Sme svedkami soboty, počas ktorej sa v európskom futbale udialo pomerne veľa prekvapení. My sa upriamime na Španielsko a spomenieme, že body zahodilo Atlético a s ďalšou prehrou si zas krízu prehĺbil Madrid. Fanúšikovia aj odborníci boli teda pred súboja prvého s druhým dnes opatrní a jasné valcovanie v podaní Barcy sa neočakávalo. Dopadlo to však pomerne jednoznačne.

Prvý gól v dueli Barca – Sevilla prišiel expresne už v druhej minúte. Po krásnej akcii domácich celú záležitosť zakončil Coutinho a FCB tak šlo do dôležitého, skorého vedenia. Ako však vyzeral celý zápas? Bola to naozaj taká prevaha, o akej hovorí výsledok?

Červená: Messiho zranenie

Po báječnom úvode prišla pre culés studená sprcha v podobe Leovho škaredého zranenia. V prvých momentoch sa počítalo snáď s najhoršou alternatívou, a to so zlomenou rukou. Posledné informácie však hovoria o tom, že by to zlomené byť nemalo (situáciu monitorujeme, pozn. red.), no i tak je v kartách vážne zranenie, ktoré by ho mohlo vyradiť zo súpisky pre najbližšie Clásico, ktoré je na pláne už budúci víkend. Rýchlo sa nám uzdrav, Leo!

Oranžová: Zahodené šance

Suárez, Dembéle, Semedo či Rakitič – všetci títo futbalisti mali v zápase minimálne jednu čistú šancu, ktorú trestuhodne zahodili. Na druhú stranu, Sevilla zahadzovala šance tiež, veľa im vychytal ter Stegen, 4 góly teda bohato stačili. Popravde ale, znova sme svedkami šafárenie so šancami, čo je nám ľúto, minimálne za ľudí na Camp Nou, ktorí by si určite zakričali radi aj zo 5 či 6-krát.

Zelená: Barca na čele!

Po fenomenálnom výkone Sergia Busquetsa, nadľudských zákrokoch ter Stegena, spoľahlivom Piquého bránení a opätovnom obrovskom hernom prínose Luisita Suáreza sa Barca zaslúžene vracia na čelo tabuľky, keď si poradila s jej priebežným lídrom. Teraz je na koni ona, v Clásicu môže Mardid ešte viac uzemniť a stáť tak na čele tabuľky pevne. Pri Real Madrid sa očakáva, že skôr či neskôr budú víťazstvá zbierať, kde to pri Seville sa iba ťažko môže čakať, že budú celú sezónu na absolútnom vrchole. Je teda čas zbierať body a využiť, že sa najväčší konkurenti trápia. Poďme, Barca!

zdroj a foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

Tattomajster

top komentár
51
2018-10-20 22:53:38

Motm lietajúci ter stegen a hneď za ním suarez

GabrielSVK

27
2018-10-20 22:57:02

Veru, Ter Stegen dnes vychytal aj pána Boha. Perfektný zápas od neho.

vychos

top komentár
50
2018-10-20 22:54:34

Všímáte si někdo toho Dembelého? Vždyť ten kluk je podle mě pravidelně úplně mimo, hlavně po technické stránce. Osm z deseti balónů pokazí, buď ho odevzdá soupeři nebo pokazí kličkou, klíčová přihrávka do šance se od něj odrazí jak od zdi. A neříkejte, že dospěje, technicky se s mladíky z Massie nemůže ani srovnávat!! Nehledě na to, že v drtivé většině zápasů kvůli stylu hry soupeře absolutně nemůže využít svou jedinou přednost, kterou je rychlost. A nejvíc mě vytáčí ten jeho namistrovanej přístup, kdy začne dělat úplně zbytečný kličky a nechá si sebrat balón. Vždyť na tom hřišti spíš překáží, když u něj všechno skončí.

Bachy

6
2018-10-20 22:58:14

Technicky je na tom slušne to nemôžeš povedať len on absolútne nevie čo chce spraviť a hlava predbieha telo....alebo skôr opačne telo predbieha jeho hlavu....dnes hral ako keby sa mu vôbec nechcelo už na neho aj diváci pískali čo sa mi páčilo..

vychos

12
2018-10-20 23:00:39

No a jak chceš hodnotit technickou zdatnost? Většinu přihrávek odevzdá soupeři a většinou kliček odevzdá balón soupeři. Tak kde ji všichni vidíte?

