Hlavný tréner FC Barcelona Ernesto Valvede po úvodnom súboji osemfinálového dvojzápasu Ligy majstrov proti Lyonu vyslovene kritický nebol, ba práve naopak. Katalánci uhrali vo Francúzsku bezgólovú remízu a všetko majú vo svojich rukách, no fanúšikov svojou hrou príliš nepresvedčili a individuálne sklamal najmä Luis Suárez. 

Problém streliť gól

"Snažili sme sa skórovať, ako to len išlo, dostávali sme sa do obrovského množstva prienikov, no nedosiahli sme prakticky nič. Futbal je otázkou predvedenej hry, z ktorej sme mali veľa, no vyžaduje si efektivitu, ktorá nám chýbala, hoci sme sa o ňu usilovali. Všeobecne sme mimoriadne efektívni, no dnes sme to nepotvrdili. Dvojzápas sa môže vyvinúť hocijako, o všetkom sa ešte len rozhodne. Pred svojimi vlastnými fanúšikmi sa budeme snažiť na Camp Nou postúpiť."

Rovnováha

"Urobili sme správne nesmierne veľa vecí. Máme za sebou fantastický zápas, boli sme výborní v obrane, skvele sme napádali a dominovali sme hre. Na stretnutí sa mi páčilo úplne všetko, no nemôžem byť spokojný úplne, pretože sme neuhrali lepší výsledok. Vyhrať na pôde súpera v Lige majstrov však nie je jednoduché, pred sebou máme stále ešte jeden zápas."

Luis Suárez

"Neznepokojuje ma, dialo by sa tak, pokiaľ by sa nedostával do gólových príležitostí, čo je moja požiadavka na útočníka. Ak už náhodou nemá šance sám a vytvára ich pre spoluhráčov, je pre súpera nebezpečný taktiež. Suárez si zrejme šetrí svoje náboje... futbal je otázkou efektivity."

Dembélé za Coutinha

"Bolo to jedno z normálnych striedaní. Ousmane toho nabehal v prvom polčase mimoriadne veľa a treba si uvedomiť, že mesiac pre zranenie nehral. Myslel som si, že na zmenu bol najvyšší čas a vyzerá, že toto rozhodnutie bolo správne. Coutinho sa dostal do dobrých okamihov."

Sergi Roberto

"Dobre sme vedeli, že čelíme mimoriadne nebezpečnému súperovi, a tak bol spoločne s Arturom a Aleñom jednou z možností."

Vidal

"Mám obrovské šťastie disponovať futbalistami všetkých typov, sú situácie, keď môžem staviť na neho a potom chvíle, keď preferujem Sergiho Roberta."

Zdroj: marca
Foto: marca

loptajegulata

top komentár
62
2019-02-20 07:57:03

Posrati ako vzdy. Posrati vystriedat suareza. Posrati dat Alenu namiesto defenzívneho Vidala. Posrati dat boatenga. Posrati hrat countiha v zalohe. Posrati vyskusat nieco nove co uz kazdy trener nema precitane dva roky. Posrati hrat niekoho ineho ako rakitica aj ked nevytvori ani jednu sancu za pol roka. Posrati prikazat robertovi aby utocil a tlacil sa do 16ky miesto toho aby sme mali dvoch pravych bekov naraz pricom semedo to sam zvladal.

loptajegulata

top komentár
64
2019-02-20 07:59:38

Zabije karieru malcomovi a zvysok kariery coutinhovi a messimu ale aspon rakitic suarez a roberto maju sto tisic minut za sezonu bez kreativity rychlosti hocicoho

Darsley

21
2019-02-20 08:01:27

Vieš v podstate je jedno koho bude striedať pretože on aj keby tam dal 5 útočných hráčov tak im prikáže takticky nehrnúť sa do útoku všetci ale radšej brániť a tým zabije ich potenciál...takže proste jediná cesta je VALVERDE OUT ....

