Tréner FC Barcelona v rozhovore po víťaznom stretnutí s Gijónom oznámil, že tretia sezóna na lavičke katalánskeho veľkoklubu bude zároveň jeho poslednou.

"Chcem všetkým oznámiť, že nebudem pokračovať v Barcelone v ďalšej sezóne. Je to zložité rozhodnutie, ale dobre som si ho premyslel," povedal Luis Enrique na tlačovej konferencií po úspešnom stretnutí proti Sportingu Gijón. "Potrebujem odpočinok, to je hlavný dôvod pre toto rozhodnutie," zdôvodnil kouč.

Neostáva iné, len poďakovať za všetko a zapriať trénerovi veľa šťastia a síl do zvyšných zápasov a veľa šťastia do ďalšieho života.

zdroj: goal.com

myzuFCB

top komentár
121
2017-03-01 22:25:33

Som mu vďačný za všetko. Barca dosiahla všetko i pod jeho vedením. Je skvelý tréner. Teraz som zvedavý na náhradu. Dúfam, že to bude niekto komu je blízky štýl Barcelony.

Nalim

-17
2017-03-02 09:12:43

Som mu vďačný že odchádza. Som zvedavý, kto ho zoberie a čo tam dokáže.

vondeylen

21
2017-03-01 22:25:46

uvidíme kto pride..

Zorrrro

top komentár
41
2017-03-01 22:26:21

Dakujeme pan trener, za vsetky trofeje aj za zo zaciatku krasnu hru ktoru som si prvy rok uzival. Nejde to pravdepodobne stale tak slapat ako prvy rok, a preto ja som rad ze odchadzate, v najlepsom treba skoncit, snad to bude titul v LaLige.

blauigrana

top komentár
48
2017-03-01 22:26:28

Unzue Sampaoli moj tip

loptajegulata

20
2017-03-01 22:26:29

Čím väčší club tým väčší stres, tie nároky na konzistenciu sú nenormálna psychická záťaž. Darmo vyhráte 9 z 10 trofejí každý bude do nás hučať prečo sa nedalo aj tú desiatu. Už ukázal svetu že zvládol 3 roky viesť takto veľký klub, dúfam si oddýchne a potom si znovu vezme niečo menej stresujúce ako bolo AS Rím a Celta.

anko1963

8
2017-03-01 22:36:11

...a potom sa uvidí či to bolo o trénerovi alebo hráčskej kvalite mužstva.

Nalim

-5
2017-03-02 09:15:22

Bolo to o hráčskej kvalite. Viezol sa na lodi zvanej Messi. S tou dokáže to isté veľa trenerov...

anko1963

1
2017-03-02 10:44:27

Ja s tým súhlasím, ale potom sa to aspon ukáže. Aj Zidana tu odpisovali ale ako vidieť, ani jemu nie je problém s takým mužstvom krásne mútiť vodu. Pokiaľ nedá CR a Balea do obrany a Varanoho s Ramosom do útoku tak mu to pôjde.

Pavlajs

31
2017-03-01 22:27:12

Sympaťák a hlavně Pán trenér. Uvidíme, kam povedou další kroky vedení. Díky za vše !

Patland

1
2017-03-01 22:28:11

Perfektní zakončení dne. Než někdo začne minusovat jak zběsilý, tak nechť napíše argumenty pro Lucha. Já pro svoje tvrzení argumenty mám :

- totální pohrdání vlastními odchovanci
- nesmyslná přestupová politika (asi netřeba komentovat, každý snad ví)
- zcela evidentní problémy v kabině ( nevím zda li ve vztahu k trenérovi nebo mezi hráči)
- trenérská neschopnost ( taktika, systém, zásahy v průběhu hry)

Uznávám LE jako skvělého hráče, stal se hráčskou legendou. Jako trenér je však silne přeceňován.

Jhonys

18
2017-03-01 22:37:19

omg, já už fakt nevím, kdy jindy si zaslouží vděk než právě dnes.... on, který pro klub udělal jako hráč, kapitán i trenér strašně moc, tak v tento den si zaslouží jen poděkovat. Rozhodně ti tady teď nebudu vypisovat jeho klady a jeho trenérský přínos (a to v podstatě s tebou nesouhlasím v žádném bodě).. dnešek by měl být o poděkování a respektu.

Patland

-7
2017-03-01 22:41:54

Ja mu děkuji za to, že to sám vidí, že pokračovat je chybou pro obě strany. Naprosto upřímně říkám, že nechapu nikoho kdo chválí přístupovou politiku například. Nepochopitelné po sportovni i ekonomické stránce. Ohledně taktiky a toho jestli je v týmu něco špatně, to se můžeme jen dohadovat a domnívat se na základě indicií ( být myslím že to lze dobře vyargumentovat), ale výše uvedené 2 první body jsou nezpochybnitelné.