Bachy

-4
2018-10-20 23:02:19

Snáď nechceš povedať o nejakom hráčovi čo je v Barcelone že nemá techniku to je absolútne choré :)

vychos

3
2018-10-20 23:04:47

S klidem v duši si dovolím říct, že Dembelé si mi jeví jako technicky méně zdatný, odůvodnil jsem ti to v předchozím příspěvku :)

BayernMunchen

14
2018-10-20 23:09:42

Tak Suareza by som za technickeho hraca ircite neoznacil ;)

johnko88

4
2018-10-20 23:18:17

https://youtu.be/...

LaBrie

5
2018-10-20 23:03:27

Veru tak, ked si ho porovnam s Mbappem.....

BayernMunchen

3
2018-10-20 23:08:50

Suhlasim s tebou. Pripada mi ako keby hral uplne bez zaujmu a nasadenia

MinoKe

4
2018-10-20 23:11:05

Bohuzial, neda s tebou ohladne Dembeleho nesuhlasit.

vychos

7
2018-10-20 23:15:53

Smutné je, že Malcom ukazuje MNOHEM větší potenciál, ale nedostane se ani na lavičku, protože nestál 130 mega nebo ho Valverde nechtěl.

Gabrieloo

-1
2018-10-20 23:27:27

V zasade suhlasim ale nevidis jednu vec. Aj dnes vytvoril 4 golove sance. Semedo suarea 2x a rakitic mohli po jeho akcii dat gol. Nahravky ma super. Horsie je mne sa zda ze ma nizke sebavedomie kedze nehrava. A tymi "kluckami" si ho snazi dvihnut. Ale po jednej ked prave stratil loptu vyzeral ze ho stratil uplne. A hral zle. No napriek tomu vytvaral snace. Skoda ze sa nevie ustalit.

johnko88

10
2018-10-20 23:30:23

Podla mna si Dembele uplne prestal verit a pochybuje sam o sebe. Cely jeho problem je v hlave. Ale takisto by som povedal,ze za tym moze byt aj trenerov pristup. Nevie pracovat z mladymi a novymi hracmi.

Alek

4
2018-10-21 01:20:43

ja som to tu pisal uz minule a smae minusky som mal ale bohuzial je to tak a kto to nevidi klame sameho seba

FcBarca

0
2018-10-21 07:41:49

presne malcom bz hral lepsie

Bachy

20
2018-10-20 22:55:35

Mńa štve prístup Dembéleho hral úplne alibisticky kažil všetko na čo siahol druhý gól jeho...Ten chalan to nemá v hlave usporiadané a pokým si to neusporiada nebude môcť hrať na najvyššej úrovni...neskutočne ma dnes naštval celý dembéle...Samozrejme štve ma aj Valverde za nenominovanie Malcoma a totálne ignorovanie jeho osoby...

Federer

8
2018-10-21 08:38:25

Keď v prvých zápasoch dal góly vynášali ste ho do neba. Ano nehral dobre ale pod čiernu zem ? A že fanúšikovia ...

footballister

3
2018-10-21 15:53:43

Sú fanúšikmi úspechu, čo čakať :) ako náhle sa niekomu nedarí, už ho posielajú preč, na lavičku, môže za to jeho prístup atď.. Dobre, možno Dembo nehral dobre, a možno nemá potrebné sebavedomie, ale stavím sa, ze keby dostal toľko príležitostí ako v Dortmunde, určite by bol ešte lepší. Nečakajte, že z podceňovaného, striedaného a zastrašovaného chalana sa stane opora tímu.

Nalim

1
2018-10-21 16:45:13

fotballister: plne súhlasím s Tvojím komentárom. Keď tréner povie Dembo hraj ja Ti verím, dovoľ si čo chceš ako v Dortmunde Ty nato máš. Poznám to z môjho futbalového života a hral so špicu s so špicou. Je chlapec rozpoložený ale nezabudol svoje umenie. To je tréner ktorý to vie z neho dostať, ale bohužiaľ Valverde je pre mladých hráčov brzda!