SundanceKid

3
2019-02-20 09:27:44

O čem to mluvíte? Jaká taktiky "nehrnout se do útoku ale všichni bránit"? Vždyť jsme za ten zápas měli 25 střel.

fofo112

8
2019-02-20 12:24:57

môžeme mať aj 50 striel, no efektivita je nulová a to je predsa podstatné ked sme mali ofenzívnych záložníkov stačilo striel na bránu a boli z toho 3.4 goly tento magor predsa nemôže žiadať od Messiho aby si chodil do zálohy pre loptu a ešte aj strielal goly. Každý normálny tréner by ho dal do šestnástky aby strielal goly,tam je Leove miesto pri jeho veku , efektivita by bola parádna, no pri tých spomalených lemrákoch v zálohe nie je šanca.

fofo112

4
2019-02-20 12:25:44

pár striel na bránu

stockey

-3
2019-02-20 08:55:58

Posrata je akurat tvoja gramatika, to je strasne nieco. Boateng hral cez vikend zaklad a nebol ziadne nebezpecenstvo pre obranu supera. Aj Suarez so zlomenou nohou je nebezpecnejsi ako Boateng. Hraci mali sanci na skorovanie vela a nie je chyba trenera ale ich ze ich nepremenili. Hrali super, supera sme tlacili a tlacili, bohuzial ziadnu sancu nepremenili.

Forest100

5
2019-02-20 10:18:03

Neviem či sme pozerali ten istý zápas, ja to nehodnotím ako super hru. Keď sa miliónoví hráči nevedia presadiť z tutoviek je to katastrofa, a to podotýkam trvá už pár zápasov. A k tým šanciam, by som to prirovnal k hokejovému Slovanu, 25 striel na bránu za zápas, al koľko bolo nebezpečných. A k výkonom Suareza v posledných zápasoch, ani nie je čo dodať.

jarolamo

3
2019-02-20 10:11:37

Bože toľkokrát "posrati", že z toho môžeš byť aj ty POSRATÝ ...

tominno9

2
2019-02-20 13:03:11

Ty si kral gramatiky!

Darsley

22
2019-02-20 07:58:54

Alibistický hajzel.... ten si obhají snaď všetko....vyhodiť ho !!! a nie preto že s mu momentálne nedarí !! ale on ma proste zlú viziu futbalu on nemá na barcelonu...nevie využiť zálohu a 70% držanie lopty....môže byť skvely tréner ale v malých kluboch....jeho by trebalo poslať na školenie k Borbelimu na hodinu ofenzívnych záložníkov......už mi je z Valverdeho zle...a najhoršie je mi zhnusuje aj poezranie barcelony...

Shearer

-7
2019-02-20 07:59:04

Až na tie tvrdky súhlasím so všetkým ;)

Shearer

5
2019-02-20 08:00:02

Sorry, to mal byť koment k príspevku od 'loptajegulata'.

harry525

31
2019-02-20 08:05:01

"Suárez si zrejme šetrí svoje náboje...." dalej uz necitam... Takto ked trenuje Barcu, na "zrejme", tak dovi dopo... Ak nebodaj vypadneme, tak co povie? Hraci sa ZREJME setria na dalsi rocnik LM? :D... Moze byt, ved mas novu zmluvu, ze Ernesto?

Fishinko

16
2019-02-20 08:12:57

kazda tlacovka tie iste sracky.. nevyhrat ziadny titul, nech ide s pokojom, kym to tu nepochova uplne

PETERKRIZAN

11
2019-02-20 08:18:47

nech si hovori čo chce,za tie peniaze co rozdrbali podpriemerny futbal,vidno to aj na navstevnosti ich zapasov,klesa rok od roku

