Po stretnutí proti Chelsea sa k mikrofónu dostali aj dva hráči Kataláncov, Ivan Rakitić a Jordi Alba, ktorí poskytli svoj pohľad na zápas. Chorvát považuje Barcelonu za lepší tím včerajšieho duelu, pričom španielsky obranca vyzdvihol dôležitosť Messiho presného zásahu.

Ivan Rakitić

"Dominovali sme väčšinu zápasu a boli sme lepší, no súper dokázal využiť svojich pár šancí, keďže dvakrát nastrelili tyčku a potom im tam ten gól už padol. Chelsea sa uzavrela a je normálne, že čakala na šance, pričom bránila ôsmymi hráčmi."

"V niektorých momentoch zápas pripomínal hádzanú, no nestratili sme trpezlivosť a čakali na svoje príležitosti. Nie je ľahké tu hrať a my musíme pogratulovať Chelsea k ich výkonu. S odvedenou prácou môžme byť spokojní a ostáva nám sa zoceliť."

"Gól bol pre nás veľmi dôležitý, pretože sme si ho zaslúžili. Musíme sa dôkladne pripraviť na odvetu, pretože bude náročná. Budeme mať viac miesta na ihrisku a taktiež atmosféru Camp Nou, no musíme sa na zápas pripraviť rovnako ako na ten predošlý, lebo takto to proste funguje, potrebujeme tvrdo pracovať a čakať na svoje šance. Očakávam, že súper bude musieť tentokrát útočiť, no my nemusíme meniť nič."

"Dembélé? Zranenie mu to trochu skomplikovali a je preňho náročné sa vrátiť, pretože je to veľmi dynamický hráč. Musíme mu dať ešte trocha času, nech sa dá dokopy na 100%. Uvidíme, čo sa stane v nasledujúcich zápasoch."

Jordi Alba

"Leo sa vždy objaví, teraz nám dal nádej svojim gólom. Tím hral dobre, no ako vždy, Messi urobil rozdiel."

"Zachránili nás dve tyčky po strelách Williana, no zápas sme mali pevne v rukách. Podarilo sa nám ho kontrolovať. Ak by sme prehrali, otočiť zápas by bolo náročnejšie, no 1:1 nám dáva skvelú pozíciu do odvety a Chelsea sa tentokrát postavíme pred vlastnými fanúšikmi. Súper teraz musí skórovať, takže my budeme mať o niečo viac priestoru."

"Boli sme lepší, hoci nebezpečenstvo od súpera bolo viditeľné. Vedeli sme, že protiútoky nás môžu ohroziť. Tím sa však pozbieral, odohral dobrý zápas a dosiahol skvelý výsledok pred odvetou. Samozrejme, že sme chceli vyhrať, no myslím si, že sme odohrali veľmi dobrý zápas na náročnom teréne proti silnému súperovi."

zdroj: fcbarca.com
foto: vivabarca

Vendeta

36
2018-02-21 15:26:52

Ivan, nie neboli ste lepsi. Chelsea bola viac ako vyrovnany super aj ked betonovali. Mali vacsie sance ako my.
My sme mali moznost dostat sa rychlo do utoku ale sami sme si akcie zbrzdili tukanim.
Mohli sme ist par krat ak do protiutoku ale namiesto dvoch troch rychlich prihravok ich bolo 10 a lopta skoncila aj tak u nasich stoperov.

Vysledok sa mi zda velmi slubny na to ze sme mali jednu golovku po obrovskej chybe chelsea.

Pevne verim ze zapas na Camp Nou bude sviznejsi

Alialigador54

4
2018-02-21 16:05:57

Boli lepsi ? mali 3 sance z jednej bol gol ako streli Williana by som ani nenazval sancami boli to proste streli ktore mu sadli trafil tycky a okrem toho co hrali doma to oni mali hrat aktivne snazit sa tvorit sami si to posrali teraz dostanu 3:0 a mozu betonovat kolko chcu

abstinent

7
2018-02-21 16:28:23

my sme ani tie sance nemali takze klud

Vendeta

8
2018-02-21 16:57:31

Takze tie dve ticky neboli ani sance?

Uz som tu neraz cital ako nalozime tomu a tomu alebo ako Real dostane od Bayernu PSG a podobne.

Chlape trochu pokori a respektu.

Myslim si ze sam neveris tomu co si napisal

Tom10

9
2018-02-21 17:04:08

Všetci sme vedeli ako bude chelsea hrať a neprekvapili. Iný priebeh sa čakať nedal a s ich protiútokmi sme sa vysporiadali viac než výborne. Veľmi veľa sme ich zastavili ešte skôr ako mohli začať. Bolo jasné že im nenalozime, ale čakal som že chelsea zo svojho otrasneho štýlu hry vytrieska lepší výsledok. Tak im treba, hovno hrali.

