Plánovanie budúcej sezóny je takmer uzavreté, teda až na hráčov, ktorí by metropolu Katalánska mali opustiť, keďže klub im nedokáže poskytnúť taký hrací čas, aký by si predstavovali. Ďalším problémom je však Samuel Umtiti, ktorého lákajú platové podmienky v Manchesteri United a tlačí na klub, aby jeho kontrakt strojnásobil.

Barca už dokázala uzavrieť príchody Arthura a Griezmanna, no ich plány na ďalšiu sezónu nabrali vážne trhliny po tom, čo sa začal búriť francúzsky stopér Umtiti. Ten má výkupnú klauzulu 'iba' 60 miliónov eur a na stole lukratívnu ponuku z Manchesteru United, čo zalarmovalo predstavenstvo klubu.

Preto sa Barcelona začala zaoberať akýmsi náhradným plánom - klub totiž nechce, aby sa zopakovala situácia s Neymarom, kedy Brazílčan doslova ušiel a klub situáciu hasil takpovediac v hodine dvanástej.

Do úvahy pripadá Upamecano, Kehrer a Lenglet

Prvým na zozname potenciálnych posíl je stopér Lipska, Dayot Upamecano. Ten má profil podobný Umtitimu: je rýchly a dobrý na lopte. Dokonca z neho majú skauti Barcelony dobrý pocit, no problémom by mohla byť cena. Lipsko totiž už neraz ukázalo, aké ťažké je s ním obchodovať a keďže mladík má výkupnú klauzulu až 100 miliónov eur, mohlo by ísť naozaj o finančne náročné rokovania.

Ďalším prekvapujúcim hráčom na listine je ďalší hráč Bundesligy, Thilo Kehrer. Ten v súčasnosti oblieka dres Schalke, pričom sa jedná o všestranného obrancu, ktorého cenovka sa pohybuje na úrovni 35 miliónov eur a jeho kontrakt vyprší v lete roku 2019.

Nemecký celok ho navyše zaradil na listinu hráčov, sktorými už klub nepočíta, čo by mohlo znamenať seriózny záujem Barcy, ak by sa rozhodol Umtiti odísť.

Treťou možnosťou je stopér Seville, Clement Lenglet. Ten v tejto sezóne podáva skvelé výkony, pričom jeho výkupná klauzula 30 miliónov a fakt, že už je na LaLigu zvyknutý, by mohli byť tým pomyselným jazykom na vážkach v prípade, ak by sa musela Barcelona uchýliť k zúfalému riešeniu.

zdroj: sport-english.com
foto: caughtoffside, dailystar

LaBrie

top komentár
77
2018-03-30 10:26:41

Podla mna, drzat ho nasilu alebo mu neprimerane zvysit plat, to moze rovno odist. Ak nehra srdcom, nie je tu vitany. Visca!

LaBrie

top komentár
61
2018-03-30 10:29:18

...aj s odchodom Neymara sme sa dokazali vysporiadat. Nikto nie je viac ako klub, to si musi Umtiti uvedomit, ak chce zostat.

Jack

11
2018-03-30 10:35:08

Kebyže má naozaj odísť, tak mne osobne by sa najviac pozdával Upamecano, príde mi že je na obrancu neskutočne rýchly a pritom aj silný.. problém by asi robili peniaze...Ale samozrejme by som bol spokojný aj s De Ligtom ktorý zase nie je taký rýchly ale má dobré prihrávky

ForzeVilla

top komentár
52
2018-03-30 10:37:51

Presne tak to vnímam aj ja. Nemôže hráč, ktorý má 23 rokov, vydierať Barcu iba kvôli tomu, že mu United ponúkajú rozprávkový plat. V tomto má navrch práve klub, keďže Umtiti zatiaľ stále nie je pre nás taký dôležitý, ako býval Neymar a aj s jeho odchodom sme sa dokázali zmieriť.

Mám Sama rád, ale určite nemôže chcieť plat, aký majú Iniesta so Suárezom, to je nemysliteľné. Potom si treba povedať zbohom, zarobené peniažky investovať do De Lighta a ďalšiu sezónu dať viac šancí Yerrymu.

neco

16
2018-03-30 10:57:39

Súhlas. Ak hráč zistí že môže vydierať klub po dvoch sezónach tak odchod. Ak by tu bol 10 rokov a vyhrával trofeje ok, ale takto? Ak odíde kvôli prachom tak zakape ako vsetci čo sa už videli neviem kde a ono sa to posralo trosku

ForzeVilla

top komentár
40
2018-03-30 11:00:50

Aspoň keby ho lákalo City to nič nepoviem, ale v United vážne zrejme dlho nič nevyhrá, teda až dovtedy, kým sa nevymení tréner. Ak by mu klub na to pristúpil, zachvíľu by sa búrila polovica kabíny, že chce pridať.