Milan87

12
2018-10-20 22:56:17

Super zápas, prima vystavny krásné útoky šance na oboch stranách pěkný ofenzivny futbal od oboch, prostě krása a samozrejme vyhral lepší
FORCABARCA

Jhonys

8
2018-10-20 22:56:38

ta repre přestávka plno fakt přišla vhod, protože takový výkon bychom před ní určitě nepodali. Byl to kvalitní zápas, takový jsme potřebovali.

MSN4ever

14
2018-10-20 22:56:48

Dembelemu neverí ani Deschamp. Je u nás už rok a dačo a stále žiadne zlepšenie ... Lacný prístup.. vyplakal si Barcelonu a teraz hrá nič.. začiatok sezóny mu trošku vyšiel to je všetko.. keď mu ani Valverde ani Deschamp neverí dačo na ňom bude... Teraz prosím musí začať hrať Malcom pravidelne.. Arthur Coutinho Malcom sú budúcnosť.. nechajte malcomovi šancu a on ukáže že je lepší jak dembele

Federer

4
2018-10-21 08:40:58

Čo blbneš z Dechampom ?! Ten hrá iný systém : Giarud sklepáva lopty, Mbape uniká a Griezman rozohráva. Kde by ho postavil keď ešte aj Pogba hrá "údržbu" aby nedostávali góly ! To nei o nedôvere ! Načo by ho potom nominoval ? To je o variantách hry.

Majkycz

3
2018-10-20 22:57:51

celkem dá se řict povedenej zápas škoda že ne čistý konto a zranění messiho snad nic važnýho a bude ready na el clasico jinak MOTM za mě Ter stegen a konečně sme na 1.místě v tabulce Visca El Barca!!

Marosv

10
2018-10-20 22:58:20

tento náročný zápas opäť potvrdil aktuálny stav v našom tíme
- až nezdravú závislosť na Leovi
- obrana.......
-Dembeleho sa treba ale urýchlene zbaviť
-Suarez dosahuje už výrazne na svoj futbalový horizont
-Terstegen životná forma

kaspec22

1
2018-10-20 22:58:54

Skvělý výkon jak od nás, tak i od soupeře. Hra se mi celkově líbila, ale Stegen měl spoustu práce a kdyby nás nepodržel famózními zákroky, tak nevím jestli by to bylo vítězství. Nejvíc mě potěšil Arthur a Sua a samozřejmě ter Stegen. Mrzí mě Messiho zranění, ale podle prvních zpráv by měl vynechat jen zápas s Interem, tak doufám, že je to pravda, ale uvidíme.

Matus1017

7
2018-10-20 23:02:40

Dnes jednoznačne muž zápasu MAtS. Výborný zápas s našej strany konečne... dufam, že Messi sa z toho dostane čo najskôr a Dembele mi príde že často kazí aj ľahké veci zbytočne stráca lopty tak uvidíme...

LaBrie

11
2018-10-20 23:06:50

Na moje velke prekvapenie zahral dobre Pique, tusim mu ten vylet do Azie pomohol :)

Marosv

3
2018-10-20 23:09:07

suhlas snažil sa a nerobil zasadne chyba zrejme ma nož na krku

Matus1017

5
2018-10-20 23:16:21

Áno Pique hral fakt dobre celý zápas zasa škoda toho smolneho teču Lengleta kde sme dostali prvý gól...

fofo112

2
2018-10-21 11:02:34

Velké zápasy sú vždy jeho,tam sa vie dokonale koncentrovať na hru.

Lapi

13
2018-10-20 23:09:52

V skratke. Lietajúci Čestmír Ter Stegen famózny. Pigue tu chvalabohu aspoň na chvíľu umlčal drevorubačov ktorí ho tu vkuse opisujú ako poleno. Dnes istota a výborný výkon. Suaréz dobrý zápas a chvalabohu za gól, ktorým sa dúfam rozstrieľa. Z druhého súdka Dembele... Dnes to bolo na uterák. Jedna katastrofa. V ďalšom zápase by si mal pravdepodobne vymeniť miesto s Malcomom, pretože takýmto výkonom sa nominoval tak na tribúnu a nie na striedačku, nedajbože do základu.

Barca_kingL10M

2
2018-10-20 23:10:52

Nemáte nejaké novinky o leovom stave?

