Katalánsky denník Sport hodnotil výkon Samuela Umtitiho v zápase s Villarrealom. Katalánci na Estadio de la Ceramica inkasovali až 4 góly. Denník výkon francúzskeho zadáka kritizoval. Proti Žltej ponorke bol iba tieňom samého seba.

Sport ostro a jednoznačne zhodnotil, že zápas Barcelony s Villarrealom poukázal na to, že Umtiti v súčasnosti nehrá na adekvátnej úrovni, aby mohol dosiahnuť na post v základe tímu Ernesta Valverdeho. Big Sam pritom pred rokom podával skalopevné výkony, stal sa lídrom defenzívy Blaugranas a jedným z najlepších stopérov na svete. Neskôr ho v rozlete pribrzdili problémy s kolenom a aj keď mu lekári odporúčali operáciu, odmietol ju podstúpiť. Sport uviedol, že Umtitiho rozhodnutie rezultovalo vo výkon, ktorý sme videli včera na štadióne Villarrealu.

V spomínanom zápase sme stopéra nespoznávali. Chýbala mu rýchlosť, nezahrával loptu na väčšiu vzdialenosť, nedokázal si poradiť s Ekambim. Umtiti včera vytvoril stopérsku dvojicu s Lengletom a hral ako prvý stopér, no to neospravedlňuje jeho veľmi slabý výkon. 25-ročný hráč prehrával súboje a bežeckom zápolení s Ekambim či Chukwuezem bol bezmocný.

Teraz sa Valverde musí rozhodnúť, či v tak dôležitej fáze sezóny poskytne Umtitimu ešte šancu. Sport zdôrazňuje, že tieto výkony zo strany Umtitiho sú pre Barcelonu varovným prstom. Vedenie klubu je čoraz viac naklonené k jeho predaju už v letnom prestupom období.

zdroj: sport.es
foto: fcbarcelona.com

kluc

-18
2019-04-03 10:50:42

Treba mu dať novú zmluvu, aspoň za to ako hral pred rokom.

BayernMunchen

-15
2019-04-03 10:57:38

A busqetsovi predlzit este o 10 rokov. Po styridsiatke bude mat idealny vek pre valverdehi

PETERKRIZAN

-7
2019-04-03 10:53:43

PREDAT BEZ DISKUSIE

FCBarcelona2018

2
2019-04-03 12:21:38

Predať ešte dnes, kým za neho ponúknu dobrú sumu. Po sezóne za ním pri takýchto výkonoch ani pes neštekne. Pre mňa je Umtiti obrovským sklamaním.

Rasto

24
2019-04-03 14:52:44

Na začiatku sezóny ste tu takto isto predávali Piqého, keď sa mu nedarilo. Dnes ste videli, čo pre nás znamená, keď nehral. To isté môže (ale aj nemusí) platiť o Umtitim. Vy ste ohromní fanúšikovia-nedarí sa predať. A čo zabudol hrať futbal? Sa spamätajte, polroka nehral. Ako to riešil je iná kapitola, ale na to sú tam doktori.

Kapo610

-2
2019-04-03 15:53:01

tebe BAN bez diskusie, za sproste komentare

Milan87

top komentár
44
2019-04-03 10:58:06

Čím ďalej tým viac ma vytaca. Tvrdohlavostou, svojimi vyjadreniami a poslednou dobou zial aj namyslenostou. Pán Majster Sveta. Je to úplný protiklad dembiho. Dembi prisiel v oblakoch namachrovany a postupne pristal na zemi a ukludnil sa a maká aj navyše. To umtiti prisiel zakriknuty vyplaseny, u nás sa vysvihol vyhuboval peniaze hned ako o neho niekto prejavil záujem a už je v oblakoch so svojim egom.

barcelonista29

7
2019-04-03 11:02:52

:D dobré zhodnotenie ;)

sagradarambla

-5
2019-04-03 12:33:53

Umtitiho predat do manchesteru / jedno ktoreho/ za 120 mega :)
Evidentne ho hendikepuje koleno a uz aj hlava.
Vcera den otvorenych dveri. Aj Skrtel by bol zahral lepsie, alebo dokonca Puy v 41 rokoch.

barcelonista29

-16
2019-04-03 11:07:51

Umtiti nehral dobre, ale treba si uvedomiť, že hral de facto cez nohu na strane, kde toho odohral úplne minimum. Včera podal ešte slabší výkon Lenglet. Snáď sa Umtiti dostane čo najskôr späť do top formy.

