FC Barcelona sa zajtra predstaví na Old Trafforde, na ktorom sa jej ešte nikdy nepodarilo zvíťaziť. Výjazdové zápasy v Lige Majstrov sú pre Barcelonu v posledných rokoch veľkým problémom.

V konfrontácii s Manchestrom United musia hráči Ernesta Valverdeho vydržať nápor domáceho tímu a pokúsiť sa do odvety zaznamenať výjazdový gól. Nebude to však jednoduché - v posledných rokoch si spomíname na nevydarené zápasy z Paríža, Turína či Ríma. V osude tohto dvojzápasu podľa všetkého rozhodne súboj na Camp Nou, no na to je potrebné dosiahnuť dobrý výsledok z Old Traffordu.

Pokiaľ Blaugranas snívajú o postupe do ďalšej fázy tohto turnaja, musia vylepšiť svoju efektivitu na štadiónoch súperov. Katalánci si tentokrát nemôžu dovoliť pohromy ako v posledných rokoch. V dvojzápase s PSG mali Katalánci šťastie - hoci vonku v Parc des Princes prehrali 4:0, v domácom prostredí dokázali v pamätnom zápase zvíťaziť 6:1 a postúpiť ďalej. Vo štvrťfinále Ligy Majstrov v sezóne 2016/2017 však také šťastie nemali. V Turíne prehrali 3:0 a doma stratu nezmazali a vypadli. V uplynulej sezóne na Camp Nou porazili AS Rím 4:1 a zdalo sa, že Blaugranas majú postup do semifinále vo vrecku. V Taliansku však v odvete vybuchli, prehrali 3:0 a so súťažou sa potupne rozlúčili.

Zajtrajší zápas tak bude nesmierne kľúčový. Barcelona na Old Trafforde ešte nikdy nevyhrala, preto hráči Blaugranas majú pred týmto objektom veľký rešpekt a sú pripravení na ťažké podmienky, ktoré im hráči United pripravili. Katalánci vedia, že v niektorých momentoch zápasu na nich súper vytvorí enormný tlak. Ustáť ho patrí medzi jednu z najdôležitejších úloh tímu v tomto dvojzápase.

Ak sa to mužstvu podarí, do odvety si určite vyvezie rozumný výsledok. Streliť súperovi gól však takisto nebude jednoduché, pretože Manchester má určite kvalitnejšiu defenzívu ako napríklad Olympique Lyon, na ktorý Blaugranas narazili v osemfinále. Na výjazde sa pritom zrodila iba bezgólová remíza a zápas na Camp Nou nebol o nič jednoduchší. Barcelona síce napokon vyhrala jednoznačne 5:1, ale Lyon bol až do 78. minúty v hre o postup. Manchester United je však tím inej kategórie. Určite padne vhod, ak sa Blaugranas na Old Trafforde aspoň raz strelecky presadia.

Barcelonu tak na Old Trafforde nečaká nič jednoduché. Aktuálny majster Španielska musí byť pripravený na to, že bude trpieť, no zároveň musí hľadať možnosti na streleniu gólu, aby sa na Camp Nou nevrátil s prázdnymi rukami. Prelomiť negatívnu sériu na výjazdoch v Lige Majstrov bude v otázke postupu do ďalšej fázy kľúčové.

zdroj: sport.es
foto: facebook

Pomôž nám dosiahnuť 300 členov našej komunity Pridaj sa
110
300

GabrielSVK

25
2019-04-09 12:42:20

Minimálne by sme mali streliť aspoň jeden alebo dva góly zajtra a najlepšie nedostať.

Teo07

17
2019-04-09 14:10:54

Poprípade tri, či štyri.

bulldozer

17
2019-04-09 12:55:45

Minule roky sme prehravali vo stvrtfinale kvoli zalohe. Rakitic, Busquets a Iniesta nemali formu, alebo nepodali dobry vykon. Dnes je jedinou zmenou v zalohe Arthur. Dalej nemame Neymara a Suarezovi to uz tak nejde. Bude to vyzva prejst cez take timy ako United, Liverpool ci City.

GabrielSVK

-17
2019-04-09 13:03:14

Naša záloha je momentálne nulová a úplne jalová, čo sa kreativity týka. Jediný, kto dokáže niečo vymyslieť je Messi a na ňom to celé stojí. Hráči ako Rakitič, Busquets či Coutinho dokážu akurát tak prihrať na meter, dva a to je všetko. Svedčí o tom ich hra už dve sezóny. Arthur síce loptu podrží, ale porovnávať ho so Zavinovačky je totálna sprostosť. Xavi dokázal vymyslieť nádherné prihrávky zápas čo zápas. Arthur akurát tak jednu doposiaľ počas celej sezóny a to je na akéhokoľvek záložníka Barcelony veľmi málo. Prihrávať na dva metre vedia všetci z našej zálohy, vymyslieť niečo kolmé nedokáže z našej zálohy a našich hráčov okrem Messiho nikto, čo je smutné. Jednoducho, nedokázali sme plnohodnotne zatiaľ nahradiť ani Xaviho ani Iniestu.