Jhonys

4
2017-03-01 22:43:05

nesouhlasím, ale dneska to rozebírat nehodlám.. kdyžtak někdy na fóru se o tom můžem pobavit.. nebo až zase bude hejtovaný, tak na tebe zareaguju :D

Patland

1
2017-03-01 23:06:53

O mínusy mi nejde, jen víc... Ale proč někdo dává plusy a mínusy a nesnaží se argumentovat? Na tohle chování mám jediný vysvětlení, argumenty schází.

Jhonys

3
2017-03-01 23:26:34

to nepochopíš, s tím už jsem se smířil :D kdysi jsem i napsal, že ti, co dali mínus, tak ať něco napíšou, s čím nesouhlasí.. nikdo nic neřekl :D

Patland

1
2017-03-01 23:41:15

Asi je to tak no...:-(

Každopádně si vážím že alespoň Ty jsi reagoval, byt se neshodneme

myuren

-3
2017-03-01 22:43:07

prestupová politika, tu nikdy nebola dobrá, sem tam sa nejaký prestup podarí to mu nemôžeš klásť za vinu :)
trénerská neschopnosť je tiež nie tak úplne pravda. Vyslovene prekaučovaných bolo za tri sezóny max 10 zápasov aj to je ale veľa, ale fakt, že prekaučovaných.

Patland

2
2017-03-01 23:10:08

Takže se utrácelo za nadhodnocené hráče 20, 30+ milionu a ti pak nehráli? Co to ma za význam? Jedine ekonomicky pomoc i jinému klubu či sebeposkodit sebe.

myuren

0
2017-03-01 23:29:38

Neboli nadhodnotení o tolko ale ked si zrátaš všetky tie príchody, koľko stáli a koľko sa udržali a za koľko sme ich predali, do týchto prestupov musíš zarátať aj Cesca a Alexisa, a mnohých ďalších končiac Chygrynskim. Chytli sa len Alba, Suaréz, Rakitič(ale aj s tým to môže dopadnúť všelijako)

Patland

4
2017-03-01 23:48:35

Overmars, De Boerove, Reiziger, Ronaldinho, Rivaldo, Figo, Deco, Abidal a další a dalši. Alexis hrál dobře, ale musel ustoupit kvalitnějšímu hráči. Ne vždy přestup vyjde, pokud nevyjde Denis Suárez, nikdo neřekne ani slovo. Ale Gomes, Mathieu, Vidal, Paco, Digne - přijdou ti jako posily vhodné pro Barcelonu za ty peníze? Arda je srdcar a mam ho rád, ale také neni žádná hvězda, navíc ma svůj vek. Vždyť se vždy prodají jen se ztrátou.

myuren

-1
2017-03-01 23:59:57

Mathieu hraje na stopérovi vždy dobre a kvalitne, i keď toho moc nenahraje alebo je zranený. Digne a Umtiti je to ich prvá sezóna a nehrajú zle, sú mladí a perspektívny. Gomes, Vidal a Paco nie su hodni svojich penazi zatial ale i tak. Alexis hral to za co ho kupili ale za co ho predadli? Tiež strátové, chcem tým povedať, za to Lucha nemôžeš viniť aj Guardiola robil prešlapy na trhu a väčšie.

myuren

-1
2017-03-02 00:00:06

Luchovi to nevyšlo až tento rok. Stáva sa. Boli tu aj Song, Chygrynskij, Christanval, Keirrison Gomés je proti tomu slabý odvar. Uvidíme bude na novém koučovi, si to poskládať podľa seba.

Patland

0
2017-03-02 00:13:28

Jenže ti tak nezatěžovali klubovou pokladnu. Tam to bylo o tom že buď vyjdou nebo ne. Stoperu jako Mathieu najdeš v La Lize i jinde plno. Digne se neprosadil v PSG... A věk na to už taky mel, není mu 18. Neříkám že není kvalitní, ale stejně kvalitní je i Grinaldo

myuren

-1
2017-03-02 00:19:48

preháňaš, keď povieš, že Grimaldo je rovnako kvalitný ako Digne. To nie je pravda. Ukončil by som to tak, že v niečom máš určite pravdu, ale niekedy je tá kritika na LE prehnaná. Každopádne LE nepredľži a či budeme plakať za ním alebo sa posunieme vpred ukáže budúca sezóna a to ako to nový kouč zvládne.

