Barcelona predviedla skvelý obrat, keď po dvoch góloch domácich otočila stav stretnutia vo svoj prospech. Najspokojnejším mužom v kabíne je ale určite Ernesto Valverde, ktorý dokázal vyburcovať svoj tím do druhého polčasu, ktorý znamenal, že Katalánci si z Anoety po takmer 11-ich rokoch odnášajú plný bodový zápis.

Dôležitý prvý gól: "Súper nad nami dominoval hlavne v prvom polčase. V tom druhom sme ich zase viac pressovali. Podľa mňa sme však začali dobre, no prvý gól Sociedadu nás veľmi ranil."

Reakcia tímu: "Zápas môžete vidieť z mnoha perspektív. V prvej polovici tu bolo veľa momentov, kde bol súper lepší ako my. Bolo to komplikované stretnutie, veľmi nám pomohol gól pred prestávkou. Druhý polčas sme následne obetovali tomu, aby sme boli viac odhodlaní a vyvíjali väčší tlak našou sebadôverou."

Pochvala pre domácich: "Domnievam sa, že sme začali dobre, vypracovali sme si pár šancí, no súper otvoril skóre hneď pri prvej príležitosti a v tomto smere je Real Sociedad veľmi dobrým mužstvom. V tomto dueli sme mali veľa starostí."

Sergi Roberto: "Keď nás súper tlačil, vždy sa naskytla šanca dostať loptu cez prvú líniu, za ktorou sa otvoril veľký priestor. Sergi Roberto je pre nás teda jednou z možností v tomto smere."

Real Madrid: "Máme výhodu, skórujeme veľa, dostali sme šesť gólov - to sú štatistiky. Sme šťastní, je to pekné, keď sa na to pozrieme spätne, no čaká nás druhá polovica sezóny a som si istý, že našim prenasledovateľom len tak ľahko neutečieme. Ak by som bol na ich mieste, nemyslel by som si, že liga je stratená, takže sa domnievam, že ani oni si to nemyslia."

TIP | Eusebio: Nedokázali sme si udržať intenzitu


Postupný vývoj hry: "Nikdy nemôžte ostať spokojní s tým, čo máte. Stále si musíte ísť po viac. Je úplne jedno, či pri tom budete úspešní, alebo zlyháte. Máme hlavy hore a už myslíme na ďalší zápas."

Arda Turan: "Je to futbal a tréner musí robiť rozhodnutia. To je všetko. Trénoval dobre, no niekedy to nie je iba o hráčovi, je tu veľa hráčov, ktorí potrebujú šancu... Barca má skvelých hráčov a je ťažké sa presadiť. V Turecku mu želáme veľa šťastia."

Iniesta: "Pred nami je ešte veľa zápasov. Dnešné stretnutie bolo špecifické, kvôli ihrisku a počasiu, takže som sa rozhodol, že bude lepšie, ak nám pomôže André Gomés, keďže súper bol nebezpečný hlavne na pravej strane. Iniesta nemá žiadny problém, je v poriadku."

Koniec prekliatia: "Body môžeme stratiť na akomkoľvek ihrisku, pretože súťažíme s dobrými celkami. Chceme však dosiahnuť, aby tímy mali pocit, že je ťažké nás poraziť."

Tlačové konferencie: "Niekedy je to ako hra. Poznám predzápasové tlačovky, kde čakáte, či urobím chybu. Je to ako zápas v ping-pongu - ak neurobím chybu znamená to, že to robím dobre."

zdroj: fcbarca.com

Pomôž nám dosiahnuť 300 členov našej komunity Pridaj sa
109
300

Soukys

2
2018-01-15 09:22:25

1. půle sice slabší, ale bylo to hlavně tím jak na nás soupeř vlétl, hráli fakt dobře, nicméně ty dva góly náhodné. U obou golu byl Roberto, pak to ale těma golama napravil. Nechápu co píšete na Gomese. Ano není to Iniesta, ale musíte pochopit že Valverde ho vidí každý den na tréninku a vídí tam i D.Suareze, takže asi ví co dělá když ho tam dává. Má dobré tělo a poslední dobou se zlepšuje, dobře také plní taktické pokyny. Neříkám že to bylo dnes top, jeho přihrávka založila 1. nebo 2. gol už nevim, ale ani Busquets a Rakitic nehrali dobře, možná i horší byli.

