V Paríži nikto nečakal ľahký zápas, no miernym favoritom bola Barca. V úvodnom dejstve však bolo na ihrisku prakticky iba jedno mužstvo, Di María s Draxlerom vybavili pre svoje mužstvo sľubný náskok. V druhom polčase to bohužiaľ už prerástlo do gólovej exhibície a výsledok hovorí sám za seba.

Prvý gól stretnutia bol naozaj ukážkový. Di María nedal ter Stegenovi šancu, dôležitým faktorom však bola takpovediac lenivosť múru. PSG hralo od začiatku sebavedome a Barca mala problém typickým spôsobom hru kontrolovať. Góly zo zápasu nájdete tu, pod videom Semafor.


Červená: Smutný Valentín

Rozhodne sa nehralo proti súperovi, ktorého mala Barca zvalcovať, no nemohúcnosť hostí bola miestami až skľučujúca. Problémom bolo slabé nasadenie, no najmä absentovalo maximálne sústredenie a chuť vydať zo seba maximum. Takto Barcu nevidíme radi, no musíme si priznať, že za daných okolností si tento výsledok Katalánci zaslúžili. Dvojica Matuidi – Rabiot ovládla zálohu a tá absolútne nedokázala tlmiť nával útokov, ktoré ťahali na striedačku Di María s Draxlerom. Teraz nezostáva nič iné, iba si vstúpiť do svedomia a na Camp Nou ukázať, že tam môže rozdrviť Barca kohokoľvek.

Dá sa to ale vôbec? Tím hostí bránil proti extrémne dobre pripravenému PSG najčastejšie v pätici, zvyšok úplne prepadával a miestami vyzeral až apaticky. Ani dopredu, ani dozadu, PSG nemalo k dispozícii Thiaga Silvu, no mladík Kimpembe dokázal skrotiť bájne MSN, čo teda rozhodne nikto nečakal. Obrana Barcy nebola vo svojej koži a opäť ukázala, že momentálne nepatrí k tým špičkovým európskym. Položme si však zároveň otázku – je možné vzdorovať doma Parížanom celý zápas, ak záloha v strede poľa neodfiltruje takmer nič? Poučenie do budúcna, ktoré však už je iba opakovanou pravdou. Zároveň bolo však nemilým prekvapením to, ako sa do zápasu vôbec nedokázal dostať Iniesta. Bohužiaľ bol vďaka tomu stratený aj Messi.

Ďalšia záležitosť, ktorú nikto nečakal, bola tá, aký veľký rozdiel bol v dnešnom zápase medzi rozhodujúcou dvojicu záložníkov v mužstvách. Matuidi dával Sergiovi doslova lekciu z efektivity, Francúz svojmu katalánskemu kolegovi ukázal, čo znamená hrať takto dôležité osemfinále a rozhodne mohlo byť práve toto rozhodujúcim faktorom. PSG vyhralo o triedu zaslúžene, na rade je už len veriť v zázrak...

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

adam27

top komentár
63
2017-02-14 22:48:13

ked to skonci 5-0 na camp nou tak sa regulerne doserem :D

cescfabregas58

top komentár
58
2017-02-14 22:53:14

ak 5:0 tak jedine pre pariz pri takejto hre :D

adam27

5
2017-02-14 22:54:55

na to radsej nemyslim :D

tominno9

27
2017-02-14 22:58:10

Ja budem posratý aj z 4-0 a extra time-u :)

quentin

5
2017-02-15 05:52:06

Adam, aj 4:0 na Camp Nou by bol zázrak na posratie.

Asrian

-3
2017-02-14 22:48:35

lol

MilujemBarcu

top komentár
75
2017-02-14 22:48:51

Takto sklamať všetkých fanúšikov Barcelony po celom svete, absolutna nechut hrat futbal, od Ter Stegena az po Suareza, odchodit osemfinale ligy majstrov ..ziadne nasadenie nic, totalne bez zaujmu....toto bol najhorsi zapas aký som za posledne roky videl, gratulacia PSG k postupu...dnes ma sklamali, ale co uz, nezasluzia si to...dnes bol PSG o dva levely lepsi, treba padnut na hubu a mozno potom sa tam nieco zmeni.....a to este za 4:0 mozu byt radi...ked sa ti nedari aspon bojuj, ale ked ani nebojujes tak to si ani nemusel nastupit...mali ostat s manzelkami v Barcelone ......

quentin

6
2017-02-15 05:58:20

Toto nebola vobec Barca. Ešte aj v časoch, kedy sa im nedarilo, hrali tí hráči aspoň bojovne a človek videl snahu. Zo včerajšieho prejavu a hry mi na um nepríde výraz sklamanie, ale absolútne rozčarovanie a každý fanúšik FCB i futbalu všeobecne sa musí cítiť od FCB podvedený. Nerozumiem tomu. A PSG a Emerymu patrí gratulácia.

