamable.com/...

chivas

3
2017-01-29 14:08:10

Presne tak ako píšeš,marekve ma pravdu,nie len liga ale tento rok ani jeden titul nebude.A čakám kedy zas voľakto napíše že LE je najlepší tréner,hlavne tá jeho "rotácia" štýlom no "dnes by to títo mali dať".Potom sa hľadá obrana,záloha už druhý zapas 0 bodov,na Neya len menežéra z NHL už aj by išiel na tribúnu na pár zápasov,proste slabota,dostávam sa do fázy ako za Tatu že si sadám k zápasu s nervami že ako to zas dopadne.

pedo

0
2017-01-29 14:50:54

Presne tak v NHL by už určite sedel na tribúne

BoixosNois

6
2017-01-29 14:08:49

Nemůžu uvěřit svým očím!!! Odehrajeme nejhorší zápas za poslední roky, Betis je jasně lepší, ztrácíme kde můžeme a my se vymlouváme na rozhodčí !!! Takhle to dál nejde ! Hráči a trenéři ať se zamyslí, proč měl Betis více střel, byl lepší a proč Barca nedala 4 goly navic. To by se tahle chyba sudích řešit vůbec nemusela.

bruno1

7
2017-01-29 14:10:15

Co takto sa zamysliet ze preco ked dame viac golov ako super tak zapas skonci remizou?

milos970

10
2017-01-29 14:12:57

Tu sa poukazuje na jasne chyby rozhodcu ktore ovplyvnili cely vysledok. To ze sme hrali ukazkove hovno a zasluzili by sme si prehrat je fakt, ale vzdy nevyhrava len muzstvo hrajuce lepsi futbal ako super vid. Real

RougeEtBleu

-8
2017-01-29 14:28:22

poukazoval si na ne aj 6.5.2009 ?

bruno1

6
2017-01-29 14:37:02

Ty si poukazoval na gol Ramosa z ofsajdu v poslednom finale LM?

RougeEtBleu

-7
2017-01-29 14:40:17

poukazoval posledne finále mali jednoznačne vyhrať Atléti... asi si tvoja malá chorá hlavička myslí, že som fanúšik realu ale no :) čo už keď si primitívna hlava nevie preložiť 2 farby z cudzieho jazyka

bruno1

1
2017-01-29 20:31:05

tvoj nazov hovori ze si fanusik barcy ale tvoje komentare presny opak

Pavlajs

6
2017-01-29 14:13:37

Chyba sudích se řešit musí a měli by dostat stopku na několik zápasů. Hrubě ovlivnili zápas, kterej mohla Barcelona vyhrát, i když hrála hůř. Real taky několikrát vyhrál o jeden gól, kdy byl naprosto tragickej (jako Barcelona dnes), ale narozdíl od nás jim sudí nesebral gól. Jednoduše jako v Anglii, kdy technologie během pár sekund hlásí gól a byly by 3 body. Výkon na hovno, no sudí na hovno ještě víc. 3 body mohly jít domu.

BoixosNois

1
2017-01-29 14:21:43

Mě vždy zajímá především výkon týmu, pokud tedy nejde o veledůležitý zápas roven finále LM, tam je přednější výsledek. Pokud Barcelona hraje tak špatně, že všude čtu, že horší výkon ještě nezažili, tak je něco k zamyšlení. Betis všechny statistiky ovládl. Ztrácíme kde můžeme, letos je to snad více ztrát než za předchozí 2 roky dohromady. Rozhodčí sice dělají chyby, ale pokud jsme si vyhrát nezasloužili, tak nevím, proč to na to svádět. Začínám vážně uvažovat, jestli je Lucho vhodný trenér.