Mareco

16
2019-04-03 11:17:48

Keby nebolo Lengleta, ale aj ALbu s Robertom, čo to tam všetko za neho hasili, by sme dostali 8 gólov.

Mareco

19
2019-04-03 11:18:19

A hlavne teda Stergena

barcelonista29

8
2019-04-03 11:20:11

No a tri góly padli práve po strane Lengleta a Albu a jeden medzi stopérov do total otvorenej obrany. Včera bol Roberto najlepší hráč v obrane a to už je čo povedať :D

Mareco

8
2019-04-03 11:30:30

Prvý bol po stráte v strede pola a kolmici za obranu, ktorú už ani Alba nedobehol, druhý bol z brejku po našom tlaku ale to bola chyba Stergena, tretí bola chyba Umtitiho, kde ako zvyčajne v tom zápase šla prihrávka za neho a on klusal dozadu, čo musel Lenglet križovať, a štvrtý bola tiež prihrávka za Umtitho, ktorý keď ho nedobehol tak spomalil a keď videl, že hráč robí klučku tak zas začal trochu utekať, aby to zachránil.

Mareco

8
2019-04-03 11:34:24

Suma sumárum, celá obrana bola labilná, ale to bolo tým, že Umtiti tam proste nebol, či už nemohol, lebo je zranený alebo iný dôvod, ale ten nespravil jeden šprint v zápase. Taktické chyby sú jedna vec a nik mu ich nezazlieva, ale on včera hrať nechcel a tiež nehral. A keď sa do toho pridá ešte pred ním lopty strácajúci Busquets vznikne to, čo sme mohli vidieť.

barcelonista29

1
2019-04-03 12:18:07

Alba hráča dobehol, ale ten ho bez problémov poriešil aj s Lengletom, keď obaja len skákali okolo neho. To bol prvý gól. Druhý gól Lenglet nestíhal, tak Umtiti križoval a Ter Stegen to podcenil. Tretí gól je zlyhanie Lengleta, ktorý svojho hráča nemal pred sebou, ale za chrbtom a nezachytil ho. Umtiti mal svojho hráča. Štvrtý gól išla lopta medzi stopérov z Umtitiho strany, kde mu Bacca ušiel. To je jediná situácia, ktorá viedla ku gólu po jeho chybe.

Mareco

2
2019-04-03 12:23:27

Pozri si to ešte raz, hlavne ten tretí gól, Lenglet šiel s hráčom, ktorý nahrával pred bránu, kde mal Umtiti byť namiesto neho a klsual dozadu jak keby sa ho to netýkalo. S ostatným sa dá ako tak súhlasiť, lenže tým rýchlym útočníkom nestíhal skoro ani Alba, to nemôžeš po Lengletovi chcieť, ale v mojom komentáre skôr hovorím o šanciach, ktoré gólo neskončili, čo všetko za Umtitiho spomínaní pozachraňovali. Peace!

barcelonista29

0
2019-04-03 12:28:05

Pozerali sme ten istý zápas? :D Ten tretí gól by si si mal pozrieť ty, lebo Lenglet nebežal s hráčom, ktorý prihrával pred bránu. Netvrdím, že musí Lenglet stíhať, ale pozične sa to dá spraviť, ale ten druhý gól mu nevyčítam. Ten podcenil Marc.

Mareco

3
2019-04-03 12:36:10

Mas pravdu okey, myslel som si, že tam bola ešte jedna medziprihrávka, okey to bol Lengletov gól. To nič nemení, ale na tom, že určite nebol Lenglet slabším hráčom v tom zápase, už len z pohľadu toho nezáujmu.

FCBarcelona2018

5
2019-04-03 12:24:13

Lenglent zahral slabo podľa mňa z dôvodu, že skoro po začiatku zápasu pochopil, že sa na Umtitiho nemôže spoľahnúť a vlastne vzadu zostal na všetko sám a on tiež neoplýva rýchlosťou. Ale aj tak zahral to čo mohol a stihol hasiť po Umtitim.