MINH0

2
2018-10-20 23:30:49

[BREAKING NEWS | ÚLTIMA HORA]
#FuerzaLeo
❗ Tests carried out on the first team player Leo Messi have confirmed that he has a fracture of the radial bone in his right arm. He will be out for approximately three weeks.
❗ Messi tiene una fractura en el radio del brazo derecho. El tiempo aproximado de baja es de tres semanas.
❗ Leo Messi té una fractura al radi del braç dret. El temps aproximat de baixa és de tres setmanes.

MinoKe

3
2018-10-20 23:13:54

Ter Stegen dnes Man of the match! Dnes doslova vychytal vyhru. Messi a Stegen zatial este drzia Barcu tam kde je. Potom este VAR, pretoze to bola cista ruka na penaltu ktoru zahadne odobrili ako neumyselnu. / ruka od tela ktora zmeni smer lopty v setnastke = penalta /

Mika05

4
2018-10-20 23:19:26

Dnes okrem Piqueho obrana horela ako vzdy v poslednom case. Je to katastrofa a nebyt Ter Stegena tak prehrame. Dembeleho jednoznacne predat. Uz lepsi nebude. Skoda zranenia Lea ale aspon uvidime v LM na co chlapci maju.

freerider22

1
2018-10-20 23:32:01

Oficiálne : Messi ma zlomeninu, 3 týždne

Sheva7

2
2018-10-20 23:33:37

[INJURY NEWS] Tests carried out on the first team player Leo Messi have confirmed that he has a fracture of the radial bone in his right arm. He will be out for approximately three weeks. #FuerzaLeo

Misty

5
2018-10-20 23:47:17

Tak jak jsem Dembelého bránila, tak ho už mám plný zuby. Chlapec si asi myslí, že nemusí makat nebo já nevim. Ten by měl potit krev za to, že může nosit tenhle dres. Co mě neskutečně žere je jeho cenovka, protože jsme očividně dost prodělali a Valverde místo aby vyzkoušel Malcoma, tak ho radši ignoruje.

MinoKe

1
2018-10-20 23:56:23

Dnes vedenie PSG odsuhlasilo Neymarovi odchod ak za neho niekto zaplati 222mil. Oficialna sprava. Dembele out, Neymar come back!

MessiJeBuh

4
2018-10-21 00:19:18

Taktéž jsem člověk co bránil dembeleho ale dneska co ukázal bylo strasny ten chlapec se vůbec nesnaží ztratí míč a ani se nesnaží ho získat zpátky... pokud bude takto hrát nikdy nebude mít na základ... a pokud se to nezlepší, tak prodat jelikož takto lacne ztrácet míče jsem fakt dlouho neviděl u žádného hráče...

MessiJeBuh

2
2018-10-21 00:21:33

Nechápu co si myslí.. vysedava lavičku a místo toho aby se snažil běhal jak o život a ukázal fanouškům ze je dobrý kandidát na základ tak ono hov** chlapec se nesnaží žádné nasazení žádná chut proste nic z jeho strany bylo vidět ze se mu nějak nechce hrát nebo fakt nevím jak to říct..

bulldozer

0
2018-10-21 01:44:08

Ja by som az tak kriticky nebol, lebo vytvoril 4 klucove prihravky. Aj Rakitic hra obcas zle a strati 8 lopt za zapas - a to hra alibisticky na rozdiel od Dembeleho.

mazanyhrac

0
2018-10-21 00:28:48

Jaký byl výkon Arthura? Neměl jsem možnost vidět zápas.

MinoKe

-13
2018-10-21 00:32:43

Arthur? Od 35min som ziadneho Xaviho nevidel. Ani neviem ze chlapec hral.

mazanyhrac

3
2018-10-21 00:33:57

Hmm, díky za info. Nicméně, Xavi taky hned nehrál na té úrovni jak ho známe. A Arthur má předpoklady.

MinoKe

-5
2018-10-21 00:43:49

Mas pravdu so Xavim. Ja len narazam na to ze tu Arthura po jednom zapase uz povazovali za noveho Xaviho. Takze v skratke, nestratil loptu lebo to hned prihral na najblizsieho spoluhraca, raz ju nestratil koli svojej sikovnosti, do predu nevymyslel nic ale totalne nic. Potom bol vystriedany. Asi tak vsetko k nemu. Ako pisem inde, od 35min ani neviem ze bol na travniku.

