Dnes takýto výsledok tipoval iba málokto. Zostava riadne pomenená s ohľadom na víkendový zápas a hustý program – takto by sa dal zhrnúť duel, v ktorom Barca po pomerne dlhej dobe na ihrisku nedominovala. Z víťazstva v tomto dueli Copa del Rey sa teší tím Espanyolu Barcelona.

O jediný gól stretnutia sa postarali domáci až v samom závere zápasu. Nebola to dnes žiadna sláva, to veru nie, prečítajte si, čo z toho vzniklo v Semafore.


Séria končí

Šancí bolo niekoľko, no proti hre Espanyolu sa šlo presadiť iba ťažko. Deštrukcia a nechuť hrať futbal zo strany domácich zápas poznačilo, rovnako sme boli svedkami aj niekoľkých, povedzme zaujímavých rozhodnutí arbitra duelu. Nakoniec to teda dopadlo takto, diváci sa nedočkali gólových parád takmer 90 minút, domov ale napokon išli nadšení vďaka výhre nad mestským rivalom.

Stupidita domácich fanúšikov

Kričia silne, fandia svedomito, no zároveň sa už viackrát zachovali ako stupídne persóny, ktoré na tribúny nepatria – i toto sú fanúšikova Espanyolu. Dnes sa znova predviedli pri pokrikoch na Messiho či Barcu, je to mestská rivalita, to sa určite odpúšťa, no čo nie je to, čo si schytal Jasper Cillesen – po brankárovi hostí hodili zatiaľ neidentifikovateľný predmet, ktorý bol zo spomaleného záberu jasne viditeľný. Nič vážne sa našťastie nestalo, no toto svedčí o výške inteligencie istých fanúšikov. Samozrejme, všade sa nájdu zlí i dobrí, no toto jednoducho na štadión nepatrí.

Nádej umiera posledná

Dnes to jednoducho nebolo ono – dlhá séria výborných zápasov sa dnes skončila, videli sme horší výkon hostí, ktorým sa nedarilo premeniť šance, priveľa ich však nebolo. Ak by Leo premenil penaltu, išlo by pravdepodobne o iný zápas. Nestalo sa tak, Vidal aj Denis sklamali, bez viacerých opôr na ihrisku to spočiatku vôbec nešlo. Suárezov príchod nijak obzvlášť nepomohol a so zápasom sa iba ťažko niečo vymýšľalo. Bol to taký remízový duel s víťazstvom pre domácich. Škoda, postup sa však Barcelone určite nijak obzvlášť nevzdialil, keďže vieme, že na Camp Nou vedia Katalánci svojho mestského rivala aj poriadne vyprášiť.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk

Winnetou

16
2018-01-17 23:09:56

Škoda...

babuca03

26
2018-01-17 23:27:55

zápas nám prehral Gomez, nemal sedieť ani na lavičke ...

messuaney

-3
2018-01-18 09:45:17

...vyhovárať sa na Gomesa? - tak to hádam nie...sklamalo celé mužstvo spolu s trénerom: keď prehral rovnakým výsledkom pred pár dňami Real, mal smolu - hráči dreli, vypracovali si množstvo šancí, ale prehra Barci bola teraz absolútne zaslúžená - profesorský prístup, pomalé tempo, žiadna iskra a chuť niečo ukázať...

babuca03

17
2018-01-18 09:57:41

Ty nemáš veľmi zmysel pre humor čo ?

messuaney

3
2018-01-18 14:44:48

...sory, som z toho Gomesa (teda z tých nekonečných komentárov naňho) úplne zblbnutý...ako humor to berem...

kopanakope

24
2018-01-18 08:04:02

nevadí, prehra prišla v správny čas v správnej súťaži, možeme sa z nej výborne poučiť

2015treble

10
2018-01-17 23:12:38

O týždeň by mohol teoreticky hrať aj Coutinho, či?

