Jedinou čiernou škrvnou inak podareného zápasu v Baskicku medzi domácim Deportivom Alavés a Barcelonou bolo pre mužstvo Luisa Enriqueho zranenie Aleixa Vidala. Krajný obranca Blaugranas môže svojmu manažérovi chýbať veľmi dlho.

Aleix Vidal má obrovskú smolu. Trvalo mu prakticky rok a pol, aby Lucha presvedčil o svojich kvalitách, a keď sa mu to podarilo, keď začal pravidelne hrávať, prišlo hrôzostrašné zranenie v dnešnom stretnutí proti Deportivu Alavés. Po sérii famóznych výkonov si tak na isté obdobie bude musieť od futbalu po zákroku Thea Hernándeza oddýchnuť.

Do konca duelu za celkom jednoznačne rozhodnutého stavu 0-6 ostávalo iba päť minút. Barca už len kontrolovala dianie na trávniku, súboj sa dohrával, no vtom v rutinnej zóne, kde by Vidalovi nemalo hroziť žiadne nebezpečenstvo, prišiel kritický zákrok domáceho hráča. Hernández sa dopustil mimoriadne tvrdého zákroku, za ktorý však nepochopiteľne nevidel ani žltú kartu.

Aleixa celkom evidentne sužovala obrovská bolesť. Medzi prvých, ktorí si uvedomili vážnosť jeho zranenia, patril Andrés Iniesta, kapitán tak okamžite žiadal lekársky tím Barcy o pomoc. Jeho prvé obavy sa naplnili a odborníci zdieľali jeho starosti, keď v najrýchlejšom možnom čase Vidala odniesli z trávnika na nosidlách.

TIP | Alavés - Barca: Semafor

Zatiaľ sa môžeme len dohadovať, ako vážne bude toto zranenie, všetko ale nasvedčuje tomu, že katalánskeho krajného obrancu neuvidíme v hre niekoľko nasledujúcich týždňov či dokonca až mesiacov. Múdrejší každopádne budeme po prvotných vyšetreniach v nemocnici Vitoria, kde bol hráč okamžite transportovaný.

Zdroj: sport.es
Foto: sport.es

thomee

3
2017-02-11 18:36:40

tu je aj https://www.youtube.com/...

romandinho

top komentár
40
2017-02-11 18:36:55

Pan Boh ti pomahaj..

tominno9

top komentár
51
2017-02-11 18:38:17

Keď takýto likvidačný zákrok nepotrestá ani žk, tak je to svinstvo, ak to nebudú riešiť ani dodatočne ako aj nedávno neuznaný gól, tak potom pľujem na celé vedenie laligy

GabrielSVK

20
2017-02-11 18:39:08

Jáj, fakt škoda, ty vole, tak dobre hral a proste toto. Taký je ale futbal, ale proste veľká škoda, lebo hral veľmi dobre posledné zápasy. Čo už, snáď mu len zaželať čo najskoršie uzdravenie.

Maskaral

21
2017-02-11 18:39:21

To bude asi zlomené co :'((((((((

GabrielSVK

20
2017-02-11 18:40:45

Na 99 % áno, bodaj by som sa ale mýlil.

galibier

22
2017-02-11 18:42:51

ten clenok je uplne vonku takze to neudrzali ani slachy a budu vsetky potrhane a ktovie ako bude na tom vlastne cele puzdro ktore ohyba clenok.Az bude rozdrvene tak chalan si mozno nekopne vobec uz tento kalendarny rok. je mi do placu..lebo som tiez hraval futbal,toto je cele ale komplet cele zle. :-(

sid1

4
2017-02-11 19:17:07

No este v "lepsom pripade" to moze byt potrhane a tamto je hematom ale ked vidim tu nohu tak mam obavy,ze sa nemylis

sid1

6
2017-02-11 19:21:22

Takze vraj je to nezlomene

Fazy

20
2017-02-11 18:42:54

Keď som to videl v priamom prenose až mi prišlo zle. A ten kokot rozhodca ani nevýtiahol kartu a čo viac v prvom momente ani neprejavil záujem sa uistiť či je hráč ležiaci na trávniku zranený a ani sa len nepozrel tým smerom ale k lavičkám a ukazoval, že domáci môžu striedať. No čistý kokot. Ja už dávnejšie hovorím, že v Španielsku sú najslabší rozhodcovia v Európe. A ešte viac ma utvrdzujú v presvedčení zápasy Barci, že súperom Barci púšťajú aj zákerné a nebezpečné zákroky, ale naším aj to najmenšie podkopnutie alebo dotyk zo súperom trestajú kartou. Mám dojem, akoby to bola rozhodcovská resp. madridská hra proti našim. Čo najviac kariet im nadeliť, aby v EL Clásiku nemohli opory zasiahnuť do hry a chcú tak dotlačiť Madrid k titulu.