Petros

8
2019-04-09 13:52:40

Souhlasím ,jsou to pomalí hráčí,kteří hrají na jistotu a vždy získáme balon,tak především Rakitič ho vrátí zpátky.Coutinho bohužel poslední měsíce take nedokaže dat presnou nahrávku a obejít hráče,ale tam už svítá malicko nadeje,že se snad vrátí k tomu ,co uměl a doufam,ze i nadále to v sobe ma .A opravdu krome Messiho ,nikdo není schopen dát průnikovou příhravku do běhu a díky tomu přečíslit soupeře

Jhonys

14
2019-04-09 15:08:14

Opět to tu musím zopakovat - přijde mi zcestné po Arthurově první sezoně v Evropě (natož hned v Barceloně) mu takhle nakládat :D Xavi taky naplno prorazil až několik let po svém debutu - mám pocit, jak kdyby zase existoval nějaký mýtus, že Xavi a Iniesta jen co naskočili do prvního týmu, tak hned zapadli, dávali 10 průnikových přihrávek za obranu a podobné blbosti :D Arthur je konečně hráčem, který má na to, aby v budoucnu převzal Xaviho roli - to žádná sprostosť není... hra ostatních tebou vyjmenovaných se odráží v tom, jakou taktickou roli mají na trávníku. Asi těžko můžeš čekat kreativitu od Coutinha, který je po většinu sezony zabitý na kraji útoku, kde může těžko tvořit hru - ono to možná bude tím, že Coutinho prostě není křídlo :D to samé Busquets - defenzivní hráč, který nemá přímo za cíl dát průnikové přihrávky do útoku. Když ho ale člověk pozorně sleduje, tak ví, že se o to v určitých fázích hry snaží a hru tvořit dokáže. A takhle bychom mohli pokračovat dále - naše hra je zkrátka momentálně uzpůsobená jinak, než co od ní očekáváš.

GabrielSVK

4
2019-04-09 17:08:12

Ja som ale nenapísal, že sa Arthur v budúcnosti nebude podobať Xavinu. Akurát ho tu už väčšina s ním porovnáva a prirovnáva jeho výkony. Tie sú samozrejme dobré, ale ani zďaleka nie také, aké podával Xavi vo svojich najlepších rokoch. Takže ja som narážal na to, že Arthur a netreba porovnávať hneď so Xavim. A to s tým Coutinhom, že je na krídle, no a čo ? Hráč, ktorý to v hlave má, respektíve v nohe, je jedno kde hrá, ale proste to vie. Messi je tiež útočník, vždy bol, ale vždy vedel vymýšľať neskutočné prihrávky, aj keď bol v útoku. Tak isto taký Dani Alves. Bol obranca, ale dokázal všeličo vymyslieť. Coutinho taký jednoducho nie je, ani v Liverpoolsky taký nebol. To buď človek má v sebe alebo nie.

Jhonys

6
2019-04-09 17:54:14

samozřejmě, že je Arthur přirovnáván k Xavimu, když má jeho rysy, ale snad vážně neočekáváš, že ho (opakuji) v jeho debutové sezoně uvidíš jako Xaviho v nejlepších letech :D
Jak no a co, že je Coutinho na křídle? :D pozice hraje velkou roli. Opravdu nevím, jak si představuješ, že by tvořil hru na pozici, kde máme mít rychlé běhavé křídlo, které by mělo primárně roztahovat obranu a obranné linie soupeře. Coutinhova pozice je v záloze, kde může být kreativní. V hlavě a v noze můžeš mít co chceš, ale pokud ti dá trenér roli, která není kreativní, asi těžko budeš tvořit hru. Porovnávat ho s Messim? Leo má zase úplně jinou úlohu a hlavně má daleko větší svobodu na hřišti - proto ho můžeš vidět na pravém křídle, ve středu útoku, ale i v záloze: on nehraje nikde, kde by mu to bylo nepřirozené.

Vendeta

4
2019-04-09 18:14:54

Jhonys, suhlas uplne zo vsetkym

Zmazaný užívateľ

30
2019-04-09 13:01:06

na old trafford bude skor trpiet sam manchester united

emiliano

-9
2019-04-09 13:04:57

Už teraz mám pred sebou mrazivý obraz, ako behaví a dôrazni hráči MU budú lietať a naši pomalí klusáci Busi a Raki nebudú stíhať v zálohe. Kiež by som sa mýlil. Nikdy by som nepostavil vedľa seba proti MU Busiho a Rakiho, Busi by mal byť na lavičke, namiesto neho Vidal, ten neustúpi, nik cez neho neprejde a je hneď nalepený na súperovi. Dôležitý bude Pique pri hlavičkách a potom ako si poradí Alba s Rushfordom, musí križovať Lenglet. Očakávam, že cez našu zálohu preletia a obrana bude preťažená, musí zabrzdiť ich útočníkov aj faulom, kým Busi s Rakim dobehnú späť svojou rýchlosťou cca 15-20 km/h.