Zmazaný užívateľ

-31
2018-01-17 23:12:54

Za me zapas a soutěž “útěchy” o nicem. Barca letos míří vys. Improvizované sestava, Messi nemel svuj den,zapas premotivovany a vxhecovany ze strany Espanolu a nekteri hraci Barcy to v hlave nezvladli. Odveta bude zajímavá,ale vubec mi nebude vadit,kdyz Barca vypadne. Ve hře je daleko vic nez tahle trapná fraška s názvem “Copa del Rey”..,

BoixosNois

top komentár
62
2018-01-17 23:21:33

Pořád je to "Velká trofej", ano, Liga i LM jsou daleko prestižnější, ale neopovrhoval bych tím. Navíc double (Treble) zní zkrátka dobře. A taky vypadnout zrovna s městským rivalem teda nechci. :D

Zmazaný užívateľ

6
2018-01-17 23:28:59

Ale jo to beru..ja jsem nejak uz odjakživa proti domácím pohanům,je to ztráta casu a trofej proste o nicem,vubec nic to o nicem nevypovídá.. I kdyz to Barca vyhrála,vubec me to nebral,tak mozna proto. Navic jsou tyhle precenovany poháry zdrojem častý únavy a zbytečných zranění. A kádr zatim Barca nema velky,aby si mohla dovolit tolik riskovat. Ale souhlasim s tim, ze hrdost Barcy nedovolí vypadnou s Espanolem..bude to stat ale hodne sil. Nebudou nakonec chybět?

Jhonys

14
2018-01-17 23:47:46

nemám rád, když se takhle negraduje nějaké trofej. Klub by měl být ambiciózní a vyhrát vše, co jde - to je to hlavní. Jestli je někdo aspirantem vždycky na všechny trofeje, tak je to právě Barcelona a já doufám, že to tak zůstane. Jaké by to asi bylo, kdyby třeba Pep ve své první sezóně řekl: se*eme na to, jen nějaký pohár.. - nepředstavitelně, takže stop tomuto smýšlení..

Jhonys

3
2018-01-17 23:47:52

Navíc kádr máme dostatečný, možná až nadbytečně velký a pokud vím, Ernesto ho chce ještě užší, takže tohle je trochu mimo argument :D

soyferinho

1
2018-01-17 23:47:03

podla mna je to cena utechy, lepsie ako nic, ale ak by Real vyhral len copu, povazoval by som to osobne za neuspech.
za mna to vzdy bolo tak, ze LM, potom Liga a potom Copa a potom ostatne smiesne superpohare a MS klubov

okbor

0
2018-01-17 23:12:56

Hlavne, že sa nikto nezranil.

GabrielSVK

14
2018-01-17 23:29:40

Paulinho asi áno.

kopanakope

5
2018-01-18 08:10:45

vyzeralo to nie prilis vazne

29lolo

8
2018-01-17 23:13:03

messi sa musi zdravo nasrat v odvete aj po tej penalte,sam si to urcite uvedomuje..pojde do toho naplno ....uvidite..!!!

kubakout

8
2018-01-17 23:13:24

Efektivita v druhem poločase.
Zbytečně hráli naši na remízu.

BoixosNois

1
2018-01-17 23:15:15

Prosím vás, co je to zase za brekot ten druhý odstavec? Uvědomte si, že je to derby! Nenávist, rivalita, zášt...tyhle kluby a jejich fanoušci se prostě nesnáší, a dokud lidé neumírají, tak není důvod brečet. Buďme rádi, že fotbal takové emoce přináší. Myslíte, že v Istanbulu také řeší při derby Fenerbahce - Galatasaray nějaké vulgární urážky? Nestalo se vůbec nic, v odvetě zas budou vulgární naši fanoušci a nevidím na tom nic špantého. Je to fotbal, ne divadlo ! Respektujme emoce..

BoixosNois

14
2018-01-17 23:15:51

A jinak ano, létat na hřiště a už vůbec ne na hráče, by opravdu nic nemělo, v tom jednoznačně souhlasím..

mentor

4
2018-01-18 08:03:49

Legitimizuješ hulvátstvo, paráda. Ale dávať za vzor Turkov je ozaj na zamyslenie. Čo to je za úvaha, rešpektujme nenávisť? A prečo by malo byť normálne nadávať súperovi, ak ničím neprovokuje, mne sa zdá, že normálny fanúšik radšej povzbudzuje svojich. V derby svojich povzbudzuje o to zanietenejšie, ale rešpektuje súpera a aj mu zatlieska, ak treba (ako Ronaldinhovi v Madride). Keby tupohlaví vedeli čítať s porozumením, stačilo by napísať známu frázu: Rivals but not enemies.