Asrian

-5
2017-02-14 22:49:02

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Daniel9

11
2017-02-14 22:49:08

Hráči si iba zašu... Zápas ich asi nezaujímal lebo horšiu barcu som nevidel

Michal017

15
2017-02-14 22:50:20

Kde je chyba? U hráčů? U trenéra? Nevěděli snad, jak je na ně psg připravené? Předloni jsme v lize mistrů kralovali, hráli jsme krásný fotbal. Teď ale jakoby nevěděli
co hrát..

BoixosNois

10
2017-02-14 23:22:42

Úplně přesně. Enrique podle mě není vhodný trenér do krize. To i Franz Straka by ty hráče vyhecoval více. Dnes bylo všechno špatně.

Vendeta

18
2017-02-14 22:50:53

Dnes som si spomenul na rok 2013 ked sme dostali od Bayernu 4-0.
Cez leto sme utratili za prestupy cez 100M a kupili sme vela priemerných hráčov ale žiadneho svetoveho záložníka čo dokáže niečo vymyslieť. Mali sme aj 80M vysoliť za Coutinha. Záloha je už dlhu dobu to najslabšie čo máme. Ale aj nekonečné 4-3-3 a hrať s pivotom je další klinec do rakvy. Emery špičkový trener vedel ako pripraviť PSG na barcelonu kedže hráme dokola to isté

adam27

21
2017-02-14 22:53:45

podla mna neni az tak velky problem v tom , ze hrame s pivotom ako to , akym sposobom zaloha funguje respektive nefunguje, hlavny problem je v pohybe a to uz dobre dlhu dobu

Vendeta

20
2017-02-14 22:56:11

No ak hrá Busi pivota proti takemuto presingu horí. Samozrejme dnes horeli všetci. Neymar bol jediný čo sa snažil hrať, ale nemohol vobec nič kedže nehráme vobec priamočiaro a kým sa dostaneme do utoku stihnu sa vrátiť všetci hráči supera. Vobec nechápem ako tu može niekto písať že rpedať neymara kedže ten sa vždsy aspon snaží niečo vymyslieť a potiahnuť do predu či skusiť 1v1

Vendeta

6
2017-02-14 22:59:08

Ja nechápem prečo neskuime 4-1-4-1 či 3-4-3 ale hráme stale to isté a pre špičkové tímy a svetových trenerov neni problem pripraviť sa na barcu čo sa týka taktiky, pretože všetci dopredu vedia aku formaciu náš užasný trener zvolí

quentin

3
2017-02-15 06:08:25

Mne skor prišlo, ako by sme hrali len s 3 člennou obranou, resp. 2. Smutné. Reálne, verím vo výhru doma, ale pochybujem o postupe, hoci budem fandiť a dúfať ako vždy.

jjnovo

34
2017-02-14 22:51:24

Nikdy v životě jsem neviděl takhle špatně hrát Messiho, nikdy v životě jsem neviděl takhle špatně hrát Barcelonu.

Jhonys

9
2017-02-14 22:55:21

dvojzápasy s Bayernem byly totožné, co se týče hry

jjnovo

26
2017-02-14 23:00:28

Tohle bylo podle mě horší. Bayern v té sezoně byl podle mě nejlepší tým evropy. PSG teď rozhodně není.

Jhonys

5
2017-02-14 23:20:22

no já nevím, ale Emery tahá PSG ke špičce Evropy. Na začátku, když ztrácel v lize body, se mu všichni smáli, jenže všechno chce čas a teď se to ukazuje.. těžko říct, jak by třeba dopadli s Bayernem, ale jinak si myslím, že by mohli porazit většinu týmů.

emiliano

-6
2017-02-14 23:27:25

V tejto sezóne je to asi 5. katastr.zápas.Od začiatku tvrdím,že LE treba vykopnúť,ako ho vykopli z ASR.A sú na rade :Busi,Roberto,Gomes,ter Stegen, Digne,Alba,všetci tí,ktorí nevedia presovať,rýchlo behať a hrať do tela.Ale už zajtra preč sankáč .Do tímu treba pridať viac sily,agresivity,rýchlosti. Slečinky preč.

quentin

1
2017-02-15 06:09:55

Toto bolo oveľa horšie.