BoixosNois

1
2017-01-29 14:22:57

A opět se těším na tiskovku, kde Lucho po tisící letos zoopakuje, jak se zápas nepodařil a příště už to musí být lepší a že hráčům věří. Furt dokola. Záloha se mi bez Iniestu vůbec nelíbí. Zase ztráta bodů kurva, s titulem se můžeme letos rozloučit.

emiliano

4
2017-01-29 14:13:18

Nepozeral som, lebo mám zle tušenie vždy vonku, neverím už tomuto tímu, keď treba bojovať ako o život, vždy sklame, stačí nás napádať a veľa behať, už to vie každý. Videl som časť 2.polčasu a Betis dominoval, okrem konca, behali ako sršne, vyhrávali osobné súboje, boli skôr pri loptách.My chceme len bago, pohodlie a nech je súper zakriknutý.A to rozohrávanie od brankára a vždy máme čas a malé domov.Odkedy to Lucho hovorí, že už nesmieme stratiť? Pomaly, ťukes a prehrávanie osobných súbojov - to k titulu nevedie.

emiliano

2
2017-01-29 14:15:12

A zasa sme dostali gól po centri !!!

krejca_M

8
2017-01-29 14:15:28

Dobře, dali sme regulérní gol, neuznali ho... to tady musí většina fanoušků vyplakávat na rozhodčího? máte to zapotřebí? K***a sme Barca, měli sme tam nam***t 5 golů jak ninja hvězdice a jít od toho... za dnešní výkon sme si snad ani ten bod nezasloužli, Betis byl prostě lepší ve všem... A už vůbec nechápu fanoušky Realu co sem dou a ´vyjadřujou se´... Barca zakopla, tak se usmívejte pod fousa a neprovokujte tady...

alabaj84

-7
2017-01-29 14:16:27

ano gol mal platit :) ale betis dve tyče plus sam na brankara a ten to odflakol uplne :) tak by skoncilo 4:3 :)

bruno1

3
2017-01-29 14:18:28

Tyc je podla teba gol? A akosi si zabudol na najazd Neymara, ale ked ma sancu barcelona tak ta sa nerata? madridiot logic

alabaj84

-5
2017-01-29 14:22:45

....

Pavlajs

7
2017-01-29 14:18:10

Co tu všichni řeší, kdyby Betis šance proměnil ? Proměnil je snad ? Ne, hraje se na góly, kterejch dala Barcelona víc a i přesto, jak se tu už píše, remizovala.

bruno1

5
2017-01-29 14:19:37

Presne tak. Tyc je sucast hry a za to ze ju dali si mozu oni sami. Mali smolu. Ale to ze nam neuznali jasny gol nebola smola ale chyba rozhodcov ktora vo futbale nema co hladat

PAGO

1
2017-01-29 14:19:24

Trener to nezvladol ako v poslednej dobe viackrat . Bol to z nasej strany slaby vykon . Verim ze v stredu v s Atletikom to bude ina Barca jak dnes .

PadyFCB

3
2017-01-29 14:31:22

Kazdy kto pise ze treba vyhrat aj bez toho aby sme sa stazovali na rozhodcov nech sa poriadne zamysli.Tu nejde ze o to ze odpiskal nejaky offside 30 metrov pri brane alebo ze neodpiskal penaltu ale ze to bol jasny gol tak co este chcete????

Radovan

1
2017-01-29 14:44:16

daktori to nechapu :D alebo je im jedno ze sme dali gol a ignoroval sa :D

BarcaFan4502

3
2017-01-29 14:58:28

Boze moj zase stracame body, real zase isto so stastim vyhra,je pravda, ze este je pred nami niekolko zapasov, ale nemozeme stracat body, jedna vec je, ze body nam zobrali rozhodcovia/ku*** jedny/, ale zase nemozeme hrat jak mumaci, ten vykon stal za hovno,neymar by si mal posediet na lavicke aj zo 3 zapasy, je mimo formy, turan na LW,budme radi ze sme neprehrali, nemozeme stale hovorit, ze ideme dalej, takto sa o titul nebojuje

Neymafko

-1
2017-01-29 19:41:34

Neschvalili dva goly

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.