BoixosNois

-2
2018-01-18 18:34:47

Asi na to máme každý jiný názor. Já když jdu na fotbal, tak jdu upustit páru, zakřičet si, podporovat svůj tým a ne opěvovat rivala. Pokud bych jel na El Clasico, tak bych ronalda spíš fuckoval, než mu tleskal. Ale to je jen můj pohled na věc. :)

Fiko

13
2018-01-17 23:16:03

Tiež som toho istého názoru čo Roman7. Trénerko to dneska až priveľmi pretaktizoval, a z môjho pohľadu, len chcel kus aj zamachrovať, a viac menej zahral vabank, kde si myslel, že keď máme Messiho, tak sa nám nič nemôže stať a môže si to dovoliť. Nejdem to viac ani rozoberať, ale vytknem hlavne ešte raz Vidala a Digneho, a to hlavne za to trápne filmovanie. Takto len robia hanbu Barcelone, a potom sa nečudujme, že nás volajú plačkovia. Vidí to celý svet, a je to úbohé. To len ukazuje ich slabú mentalitu, kde miesto toho aby si odvádzali tvrdú a poctivú prácu a spoliehali sa na vlastné schopnosti, tak miesto toho sa ponižovali v podobe filmovania a vyplakávania. Akceptujem chyby hráčov, ale neakceptujem, takéto buzerantské správanie.

BoixosNois

4
2018-01-17 23:17:33

Jednoznačně souhlasím..

babuca03

0
2018-01-17 23:38:52

suhlasím Vidal aj Digne najslabší vôbec nemajú čo hľadať v FCB, dnes nic moc ani Leo a prehry sa proste dejú, mimochodom boli sme jasne lepší len sme nedali naše šance

FanatikFCB

14
2018-01-17 23:17:43

Co som si ale všimol v diskusiách niektorí ehm fanúšikovia chytajú zbytočnú paniku :D Všetci vieme že toto bol posraty zápas a všetci vieme ktorí hráči sklamali. Ale nadávať kvôli tomu na trénera? Okej zrejme zbytočná rotácia aj keď ja sám to osobne preferujem. Nevadí ideme ďalej tento zápas nebol nijak dôležitý.

LaBrie

8
2018-01-17 23:25:11

Kto chce nadavat na trenera je hlupak. Na nadavanie su tu ini kandidati....a tiez na predaj, najlepsie este v zime.

SaltBae

5
2018-01-17 23:18:24

doma je rozbijeme o to strach nemám, sere mě ale odfláknutý výkon a stupidně kopnutá penalta.......... jinak hráči jako Vidal by se měli pakovat z Barcy a Denis jít na hostování

SaltBae

-3
2018-01-17 23:18:53

a KONEC série neporazitelnosti

kopanakope

7
2018-01-18 08:10:21

suhlas, Valverde presne doteraz vedel preco im nedava tolko sanci, ked nezvladnu takehoto supera a tak v klube nemaju absolutne co robit, myslim ze tito dvaja si vo vcerajsom zapasu uvedomili, ze si treba zacat balit kufre

Xavi86

12
2018-01-17 23:19:19

Vôbec som to nepochopil prečo od polky druhého polčasu hrali na údržbu 0-0...séria bez prehry je nepodstatná radšej prehrat teraz s relatívne prijatelným súperom ako prehrat zápas v play off LM.Odveta bude naša,Visca el Barca :D

Lapi

5
2018-01-17 23:19:32

Slabučký výkon všetkých na ihrisku. Hlavne Denis a Dinge sklamali. Takto sa o základ nebojuje. Nevadí, bol to západ v podstate o nič, treba len zvládnuť odvetu.

BoixosNois

3
2018-01-17 23:20:10

Sledoval jsem jen druhou půli, ta byla opravdu špatná, nez energie, bez nápadu, bez zájmu, plno chyb...Espanyol tu výhru více chtěl. Podotýkám, že jsem sledoval jen druhou půli. Škoda, že se nám nepodařilo vstřelit alespoň jednu branku. Prohra přijít musela, lepší teď, než v lize...i když teda zrovna v derby...:-D

Lapi

2
2018-01-17 23:21:37

Digne samozrejme.preklep.

tunno

-20
2018-01-17 23:21:59

Valverde sa ukazuje ako génius. Teraz už len aby to espanyol na CN nejak dokopal a máme jednu zbytočnú súťaž z krku

Lapi

17
2018-01-17 23:42:30

Žiadna súťaž nie je zbytočná!!! Aj keby hrali v zime nejakú dedinskú ligu tak by som chcel aby ju vyhrali a určite by ju chceli vyhrať aj oni. Vždy ide o meno a prestíž klubu.

tunno

-15
2018-01-17 23:49:59

Raz tomu začnete rozumieť časom to príde.