Milan87

-2
2018-10-21 07:29:26

Arthur bol jediny co věděl podrzat loptu.vy vnom xaviho nevidíte?sam messi povedal ze mu ho velmi pripomina ale tu je to asi málo

jokerito

2
2018-10-21 08:17:58

Arthur hral dobre. Veď práve on hra jednoduché prihrávky, nestratí, občas spraví nejakú otočku, podobne hral aj Xavi. Nevravím že hra už na jeho úrovni, ale s mužstva mu je určite najpodstatnejši. Vedľa neho si viem v budúcnosti predstaviť Puiga,lebo ten sa podobá herne iniestovi...

fofo112

0
2018-10-21 11:07:44

Arthur má jednoznačne na základ. nechápem prečo ho Roberto striedal po jeho odchode záloha nič moc.

Culesking

5
2018-10-21 00:40:21

Ľudia píšete tu, že Dembele nie je technicky vybavený? Čo vám úplne preskočilo? Však ten chlapec patri medzi najväčšie talenty tejto doby a vy tu o ňom píšete jak o Gomésovi,ktorý tu trčal neviem koľko. Jedine s čím môžem súhlasiť je, že niekedy úplne zbytočne ide do kľučky naviac,a tým stratí loptu. Nepresné prihrávky? HALO? Však včera vytvoril hneď niekoľko akcií a šancí z ktorých sa dalo skórovať. To,že to rakitič,semedo či 2x suarez nepremenili nejde na Dembeleho triko predsa. Spolupráca on a Semedo môže byť jako Messi-Alba. Ty dvaja si rozumejú,len maju nevýhodu,že hraju pod zlým trénerom, ktorý jednému nechce dovoliť hrať, lebo tam je Roberto bez formy, a Dembele mu nepasuje do systému akym on chce hrávať. Mne sa náhodou hra trojzubca Coutinho-Suarez-Dembele pačila, a dokážem si aj predstaviť, keby tam namiesto Suareza je Messi ako falošná 9. Dembele rozhodne potenciál ma, to iste Malcom. Písať tu o ňom, že si to neváži, nezaslúži a že nie je technicky vybavený je podľa mňa dosť veľká kritika kvôli ničomu... Ten chlapec na začiatku sezóny ukázal, že do základnej zostavy patrí, zachránil body Valverdemu,Barcelone nám fanúšikom. No potom prišlo temné, zlé obdobie a odskákal si to on, lebo valverdeho system jednoducho do 4-3-3 nesedí. Nie útok bol najhoršou časťou tímu, no obrana. A kto si to odskakal z obrany? Jedine Umtiti a Vermaelen zranením :D Pique v piči tam urobil oveľa viac školáckych chýb, než Dembele. Osobne prajem Dembelemu len to najlepšie a nech teraz zavre ústa tým,ktorý ho odpisuju a vravia na neho totálne nezmysli. Keď sa mu darilo, ani pol slova o tom, ale keď sa nedarí už ho treba predávať a podobné veci. Čo preboha taky nebehavý rakitič ? To že da pekný gol je sice pekné, ale po hernej stránke sa už trápi a už to nie je to čo bývalo. Niekedy mi príde, že keď hra dembele tak to všetko zhodiť na neho :D

Lapi

4
2018-10-21 06:00:57

Ja som doteraz tiež patril medzi ľudí čo si mysleli ze by mal hrať častejšie. No po včerajšku si myslím že by si to mal najprv usporiadať v hlave, aby nedosiahol ozaj ako gomes. Jedna vec je talent, ktorý bezpochyby má, ale druhá vec je prezentovanie na ihrisku. Je to len človek, nemusí mať stále deň, ale keď mu nejde tak sa očakáva že o to viac bude lietať hore dole a snažiť sa bojovať. Viď Suarez, ktorému tiež absolútne nejde, ale lieta tam celý zápas napadá a otravuje život súperovi. Dembele mal aj včera záblesky smerom do predu, ale omnoho viac toho pokazil, čo by ma ani tak neštvalo keby strácal lopty pri ťahu na bránu jeden na jeden lebo nepokazí len ten kto nič nevyskúša. Ale on stráca lopty v úplne zbytočných kľučkách a súbojoch do ktorých sa sám zamotá. Čo mňa štve ale najviac je jeho reakcia po strate lopty! Žiadna snaha získať ju späť, začne sa prechádzať akoby nebol na trávniku, ale na trhoch na námestí a má na saláme. Včera bol jeho druhý gól a nebyť Matsa tak by bol ešte jeden. Dúfam že sa chlapec pozbiera a niekto mu prehovorí do duše , ale včera to bola jedna katastrofa...