emiliano

33
2019-02-20 08:27:44

Suarézovi chýba sebareflexia. Po toľkých strátach lopty, zlých prihrávok, odskokoch lopty od nohy, nemotorných kľučkách by naňho diváci v Košiciach kričali, aby sa pýtal dolu. On je dokonca tak zúfalý, že vyčíta spoluhráčom, že mu dali zlú prihrávku, pritom ju nespracoval. To nie je otázka jedného zápasu, on takto hrá už pol sezóny. Nikto by nehral horšie, keby ho tam postavil. A že má šance ? Veď je vo vápne a vždy mu tam prihrajú, prihrali by každému, kto by tam bol. Vrchol bol záver zápasu, keď dostal loptu a bol sám na penaltovom bode, lopta mu odskočila alebo prihrával nikomu, iba on vie, čo to malo byť. A pritom na lavičke sedí Malcom, technický hráč, schopný uvoľniť sa a vystreliť. Ono to vyzerá už na komédiu, na dedine by ho hneď stiahli. Hráme na troch defenzívnych záložníkov, lebo nosáč stále straší, aký to bude ťažký zápas, nech hráme s Valladolidom či Lyonom. Leo teraz nie je v pohode a jeho nepohoda je taká, že je stále najlepší na ihrisku, len mu chýba tá ľahkosť s akou premieňal šance, ale to príde, ani Leo nemôže byť v plnej forme celú sezónu, to nik nedokáže. Raki je úplne zbytočný hráč, dostane, odovzdá a tak to ide už dlhšie. Busi hral dobre, obrana v poriadku, najmä Semedo nemal problém, už aj pritvrdil pri súbojoch. Dembele výborne, uvoľní sa ľahko a nečakane. Cou výborne, mal pekné okamihy a pritom hrá nie na svojom poste, dávali pozor, aby sa nedostal pred 16-ku k strele. Alba ako vždy výborný. Vzhľadom na Suaréza hráme vždy o jedného menej. On viaže stopérov, lebo oni ešte neprišli na to, že netreba ho vôbec brániť, veď on sa potkne o loptu.

Filko

4
2019-02-20 12:15:08

Sebareflexia chyba aj trenerkovi, zial...

LaBrie

5
2019-02-20 12:53:17

Ja by som na Valverdeho mieste skusil v buducich zapasoch Messiho namiesto Kusaja a na prave kridlo Malcoma, lave Dembele. A to by sa diali veci....ale ten trener bez predvidavosti to nikdy neskusi.

el_dominiko

17
2019-02-20 08:34:51

Tento tréner pochováva zaživa Barcelonu

Lusci

22
2019-02-20 08:35:52

Hrali sme fantasticky, Suarez hral super, vlastbe vsetko je podla Gargamela v poriadku...nebude to dlho trvat, a na Camp Nou ho vybucia tak, ako este nikoho...

hrdzi

12
2019-02-20 08:38:57

mám neskutočne veľké deja vu..minulý rok o takomto čase sa pamätám že Suarezovi tiež absolútne nešlo, a Valverde po ďalšom zmrvenom zápase od Suareze zadrel niečo takéto podobné ako: som spokojný, pretože sa dostáva stále do šancí..
Valverde túto formulku už musí mať asi nacvičenú

PatrikFCB

26
2019-02-20 08:41:32

Mňa znepokojuje, že ho Suárez neznepokojuje :D

Ale inak včerajší zápas nebol najhorší výnimkou finálnej fázy. Po šestnástku súpera sme hrali dobre, odoberali sme lopty veľmi skoro a kombinácie boli tiež celkom slušné. Z toľkých situácií sme mohli vyťažiť 3-4 góly a rozhodnúť už v prvom polčase. Škoda pre nás, musíme zopakovať výkon na Camp Nou + zlepšiť zakončenie akcií.

BayernMunchen

1
2019-02-20 08:42:09

Jednym slovom IDIOT!! Suarez hra hrot v jednom z najdrahsich timov sveta. On sa do sanci nedostava! Ostatni mu ich prupravuju ako na podnose a to je velky rozdiel! Lebze to by saso musel rozumiet futbalu

PETERKRIZAN

8
2019-02-20 08:48:44

ach,ach,ako hlboko sme klesli,uz sa tesime z dvoch nepremenenych sanci proti najslabsiemu lyonu za poslednych 5 rokov

Jestper9

0
2019-02-20 10:02:56

Akoze suhlas, ale najslabsi lyon za poslednych 5 rokov? Poslednych 5 rokov o nom nebolo ani pocut a teraz v skupine si na nom City vylamali zuby. Ale hra je strašná. To áno a Lyon nie je ziadny velky súper papierovo

ace67

9
2019-02-20 08:52:23

Začiatok zápasu do 25.min. bol super,presovali,behali,kombinovali,boli aj nejaké šance,potom sa hra do konca polčasu dosť vyrovnala,druhý polčas do striedania Coutinha ligová klasika bez pohybu,žiadny presing,výklus ako na regeneračnom cvičení,potom,nie že by to bola iba Coutinhova zásluha do konca trocha lepšie.Ale takto LM barca nevyhrá,ibaže by si požičali šťastie od Realu.A po včerajšku už nebudem pozerať Barcu pokým bude v základe Sua,mám už z neho stavy blížiace sa infarktu.

