Tréner FC Barcelona má základnú zostavu na zajtrajší zápas Ligy Majstrov na pôde Olympique Lyon takmer pripravenú. Posledným problémom pre trénera je vybrať si medzi Coutinhom a Dembélém a zároveň to vyzerá tak, že s Rakitičom a Busquetsom si zahrá Arturo Vidal.

Ernesto Valverde však pre Brazílčana zvažuje rôzne postavenie. Coutinho pritom do zápasu s Realom Valladolid naskočil len z lavičky náhradníkov. Je možné, že to malo súvis práve so zápasom Ligy Majstrov v Lyone. Okrem toho, Dembélé ešte nie je pripravený na to, aby odohral celý zápas. Do hry po zranení sa vrátil v zápase s Athletic Club Bilbao a hoci počas uplynulého víkendu odohral 90 minút, do optimálnej formy mu stále niečo chýba. Vidal zas proti Valladolidu odohral celý zápas, no patrí medzi tých hráčov, ktorí na trávniku bojovali a hrali na 100% počas celého pobytu na trávniku.

Madridský denník AS tvrdí, že je nepravdepodobné, aby Barcelona na výjazde Ligy Majstrov zahrala v zostave s Coutinhom, Dembélém, Messim a Suarezom. Do tohto momentu sa Valverde na takýto krok odvážil len na začiatku sezóny, no mužstvo stratilo rovnováhu.

Teoreticky je Valverde tlačený do rozhodnutia medzi Coutinhom a Dembélém. Ak výber padne na Coutinha, Dembélé sa na trávniku môže objaviť na posledných 30 minút, tak ako napríklad v zápase s Atléticom Madrid na Wanda Metropolitano. Napriek všetkému je práve Dembélé favoritom na miesto v základnej zostave. Coutinho je síce silnejší na lopte, Dembélé ju zas stráca častejšie, no práve Francúz je aj z dvoch akcií schopný rozhodnúť o osude zápasu.

Zvyšné miesta v základe sú už rozdané, dokonca je zodpovedaná aj otázka pravého obrancu. Valverde chce využiť dobrú formu Semeda a Sergiho Roberta nechá oddýchnuť na zápas s FC Sevilla. Nie je vylúčené ani to, že tréner minúty rozumne rozdelí medzi oboch hráčov. Na Sánchez Pizjuán by sa tak mohli objaviť obaja a to by doprialo oddych Jordimu Albovi. Zostava na Lyon tak s najväčšou pravdepodobnosťou bude vyzerať nasledovne:

ter Stegen, Semedo, Piqué, Lenglet, Alba, Busquets, Rakitić, Vidal, Messi, Suárez a Coutinho alebo Dembélé

zdroj: as.com
foto: fcbarcelona.com

ximpp

35
2019-02-18 12:49:24

Nejnutněji potřebujeme CF, Suarez byl včera jako z nějakého aprílového vydání, vůbec nepřipomínal fotbalistu, je potřeba jej nahradit, bohužel. Služby odvedl dobré.

Darsley

top komentár
53
2019-02-18 12:53:55

Coutinho namiesto Vidala a do útoku dembelé miesto coutinha.....potom môže striedať agresívny vidal na druhy polčas podľa potraby a malcom do útoku plus aj roberto na striedanie je k dispozícií...

Fishinko

top komentár
45
2019-02-18 12:55:43

u valverdeho mať 4 ofenzívnych hráčov je fantasmagória..

Filko

9
2019-02-18 12:57:52

Takze ideme branit...a v klude by som radsej zvazoval malcom dembele, ako coutinha...skor ho ozaj skusit v zalohe...

blauigrana

top komentár
73
2019-02-18 13:02:32

kludne by som si pozrel toto...
MaTS
Semedo-Pique-Lenglet-Alba
Ivan-Busi-Coutinho
Malcom-Leo-Dembele

Filko

17
2019-02-18 13:05:17

Súhlas

freerider22

20
2019-02-18 13:11:14

suhlas, aj ked je nepravdepodobne, ze nenastupi Suarez

momo9

8
2019-02-18 13:10:44

každy by si rad pozrel zalohu Sergio-Raketa-Cou. a zahral by si aj Cou aj Dembele, .ale je jasné že tam bude Vidal a v tomto zložení je ta záloha dosť smutná . A v obrane si myslim že na 99% nastupi Sergi Roberto. Valverde nema problem nechať Semeda dva zapasy a viac po sebe na lavičke

naqiria

12
2019-02-18 13:18:09

ja si praveze myslim, ze Semedo bude hrat na 100% v zaklade. Valverde uz pochopil, ze proti silnym rychlym timom je semedo spolahlivejsi