Culesking

2
2018-10-21 12:49:37

Máš pravdu, Xavi to povedal presne tak isto. Hráči prídu do Barcelony, hneď je na nich vyvíjaný tlak, talent je jedna vec, no psychika ako sa stym hráč vysporiada je druha. Môže byť veľa faktorov, prečo Dembele zrazu prestal hrať tak ako hrával, a ani o nich nemusíme vedieť, ak tam taký prípad je, mal by sa z toho čo najrýchlejšie otriasť pretože nato dopláca hlavne on.

Culesking

2
2018-10-21 12:49:43

Máš pravdu, Xavi to povedal presne tak isto. Hráči prídu do Barcelony, hneď je na nich vyvíjaný tlak, talent je jedna vec, no psychika ako sa stym hráč vysporiada je druha. Môže byť veľa faktorov, prečo Dembele zrazu prestal hrať tak ako hrával, a ani o nich nemusíme vedieť, ak tam taký prípad je, mal by sa z toho čo najrýchlejšie otriasť pretože nato dopláca hlavne on.

Milan87

1
2018-10-21 07:53:05

Tak dembi zahral na hov$o a zase tu vytahujes piqueho?viděl si ten zápas, lebo pique bol včera jak skala neurobili jedinu chybičku narozdiel od dembiho

Culesking

3
2018-10-21 12:47:10

Keby ti to v tej hlave doplo, tak vieš, že som na včerajší výkon Piqueho nepovedal ani krivé slovo :) Spomínal som ho pri tom, keď hral najväčšie hovno z obrany a aj tak stále hrával.. dúfam, že výkon ako včera bude podávať naďalej.

MinoKe

-7
2018-10-21 00:56:10

Dembele je futbalista ktory ked kopne do lopty sam netusi kde ta lopta poleti! To som si uz vsimol velmi davno. Obcas ale ta lopta leti tak ze vsetci cumia! Aj on sam cumi, pretoze myslel to inac ale vypalilo to tak ze bol s toho nadherny banan. / napr. chcel prihrat ale trafil horny roh brany /. Proste on to len kopne a potom sam uvidi kde to leti. To je Dembele. Bez rozmyslu, len to kopnut smer superova polka. Preto to vacsinou leti 3m od brany ako dneska, zavrem oci a kopem! Toto nieje hrac svetovej urovne!

Mathias9

5
2018-10-21 12:22:23

prepáč ale nemáš pravdu, Dembeleho centre a kľúčové prihrávky boli super už v Dortmunde, kde bol dvorným nahrávačom Aubameyangovi, neviem či vieš, kto je vôbec Dembelé, aj keď v Barce to ma trochu inak, čo podľa mňa súvisí s tým, že nehráva často a keď už hrá, chce sa ukázať, čo je niekedy viac na škodu, je pod tlakom kôli sume, za ktorú tu prišiel atd. Včera veľa pokazil to je pravda ale keby hrával častejšie, myslím si, že by hral oveľa lepšie každým zápasom :)

Milan87

0
2018-10-21 13:34:55

MinoKe

-2
2018-10-21 01:25:33

Dnes PSG oficialne vyhlasilo ze Neymar moze odist ak za neho niekto zaplati 222mil. Barcelona by sa podla mna mala toho chytit pretoze Neymar je hrac typologicky predurceny hrat za Barcu plus k tomu neodiskutovatelny marketing ktory Neymar so sebou prinasa / dresy, suveniry a pod /.
Ak si dobre spominate ked bol Messi zraneni na par mesiacov tak to bol Neymar kto tahal Barcelonu, tak isto v pamatnom zapase proti PSG to bol on kto v podstate zariadil slavny obrat.
Este je samozrejme pravda ze novinari napisu neskutocne hluposti aby sa na clanky klikalo a sam Neymar ani nerozmysla nad navratom do Barcelony ale ja sam by som ho tu spat urcite bral.

maryann

1
2018-10-21 07:16:22

Real ma na Neya uz našetrené....

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.