JURITO

4
2018-02-21 15:27:22

No asi som pozeral iný zápas keď obaja tvrdia,že boli lepší. Neviem sko pre iných ale pre mna to,že majú 70% držanie lopty (69% v strede ihriska) neznamená že boli lepší...Chelsea bola podľa mna lepsia a oveľa nebezpecnejdia. Môj osobný názor,budem rad za každé rozšírenie diskusie :)

Fazy

14
2018-02-21 15:47:15

Chelsea nebola lepšia. To ako včera bránili s deviatimi-desiatimi hráčmi ma prekvapilo. Ak bráni prakticky celé mužstvo už dva metre pred pokutovým územím, veľmi ťažko sa cez nich prechádza. Rovnako to bolo aj v La Lige proti Getafe. Mužstvo, ktoré neustále bráni má ľahšiu úlohu, že sa vždy vyskytnú možnosti na rýchle protiútoky. Tak to bolo proti Getafe a tak to bolo aj proti Chelsea. V odvete sa karta obráti, pretože Chelsea potrebuje dať aspoň jeden gól a tým pádom budeme mať viac voľného priestoru a som presvedčený, že máme hráčo takej úrovne, aby tieto možnosti využili. Verím, že cez Chelsea prejdeme po víťazstve doma. Doma sa nám bude hrať lepšie.

Tom10

5
2018-02-21 15:48:56

Jasné že sme boli lepší. Chelsea to zbabelo zatvorila a nehrala rovnocennú partiu. Keby nejaký priemerný klub, ale tu sa jedná o úradujúceho majstra anglicka. To že dali dve tycky nič na veci nemení. Neboli to žiadne tutovky, ale strely spoza boxu, jednu by ter stegen možno aj mal. Inak sme hrať nemohli. Nikto by za takýchto okolností chelsea nerozobral. Čítal som aj ja veľa chval ale nechápem tomu. Pre mňa to bolo zbabelé priznanie si že na top tímy nemajú.

LeoM10

7
2018-02-21 16:32:53

Súhlas. Takto by majstri anglicka nemali hrať. Myslim betonovať cely zapas a hrať na protiútoky.

JonSnow

-2
2018-02-21 17:46:00

Je každého slobodne rozhodnutie ako bude hrat ? Ci ty určujes ako by sa malo a nemalo? :D hrali takticky a nebyť jednej ich chyby vyhrali by bez väčších problémov

Tom10

3
2018-02-21 18:57:12

Tak nech si tak hrajú v ich najlepšej lige sveta, nie v play off ligy majstrov. Tam nepatria.

frkmrk

0
2018-02-21 15:53:53

JURITO,celkom s tebou suhlasim a chcem pripomenut nizsie prispievajucim odbornikom na betonovanie:futbalovi odbornici sa nejedenkrat vyjadrili, ze v tejto faze LM.nejde ani tak o krasu hry, ale najme o postup muzstva za kazdu cenu, teda nielen peniaze, ale aj meno muzstva a ktore postupi co najdalej historia nebude pisat za aku cenu sa postupilo-rozhodcovia, beton-ale kto postupil a tak teda: betonujme aj my kolko sa da, aby sme neinkasovali gol a z propadnych protiutokov dali gol a postupili do finale, tot moj laicky nazor.

anko1963

3
2018-02-21 22:24:06

Toť ak by sme mali takto hrať, prestávam fandiť barce. To je zas môj laický názor. Takto raz vyhralo Grécko ME, inak nikto nikdy nič. Preto aj v lige stoja tak ako stoja.

frkmrk

6
2018-02-21 15:57:47

Pytam sa este, nemame hraca ktory by vystrelil spoza 16tky?viem, vcera do prehust. obrany tazko, ale aj v inych zapasoch.

abstinent

2
2018-02-21 16:29:47

alebo sa da presadit aj centrami.hraci ako pique,umtiti,mina, paulinho, busq, suarez maju nejaku vysku a hlavickovat hadam vedia

frkmrk

-6
2018-02-21 16:04:04

Odbornik, je lepsie zomriet na krasu?alebo s betonovanim postupit?vyjadri sa, lebo si zrejme macher na medzinarodnej urovni.

Tom10

3
2018-02-21 16:07:00

Zomrieť Na krásu ak sa pýtaš mňa. Čo máš z takého futbalu a postupu?

anko1963

3
2018-02-21 22:28:13

Milý odborník, koľkokrát v historii dominoval beton? A ak, nebolo to náhodou , so šťastím a odretými ušami?

Tom10

5
2018-02-21 16:10:17

Včera sme hrali trpezlivo a tým hajzlom sa ten antifutbal vypomstil. Spravili jednu chybu a aj tú sme boli schopní potrestať. To je to trpezlivosť. Som zvedavý ci sa v odvete osmelia alebo budú zbabelci aj keď musia hrať.

adriano

2
2018-02-21 17:12:16

Tak v odvete to bude musiet chelsie otvorit a to bude voda na mlyn barcelone.Ihrisko tiez zohra svoje hra sa roztiahne a uvidi sa ak je chelsie do re ked ma hrat fotbal.Lebo ten anti fotbal im ide velmi dobre vtom su majstri.