Pjetka

10
2019-02-20 08:56:35

Tragicky S. Roberto aj Valverde Plus ceresnicka na torte,C.Lenglet .. otras co vcera robili na ihrisku. A nechat toho trageda do 70 minuty je uz moc aj namna. Valverde skurveny nech sa prace do piče preč lebo neda sa nato ani pozerat. Ze mu neni kokotno staremu degesovi takto narabat s lavickou barci.. fuj je mi zle zneho

Pjetka

1
2019-02-20 08:59:48

aradsej da dole dembeleho nez suareza ktori nevedel trafit ani kokot.. Bodsj by sme nepostupili aby teho kokota vyhodili!!!!!

freerider22

0
2019-02-20 09:06:40

nasadnime do tankov a smerom na Nou Camp zvrhnut Valverdeho!!!

SundanceKid

3
2019-02-20 09:25:35

Může mi někdo vysvětlit útoky na Valverdeho za včerejší zápas? Kdyby se ukázalo rozestavení / sestava / herní systém jako chybný, tj. Lyon by se do šancí dostával, my ne, tak bych tomu rozuměl. Ale my jsme hře celkově dominovali, dostávali se do šancí, jen chyběla efektivita ve finální fázi. A to trenér ovlivní těžko. Nechápu, proč by musel využít všechny tři střídání nebo proč by za každou cenu musel střídat ofenzivnějšího Aleňu na místo Vidala (jak psal někdo výše). Aby riskoval, že tým, který do té doby dobře šlapal, ztratí stabilitu, Lyon se chytne otěží a před koncem nám tam jeden gól pošle? Včera to klidně mohlo skončit 3:0 se stejnou předvedenou hrou, ale lepší muškou ve finální fázi a byl by tady klid.

ximpp

2
2019-02-20 09:34:09

Já si taky myslím, že ten včerejšek nebyl zlý, potěšila mě ta celoplošná dominance,i to jak jsme Lyon hodně přehrávali a jak šlapala obrana včele s Piquém. Bohužel Luis a Sergi jsou špatní, první je už zcela nemožný a dívat se na něj je za trest, Sergi nic nevymyslí a nemůže hrát základ. Bohužel máme v záloze málo dynamiky a kreativity, i když s dobrým vykrýváním pole, potřebujeme prostě aby s Messim tam mohlo kombinovat víc hráčů. V postup přes Lyon věřím, co bude dál je otázka.

SundanceKid

-2
2019-02-20 09:51:59

Kdo jiný může za co? Za to, že Messi z deseti metrů přestřelil prázdnou bránu, že Dembelé z blízka trefoval pouze brankáře, atd.? Za to můžou hráči, ale těžko jim něco vyčítat, to se stává, že se občas netrefíš. Ale herně jsme naprosto dominovali (střely 25 x 5, držení míče 60%), a to na hřišti soupeře, kde se v letošní sezóně pro dobrý výsledek v rámci LM nejezdí, takže taktika, systém, sestava byly zřejmě zvoleny dobře. A nutno taky vnímat, že v druhém poločase jsme ještě přidali a Lyon už nepustili opravdu k ničemu, takže zjevně i dobrá reakce trenéra a hráčů na průběh zápasu.

SundanceKid

-4
2019-02-20 09:58:36

Promiň, reakce nebyla na tebe. S tvým komentářem souhlasím, ale Sergiovi bych nic moc nevyčítal. Při absenci Artura nám pomohl zajistit totální dominanci ve středu pole. Vidal je sice přímočařejší, ale taky více riskuje a častěji ztrácí míče. Aleňa hraje skvěle, ale postavit ho do osmifinále LM venku proti týmu, který těží ze ztráty míčů, by bylo asi taky docela velké riziko. Proto mi ten Sergio dává smysl. U Suaréze se samozřejmě doufá, že se zase chytí, jako už mnohokrát. Alespoň na sebe stahuje obránce, což třeba Boateng není schopný udělat a Malcolm (zatím) ne. Potřebujeme dalšího (kvalitního) hrota, o tom asi není třeba diskutovat, ale zatím ho nemáme, tak hraje Suarez.

ladisf

8
2019-02-20 09:39:43

A kdo jiný za to může? S výkonem Suareze jsi byl taky spokojený? Já Luise mam rád ale to co předvádí posledních pár zápasů a ještě se rozčiluje na všechny okolo to je fakt otřesný. A dostali jsme se k podstatě věci, kdo za to může a to trenér. Ať se na mě nikdo nezlobí ale Malcom by tam toho předvedl daleko víc než současný Suarez co si šetří naboje nevím pro koho.