Nikto nie je viac ako klub. Teda možno len na Messiho...

JURITO

19
2018-03-30 11:07:41

Barca už má potvrdený príchod griezmana? Zmeškal som niečo? To už oficiálne?

Marco01

9
2018-03-30 11:10:01

suhlas vo vsetkom ForzeVilla..navyse United je po odchode sira Alexa zo sportoveho hladiska cista sracka..nakupuju, nakupuje a vysledky ziadne..nech sa len ide Samko zakopat, ked chce vydierat klub..mozno to len ale natahuje a skusa kolko maximalne mu Barca dokaze zdvihnut plat..ktovie

JURITO

18
2018-03-30 11:11:36

Kým nebudem taký bohatý jak títo hráči asi nikdy nepochopím toto. Či už niekto zarába 3 milióny alebo 10 neni mu to jedno? Akože jasne chápem že je to proste veľký rozdiel v sume ale z pohladu kvality života to nie je žiadny zmena. Môže si dovoliť všetko už aj tak. S reklamou atd zarobí isto ročne aspoň 5+ miliónov € tak či by zarobil 10 už nič nezmení,ide len o to či bude mat dom v každom state alebo 10 aút s podobne. To ale ja s mojou chudobnou mentalitou asi nepochopím :/

Marco01

9
2018-03-30 11:16:54

asi im to neni jedno, ked skoro kazdy hrac chce brat co najviac..priklad aj Leo, mohol povedat, ok, nemusite mi navysovat, staci mi predlzit len stary kontrakt, ved uz som ja aj moje deti financne zabezpeceny do konca zivota a mozme si dovolit vsetko co len chceme...

JURITO

9
2018-03-30 11:19:42

Nie,to chápem keď proste hráč ktorý je najlepši a konci mu zmluva si vypýta viac. Aj to by som chápal keby Umtiti chcel viac o kúsok,veď ukázal sa že je dobrý tak nech má. Ale zas nech ti nejde do extrémov,nemôže zarábať toľko jak Pique napríklad ktorý položil na stôl toho viac .

Vladinko

8
2018-03-30 11:26:11

Nejde o peniaze..ide o to, že vidím, že tamten má 10 mega a ja nie..vidíš, že sused robí to isté čo ty a má viac, tak chceš minimálne rovnako..

LaBrie

9
2018-03-30 12:51:47

Sranda je, ze v MU aj s 9 milionovym platom vyhra velky prd! Tam trofeje neziska ako u nas.

Teo07

-14
2018-03-30 11:40:08

3 alebo 10?? :-) To je obrovský rozdiel, obrovský! Aj 9 alebo 10 je obrovský rozdiel. Ale najlepšie je mat rovno 20! Plus 20 na reklame. A takto takých 7 - 8 sezón. A potom Čína. Poriadne si ich užiť a po ukončení kariéry mať tak 200 ušetrených. :-)

Teo07

-11
2018-03-30 12:38:36

Dám Ti zdarma kľúčovú radu. Zbav sa chudobnej mentality a nebudeš chudobný...! Naozaj.

galibier

15
2018-03-30 11:12:34

Ja by som to z jeho odchodom tak cierne nevidel,on VIE za koho hra,tak proste sa dojednava nova zmluva,zo skusenosti vieme ze nie vsetko co sa dostane do medii je pravda,takze klud,ja verim ze zostane,urcite sa mu polepsi,klub vie ze je to istota v obrane na dalsie dlhe roky,on vie ze ma istotu ze tu bude rok co rok hravat o trofeje,sila penazi v dnesnom svete je obrovska ale nemam z Umtitiho prave ten pocit ze postavi vsetko na hranu noza,bud mi date to co chcem alebo odchadzam.Samozrejme sa stotoznujem s vyrokom a starou pravdou,nikto nie je viac ako klu..a prichadzaju mi na um slova pana Franka Wiliamsa,sefa stajne Formuly1...jazdci prichadzaju a odchadzaju...team zostava.Takze tak.

abstinent2

12
2018-03-30 11:16:18

ak by sa umtiti naozaj rozhodol prestupit do mufc iba kvoli peniazom, tak si posral karieru. mufc je v sucasnosti slabunke jak caj a ich hra je uplne onicom.

sidi

11
2018-03-30 11:24:45

Nie som presvedčený, že táto správa je pravdivá. Ak áno, z jeho strany vydieračský prístup voči klubu je odporný. Aj samotný hráč by mal mať ku klubu aj iný vzťah, nie len finančný. Sám Umtiti vie najlepšie prečo tieto ponuky má. Ak by nehral za Barcu, tento záujem by nebol. V klubu sa z neho vypracovalo to čím je, a preto ak nemá citový vzťah k tým, ktorý z neho urobili to čím je treba ho nechať. Časom sám pride na to, že postupne vsúpať vyššie a vyššie je lepšie ako vyskočiť a potom padnúť.