myuren

-2
2017-03-02 00:23:08

A tí hráči ktorých som napísal tak všetci stáli 20mega plus a nedali ani gól, a odohrali snáď 20-30 zápasov za celé obodbie čo tu boli. Odišli zadarmo alebo za bagatel. To zaťažilo takisto pokladňu ako Gomés a ďalší. TO že je predražený o 30 mega neznamená, že keď niekoho kúpiš za 20 a po sezóne či dvohc odíde zadarmo tak si 20 prerobil a maš takto 2 a už si na Gomésovej hodnote.

myuren

-2
2017-03-01 22:43:16

A po tých vyhláseniach hráčov, že mu úplne veria by som nejako ani tie problémy v kabíne nebral tak vážne. Možno tam sem tam dačo je/ bolo. No nie je to nič konzistentné čo by sa nedalo vyriešiť. TO je za každého trénera, ktorý je u tímu dlhodobo. Aj keď som vedel, už dlhšie že LE neprdĺži mám obavy z náhrady. Aby nám ešte všetkým nebolo smutno. Neni to tak dávno, čo sme dva krát angažovali ténere nesprávne.

Patland

-1
2017-03-01 23:00:35

Už jen to ze musí přijít vyhlášení hráče ze by za trenéra položil život znamená, že se něco děje;-) Spis je potřeba věnovat se určitým signálům okolo týmu.

Jinak novy trenér jistě nebude mít úspěch hned. Bude potřeba přestavba týmu. Tam jde hlavně o to aby se zase vrátila určitá filozofie, kterou jsme teď potlačovali.

myuren

-2
2017-03-01 23:05:46

To vyhlásenie nemuselo prísť, ale prišlo je to v podstate jedno ja to nechcem riešiť tak ako jhonys, ak príde kvalitná náhrada, okey ale trošku sa bojím. Lucho úspech hneď mal. Tak keď už sa hejtuje aj on teraz, tak prečo by sa na nového trénera malo hladieť tak, že určite nebude mať úspech hneď. Nech je ako chce. Lucho je momentálne pre nás najlepšou voľbou i keď sa to tu nepáči.

Patland

-1
2017-03-01 23:15:09

Z hlediska budoucnosti by jeho delší pobyt u nás klub ,,zabil,, - obrazně řečeno. Kupovat prumerne hráče odjinud a nevychovávat sve vlastní, to je cesta do záhuby. LE měl úspěch hned - ale ruku na srdce, ten tým měl postavený a pak už jen padal svými výkony dolů. Martina bych do toho netahal, ten si muze s LE podat ruku...;-)

myuren

-3
2017-03-01 23:17:01

Ako som vravel vyššie prestupová politika bola tragická aj za Pepa a je to tak dlhodobo.

fofo112

0
2017-03-02 09:15:08

Pozeral som to Albove vyhlásenie vo všetkých prístupných denníkoch nikde nebolo,pýtal som sa na zdroj odpoved neprišla,takže zrejme to vyhlásenie pochádza z tejto stránky.

myuren

0
2017-03-02 10:02:33

Keď už ma chceš trolliť a zase na mňa reaguješ s tým, si dokázať tvoje (ne)pravdu tak si aspoň over zdroje. Sú v každom jednom skurv****** článku, to že ich nerešpektuješ a píšeš tu toto o tebe vypovedá veľa. U toho článku je uvedený zdroj: Zdroj: marca.com
Foto: archív, marca.com

myuren

0
2017-03-02 10:02:45

Preto ti nikto na tvoju drb**** otázku neodpovedal.
+ to oficiálne bolo na stránkie Marcy tu: http://www.marca.com/... vo videu ale to akosi teraz nejde aspon mne. Takze pokus dobrý, skúsil si nevyšlo.

emiliano

0
2017-03-01 23:17:39

.On Barcu neurobil,Barca urobila jeho,mal šťastie.Priemerny odborník,neschopný reagovať na zmenené trendy i na priebeh zápasu, potrebuje vidieť záznam. Veci chápe spomalene - teraz sa vyslovil,že súpery zmenili systém a viac proti nám presujú - objav storočia, skoro všetci to tu vieme od začiatku sezóny,netreba byť génius. Priemernosť a tvrdohlavosť - zlá kombinácia. Jeho kôň Busi dnes mal pomer získaných a stratených lôpt 0-8, nechal ho hrať do konca, predstava bez Busiho ho desí.

Slash87

-3
2017-03-01 23:31:08

Áno, Enrique zatiaľ klubu len uškodil a nikdy nič preň nespravil.
- ak odchovanci nemajú dostatočnú kvalitu tak je zbytočné ich niekam tlačiť (chcel by som vidieť reakcie ľudí keby teraz začne dávať hrať 19 ročných chalanov)
- prestup sa nemusí vždy podariť, nikdy nie je istota že sa daný hráč chytí apod.