GabrielSVK

-8
2019-04-09 13:17:47

Asi tak. Busquets a Rakitič sú nie len pomalí ale aj úplne nedôrazní. Navyše mám v poslednom čase dosť tých Busquetsovich parádičiek, ktoré mu v poslednom čase vôbec nevychádzajú a potom to vždy pokazí a je z toho nebezpečný brejk. A samozrejme pomalý Busquets nestíha za hráčom, ktorý mu loptu zobral. Rakitič, ten nedokáže okrem prihrávky na istotu absolútne nič. Proti Atletiku mohol minimálne 3 krát vysunúť Roberta do voľného priestoru, ale namiesto toho sa otočil a prihral hráčovi meter od neho.

T0mIO

4
2019-04-09 16:00:27

Chceš vypadnut?

Budko

11
2019-04-09 13:06:48

verím že Barca to zvládne na old trafford man.unit nema až taku obranu ako barca a Messi sa ukaže a keď nastupi aj Dembos tak to bude dobre pre barcu

mikimi122

9
2019-04-09 13:15:12

Trochu mi mimo témy. Podľa tohto tu: https://www.sport7.sk/... citujem "31-ročný Ivan Rakitič to má pod trénerom Ernestom Valverdem v prebiehajúcom ročníku náročné. Do zostavy sa dostáva menej, ako tomu bolo v uplynulých sezónach, pričom klubové vedenie mu stále nepredĺžilo kontrakt". To je aký blud, veď Rakitič hra skoro každý zápas.

mikimi122

1
2019-04-09 14:36:10

https://www.sport7.sk/...

rominho

5
2019-04-09 13:16:58

Barce sa bude hrať lepšie, ako v la lige. Manu budú mať rešpekt a určite nepojdu hlava nehlava. Pekne ich uspať a potom raz uderit. Hráčov na to máme, ako stvorenych????

PETERKRIZAN

4
2019-04-09 13:45:23

neviem ale ja nevidim v united nič neprekonatelne,ak by chceli utocit tak ich arthur,messi,suarez a coutinho rozbiju na padrť, braniť si nemozu dovolit,lebo obranu zdaleka nemaju pevnu,očakavam boj o stred pola kde mesihoindividualne schopnost raz ci dvakrat zafunguju a to rozhodne

Teo07

5
2019-04-09 14:10:15

Coutinho niekoho rozbije na padrť...? :-)

macicko

2
2019-04-09 15:04:59

Caute aka je ta stranka kde su cele zaznamy zapasov bez vysledku ..niekto to tu raz daval dik

maros1

5
2019-04-09 16:28:33

Ja suhlasim s tym, že to bude ťažké, ale iritujú ma vety alias Merčiak - Barcelona tu NIKDY NEVYHRALA.... No a čo. Ani v Senci nikdy nevyhrala
kolko krát tu Barcelona hrala raz ? dva krát ?? alebo dvadsať krát ????
Je to presne v duchu Merčiaka, ten tiež tára, skončí u plisní na nohách fotbalistov a potom zabudne kto s kým hrá, prípadne si mýli mužstvá.....

BayernMunchen

2
2019-04-09 16:42:54

Zakomplexovaneho madridiota merciaka radsej ani nespominaj. Schvalne pocitaj so mnou kolko krat spomenie real v stredajsom zapase barca- manutd

FcbMun10

3
2019-04-09 17:25:01

Scválne, ty budeš kde sledovať zápas (MU-FCB), ktorý bude komentovať Merčiak ?

BayernMunchen

1
2019-04-09 17:38:33

Budem sledovat orange sport. Neviem kto to bude komentovat

Nalim

14
2019-04-09 16:44:10

Niektorí ľudia si tu dopredu vymýšľajú scénare, podložené fantazírovaním! Nikto tu predsa nevie zostavy mužstiev, taktiky trénerov a formu hráčov v stredu večer. Každý zápas má svoju neopakovateľnú históriu ! Každý zápas sa vyvíja po neočakávaných veciach, zranenia, vylúčenia, chyby jednotlivcov a dosť podstatná vec, výkony rozhodcov. Rozhodcovia môžu robiť podstatné chyby. Akú hru dovolia? Plynulú, tvrdú, surovú? Ako budú chrániť čistotou hry. Dovolia okopávať jemných technikov, bez kariet. Podľahnú domácemu publiku?
Od týchto vecí sa bude odvíjať kvalita zápasu a samozrejme výsledku. Preto tu dopredu neznevažujte niektorých našich hráčov. Po zápase majte svoj názor, ale netrepte tu hovadiny. Žiadne mužstvo nie je dokonalé a každé môže sklamať. Tešte sa a fandite, Visca Barca !!!!!

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.