Ortiz

10
2019-04-03 11:18:20

Prodat a nahradit ho De Ligtem

Roni957

18
2019-04-03 11:26:26

klasicki barcelonski "fanusikovia" uz posielaju Umtitiho prec :D hlvne ze ked bol zdravy a hral fantasticky tak bol pre vas vsetkych buduca stalica a legenda klubu...vy ste fakt drbnuti tu uz su aj slova zbytocne pri vas

Danny

0
2019-04-03 11:48:02

Presne tak :D vsak podla nich by tu uz nebol ani dembele, suarez, rakitic, busquets, pique ... snad som nezabudol na nikoho zo zakladu :D ked sa dari tak sa vsetkym raduju :) dembeleho ktoreho predavali tak teraz je pre nich nenahraditelny, pique ked mal par kiksov tak taktiez uz dochodca ktory sem nepatri :D pamatam ked este aj na lengleta nadavali ze tu nema co robit ...

FCBarcelona2018

4
2019-04-03 12:27:50

Na jednej strane máte pravdu Roni957 a Danny, ale nemôžeme žiť z toho čo bolo. Musíme si uvedomiť čo nás ešte do konca sezóny čaká a je toho veľmi veľa a ťažké úlohy a pri takomto výkone Umtitiho si nemôžeme mazať med popod nos, ale musíme sa postaviť realite čelom. Skrátka momentálne Umtiti nie je prínosom pre Barcu to musíte uznať. A naviac si postavil hlavu a odmietol operáciu, ktorá by to bola všetko vyriešila. Ale každý má svoj názor a ja ho nikomu neberiem.

Danny

-1
2019-04-03 14:41:33

Si ma zle pochopil ... premna jednoznacne momentalne umtiti nema v zaklade co robit ... to iste coutinho ... ale obidvaja maju neskutocnu kvalitu co podla mna aj dokazali len ju musia naspat najst a bola by chyba ich predavat ...

2sjr

4
2019-04-03 12:02:21

Samozrejme si každý môže vybrať slabí den ale v prípade Umtitiho to asi bude slané na dosť dlho. Je skvelý obranca ale podľa mňa ho stále brzdí to koleno. Možno je relatívne v poriadku ale v hlave sa stále bojí ísť naplno a to si na záver sezóny nemôžeme dovoliť.

GabrielSVK

-7
2019-04-03 12:08:40

Prečo by ho mali predať ? Lebo podľa zlý výkon po tom, ako pol roka nehral ? Radšej rovno napíšte, že sa ho chcete zbaviť na úkor De Ligta. Umtiti je skvelý obranca. Včera hral zle, ale to viac hráčov. Čo taký Rakitič a Busquets ? Ti hrajú už dve sezóny s prepáčením veľké hovno, tých sa netreba zbaviť ? A čo Suarez ? Tiež sú často jeho výkony slabé, toho sa netreba zbaviť ? Prestaňte mať dvojaký meter. A čo taký Coutinho ? Ten nehrá nič celú sezónu, ale stále tu píšete, že mu treba dať ešte šancu, pričom hra skoro stále. Zbožňujem týchto ľudí tu, ktorí nemajú rovnakí meter na každého a pozerajú sa na mená a nie na výkony. Ak by som hodnotil výkony minimálne tejto sezóny, tak Suarez, Coutinho, Rakitič, Busquets u nás už nemajú čo hľadať.

Babco

-1
2019-04-03 12:31:27

ono aj ten čas vykopu je dosť neskoro ...

Federer

0
2019-04-03 17:51:09

/odľa mňa sa včera ukázalo : aký dôležitý je Busquets v plnej form a Pique. Busquets odbremenil obranu zákrokmi vstrede a Pique hasil. Včera Busimu nešlo a Pique bol na lavičke. Umtiti prvý zápas na opačnej strane aká je jeho ? Zle... A všetci ste zabudli na Arthura. K nemu nič ? Bol hviezda alebo ...

Toky

-2
2019-04-04 09:03:01

Súhlasím s tým, že na to aký výkon Umtiti podáva má nejako priveľa rečí. A ako pri jeho nástupe do klubu tak ešte stále celkom nerozumiem prečo práve jeho Barca kúpila. V tomto sa tu líšim - Umtiti hádam v žiadnom zápase ktorý som videl nepodal ten správny výkon. Nikdy mi nejako nepasoval. Tým netvrdím, že nebol super v zápasoch ktoré som nevidel. A ani nikomu jeho názor na kvality tohoto hráča neberiem a nevnucujem mu názor svoj. Kľudne môže byť že mi proste nesadol.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.