JURITO

5
2018-02-21 17:15:40

Všetci čo tvrdíte ,že ako Chelsea betonuje tak mna by zaujimalo ako majú hrať tímy proti Barcelone keď držia loptu 70% a prihravaju si na polovici a dozadu k brankárovi. Neviem či očakávate že súperi budú behať a pressovat až tam len aby fanúšikovia nepovedali že oni beronovali. Podľa mna je logické že sa proste stiahnu naspäť a čakajú. Áno pár tímov zahralo vysoký pressing a otvorili hru a vieme sko to dopadlo.odisli fyzicky druhý polčas a Barcelona ich zničila.

Chcem tým povedať toľko,že to že tímy betonujj je z časti chybou Barcelony zato aký pomaly futbal hrajú. Proste tímy majú čas vyklusat naspäť po strate lopty do obrany.Ak by zahrali rýchlejšie tie útoky na menej prihrávok tak by sa hráči Chelsea nestihli vrátiť a bolo by to otvorenejšia. V tom zápase nato bolo niekoľko možnosti a neurobili to.

Nechcem sa tu hrsť na majstra a nejakého trénera ,toto je len môj osobný názor z toho čo vidím v tv :)

Tom10

4
2018-02-21 17:23:11

Veď tam mali stále aspoň 5 hráčov ako chceš aby hrali rýchlejšie dopredu? Len by sme prichádzali o lopty zbytočne.

JURITO

2
2018-02-21 17:33:10

Veď práve o to ide že tam treba spraviť niečo prekvapivé,zobrať na seba zodpovednosť alebo nacentrovat.A nic z toho sa nestalo,len si posúvali loptu hore dole a Chelsea sám zatiaľ stiahla so všetkými hráčmi. Akože ja tiež neznášam betón a radšej si pozriem dobrý útočný futbal ale tak vidím zas objektívne to že Barcelona nič nevymyslela.Brania prosto nej aj iné tímy takto a dôkazu prejsť ale posledné 3 zápasy totálne slabučká hrajú tam je problém

ForzeVilla

11
2018-02-21 17:39:13

Nejdem hovoriť, či Chelsea betónovala, alebo nie, ale prečo s nami dokázal hrať Eibar vyrovnanú partiu a ostatné tímy sa spoliehajú iba na brejky a nakopávané lopty? To je minimálne na zamyslenie...

Tom10

4
2018-02-21 18:47:27

A na koho centrovat prosím ťa? Na osamoteneho suareza? My na to nemáme hráčov.

JonSnow

2
2018-02-21 17:48:05

Ale nechapem co kazdy riešia hru druhého mužstva..asi Conte vidí ze by s nami otvorene hrat nemalo zmysel tak to takticky nastavil a nastavil to vyborne nebyť jednej chyby..kritizujte radsej to aky sme boli spomalený

Tom10

4
2018-02-21 18:55:04

Neboli. Nemali sme priestor. Nehrame na rýchly prechod do útoku, neviem prečo sa to stále omiela. A prečo by som nemal riešiť hru chelsea keď riesime tento konkrétny zápas? To je čo zas za hovadinu? Hrali uboho a zbabelo.

Federer

15
2018-02-21 18:04:45

Podaktorí z Vás : športovali ste niekedy ? Viete čo robí 8-9 hráčov vo vlastnej šestnástke čiže 16-18 nôh ktoré stále zavadzajú ? Útočník Pedro, rozohrávač Fabregas, dokonca aj vynikajúci Wilian na vlastnej bránkovej čiare. Nič iné ako hádzaná nezostáva. A čakať na chybu. Dočkali sme sa - vybavené. Hrali sme čo sa hrať dalo. A fandovia typu "pomalé" "dozadu" atď. nerozumiete športu ! Ak sa nezmestíš do chladničky tak do nej nemôžeš liezť. Alebo ?

forcacadca

-1
2018-02-22 08:01:42

Prevahu sme mali asi iba tými ôsmYmi obrancami.

emiliano

0
2018-02-22 16:37:27

Ono pobaví ma to, že vlaňajší majster Anglická na svojom štadióne nerozpúta ofenzívu, ale uzavrie sa pred vlastnou bránou ako vystrašený žiačikov, bráni a čaká na našu stratu lopty .. Jedno im nemožno uprieť - vydržali zdvojovať a strojovať až do konca. Aj v La lige proti nám hrajú smelšie. Iná vec je, že nehráme dobre, lebo v strede máme len dvoch tvorivých hráčov - Andresa a Lea. Ostatní sú len posúvači.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.