Mates19

17
2017-02-14 22:52:04

Viete sú dni ked ako fanušik klubu ktorý milujete a fandíte mu celý život by ste sa najradšej prepadli pod zem...Bol to takticky absolútne nezvládnutý zápas nepochopil som ťah hrať Gomesa mal hrať Rakitič ktorý je jeden z najlepších hráčov v pozičnej hre...toď je len jeden z mnoho chýb záloha absolútne bez pohybu bez podpory obrany zápas sa zlomil Messiho chybou absolútne nezmyselná strata...nebyť dneska Ter Stegena tak to máme za pol tucet priamy mohol chytiť...dneska jediné potešenie Neymar...a Enrique nech už začne konečne rozmýšlat že má dať hrať hráčov čo majú akú takú formu a nie hráčov čo sú z formy jak kulturista ked má vypušťák...fnadiť budem navždy Visca el Barca treba sa poučiť a isť ďalej

Mates19

15
2017-02-14 22:57:31

ešte ma napadlo...že nevidel som horšieho trénera ako je Enrique v zasahovaní do zápasu on absolútne nevie reagovať na priebeh...z Roberta si tam robili všetci šaša...nevedeli sme podržať loptu v dôležitých situáciach...a je na zamyslenie ako je možné že túto sezonu nám vyšiel dobre len jeden zápas a to proti City...mali sme dva mesiace na prípravu takticky sa pripraviť na tento zápas prekvapiť súpera a my podáme výkon ako keby máme v základnej zostave hráčov čo sú na dôchodku 10 rokov

Vendeta

11
2017-02-14 23:01:58

prekvapiť supera a enrique? :D to možeš len snívať. 4-3-3 a čakať čo vymyslí messi prípadne či bude mať Iniesta formu a potiahne dopredu. Toto je každý zápas proti lepším tímom

adriano

15
2017-02-14 22:58:42

Nemas pravdu zapas sa zlomil ked gomes nedal tutovku volo by 1:1 ale co uz drevo je drevo...

Vendeta

11
2017-02-14 22:53:46

Takeho utočneho založníka ako Di marria či Coutinho potrebujeme ako sol

ForcaVamos

16
2017-02-14 22:54:46

Ano prosím všetci tu teraz hádžte špinu na Messiho. Viem že dnes hral zle, ale nebyť jeho tak sme v lige niekde na piatom, šiestom mieste.

fofo112

12
2017-02-14 23:31:48

len hlupák nevidí,že Messi nemá na pravej strane žiadnu podporu od Roberta a Gomesa tí mu majú dávať lopty,no oni sa trepú dopredu,a Gomes potom spáli čistú tutovku ktorá bola rozhodujúca k vývoju zápasu,Ney to má pri Albovi a Iniestovi oveľa jednoduchšie preto bol častejšie pri lopte ako Leo ktorému tí dvaja tragédi doslova znechucujú futbal.Leo si rozumie s Rakitičom ale toho mu ten kretén LE nepostaví dúfam, že vedenie sa konečne spamätá a pošle ho preč v barce už úplne vyhorel.

Kico

12
2017-02-14 22:55:19

Alebo ako Emery vyškolil Enriqueho, najviac som sa bál pred zápasom Draxlera s Di Mariom, obavy sa naplnili, to je asi tak celé, neskutočný výkon PSG s loptou ale hlavne aj bez lopty, klobuk dole

myzuFCB

6
2017-02-14 22:58:02

Bohužiaľ zaslúžený výsledok a to sme mohli dostať aj viac. Ak záloha nezačne podávať výrazne lepšie výkony možeme zabudnúť na dobre výsledky. Prakticky celú sezónu hra zaloha zle a bez nej to nejde. Obrana sa tiež musí zlepšiť. Dnes sa na to nedalo pozerať. Bol to horor. Pevne verím, že do odvety sa niečo zmení k lepšiemu a podarí sa nám zázrak.