Babco

11
2019-02-18 13:13:09

Ter Stegen
Semedo - Pique - Lenglet - Alba
Rakitic - Sergio
Dembele - Messi - Coutinho
Suarez

BartFart

4
2019-02-18 14:42:15

Tak to hraju na fife. :)

bulldozer

6
2019-02-18 13:15:18

Valverde je zial predvidatelny, vzdy hra to iste a super sa na nas moze pripravovat mesiac dopredu.

naqiria

14
2019-02-18 13:16:12

nechapem, dokedy budeme hravat v zostave s troma defenzivnymi stredopoliarmi. odkial ma prist okrem messiho nejaka kreativita? preco sa valverde boji dat coutinha do zalohy. Uz od guardiolu sme hravali busquets ako DM, Xavi ako holding midfielder a Iniesta ako attacking midfielder. To sa fakt valverde boji dat jedneho utocnejsieho zaloznika do zostavy ( Coutinha na LW nepocitam, tam je strateny). zaujimave je, ze napriklad take city hrava tiez 4-3-3 a v zalohe hrava len jeden defenzivny stredopoliar(fernandinho) a dvaja kreativni Silva+Silva.

Fishinko

14
2019-02-18 13:20:42

v city sa vracia 10 hracov.. u nas sa nestihaju vratit ani zaloznici..

Milan87

5
2019-02-18 14:29:47

Ja si myslim ze je to o pristupe věd proti seville hrali tiez v tomto zlozeni v zálohe ale horelo im pod zadkami a tak ukazali ze to vedia aj ofenzivne v zálohe

BayernMunchen

-1
2019-02-18 13:19:35

Zostava bude urcite necakana... Ak dostaneme v LM liverpool, potom uvidite rozdiel medzi trenerom a trenerom. Teda ak vobec postupime dalej

Milan87

4
2019-02-18 14:26:53

Zase ten liverpool? Co vyhrali za poslednych 10 rokov? A vlani ste ich tu hypovali a co vlastně vyhrali?? Aha uz viem- hovn@. Keď budu zbierat trofeje aspon 3 sezony za sebou tak ich budes moct porovnat teraz je to fakt neadekvatne.

JCillessen1

-5
2019-02-18 15:36:27

barca je lepšia za celú historiu to je pravda ale túto sezonu su monštrá a keby sme ich dostali ďalej tak by cez nich ten tvoj obľúbený Valverde bohužiaľ neprešiel...

Milan87

-1
2019-02-18 15:41:53

Ako to mozes vediet? Sa mi asi len zdá aki nás proti liverpoolu mozes takto z fleku odpisovat ze by sme cez nich nepresli? Nie si ty nahodou fan liverpoolu? Inak si to fakt uz neviem predstavit

JCillessen1

0
2019-02-18 15:53:39

Nie nie som liverpool neznášam tak ako zasraný Real Madrid ale proste liverpool je túto sezonu riadne silný a aj hru majú celkom stabilnú nie ako my pod valverdem :) A som fanúšik FC Barcelony ale neznášam Ernesta Valverdeho toho tvojho obľúbenca

Milan87

-6
2019-02-18 16:19:36

Moj oblubenec teda neni ani nahodou akurat si myslím ze momentálně lepší pre batcu nikde nieje. Rad by som sa mylil ale fakt mi nenapadá nikto o kom ny som povedal "wau" zase si myslim ze ernesto nie je az tak zlý ako to vyznieva tu

123456

-2
2019-02-18 23:13:52

Uvažuj čo píšeš alebo radšej nepíš .

ximpp

9
2019-02-18 16:04:14

Má pravdu, reds jsou letos fakt dobří, kvůli tomu nemusíš být fandou jiného týmu, když jen uznáš sílu soupeře.