LaBrie

12
2018-03-30 12:54:19

Neymar uz lutuje, co spravil...

Vladinko

4
2018-03-30 11:25:00

Naslapoval by som opatrne byť Barcelonou- Kehrera v základe si tu nikto z vás neželá, ten chalan za to zatiaľ nemá..Upamecano je lepší, ale tiež nedokáže umtitiho momentálne adekvátne nahradiť, tí dvaja chalani sú veľmi talentovaní a šikovní, ale majú zatiaľ tak na post tretieho alebo štvrtého obrancu v top klube, nie na základ v LM..

galibier

1
2018-03-30 11:41:19

poznamka k stoperovi Lipska,v nemecku ziadne vykupne klauzuly neexistuju,autor clanku hadam myslel ze Lipsko ho nepreda za menej ako 100 milionov.

Radovan

7
2018-03-30 12:01:55

su..ale nie su povinne

Fazy

-7
2018-03-30 12:14:21

Podla mna to navysenie si Umtiti zasluzi a stratit ho by bola obrovska chyba. Peniaze sa na jeho zvysenie daju lahko ziskat. Rafinu predat tak ako to jeho novy klub chce, predat Vidala, Digneho a nehovoriac o Gomesovi o ktoreho ma zaujem tiez znamy klub a uz by bolo na zvysenie platu Umtitiho a rste by aj nieco zostalo.

LaBrie

16
2018-03-30 13:01:18

Zasluzi, nezasluzi. Ak chce klub vydierat, tak to je chyba. Ano, je dobry, ale v klube su tiez dalsi dobri, ktori by mali potom menej a uz nieco za Barcu odohrali.
Ti by sa ako potom mohli citit. Umtiti si musi v prvom rade uvedomit, ze nie je nenahraditelny, aj ked je dobry. Tiez prisiel ako neznamy a vypracoval sa. Takisto sa to moze podarit aj niekomu inemu.

Federer

-3
2018-03-30 18:43:58

Za každú cenu ho udržať. Tak bleskove ako sa adaptoval : prišiel z ničoho a hneď jeden z najlepších. Stena po zemi i hore.

Federer

10
2018-03-30 18:44:41

P. S. Ale Mina musí hrávať aby ukázal čo fakt dokáže. Musí dostať príležitosť.

MessiJeBuh

6
2018-03-30 20:22:16

Jedna věc mě štve, před tím co přišel do FCB říkal do médií, ze je to jeho sen být FCB a teďka tohle ze chce 3x větší plat..? Ať radši odejde, když tu nechce být, měl by si rozmyslet, buď mít hodně peněz v Manchesteru United nebo vyhrávat každý rok tituly v Fc Barceloně s nižším platem...

Není to srdcař jako je coutinho a paulinho, kteří dali ze své kapsi i do svého přestupu...

Nemůže mít stejný plat jako legendy FCB pique Iniesta busquets atd.. je tu jenom 2-3 roky a chce plat jak hrací, kteří tu jsou takovou dobu..

MessiJeBuh

4
2018-03-30 20:25:07

Pokud chce mít prachy a žádný tituly, tak muže jít do Manchesteru United, tam bude mít plat vysoký ale nebude nic vyhrávat...

Hrací co hrají jenom kvůli prachům, tak ať odejdou...

Camp_Nou

3
2018-03-30 23:03:56

Pred príchodom do FCB som Umtitiho nesledoval. Svojmu úspechu myslím môže predovšetkým vďačiť úspechom FCB. Ak odíde do klubu čo nebude na špičke, tak aj jeho hvizda bude pravdepodobne zhasínať. Obranca No1 sa stratí. Jedine že by vďaka nemu začalo United víťaziť, čo pochybujem.

MAESTROOO

7
2018-03-31 08:56:20

Položme si jednu otázku ? Potrebujeme my tú nahradu vôbec ? K piquemu by sa bez problemov mohol pridat Vermaelen ktorý ked má formu videli sme všetci ako hrá. Pozícia číslo 3 by ostala pre Minu a ako 4tý stoper by mohol byť povýšený napríklad Costas z Bčka, a situacia by sa vyriešila bez miliónových investícií. Pre mna je idealny scenar aby Sam ostal ale ak nie tak varianta číslo 2 toto čo som napísal :)

Nalim

3
2018-03-31 14:37:20

Je výborný, ale, ale, ale: neviem presne platy chierachie, no mal by mať viac ako Vidal, Paco, Semedo, no nie ako profesori Iniesta, Busi, niečo medzi nimi a začiatočníkmi. Za rok , dva, prosím. Uvoľnia sa miesta v rebríčku ocenenia. Lebo, lebo, lebo, Mina je schopný ho nahradiť. Barca nie do sveta platiaci (platy) arabi...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.