Marian

14
2017-02-14 22:58:09

V remontadu na Camp Nou neverím, lebo stačí dostať jeden a s tým možno skutočne rátať.A šesť dáme Alavésu, avšak nie PSG... Dnes zaslúžene vyhral lepší tím. Náš (ne)výkon znamená, že vedenie pohľadá nového trénera pre ďalšiu sezónu.Aspoň sa môžeme zamerať na la ligu, ale hráči budú v depresii a asi stratia ďalšie body . No treba to skúsiť......

Radoslav

8
2017-02-14 22:58:38

Treba si uvedomit ze rozdiel je v zalohe...momentalne system 4-3-3 je nemozny...nemame nato kvalitu. Casy iniesta xavi busquet su prec.. Tam je problem...ale fandim nadalej a verim v ponaucenie...iniesta po zraneni a tak tazky zapas bolo odvazbe rozhodnutie od lucha...

MilujemBarcu

20
2017-02-14 22:59:10

mne by nevadila prehra 4:0 ak by som tam videl bojovnost a snahu, ale vidiet chodiacich hracov hrajúcich totalne bez zaujmu v drese klubu, ktorí milujete v osemfinale LM je totalne ponizujuce pre kazdeho fanusika

Roni957

13
2017-02-14 23:02:23

nechodim sem často a skoro nikdy ani nekomentujem ale dnes mi neda....80% ludi čo tu chodia tak su podla mna totalni futbalovi neznalci....ked Roberto začal hravať na pozicii praveho obrancu tak každy ho vychvaloval, každy tu na tejto stranke pisal aky je skvely a aka skvela nahrada za Daniho Alvesa, nikoho nezaujimal ani ten Vidal....ked Vidal začal hrať a hral dobre tak zrazu bol z Vidala velky hrač a už mal hned nahradiť Roberta...po dnešku už niektori dokonca pišu že Dani Alves chýba...ked prišiel Gomez s Pacom v lete tak kolko ludi písalo že aki super hráči prišli...teraz každy bude písať že Gomes na to nemá nech ide hrať do Granady a neviem ake komenty..a perla na zaver?Nech LUCHO REZINGUJE..toto píšete...ked sa vyhravali trofeje tak každy bol vyborny od upratovačky WCka až po majitela Barcelony...teraz sa prehra a každy je zly..a Lucho am isť preč?ano sklada zostavu on, striedania robi on ale v obrane sme dnes uplne vyhoreli a koho tam mal dať?nebodaj DIgneho namiesto Albu?Mathieua namiesto Umtitiho?to by ste netak nadávali...tak sa prosim spamatajte ludia konečne...FCB glory hunters...Barce fandim už 12 rokov a nikdy som si nedovolil take sprostosti pisať ako poniektori tu....česť vynimkam

dindil

7
2017-02-14 23:50:44

prosím ťa začni vnímať realitu ..

petrarcha

1
2017-02-15 00:06:29

Veľmi dobre napísané. Toto sa ale odohráva vždy dokola v pravidelných cykloch...Príde prehra - všetko zle, Lucho von, polka tímu na nič...Príde výhra - Všetko šlape, Barca je najlepšia na svete, každý hráč je top na svojom poste...

VoJTa-Alexis9

12
2017-02-15 00:10:05

Kterého majitele Barcy myslíš?

Roni957

5
2017-02-15 02:32:12

to som myslel len tak obrazne....

ForcaVamos

9
2017-02-15 06:28:50

Vždy lepšie napísať konštruktívnu kritiku ako mať ružové okuliare a žiť v minulosti. Pravdou je že hráme zle celú sezónu. V lige sme na druhom mieste len vďaka Messimu a Suarezovi a máš pravdu LE tam nemal už koho vystriedať, ale on si týchto hráčov vybral do tímu.

Jestper9

2
2017-02-15 07:21:46

Velmi dobre si to napísal! Paco a Gomes som ani ja nikdy nechápal prečo prišli... Roberto ok, ale nie ako základ na RB. A okrem iného, čo sa mi potvrdzuje,tak už dávnejšie osm písal, že celé MSA s ich platovými požiadavkami ako obmedzujú klub finančne, tak sa to ukazuje. Budeme si živiť ich, ale zvyšok teamu bude len priemer! lebo 30 ročným hráčom ešte vylepšujeme ich mega kontrakty... A potom chceme od trénera aby čaroval s tým čo má. No nevyčaruje nič

Jestper9

2
2017-02-15 07:23:31

MSN nie MSA samozrejme.