Sudruh_Zincica

-2
2019-02-18 20:40:57

Pozeravas nejake zapasy Liverpoolu? To, ze su na peknom druhom mieste v lige neznamena, ze su monstra a ze by Barcelonu rozobrali. A inak co sa tyka LM + jej predchodcu, tam je to vyrovnane. 5 titulov Liverpool, 5 titulov Barcelona.

Beks

4
2019-02-18 13:41:53

Ter Stegen
Semedo - Pique - Lenglet - Alba
Rakitic - Sergio-Vidal
Dembele - Messi - Coutinho

Nebo Aleňa místo Vidala ….. ale pochybuju, že by to tak postavil.

jokerito

4
2019-02-18 13:42:47

Hlavne si uvedomme, co je najdolezitejsie v prvom zapase vonku v LM. Snazit sa neprehrat, ak je to mozne skorovat a super ak nie iba raz... V odvete by sme uz mali mat k dispozicii Arthura cize tam uz budu moznosti na tvorivejsiu zostavu.

bulldozer

6
2019-02-18 13:54:28

Treba hrat ofenzivne, nech to skonci hoci aj 5:4.

Gabrieloo

20
2019-02-18 14:16:48

kvoli takzmto nazorom sme minuly rok vypadli z LM. isli sme na ihrisko supera neprehrat. Mame muzstvo ktore ma hrat smerom dopredu a dokazeme vyhrat nad kymkolvek bezohladu ci hrame doma alebo vonku. Momentalne by otazka mala zniet ci Luis alebo Cou? Nie Cou alebo Demb. Demb je momentalne jasne lepsi. A ked nehra Luis tak aj Leo hra na neho viac a aj to funguje dobre. Takze verim ze Dembele bude hrat v zaklade.

jokerito

-2
2019-02-18 14:23:25

Ja som nenapisal iba neprehrat, ale snazit sa skorovat. Problem v Rime bol, ze sme sa nesnazili vobec skorovat. Pri tom ak by sme dali co i len gol v prvom polcaset, tak Rim by to podla mna vzdal. Dovod ze sme vypadli bol ten ze sme nedali ziaden gol na ihrisku supera. Kym je toto pravidlo platne, gol u supera je velka vyhoda.

jokerito

0
2019-02-18 14:24:58

A este k tomu co som napisal. Tato taktika snazit sa neprehrat, je hlavne ak ma muzstvo vyhodu prveho zapasu vonku, co teraz mame. V pripade ze sa hra prvy zapas doma ako to bolo s Rimom je to trochu ine. Pre porovnanie je napriklad dvojzapas s Chelsea minuly rok,ktory bol takticky vyborne zvladnnuty.

Milan87

-4
2019-02-18 16:36:00

Ty si uznal sílu supera to je v pohode on ale píše ze by nás vyradili a myslím ze to uz je skor vyzdvihovanie supera oproti nám

leo1055

4
2019-02-18 13:49:31

malcom musi hrat ja nechapem toho valverdeho

hrdzi

8
2019-02-18 14:20:21

čo si budeme klamať zostava je predvídateľná..v tipovačke hádam každý bude mať dobre..Mats-Semedo-Pique-Lenglet-Alba-Vidal-Sergio-Rakitic-Dembele-Suarez-Messi

adriano

0
2019-02-18 22:14:43

Presne toto píšu na šport es ako keby si mal čarovnú guľu.

harry525

6
2019-02-18 14:45:35

Mam taky napad mili admini...Nepridavajte si pracu s clankami "Predpokladane zostavy..."Rovno dajte "Zostavy" hoc aj dneska, kedze na 99% bude ta, ktoru pisu viaceri :)))

ace67

2
2019-02-18 14:49:12

Ja už pekne dlho v tipovačke netipujem,načo aj ,to už nie je tipovanie ale odpisovanie,a ak ide Barce tak veľmi o trofej z LM,že ostatné súťaže hrá prd,tak zajtra sa máme na čo tešiť.A vlastne aspoň mne zajtajšok veľa napovie.

jokerito

-1
2019-02-18 15:10:45

Tipovacka je fajn, ale ja by som uvital aj napriklad nieco ako zelana zostava pred zapasom. Chapem, ze by to bola dalsia robota pre adminov, ale bolo by zaujimave vidiet aka je najzelanejsia zostava od nas, fanusikov vzdy pre dany zapas.