Patland

6
2017-03-01 23:53:25

Xavi přišel do týmu a ovládl střed pole? Ja si pamatuju první zápasy... Ale dostal možnost hrát. O to jde. Proč je Grimaldo za hvězdu když neměl ani na střídání u nás? Proč místo drahého Paca nehraje ty epizody Traoré? Nezvládl by těch pár desítek minut? Munir taky ne? Samper je horší než Gomes? Halilovic by možná taky byl jinde kdyby dostal alespoň trochu cichnout k prvnímu týmu... Alena je obrovská naděje take - ale nebude pokud nedostane šanci! O to tu jde. Je to o koncepční práci.

Slash87

-3
2017-03-01 23:31:56

- neviem o akýh problémoch v kabíne hovoríš, ale hovoriť o úplne evidentných problémoch a potom napísať " nevím zda li ve vztahu k trenérovi nebo mezi hráči" je trochu blbé (ospravedlňujem sa ak som len ja taký sprostý ale evidentné=jasné)

Patland

3
2017-03-01 23:55:22

Evidentní problém je evidentní problém, to si rozumime a pochopil si správně;-) bohužel nejsem v kabine, tak lze pak jen soudit kde přesně je zakopaný pes. Ale problémy po mém soudu v kabině Barcy evidentní tedy jasné a zrejme byly.Druha část mé věty nijak nepopírá první.

Slash87

-3
2017-03-01 23:33:05

- sezónu predtým(Martino) bez trofeje, s Titom "len" liga a to nehovorím ako bola barcelona veľmi lahko predvídateľná a každý zápas vyzeral prakticky rovnako (čakanie pred 16kou=hádzaná), to treble čo vyhral tím pod Enriquem bola vlastne len taká náhoda, možno nás súperi nechali

Patland

2
2017-03-02 00:00:27

Existuje treba výkonnostní křivka...ale to bysme zabrousili až moc do teorie;-) Každopádně nehajim Martina, ale je třeba vidět například i to, že v té době přišel Neymar. Zvykal si na Evropu... Za Tita jen liga? Jde i o to jakým stylem... A hlavně - opravdu u Barcelony jde jen o tituly? Nemyslím si, jde i o hru jako takovou. To ji odlišuje.

Jestper9

-2
2017-03-02 01:07:45

pod Titom bola pekna hra??? kvalitu nam ukayzal Bayern. rozmachlil nas teda viac ako PSG.

Jestper9

-1
2017-03-02 01:09:59

a herne sme boli na tom velmi zle. pre mna aj ked titul a rekorny pocet bodov ( cela la liga daka divna vtedy ako keby nikto nechcel :) ) herne jeden z najhorsich rokov ca barce fandím

Patland

2
2017-03-02 07:35:01

Určitě to nebylo horší než teď. Sledujes zápasy pravidelně nebo jen sestrihy? Vždyť i přes výhry byl v 90% případů fotbal nekoukatelny. Ale aby nedošlo k mýlce, nezastavam se Tita ani Guardioly. Tým musel po těch úspěších trochu změnit taktiku směrem k větší přímočarosti.

Jestper9

0
2017-03-02 10:09:59

Každý jeden zápas. A aj vtedy. Je to môj pohlad a netvrdím, že správny, ale aj za Tita sa mi to vobec nepáčilo a prirovnal by som to k terajsku. Za Martina to bola katastrofa najvacsia no...

Patland

2
2017-03-02 07:32:43

Víc než jak to bylo s PSG nelze nikoho ,,rozbít,, - maximálně to bylo stejným způsobem. Byl to rozdíl několika tříd.

Jestper9

0
2017-03-02 10:12:28

Ano. zamyslel som sa nad tým a nebolo to viac asi. Bolo to rovnaké. Dúfam aspon doma uhráme dobre aj ked v postup dúfam, ale neverím, snad to nebude vyprask v oboch zápasoch ako s Bayernom... A ono je to vzdy tak. Po uspechu dojde ako vravíte vy kocovina a vsetko ide v cykloch. Snád sa Barcelona dostane zase na vrchol. Pre mna sú len dve tváre tohto klubu. Bud hrá výborne, alebo ked nevychádza, tak potom naozaj zle

mikimi122

0
2017-03-01 23:48:40

Každý ma zle časy a Luchove prišli túto sezónu a pritom boli dosť často zapríčinené aj nešťastím. Lucho je vynikajúci tréner a to už ukázal v prvej sezóne. V druhej mal menšiu smolu v lige majstrov.

mikimi122

0
2017-03-01 23:50:18

Lucho nepohrda odchovancami. Často dával hrať mladým ako Aleňa, Marlon a atď. Vytvoril MSN, začo by sme mu mali ďakovať. Kupil aj dobrých ako Umtiti, Digne, Mathieu, Rakitič a atď. Niektoré prestupy ti nevýjdu, alebo sa prejavia neskôr (prípad Ardu Turana). Musel mať dôvod prečo nedával hrať Vidalovi a keď to zoberieš z lepšej stránky, tak to Vidalovi pomohlo, lebo jeho výkony potom boli vynikajúce.