Maskaral

2
2017-02-11 18:43:47

Ta bo sa tu natahujeme a bratom on tvrdí ze to bude "len" vymknute ale ja si myslím ze to je zlomenina ... kiež by som sa mýlil fakt som z toho strašne nahnevaný a smutný :'(((((

galibier

10
2017-02-11 18:46:27

keby to bol len silny vyron ,nebude slapa nohy v takej neprirodzenej polohe(uplne uhol proti fyzikalnym zakonom)

4fabregas445

15
2017-02-11 18:44:12

Suaréz dva zápasy za nič skoro... Tento predpokladám nedostane žiaden dištanc "lebo rozhodca nezapískal a tým pádom sa tým nemôžu zaoberať"..

tominno9

16
2017-02-11 18:48:24

Svätá pravda, Suarez vylúčený za chlapsky súboj a za toto ani žltá karta!

Bachy

23
2017-02-11 18:56:51

Po tom všetkom čím si všetkým prešiel, neubránil som sa slzám keď som to videl :-/

Vendeta

15
2017-02-11 18:57:17

je mi zle z futbalu!!! toto zranenie ho može stáť karieru. Chalan sa nevzdal ani po tom čo nanho enriwue zanevrel koli tomu zraneniu na treningu . snažil sa bojoval o to aby sa dostal z tribuny . podával kvalitne výkony daval goly, každý zapas čo hral sa mu podarilo nahrať na gool a teraz toto. Takto mohol dalej ukazovať že je kvalitný hráč a tým pádom by stupla hore aj jeho kariera či cena.

Ardit

-23
2017-02-11 18:59:11

Musel do toho suboja ist ? Nerieism kartu to vidalovi sezonu nevrati . Ale na co do takeho suboja za 6:0 . To iste suarez tam mal zbytocny suboj

tominno9

17
2017-02-11 19:15:01

On chce eneiquemu ukázať že bojuje naplno a do konca, nevypúšťa žiaden súboj a že žiadna lopta preň nie je stratena, takze na Aleixovi to zazlievať nemôžeme!

Tom10

-39
2017-02-11 19:00:44

tu plačete že mu nedal ani žltu. a za čo mu ju mal dat? ved to nebol ani faul

BadrHari

15
2017-02-11 19:15:15

Admini, kedy tento potrat dostane ban? Provokuje tu v kazdom clanku a vy sa na to len pozerate

patrik12

10
2017-02-11 20:43:38

ty nie si len kokot, ty si nadkokot

Patland

16
2017-02-11 19:10:13

Taky si myslím ze šlo o sakra nešťastný zákrok než nějaký zákeřný faul:-((

BarcaFan4502

3
2017-02-11 19:10:38

chudak aleix, ten kokot rozhodca je asi slepy, toto bolo minimalne na ŽK, bohuzial v spanielsku su najhorsi arbitri

Jaro500

1
2017-02-11 19:18:17

Podla mna to nebude zlomene, to vyzera len totalne vyvrtnute, budu tam ponatahovane vazy, vyron... nemuselo by to byt az tak zle, ved si spomente na buskeca, aj ten mal take zle vyzerajuce a nakoniec z toho bolo iba par tyzdnov :) ale uvidime po vysetreniach

katalan

7
2017-02-11 19:21:05

obrovská škoda..Aleix sa konečne dostával do super formy..je na obrovské zamyslenie že tak výsledkovo najlepšia liga nie je aj komerčne úspešná a to preto že rozhodcovia kazia image ligy...možno to nemusel vidieť ale existuje aj video...toto keby sa stalo v anglicku tak hneď večer zasadá komisia a hráč dostane dodatočný trest a pre toto fair play je komerčne anglická liga najúspešnejšia! na druhej strane v španielsku rozhodcovia asi vedia čo robia....!? Aleix držím palce pre skorý návrat

Tom10

-14
2017-02-11 19:26:04

ale za čo by mal byt hernandez potrestany? videl som to asi 15x z rôznych uhlov ale ani na jednom zabere som nevidel faul. čo som videl bolo odohratie lopty v sklze a aj to, že vidal mal dost času pret stretom byd zabrzdit alebo ho preskočit. hernandez ho netrafil štuplami, dokonca ani nohou. tak za čo by mal dostat trest?