Danny

7
2017-02-14 23:09:51

Na camp nou by som urcite skusil 3-4-3 ... zaloha dnes prepadak

BoixosNois

9
2017-02-14 23:15:10

Začnu asi nesprávným způsobem - od trenéra. Ten človíček je možná příjemný člověk na pokec a působí sympaticky, ale přesně teď je potřeba člověka, který má u hráčů zdravý respekt, který je dokáže "dořvat", vyhecovat, zkritizovat....to se zas bude plná tiskovka frází, jak svým hráčům věří a vše bylo vlastně dobře, že on vidí pozitiva (nadsázka) a blablabla. To už je druhý rok co 3.-4. zápas, který se "nepovede". Titul je v tahu, LM taky (RÁD BYCH SE MÝLIL!) ale s tímhle výkonem je to bohužel holý fakt. Další nepříjemný, ač skutečný fakt je ten, že několik "posil" na úroveň FCB prostě NEMÁ !! Mluvím o Gomesovi, Robertovi, Mathiuem....tohle prostě nejsou náhrady za stálice Xavi, Alves..Ty výkyvy výkonou jsou prostě příšerné a stojí nás goly, body, i trofeje. Nezbývá než věřit v zázrak, naděje umírá poslední. VISCA EL BARCA !

BoixosNois

9
2017-02-14 23:18:29

Dodatečně - Busquets otřes. Nevyhrál souboj, pokazil co mohl, příšerně pomalý. Umtiti taky děs. To vlastně všichni. Čest vyjímce - Neymar. Jinak otřesný.

Alexis9

2
2017-02-15 07:56:16

Pekne a pravdivo napísané :) Enrique nieje tréner pre Barcu a prvú sezónu sa zviezol na forme MSN a len dúfam že rezignuje.

sid1

11
2017-02-14 23:21:26

vacsie facka ako zapas s bayernom, pretoze dnes sme nepredviedli nic, jediny kto podla mna znesie nejake kriteria je Neymar a ter stegen. Zaloha dopredu nula, dozadu 0. Leo dnes vypojeny z hry a ked to chcel riesit sam tak vdaka tomu, ze bol vzdy az pri strede tak co strata to nebezpecna situacia. Nebudem tu nadavat na MSN ale ked vidia, ze zaloha a obrana hori tak by sa miesto cakania na brejk mohli vratit, aj ked to je asi skor vec trenera ako hracov.

buko1046

5
2017-02-14 23:24:06

Chalanom sa nechcelo ako nehovorim pariz zahral behali napadali ale nasi im to tak strasne ulachcili strasne toto ako moze takto hrat hambil by som sa jak hovado 4:0 co to hrala trnava snimi messimu neslo aj iniestovi jediny kto vedel nieco z loptou neynar sa nebal hrat fandim ale treba bojovat viac treba sa pozret do zrkadla a sa hambit nic ine taky hraci ako ten gomes portugalsky deges ale ako fakt komplet cele musstvo bez zaujmu mam zly vecer ale okakujem nechcem nikoho vyhadzovat fandim neska ma ale nasrali verim ze ich este potrapiaa a to som mal ist do barcelony na odvetu len mi dotoho nieco prislo ze pojdeme na stvrtfinale no pojdem na sevillu asi

Ahonen2

-2
2017-02-14 23:39:35

Verí z fanúšikov Barcelony že v odvetnom zapase Nou Camp ešte postupime cez Paríž Visca el Barca!

Ahonen2

-2
2017-02-14 23:39:54

Verí z fanúšikov Barcelony že v odvetnom zapase Nou Camp ešte postupime cez Paríž Visca el Barca!

fofo112

6
2017-02-14 23:51:55

to by musel PSG zabudnúť hrať futbal a Emery prevziať taktiku LE.

emiliano

-7
2017-02-14 23:43:16

Dúfam,že vypadneme,v lige budeme tretí a nezískame pohár - iba to presvedčí všetkých,že LE je nula,ktorá sa preslávila vďaka tímu a že on tímu nedal nič.