Patland

1
2017-03-02 00:01:47

Často? V poháru hráli jeden zápas na podzim a dvakrát střídali:-) to je porce pro rozvoj jak dělana, zvlášť když takovou konkurenci na svých postech nemaji

mikimi122

0
2017-03-02 00:13:11

Už vtedy bola morálka na slabšej úrovni a vieš ako zle by dopadli zápasy so silnejšími ako Hercules. Lucho nechcel riskovať, lebo potom nejaký idioti by sa naňho nasrali, lebo dal hrať mladých proti silným.

Patland

1
2017-03-02 00:23:46

Kdy jindy mají získat zkušenosti kdyz bereme i Hercules za silného soupeře? Jestli jsme se dostali az sem, pak vlastně nechtěné potvrzujes ten bod kde jsem psal o absolutním hraní na náhodu a nesystemu

mikimi122

0
2017-03-02 00:35:39

Hercules neberieme ako silneho súpera. Čas mladých raz príde. Oni by mali čisto teoreticky zahnať skúsenosti z hosťovania. Vtedy trebalo, aby hrali hrači, ktorý mali zase chytiť formu ako Rakitič.

Patland

0
2017-03-02 07:59:35

Hostování málo komu pomůže. Pořad s ním hostující klub jedná jako s cizím. Navíc vetsinou jiný systém, hra... Neříkám že nikdy, ale většinou to tak bohužel je.

mikimi122

0
2017-03-01 23:50:39

Taktiku ovláda veľmi dobre, maximálne túto sezónu to trochu haprovalo, čo je aj menšia vina niektorých hráčov a hlavne nešťastia a španielskych rozhodcov.

Patland

0
2017-03-02 00:10:14

Vymlouvat se na rozhodčí nemůžeme. Ti mohli ovlivnit možná tak výsledek, ale ne předvedený výkon. A s neštěstím v některých momentech je zas spojeno štěstí v jiných.

mikimi122

2
2017-03-02 00:18:09

Neuznaný gol proti Betisu. To je podľa mňa chyba rozhodcu, lebo Barca tak prišla o dva body. Zas uznám, že záloha trpela a taktiež aj Roberto. Dokopy Barce nesadli zapasy s Alaves, Celta Vigo, Real Sociedad, Atletico Madrid. No ale zápasy ako napr. el clasico, Betis boli nespravodlivé a kruté.

Patland

1
2017-03-02 08:01:44

Ja bych to takhle neviděl. Ano, rozhodčí nás poškodili letošní sezónu dost. Ale neomlouvá to výkony. Vždyť krom pár zápasů to byla hrůza Ikdyz jsme nakonec brali body tři.

Nalim

2
2017-03-02 09:17:19

So všetkým s Tebou súhlasím.

harry525

-6
2017-03-01 22:28:18

Hmm mozno to bude Luchov asistent.. :)

misotam

13
2017-03-01 22:28:27

Nemôžem povedať že dom rad ale mal som ho radšej ako hráča , myslím že s mužstvom ktoré je k dispozícii by si poradili aj iný tréneri. Nejdú mi po chuti tie jeho striedania a slabá reakcia v zložitých momentoch.

tomasis

7
2017-03-01 22:32:12

GRACIAS LUCHO

masche

7
2017-03-01 22:34:14

Vďaka za všetko Lucho :)

Jestper9

6
2017-03-01 22:36:02

Tata a Tito? Van gaal? za to čo ziskal dosť nevdacnost. viesť velke hviezdy je casto tazsie ako priemer

Rudla333

13
2017-03-01 22:37:28

Mám radost :) Enriquemu děkuju za první sezónu, kdy dodal Barce zase chuť hrát.
Přesto jsem byl celou dobu jeho kritikem, hráli jsme na náhodu a držela nás jen forma MSN. Pád byl jen otázkou času. A to je jen jeden z mnoha problémů, které s ním mám.