SundanceKid

-9
2019-02-20 09:52:58

Kdo jiný může za co? Za to, že Messi z deseti metrů přestřelil prázdnou bránu, že Dembelé z blízka trefoval pouze brankáře, atd.? Za to můžou hráči, ale těžko jim něco vyčítat, to se stává, že se občas netrefíš. Ale herně jsme naprosto dominovali (střely 25 x 5, držení míče 60%), a to na hřišti soupeře, kde se v letošní sezóně pro dobrý výsledek v rámci LM nejezdí, takže taktika, systém, sestava byly zřejmě zvoleny dobře. A nutno taky vnímat, že v druhém poločase jsme ještě přidali a Lyon už nepustili opravdu k ničemu, takže zjevně i dobrá reakce trenéra a hráčů na průběh zápasu.

ladisf

5
2019-02-20 10:11:03

Ještě jednou se zeptám na tu samou otázku. Jak jste spokojeny s herním projevem Suareze?

SundanceKid

1
2019-02-20 13:52:52

S výkonem Suaréze jsem spokojený samozřejmě nebyl. Snaha a bojovnost se mu nedá upírat, váže na sebe obránce a dělá tak prostor ostatním, zapojuje se do pressingu, ale jeho forma je zlá a s míčem je tragický. Nicméně takové období už v Barceloně měl několikrát a vždycky se zase do formy dostal, tak doufám. Nic to nemění na tom, že není koho jiného tam dát.

jokerito

0
2019-02-20 09:41:29

Vykon ako taky zly nebol, ak by ta efektivita bola taka zla iba vcera, bral by som to ako smolu. Problem je ze uz je to niekolkozapasovy problem a treba naozaj zdvihnut varovny prst. V sutazi ako je Lm je rozhodujuca efektivita. Real svoje tri vitazstva postavil iba na efektivite aj na ukor nejakej dominantnej hry. Za mna zostava bola dobra aj sme dobre nastupili do zapasu. Ak nieco vycitat trenerovi, tak mozno to aby tam striedaniami dal niekoho kto by nam ten velmi dolezity gol vonku zabezpecil. Otazka je ci ale na tej striedack niekto taky bol???

jokerito

0
2019-02-20 09:43:49

JA som ten gol cakal prave od Coutinha, ktoreho tam dal, ze ho da alebo pripravi. TO bolo ocakavane striedanie, no opat sa neukazal. Preco stiahol Dembeleho je logicke, sam to vyssie vysvetlil. Netreba ho zase odpalit ked sa sotva vratil po zraneni.

Fishinko

5
2019-02-20 09:43:51

sance boli len kvoli tomu, ze lyon nebetonoval ale hral... to ze mame jalovy utok je vec druha

Filko

10
2019-02-20 09:59:01

On vie, ze uz netrenuje Bilbao, ale Barcelonu?

PETERKRIZAN

1
2019-02-20 10:19:50

JA BY SOM VCERA DAL SEMEDO,PIQUE,LENGLET,ALBA,BUSQUETS,COUTINHO,ALENA,MESI,MALCOLM,DEMBELE,MESI BY BOL FALOSNA 9,,STRIEDAL BY SOM ,BUSQUETS RAKITC,ALENA VIDAL,MALCOLM SUAREZ,

zdeklu

7
2019-02-20 10:54:33

suarez "sa nedostal do sanci", spoluhraci "HO" dostali do sanci - A ON ICH VSETKY ZAHODIL!!!!!!!

zdeklu

4
2019-02-20 10:56:22

pozera trener aj zaznamy? keby ich videl, nepovedal by taku somarinu

jan22

0
2019-02-21 13:17:52

Hm,... Valverdeho by znepokojovalo ak by sa Suarez nedostával do šancí,... a to jeho neznepokojuje, že všetky šance premarni? Radšej by mal rýchlo nájsť riešenie zostaviť útok bez Suarez a jemu dopriať oddych.

Keirasenna

0
2019-02-21 20:43:57

Chcete nájsť ženu za jednu noc? Vitajte https://huit.re/...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.