Soukys

5
2018-01-15 09:28:54

Nechápu taky některých kecy že se nesnaží.. kdo hrál někdy fotbal tak ví že furt jedete na 100% a v první půli na nás vlítli oni a proto to vypadalo tak jak to vypadalo.. jinak Suarez se taky dostává do střelecký formy a neztrácí ani míče, Paulinho sice není tak do kombinace tikitaka ale zase udrží míč a dává hodně golu, Vermalen skvělá hra hlavně bez míče. Dembele se chytí, věřím že ho tam dá trenér v poháru od začátku

naqiria

2
2018-01-15 09:39:25

ale hovno vole. z nasej stvorclennej zalohy kazdy jeden hrac okrem gomesa v tomto zapase nieco ukazal. Rakitic je neskutocny makac, skvele pasy, pressing strela. Busquets defenzivny stit, super odobera lopty a ma vyborne kratke nahravky. Paulinho je ako skala, od lopty ho pomaly nikto neodtlaci, a jeho vyber miesta v 16tke a goly nam neskutocne pomahaju. a drevo gomes? doslova posuvac lopty. ved ten hrac tam je ako do poctu. toto je hrac hodny barcelony?

naqiria

6
2018-01-15 09:39:31

kde zahra z 10 zapasov jeden dobre? a ostatne je totalne najslabsi hrac na ihrisku.a ludia co obranuju gomesa s tym, ze si musi zvyknut na hru barcy, zamyslite sa. presiel rok a pol a stale hra velke H. zaujimave ze paulinho od zaciatku posobenia v barce hra paradne

Soukys

4
2018-01-15 09:58:21

já neříkám že je lepší než Rakitič nebo Busquets. Sergio je neskutečný hráč, ale dnes tam několik přihrávek zkazil, více než Gomez. Rakitič bída hlavně v první půli. Gomez se snažil, vzal míč a zkoušel něco vymyslet dopředu (neříkám že byl top), pak je tu také ten taktický faktor=černá práce proč ho Valverde staví. Prostě si myslím, že ho máš jen zaškatulkovanýho (jak to nazval řekl Valverde).

Soukys

7
2018-01-15 09:59:00

Nemyslím si že je to hráč základu Barcy, ale začíná se lepšit podle mě a třeba ještě poroste, i když na adaptaci měl dost času to je pravda

tunno

16
2018-01-15 10:14:20

Súhlas. Gomes pozične priam mínusový hráč a čo sa týka mrstnosti to isté. S týmito nedostatkami v Barcelone nemá čo robiť. Ostatní zaloznici presne ako vravíš každý niečo ukázal.

jokerito

17
2018-01-15 09:48:38

Suarez vcera naozaj dobry vykon, hlavne mu ovela lepsie islo to spracovanie a sklepnutie lopt.. V tomto by som vyzdvihol aj Paulinha, ten si tam niekolkokrat spracoval a zakryl neuveritelne tazke dlhe lopty..

jokerito

11
2018-01-15 09:45:16

Suhlasim s tym ze Gomez zapas odmakal, ale treba naozaj uznat, ze to nie je Iniesta a ani nikdy nebude. Rakitic tiez nemal den,hlavne pri tom neuznanom gole som sa az za hlavu chytal co tam vyvadzal, napriek tomu ale urobil kopec ciernej roboty. Prvy polčas Sociedad hral neuveritelne, ale prepalili tempo a v druhom polcase uz odpadli a robili chyby.

Federer

7
2018-01-15 09:55:57

Jokerito : Gomez nie je náhradou Iniestu. Tou môže byť jedine Coutinho s nadstavbou že je i strelec, Andres nie je. temer všetci tu zabúdajú, že keby hralo 11 Messi-ovcov prehráme všetko.

Federer

10
2018-01-15 09:56:15

navyše : Je treba nielen hviezdy a strelcov ale i obrancov, údržbárov, brankára atď. Tu +ľudia vidia len Leov "vinkel" a vymaľované. Ktop hral vrcholový šport (stačí výkonnostný) vie ako to chodí. A k 1. polčasu : koľkokrát do týždňa je nedeľa ? 1x. Ale sú i všedné dni - taký všedný bol 1. polčas okorenený výbornou hrou súpera. Mužstvo však ukázalo morálku a všetci sa zlepšili. VŠETCI !!!

jokerito

-2
2018-01-15 10:31:46

ahoj, viem že nie je, ale mnohí to od neho asi čakajú. Ja si skor myslím, že by sa hodil na Busiho pozíciu, ale musel by sa rozhodne zlepšiť v niektorých veciach.

Federer

4
2018-01-15 09:51:42

100% súhlas. Domáci dokázali dokonca pohodlne hrať cez Busquetsa. Gomez v takom zápase = veľká pomoc.

sid1

0
2018-01-15 10:01:44

tiez by som to tak videl, proste v tomto zapase kde leje a super hra vylozene fyzicky je podla mna Gomez na spinavu robotu idealny aj ked vcera to bolo smerom dopredu zufale.

tunno

4
2018-01-15 10:15:33

Gomes ani nevie kedy kde má stať.