Každopádně děkuju za trofeje, které získal a momenty (nejen) z první sezóny, které si budu pamatovat ještě dlouho :-)

Každopádně odchází v pravý čas. Teď už jen doufat, že vedení nejmenuje toho jeho asistenta ale kvalitního trenéra, nejlépe Sampaoliho.

abstinent

6
2017-03-01 22:37:33

dakujeme za vsetko, cas na zmenu

abstinent

3
2017-03-01 22:39:34

poslednu sezonu to skripalo takze konecne zmena

abstinent

3
2017-03-01 22:42:02

real - las palmas 1:1 dufam ze realu zas pomozu rozhodcovia,inak las palmas hra ok,dufam ze tie biele hovna porazia

abstinent

2
2017-03-01 22:44:42

kurva, real ma penaltu, to neni mozne toto

abstinent

3
2017-03-01 22:46:26

omyl opravujem sa las palmas ma penclu a aj ju dava

abstinent

2
2017-03-01 22:49:02

2:1 las palmas sa dostava do vedenia, verim ze tentokrat to udrzia

4fabregas445

4
2017-03-01 22:44:50

Real prehráva super!! Chlapci rozlúčme sa s treble máme na to!!

Bramir

1
2017-03-01 22:47:07

Lucho out !! konecne !! hura !! uz nema co ponuknut.

abstinent

4
2017-03-01 22:47:48

ludia co sa deje? proti realu bola odpiskana penalta,dufam ze tych bielych potratov porazia

markin

-7
2017-03-01 22:53:14

ja myslim ze penalta nemala byt...ale Real nic moc cely zapas a plus prepnutie Balea takze to vyzera na super vecer :)

abstinent

5
2017-03-01 22:50:05

las palmas dava na 3:1 este jeden a real uz musi padnut

Tom10

-7
2017-03-01 22:52:36

Toto je zle. Čaká nás niekoľko slabých sezón, LE je najvhodnejši tréner pre barcu ak nepočítame pepa. Lepšie to určite nebude. Toto je zlá správa a mám presne také isté obavy ako keď oznámil konec pep. Škoda že sa nechce vrátiť.

Patland

2
2017-03-01 23:02:36

Nějak přestavám věřit ze jses opravdu fanda Barcy...

Rudla333

5
2017-03-01 23:06:48

Ty tomu ještě věříš? :D Není fanda ničeho je jen taková malá politování hodná existence :-)

Tom10

-4
2017-03-01 23:59:45

a ty si fanušik barcy ked si rad že najvhodnejši trener pre barcu konči? s kym to bude lepšie? sampaoli? chceš vedet ako dopadne ak pride? posere sa z toho jak martino. nebude vedet čo ma robit, tomu ver. jediny schopny trener pre nas je (okrem pepa) LE. koeman? no dufam že to bude on ked už, ale ani od neho nič neočakavam. ale je to určite väčšia nadej ako pri sampaolim. toto dopadne dost zle. dufam že sa mylim ale v podobnych veciach sa mi to nezvykne stavat.

Rudla333

1
2017-03-02 06:38:47

Ty jsi hrozně vtipný člověk :-D

Rudla333

6
2017-03-02 06:43:32

Porovnávat Sampaoliho s Martinem.. :-D Ach jo. To je prostě vrchol tuposti.

A průměrného Lucha nazývat nejvhodnějším trenérem. Je to trenér který neumí absolutně zareagovat na situaci, když prohráváme, tak jen kouká a netuší, co je špatně.

Nevím o co ti jde, proč si myslíš, že jsi nejchytřejší ze všech :) Ale jsi směšný.

Tom10

-1
2017-03-02 10:53:08

Už sa teším ako tu budete o rok všetci tí ktorí teraz jasate vyplakavat. Som si istý ze lepsie to nebude. Toto nebolo o trénerovi a priemerný a neschopný to môžeš sebe pred zrkadlom hovoriť. Neviem ako môže byť niekto tak tupy že to nechápe. Ale aj takí musia byť. A či som najchytrejsi? Môžem ta ubezpečiť ze si to nemyslím.

Rudla333

-2
2017-03-02 10:56:43

Nechápu jak někdo může trávit celý den léčením mindráků na stránce klubu, kterému ani nefandí.
Moc rád bych tě potkal naživo :-)

Tom10

-2
2017-03-02 11:59:23

A mne hovor ze som smiešny. Fakt sa s tebou nemám o čom baviť.

Rudla333

1
2017-03-02 15:12:43

Nemyslím že na téhle stránce je jediný člověk, který by se s tebou měl o čem bavit :-)

Jestper9

0
2017-03-02 10:15:42

Enriqemu treba byť vďačný a vadí mi, ked ho niekto dehonestuje. Ale zase nedá sa tvrdiť, že je najideálnejší momentálne pre Barcelonu. Svoje spravil a v tých časoch bol najideálnejší. Ale ako aj Guardiola a teraz aj on povedali. V Barcelone byť dlhodobo trenerom je ťažké a vyčeprávajúce! Aj Rijkaard kto si pamatá mal podobný problém. Asi na tom niečo bude. Takže ako tragediu to netreba vidiet. Možno aj hráči potrebujú impulz v podobe nového trénera

adfa

4
2017-03-01 22:53:51

Pán tréner snáď získa trende na rozlúčku moc by som mu to prial a náhrada? Sampaoli

adfa

-1
2017-03-01 22:54:17

*tridente

GabrielSVK

4
2017-03-01 22:58:10

Ďakujeme Lucho naozaj za všetko. Boli to, repsektíve sú to pekné 3 roky, ale ja som aj čakal, že po 3 rokoch alebo teda sezónach skončí. A Sampaoli alebo Simeone do Barcelony !