Lapi

11
2018-01-17 23:53:40

Ty toho asi už musíš mať odžité, že ideš rozumy rozdávať

tunno

-13
2018-01-17 23:58:47

Našťastie to chape Valverde. Inak by nepostavil takúto zostavu na zápas ktorý je jeden z najneprijemnejsich v sezóne.

Jhonys

11
2018-01-18 00:13:42

myslím, že Valverde chápe hlavně to, že zde existuje odveta...

tunno

-5
2018-01-18 09:51:05

Ale určite :-) potom aj na Ligu majstrov dá na prvý zápas vonku takúto zostavu :D

Jhonys

4
2018-01-18 09:56:48

jo trochu rozdíl hrát proti Espanyolu a Chelsea... Naštěstí tohle Valverde chápe ;) ;)

tunno

-3
2018-01-18 10:56:54

Valverde taktiež chápe že zápasy s espanyolom a navyše vonku patria pravidelne medzi najťažšie v sezóne. Ak by toto nebola cdr a liga majstrov a kľudne proti espanyolu tak hráme v plnej zostave. Snáď nechceš oponovať.

Jhonys

2
2018-01-18 15:07:48

wut, o co se přeš, když už jsem to vysvětlil :D teď jsme hráli CdR po těžkém zápase na Antoanetě. Tohle byl vhodný zápas na rotaci, protože hrajeme odvetu doma. Kdyby to byl normální zápas v lize, tak logicky ta sestava takhle prorotovaná nebude. A zápasy UCL patří k nejtěžším a byť se tam hraje odveta, rotovat tam logicky nemá tolik smysl. Takže co ti pořád není jasné? :D

tunno

-2
2018-01-18 16:13:32

Nepochopil si. Ak by včerajší zápas a espanyolom sa hral v osemfinále LM (espanyol vs Barca) tak si píš že by sme tam boli v najsilnejšej zostave. To jasne dokazuje že valverde chápe že dôležitosť CDR nie je veľká. Budem veľmi rád ak z nej vypadneme.

Jhonys

0
2018-01-19 11:12:09

Pls, už dost.. akorát se do toho zamotáváme..

10168

6
2018-01-18 05:17:54

Po odvete budú ostavat max. 3 zápasy, z ktorých sa dva odohrajú ešte v januári. Na obdobie LM to nebude mať vplyv. Myslím si že keď sme nevypadli doteraz tak už je to zbytočné.

tunno

-10
2018-01-18 06:12:34

Zbytočne 2 klasika napríklad, alebo ešte horšie zápasy s atletikom. Finále dajú ako naschvál 6 dní pred finále LM ako je to zvykom, takže vplyv na LM to bude mat

kopanakope

1
2018-01-18 17:53:26

a ktora je druha?

BarcaPB

5
2018-01-18 05:34:55

Je asi aj dobre dosťat porážku v takomto zapase a uvedomiť si že lahko môžu prehráť ako v la lige ci lige majstorv ! Vystraha ale na camp nou myslim ze to bude jasny zápas

joxerkooo

6
2018-01-18 06:06:43

Otočíme nevadí. Len sa potvrdilo že Vídal je a aj vždy bol obyčajný priemerak.

pepo46

6
2018-01-18 06:45:25

Dnes nemal svoj deň ani Rakitič. Všetko zlé je ale na niečo dobré. V podstate sa ale nič nedeje. Až na to, že Denis Suarez a Aleix Vidal na Barcu jednoducho nemajú...

Fazy

3
2018-01-18 07:36:06

To čo včera Barca predviedla bol antifutbal. Valverdeho čarovanie zo zostavou sa nám vypomstilo, ale sa aspoň ukázalo, že Digne, D.Suárez a Vidal do základnej zostavy absolútne nepatria, iba ak na lavičku pre prípad, že sa niekto zraní. Vidal mi včera pripadal ako inšpektora Colomba manželka. Každý vie, že existuje, ale nikto ju ešte nevidel. Včera aj Messi hral absolútne ležérne a bez záujmu o čom svedčí aj to ako zahral pokutový kop. Bez prípravy a rozbehu. Otrasný výkon celého mužstva.

kopanakope

-1
2018-01-18 08:14:10

doplnenie: Vidal mi včera pripadal ako inšpektora Colomba manželka. Každý vie, že existuje, ale nikto ju ešte nevidel....a keď sa zjaví, všetci premýšlajú kto to preboha je.