Jhonys

6
2017-02-14 23:49:36

ty jsi ale blb... :)

adfa

11
2017-02-14 23:55:23

To snáď nemôžeš myslieť vážne sa zamysli nad tým čo si napísal a daj si facku

Johny10

14
2017-02-14 23:44:06

Naposledy som sa takto citil ked sme vypadli z Bayernom celkovym suctom 7:0... :( .. to co bolo? chlapci by nemuseli hrat stale len bago ale mozno sem tam aj beh. techniku maju skvelu to vsetci vieme, len co ked neni ochota behat, neni ochota ist do suboja. Vsade sme boli neskoro, boli sme pomali prehravali sme vsetky suboje. PSH vyhralo uplne zasluzene.
ESTE MIMO TEMU ( viem ze koli fanusikov sponzorom atd.) musia chodit na letne turne..ale asi by nezaskodila kvalitna letna priprava aby sme poriadne nabehali a tazili z toho celu sezonu, lebo dneska to bola po fyzickej stranke totalna a bieda a prepadak.
SOM SKLAMANY, ALE VERNY!

Invencible

20
2017-02-15 00:14:35

Hodinu som sa vozil po meste a stale sa citim akoby som dostal zadny direkt do nosa...
Toto sa kurva nerobi. Keby tam postavili B muzstvo tak som si isty ze by sa bojovalo a vysledok by bol lepsi.

adriano

4
2017-02-15 06:52:52

Uz zapas proti atletiku madrid boo slabucky zo strany barcelony ale toto co vcera predviedli to bolo na uterak.A gomes by uz za acko nemal nastupovat nema na barcelonu zial zbytocny hrac za vela penazi.teraz ked ma byt stupajuca tendencia formy je stoho opak a forma klesa...

Gaybregas

-5
2017-02-15 06:55:21

:((((((((( co sa to stalo??? ziadne GGG, ani WAKA WAKA :(((( ani len jedina šaviho kolmica

Ivan58_

8
2017-02-15 07:18:44

Absolútne nulové nasadenie a bojovnosť hráčov. Asi si len prišli na valentína pozrieť Paríž. No mna viac ako nulová bojovnosť ser*e to že hráme vkuse každý jeden zápas to isté a je jedno proti akému súperovi či je to real, psg, eibar, osasuna alebo hercules stále to isté. Tréner vôbec nevie určiť taktiku prispôsobiť zostavu podľa súpera.

Poky

-1
2017-02-15 07:21:17

Vyhodit trenéra a nejlépe ještě dnes!

anko1963

3
2017-02-15 10:48:00

Ak niekto tvrdí, že posledné 3 a 2 tituly sú zásluhou LE, tak musí súhlasiť, že aj tento rok je jeho zásluha. LE nastúpil do rozbehnutého vlaku, na svoju žiadosť dostal pár nových voznov a miesto toho, aby ho riadil to vyzerá tak, že sa v nom zotrvačnosťou vezie. Keby si naši hráči mohli anonymne vybrať spoluhráčov do zostavy a v takej nastúpili, možno by im stačilo len povedať: chodte a bavte sa a tešte z futbalu, a asi by to dopadlo lepšie. Niekde je vážny problém, nie pre výsledky ale pre predvedenú hru. Ak sa Messi vyjadril ohľadom novej zmluvy že jedinou podmienkou je zabezpečiť podmienky pre tituly, začínam tušiť problém. S takou hrou bude aj Copa otázna, LM utopia a titul zatiaľ v nízkych oblakoch. Podľa mna aj za jeden úspech sa rád dám do dvojky s Adamom27 z prvého komentu.

fofo112

1
2017-02-15 11:39:12

Neviem čo si mám o našej hre myslieť a hlavne pri neefektívnych a doslova bezhlavých rotáciách LE,ktoré vôbec neprinášajú zmenu nasadenia,čítanie hry súpera a hlavne bojovnosť zo strany jeho oblúbencov ktorých do mužstva bezhlavo dotiahol.Ked im výjde jeden zápas so slabým súperom hned sú na tejto stránke najlepší čo je doslova na smiech.Pýtam sa kolko malo PSG v základe 23-24 ročných hráčov a robili si s nami čo chceli u nás na tejto stránke je 23 ročný hráč mladý smiešny to argument. Inak Emery už pred zápasom varoval,že Messiho aby udržali musia zaviazať ako reagoval na túto taktiku Emeryho, náš tréner, nijak,doslova tam Lea pribrzdil ked mu tam dal ťarbavého Gomesa a Sergia nie Rakiho s ktorým si Leo rozumie,táto taktická chyba nás obrala o postup vdaka ti neschopný tréner, prosím odstúp sám lebo pôjdeš s ešte väťčiou potupou.

BarcaFan4502

0
2017-02-15 17:24:32

hruza

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.