BadrHari

13
2017-02-11 19:31:12

mal dostat trest za to ze tvoja mater porodila takeho imbecila

katalan

2
2017-02-11 19:44:41

pozrel som si to aj aj a asi máš pravdu lebo Hernandez zasiahol prvú jednoznačne loptu..ale s tým videom po zápase som skôr narážal napr. na Aduriz vs. Umtiti..a tam by v Anglicku jednoznačne za úmysel dostal Aduriz min.2 zápasy...

Tom10

-9
2017-02-11 20:03:24

video po zapase som nevidel, riešim čisto iba suboj vidal-hernandez

BadrHari

16
2017-02-11 19:23:02

Iniestove natrhnute vazy v kolene - ziadny faul, Busquetsov vyvrtnuty clenok - ziadny faul, Aleixova zlomena noha - ziadny faul. Roberto vobec netrafi hraca - cervena. Co z toho vyplyva? Treba superom lamat nohy a zapas dohrajeme bez jedinej karty

Teo07

-1
2017-02-11 19:24:32

Zdroj, na tú zlomenú nohu..?

BadrHari

-1
2017-02-11 19:33:54

Podobne zranenie mal Valenci v Man Utd a bola to zlomena noha. Ak to nie je zlomene, tak komplet potrhane, co moze byt aj horsi variant. Kost sa zahoji vzdy, vazy sa nedaju dat dokopy aby boli ako povodne

Teo07

4
2017-02-11 19:44:42

Nemusí to byť ani zlomené, ani komplet potrhané. Sa tu opäť vyrojila partia ortopédov.. :-)

katalan

4
2017-02-11 19:47:21

BadrHari to je to čo som písal v mojom príspevku...španielsky rozhodcovia vedia čo robia.....bohužiaľ tým trpí celá imege Laligy

BarcaFan4502

9
2017-02-11 19:25:54

keby takto fauloval hrac barcelony tak ma distanc na 2 mesiace, a tento zmrd /theo/ nedostal ani zltu kartu, no na smiech

Tom10

-16
2017-02-11 19:28:56

lenže toto faul nebol :D už to pochopte konečne

BarcaFan4502

8
2017-02-11 20:23:51

tom10 ty jeden buzerant, keby ti niekto hentak ublizil tak by si hovoril inak ty potrat, by si sa dosral, ty turbokokot zosrany vydrbany

Tom10

-12
2017-02-11 20:35:23

on si ubližil sam

BarcaFan4502

8
2017-02-11 21:58:16

ty si asi neni v pohode, normalne mam pocit ze ty si asi spadol zo serbla ked si bol maly a odvtedy si jebnuty

BadrHari

8
2017-02-11 19:32:10

ty konecne pochop ze tie tvoje madridske sracky nikoho nezaujimaju. A prajem ti nech sa ti stane rovnaky "nefaul"

Tom10

-14
2017-02-11 19:33:40

čo ma toto spoločne s madridom ty chudak?

BadrHari

11
2017-02-11 19:34:33

ty si z madridu. myslis si ze to tu kazdy nevidi?

Tom10

-15
2017-02-11 19:37:17

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

BadrHari

6
2017-02-11 19:39:41

a zhodou okolnosti, jedini, kto vsetko vidia dobre si ty, Rick, SergioRamos, Galacticos a vam podobni. Aka nahodicka :D

barcelonista29

0
2017-02-11 19:48:37

Tom má pravdu. Nebol to faul. Ten hráč trafil jasne loptu a až potom nešťastne bol zasiahnutý aj Vidal. Jeho ochota ísť kvôli Luchovej dôvere ho stála zrejme zvyšok sezóny.

barca888

4
2017-02-11 19:54:09

Nemyslím si že to bolo úplne neúmyselne, videli ste čo potom robil na lavičke? Bolo vidno že bol riadne vynervovany.

Maskaral

9
2017-02-11 19:37:03

Ty ideš niekoho nazývať chudakom ? Pane bože kam sme to uz dosli :D sa zobud kreten ty sa spravas ako chudák ;)

Tom10

-10
2017-02-11 19:43:06

neviem či som niekedy niekomu prial zlomenu nohu, ak nie tak som chudak, to maš pravdu chlape.

Maskaral

3
2017-02-11 20:40:08

V tom mas pravdu s tou zlomenou nohou to prehnal keď som videl co sa stalo vidalovi tak sommpovesal toto by som neprial nikomu ani z realu ale tom ty vieš ako sa chovas aj keď nás pravdu aj s tym faulom

Tom10

-13
2017-02-11 20:55:10

ja mam pravdu dost často. nevidim rozdiel v tom ako sa chovam ja a ake dristy dokažu ostatni vypotit.