PETERKRIZAN

2
2019-02-18 15:05:19

vermaelen opat zraneny,neuveritelne,nebyt zranení podla mna najlepsi obranca na svete,to je smola zas

JCillessen1

5
2019-02-18 15:38:01

No... najlepší zase nie ale určite jeden z najlepších

LaBrie

2
2019-02-18 15:17:52

Busquets, Rakitic, Vidal - dovi, dopo.....

ximpp

5
2019-02-18 15:59:47

a do pi... :-)

dankos

10
2019-02-18 15:19:18

Jestli dá zas tuhle zálohu, tak mě asi omejou. Jinak Dembelé musí hrát, ať je co nejdřív v top formě, jako před zraněním. S Messim jediní hráči, kteří dokázali tuto sezonu něco vymyslet. A kdyby Valverde nebyl slepej, tak už dávno ví, že Coutinho patří do zálohy a nemuselo by se vůbec řešit, kterej z dvojice Dembelé, Coutinho bude zrovna sedět na bukovici. Stejně tak bych se nebál zkusit útok Dembelé,Messi,Malcom, ale pouze další ze zbožných přání, takže už se těším na další groteskní podívanou s Luisem v hlavní roli. Všechna čest za to, co pro Barcu udělal a dokázal, ale poslední dobou tam běhá rozevlátej, jak rogalo ve větru a s míčem si rozumí asi jako koza s petrželí.

ximpp

3
2019-02-18 16:02:07

Demb určitě musí hrát, ale Cou není do naší tříčlenné zálohy dost dobrý.
No, potřebujeme nového dobrého hrota, po tom sobotním Suarézově kabaretu je to snad všem jasné.

dankos

8
2019-02-18 16:17:03

Cou to v sobě má, určitě bych ho neodepisoval. Prvně by ale musel dostat šanci třeba aspoň v pěti zápasech po sobě v záloze a pak by jsme mohli soudit. Každopádně bych rád někdy viděl zálohu Arthur,Sergio, Coutinho. Toho se ale u Valverdeho nedočkám. Pořád bych ale radši koukal na zkoušení něčeho novýho, než na nemastnou,neslanou zálohu s Raketou,Sergiem a Vidalem.

ximpp

-2
2019-02-18 16:30:04

Já bych taky rád viděl tuto zálohu, která by dal vzpomenout na XIB, ale ani Arthur a hlavně Cou nejsou tak dobří dozadu jako byli X a I, navíc se hra zrychlila a přitvrdila a ve tříčlenné záloze bohužel musí hrát takoví defenzivní hráči jako R a V. Cou je skvělý, má to v sobě, ale prostě zatím mu to u nás pořádně nesedlo.

Ortiz

-1
2019-02-18 21:43:11

Jak vis, ze neni Coutinho do triclenne zalohy dost dobry? Ty jsi ho snad uz u nas ve triclenne zaloze videl??? Ja ne a v Liverpoolu byl v zaloze nejlepsi hrac tymu ..

ximpp

1
2019-02-19 08:19:30

Ofenzívně mu ta pozice sedí, ale dozadu prostě není tím typem, který by zvládal souboje. Možná, že je to jen aktuální formou, jeho přístup mi ale taky vadí.

Ortiz

14
2019-02-18 19:31:52

Ohraná písnička, opět dá do zálohy Rakitiče a Coutinha nechá sedět, protože ho nikdy na zálohu nezkusí a v 70 hoi pošle na křídlo za Dembeleho,nic novýho .. A záložní řada Busquets Rakitic Vidal je ta nejpomalejší záloha, kterou jsem v životě viděl :D

adriano

0
2019-02-18 22:27:48

Tak na sport.es píšu tu zostavu z istotou.Len nechápem prečo pcha suareza do základu keďže nemá formu a mohol tam dať radšej malcoma.Ta záloha to je trénerova istota keďže Arthur je zraneny a coutinho do zálohy nedá.Uvidime zajtra čo vykuzlia hráči sa len ľahké to nebude lyon je silný tim.

Filko

-1
2019-02-19 07:36:52

Malcom je skor kridlo, ale zase, preco to pri sucasnej firme suareza neskusit...ale barca nema trenera, co ma na take veci gule...

Filko

0
2019-02-19 07:37:21

*forme

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.