myzuFCB

3
2018-01-18 07:48:59

Neviem ako vám, ale posledné roky je pre mňa Espanyol strašne nesympatický tím. Hrajú otrasný štýl, častokrát veľmi tvrdé zákroky a pod. Ale myslím, že s tejto prehri netreba robiť žiadne závery.U nás doma to bude úplne iný zápas. Otočíme to, tým som si absolútne istý :-)

LaBrie

5
2018-01-18 07:50:28

Co mna najviac nastvalo, ze gol sme zase dostali tesne pred koncom. Akoby sa v zavere uz ani nesnazili. A zrazu po gole tri ci styri minuty zacali hrat odusu. Velmi ma sklamal vcerajsi zapas aj vykony niektorych hracov.

tominno9

5
2018-01-18 08:02:22

Nevidel som zápas, ale ak po Jasperovi niečo hodili fanúšikovia počas zápasu, prečo rozhodca neprerušil stretnutie? Kiežby klub dostal mastnú pokutu za správanie fans...

myzuFCB

3
2018-01-18 09:54:35

Hodili po ňom niečo biele. Netuším čo to bolo, ale bol to biely predmet a fakt nechápem, že to nijako rozhodca neriešil

buldozer

5
2018-01-18 08:18:40

Dost blby vysledok, ak nam daju gol, tak musime vyhrat o 2 goly.

Samm33

9
2018-01-18 08:26:55

Čítam tu tak príspevky a dosť často sa tu skloňuje, ako to Valverde posral atd. Áno je pravda, že včera tam hráči ako Vídal,Denis,Aleňa (ničím nevynikal v 1.polcase akurát sa zopárkrát pošmykol) a Digne nemali čo robiť. Čo má hovoriť taký Real o Zidanovi? :D ten remizuje a prehráva tuto sezónu dosť často a henti z toho začali robiť tragédiu až teraz nedávno. U nás Valverde prehra jeden zápas a už ideme hejtovat, to sme my. Fanúšikovia jak moja riť. Nič sa nedeje ideme ďalej, taká prehra mi je ďaleko ukradnutá ak zahrajú dobre doma :)

fanman

4
2018-01-18 09:01:26

Neviem ,prečo nehral Semedo.....

frkmrk

2
2018-01-18 09:54:13

Tak by som ti oponoval, my nie sme real, ten premna za mna moze prehrat aj kazdy zapas,nic sa nedeje?ale deje sa!tu vyssie je pisane ze mozme viest cely zapas 2:0 a v posl. min. dostaneme gol z rohu alebo z penalty,alebo ak natrafime na prima arbitra ktory k tomu odpiska este penaltu, tak sa bude diat,uz od zac. sezony hraci aj trener tvrdia ze idu po vsetkych trofejach a nakoniec pripomina mi to psl. sezonu pod LE,ked za kazdym pobabranym zapasom sa tu tvrdilo ze nic sa nedeje, do konca je este daleko, atd. a nakoniec sme sa museli uspokojit aj s tou, akoze nanic trofejou,ale podla mna nejde len o vcerajsiu prehru, ale o hru ako taku, o zly pristup a o meno klubu,okrem tohto este premyslam ako je to s posilami ako Semedo,neni len na ozdobu?ako je to s Y Minom, kedy nastupi a stvu ma aj tie zranenia,predsa, tazke zapasy kde pojde o vsetko a kde treba nasadit to najlepsie co mame, este len pridu,no myslim,ze sa to zmeni a pojdeme dalej a skoda vcerajsku, mal som to vyratane ze ak neprehrame s chelsea, tak prekoname rekord v pocte neprehratych zapasov u nas 39 a realu 40, no verim,ze uz budeme kvalitne a herne len stupat,fanusik Barci som celym srdcom,nikdy som nerobil uzavery z prehry, ale z toho, ako a preco sme prehrali.

BarcaPB

7
2018-01-18 10:07:35

Je asi aj dobre dosťat porážku v takomto zapase a uvedomiť si že lahko môžu prehráť ako v la lige ci lige majstorv ! Vystraha ale na camp nou myslim ze to bude jasny zápas

vondeylen

4
2018-01-18 10:57:03

valverde a nasi hosi dufam dostali poucenie aj co sa tyka zostavy,aj snahy ist pokorne zo zapasu do zapasu..nepodcenovat,myslimze to je ok,lebo v principe im dame do tela u nas doma o tyzden...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.