Samm33

-2
2018-01-15 10:32:19

ale už dosť bolo hejtov a kritiky na jeho adresu si myslím. Choď a zahraj na jeho miestne, dokáž to čo on a nebude ti nikto nič hovoriť, že tu hučíš o tom, že neviem kde má stať. Nie je to najlepsi hráč pre nas, to je pravda, ale nebudem po ňom kydať :). Nikto z nás ho nepozná! Nikomu nič zle neurobil, možno nepodáva výkony, ktoré od neho očakávame ale Trener vie čo robí a nikto nevie, aké pokyny dostáva keď je na ihrisku! Vie to len on a tréner. Tak trochu úcty voči nemu.

tunno

3
2018-01-15 10:56:54

Argument typu chod hrať miesto neho :D ale sladké

tunno

1
2018-01-15 10:57:27

*aké sladké

Mates19

-8
2018-01-15 11:02:39

sorry ale ty si dement :)

naqiria

1
2018-01-15 12:16:17

dement si asi ty. co to je za argument kde fanusik povie fanusikovy , ze dokaz co on a chod na ihrisko. vidia to vsetci fanusikovia, az na par zarytych,medzi ktorych patris aj ty, co ho budu velebit aj keby daval 2 vlastne goly na zapas. gomes na barcu nema, dufam ze ked sa vrati coutinho, gomes nebude hravat, lebo je to katastrofa. ako hovori tunno, ten chlap sa dokonca nevie ani len postavit a nabehnut si na loptu

cescfabregas58

4
2018-01-15 12:22:27

ozaj ale čo to je za argument? :D že "choď hrať miesto neho", akože vy keď kritizujete ronalda tak si myslíte, že by ste vedeli zahrať lepšie na jeho mieste? nie. tu ide len o to, že gomes si sám myslí, že má na barcu, no očividne nemá. tak nech odíde a všetkým bude lepšie

Soukys

-4
2018-01-15 11:09:56

kdyby to nevěděl tak ho myslím Valverde nestaví, nebo jsi větší taktik než on?

tunno

6
2018-01-15 11:27:57

Asi som. Neviem načo pozeráš sto rokov futbal ak stále nevidíš ak hráč je pozične katastrofálny.

Vnikoldo16tky

3
2018-01-15 10:28:02

Keďže Gomés dostal aj dostáva pomerne dosť “šancí” niečo v ňom musia vidieť ja by som ho nezatracoval

Jhonys

13
2018-01-15 10:37:49

Pardon, ale asi jsme tu každý sledovali jiný zápas. Tohle byl jeden z nejhorších Gomesových zápasů, ne li úplně ten nej. Pro ty, kdo mi tady začnou teď psát, jak jsem vůči němu zaujatý, doporučuju pustit si znovu první poločas a zaměřit se hlavně na Gomése. On vůbec nevěděl, kde má stát a kam má nabíhat při útočení. Pravidelně se stávalo, že Jordi měl míč, ale neměl komu nahrát do prostoru na levém křídle, protože Gomés stál na místě. Vůbec se nedivím Jordimu, který z toho byl už postupem času na nervy, ukazoval Gomésovi, kam má běžet a několikrát se tam i rozčílil.. je to hodně smutné, když hráč, který hraje v týmu už 1 a půl roku, stále nezná základní prvky naší hry. Nikdy jsem nepatřil do toho nejtvrdšího jádra jeho odpůrců, ale včera podal naprosto tristní výkon, tak ho tady prosím vás neobhajuje..

sid1

-6
2018-01-15 10:42:46

napriek tomu lepsie ako Rakitic. Takze toto bol najhorsi vykon Rakitica u nas?

Jhonys

17
2018-01-15 10:54:36

Ne, rozhodně nebyl lepší jak Ivan a už vůbec nechápu, jak jsi vydedukoval tu druhou větu.. Rakiticovi se nedařilo v prvním poločase, zatímco ve druhém už byl platný jak do kombinace, tak do odebírání míčů. Navíc Rakiticovi se spoluhráči nebáli přihrávát, narozdíl od již zde několikrát zmíněného hráče...

sid1

-13
2018-01-15 12:01:20

nazvat to co predvadzal v prvom polcase slovom sa mu nedarilo je naozaj celkom zhovievave. Ked zhodnotim obidva polcasy tak podla mna Gomes hral celkovo lepsie. A mas podla mna dost kratku pamat ak toto je pre teba najhorsi vykon co tu Gomes mal.

Jhonys

2
2018-01-15 12:23:17

prosím tě, pusť si znovu ten zápas a zaměř se na naši levou stranu a na Gomésovu hru. Pak se můžeme o něčem bavit.

Soukys

-5
2018-01-15 11:08:52

osobně s tím tedy nesouhlasím, byly zápasy kdy ztratil každý míč, tady to tak nebylo a ani si nemyslím, že by v tom extra plaval.. potřeboval bych se podívat znovu

pedo

12
2018-01-15 11:32:27

Úplný súhlas, veru neraz tam postával ako panenka, ale prihrávky dozadu tie mu idú

pedo

4
2018-01-15 11:33:15

Súhlas

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.