BadrHari

7
2017-02-11 21:39:38

:D :D :D :D este ze si taky skromny. typicka crta mdridistov

barca888

2
2017-02-11 19:39:17

Lenže tam bolo jasne vidno ako ho zasiahol aj kolenami, je mi ho fakt ľúto.????

Tom10

-15
2017-02-11 19:42:26

aj keby ho zasiahol kolenami, a čo? stale plati to čo som napisal.

myzuFCB

1
2017-02-11 19:45:48

Sakra! To je smola. Takú skvelú formu mal, toľko musel bojovať o šancu a teraz toto a ten debil Hernándezovi nedal ani žltú kartu. To sú neskutoční amatéri ti rozhodcovia v Španielsku. Aleixovi prajem do najskoršie uzdravenie a nech sa vráti v ešte väčší forme

Tom10

-8
2017-02-11 19:56:43

barca888: akože umysel hernandeza zranit vidala? prosim povedz že to nemysliš važne.

barca888

3
2017-02-11 21:25:39

Nie zraniť ho, hovorím že tam bol úmysel faulu.

gabo111

9
2017-02-11 20:01:13

Najhoršie je to že keď sa Barce začne dariť tak rozhodcom začne šibať a vôbec nepískajú spravodlivo a keď je v tíme menšia kríza tak pískajú aj keď sa nič nestane

Mates19

11
2017-02-11 20:03:38

Môj spoluhráč raz počas zápasu sa šmykol a HLAVOU zlomil členok chalanovi cez zápas nedostal kartu ale kedže to bola liga tak tam bol videozáznam dostal pol roka dištanc POL ROKA!!!Mne je absolútne jedno či to bol alebo nebol úmysel za každé takéto zranenie by som dával dištanc to máte ako v hokeji všetci si zodpovedajú za hokejku a všetci si pri futbale zodpovedajú za takéto maximálne nezmyselné sklzy...nejdem ani hovorit ako Eduardo prišiel o svoju karieru kvoli zlomenine...ide o velmi komplikovanú zlomeninu a do toho budú ešte roztrhnuté väzy...prajem mu vela štastia a všetci držíme pri nom velmi ma to mrzí

Teo07

-6
2017-02-11 20:17:01

Kde píšu, že "ide o veľmi komplikovanú a do toho budú ešte roztrhnuté väzy?" Alebo si to diagnostikoval na základe fotky zo zápasu?

Mates19

5
2017-02-11 20:35:31

Myslím že na tak debilnú otázku ani nemá zmysel odpisovať :)

petrarcha

-2
2017-02-11 20:06:43

Hráč išiel jednoznačne po lopte, ktorú aj trafil prvú. Ňevidím tam ani náznak úmyslu. To čo sa stalo vidalovi je samozrejme hrozné, ale za čo chcete dištanc?

Tom10

-11
2017-02-11 20:14:07

za to že vidal je z barcelony. za nič ine.

BadrHari

6
2017-02-11 20:21:11

Prva lopta. Take pravidlo platilo v 80. rokoch. Ked hrac ohrozi zdravie ineho tak je to faul aj ked trafi loptu. Roberto s atletmi tiez trafil loptu a hraca sa dokonca nedotkol a bol vyluceny

Tom10

-13
2017-02-11 20:23:25

vidal do hernandeza naletel sam. sam sa ohrozil a ohrozil aj supera. sklz a odohratie lopty bolo 100% čiste. video ani nič ine nedokazuje.

BadrHari

12
2017-02-11 20:29:41

tebe pomoze uz len kazajka debilko

Tom10

-13
2017-02-11 20:35:47

a tebe nepomožu ani silnejšie okluliare

Michal017

6
2017-02-11 20:23:31

Vzpomeňme si na Messiho zranění, když mu nohu převrátil Ujfaluši, byl mimo 14 dni. Kéž by to tak bylo i v tomhle případě

pepo46

4
2017-02-11 21:47:16

Zranenie bude vážne. Aleixa podľa mňa čaká operácia. Nielen sezóna, ale rok bude fuč. A či bude schopný v tako ptípade pokračovať je otázne. To nie je zranenie predkolenia. Ide o členok.

Andy11

3
2017-02-12 04:24:08

Prosím Vás, nereagujte dookola na odborníka "Toma 10". Na prvokatérov a hlupákov argumenty nezaberajú, vždy bude tliachať ďalej.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.