Patland

0
2017-03-01 23:05:05

Someone? Su to pekne 3 roky? Krom jednoho roku (od poloviny první do poloviny druhé) ano, ale předtím a potom? Zřejmě máme jiné naroky a jiné oči... Ja nechci být nějaký útočný, nemám patent na rozum, ale otevřete oči už. Vždyť se na tu hru kolikrát nedalo ani dívat!!! A to nevěru v potaz věci které jsem psal ve svém příspěvku výše.

Patland

0
2017-03-01 23:16:51

P.s. omluva za chyby, prostě autokorekce....ale pochipitelne to snad s primhourenim oka je

barcelonista29

4
2017-03-01 23:05:32

Veľká vďaka Lucho. Treba mu za všetko poďakovať. Vždy sa snažil odviesť maximum. Síce som ho v poslednej dobe kritizoval, ale treba uznať, že dokázal za 3 sezóny veľké veci. Patrí medzi najúspešnejších trénerov v histórii. Ešte raz vďaka.

abstinent

1
2017-03-01 23:19:14

do riti pencla pre real

abstinent

1
2017-03-01 23:19:35

jezis to neni mozne real dal na 3:3

abstinent

2
2017-03-01 23:22:37

ja to jbm mohol som mat taky pekny vecer keby real nedal gola boha stastia maju na rozdavanie

Jestper9

8
2017-03-01 23:35:51

Ani neviem, či si klub ako FC Barcelona nezaslúži takých fanúšikov, alebo takí fanúšikovia, či si zaslužia fandiť klubu ako FC Barcelona. Tárajkovia, mnohí fungujúci na názore iných a prezentujúci názory z iných futbalových stránok a bulváru. Bez poriadneho pohladu na vec a to bud z toho, že sledujú len zostrihy a výsledky, alebo sú len fanúšikovia úspechu a fandia a zbožnujú eru, čo siani nepamatajú riadne

Patland

0
2017-03-02 08:06:12

Právě proto že takový fanoušek nejsem, jsem rád že LE odchází. Barceloně fandim hodne hodně dlouho, a ne kvuli výsledkům nebo úspěchům. Proto mi vadí ten nekoukatelny fotbal a ústup od nějakého systému, kvuli kterému mi klub vstoupil do srdce - nemyslím teď takticky systém nebo systém hry, ale celkovou politiku klubu;-)

Jestper9

0
2017-03-02 08:48:25

Svet sa mení, futbal sa mení a preto aj veci vo futbale sa menia. Bolo obdobie, ze bola super generácia z La Masie a vtedy sme si mnohí aj ja mysleli, že Barcelona môže fungovat len na akadémií a sem tam doplniť a hrdiť sa tým, že skoro celá zostava sú odchovanci. Zial... takto to uz nejde. V dnešnom futbale, kde prachy len tak lietaju a skupujú sa naj hráči nie. Ak si aj toto myslel

Patland

0
2017-03-02 09:16:32

Myslel jsem hlavně to. A podle mého na tom tak špatně ani ta La Masia není, byt generace hracu co byla v nedávné době se opakovat jen tak nebude, je to stejné jako naši i vaši hokejisté - generace která byla na vrcholu sil na přelomu tisíciletí tu dlouho nebude, je to dáno i světem okolo nás. Ale jde o to že ti mladí hráči kteří jsou velcí talenti nedostanou sanci ani za rozhodnutého stavu - a přivádí se hráči za neskutečně peníze ( a platy) a přitom nemají tu výkonnost.

Patland

1
2017-03-02 09:36:15

Já říkám že je sice potřeba dát za světovou hvězdu velké peníze. Propaguje klub, prodávají se dresy - světová hvězda investované peníze z velké části dokonce navrátí. Ale zkrátka jsem spíše toho názoru že kolem těch hvězd mohou hrát nasi mladí hráči. A buď vedle světových hvězd vyrostou také ve hvězdy, nebo se prodají, ale vždy bude klub generovat zisk.

Jestper9

0
2017-03-02 10:08:33

To máš pravdu, ale možno tam takí hráči nie sú. Neviem. Nie som odborník a hlavne nie som tam a ani nikto z nás aby sme to videli, alebo mohli posúdiť. Asi sú na to kompetentnejší ludia a neviem, či by vrážali prachy, keby nemuseli, ale je pravda, že za niektorých hráčov sa peniaze ako vyhodené zdajú byť. Ale to sa dialo vždy, len teraz fakt možno ani nie za hviezdy velke peniaze a nič

Jestper9

5
2017-03-01 23:38:52

Stále kritika LE! trénera, čo dosiahol s nami tolko vela! Trénera, čo po tatovi a Titovi opáť vrátil Barcelonu na vrchol. Tréner, pod ktorým hlavne v prvej sezone hral team kludne rovnocennú partiu a dokonca pre man zaujímavejsí futbal ako Pepova Barca v prvom a pre mna najlepšom roku. Posledny rok Pepa bol aký? Jedinou chybou LE bola podobnosť v mnohom s Guardiolom a bol v jeho tieni, kedze Pep je braný za poloboha. Nie v zlom.

Jestper9

4
2017-03-01 23:43:31

Mnohi teraz budú nesúhlasiť, že porovnávam LE a Guardiolu. Ale aj hra pod pepom, že 80% držanie lopty a tukes hráčov dokolečka na meter a potom dozadu do boku a obrana súpera mohl akávu piť nebol pre mna o nič moc lepší futbal. Tak ako Pepov team nedokázal večne hrat tiki taka v naj kráce, tak ani LE. Ale akoze takto ho dehonestovať... Nech pride SImeone čo ho tu mnohí chcú a som zvedavý. Alebo Sampaoli, ktorého tu majú už teraz za víťaza všetkého. Aby sa za LE este neplakalo.

Tom10

-1
2017-03-02 12:07:47

Najlepšia pepova sezóna bola jeho tretia keď sme vyhrali LM v wembley. A aj posledná pepova sezóna bola herne lepšia ako prvá enriqueho.(80% držanie lopty predstavovalo neskutocnu dominanciu.) To ale neni jeho chyba a stále to bol veľmi dobrý futbal. Som si istý ze keby enrique zostal tak od budúcej sezóny sa ide odznova a ten futbal by bol zase veľmi dobrý.

Jestper9

-1
2017-03-02 01:17:38

Inak ten váš Sampaoli :DDDDDDDDDDDd akoze... ujo na velkoklub nema!!! Bol dobrý repre trener. Ako aj Tata Martino. So Sevillou zatial dobre. Ale to je nováčikovske šťastie, prekvapenie a HLAVNE!!! Tlak v Seville a Barcelone neporovnavajme a to robí najviac! Vid opat Martino. Kamarátsky sa pred či po objal so svojimi krajanmi a hned Messiho kámoš ten sa sem hodí a naj trener. Klopp toho dosiahol viac a vidíme ako tlak v Liverpoole nezvláda. Ach...

Patland

0
2017-03-02 08:08:28

Novackovske štěstí.... Aha. Netřeba víc komentovat.

Jestper9

1
2017-03-02 08:52:02

ja nikde nevravím, že nie je dobrý tréner. Ale hodnotiť ho na základe 1 sezony v Seville? Ani LE ani Guaridola nemali toho odtrenovaneho vela to je pravda,ale sú to barcelončania a hráči, čo boli k niečomu vedení a ako hráči aj boli ukážkou toho. Príklad k Sampaolimu. Tito Villas Boass ci jak sa píše. V Porte zahviezdil videli v nom noveho Mourinha a vieme, kde je teraz :) Je rozdiel byt uspesný tam, kde mozes a tam kde musíš!

Jestper9

-1
2017-03-02 01:18:52

Simeone, Sampaoli. Sem keby príde sekera tréner, tak pár miláčikov by asi menilo dres. A to z rangu najvacsích....

tomessi

1
2017-03-02 08:36:01

Klobuk dole Lucho, tomu sa hovori umenie odist ako chlap! uz na jesen bolo jasne ze svoj potencial v Barce vycerpal, vdaka za kvalitnu pracu najma na jar 2015, ta dominancia Barci bola neskutocna - taku velkolepu spanilu jazdu za treble v konfrontacii s najsilnejsimi dokaze iba najlepsi tim historie futbalu, nic uhaluzene, ziadna hra na nahodu, dominancia, kontrola zapasov, nadherny, vasnivy futbal... a dufam ze novy trener znovu prebudi tohto vitazneho ducha.. Dakujem a vela stastia! Visca el Barca!

abstinent

4
2017-03-02 10:38:16

Inak rozhodca nevladal ani odniest tolko tesco tasiek co mu perez podaroval za ten bod

muckie

-1
2017-03-02 13:23:09

a čo tak miesto LE nie Simeone ani Sampaoli ale Laco Borbely? ...či?

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.