Barcelona prišla dnes do Liverpoolu potvrdiť svoj vytúžený postup do finále Ligy majstrov. Katalánci nastúpili do stretnutia so zostavou bez prekvapení, svoje miesto si v nej našli aj bývalí hráči Liverpoolu, Lionel Messi či prvý zápas parádne hrajúci Vidal. Očakávala sa enormná snaha Liverpoolu výsledok zvrátiť. Ako to celé napokon dopadlo?

Prvý gól stretnutia dali hráči v červených dresoch. Parádna atmosféra na Anfielde hnala domácich dopredu a fanúšikovia svoje mužstvo počas celého zápasu neprestajne povzbudzovali. Konečný výsledok napokon úplne zaslúžene posunul do finále dnes domáci Liverpool. Barca fatálne pohorela a prehrala o 4 góly.

Červená: Čierny večer na Anfield

Bolo jasné, akú taktiku dnes na Barcu musí zvoliť Klopp. The Reds už nemali čo stratiť, no a aj napriek tomu, že hrali bez Salaha či Firmina, ich stratu dokázali pokryť fantastickým spôsobom. Turecký rozhodca mal v zápase čo robiť, nervozita sa dala krájať, nepridávali tomu celému ani hluční a veľmi intenzívni fanúšikovia domáceho veľkoklubu. Strhujúci úvod hostia nezachytili a Liverpool veľmi rýchlo skóroval. Až v 16. minúte sa prvýkrát dostali Katalánci k ich tradičnej hre. Samozrejme, nikto nečakal, že by to zo strany Liverpoolu vyzeralo inak. Do zápasu sa ale Barca dostala príliš neskoro. V spomínanej 16. minúte zahodil obrovskú šancu Messi. Ten sa v prvom polčase zastreľoval, pravdou však je, že za situáciu, keď mu loptu prakticky pred čistú bránu vracal Alba, ho musíme pokarhať. V tom momente totiž mohlo byť prakticky po zápase. Opak sa stal pravdou a to sme ešte nevedeli, aké to všetko bude mať následky.

Dnes sa zopakovala nočná mora menom Rím. Bolo to utrpenie a predvedená hra jednoznačne pod svoje možnosti. Katalánci sa nechali viackrát oklamať, boli pomalí a nesústredení. Pritom mohli pohodlne postúpiť, stačilo z troch či štyroch absolútnych tutoviek premeniť aspoň jednu. Dnes bohužiaľ musíme úprimne povedať, že si táto Barca nezaslúžila finále.

Čo čaká ďalej na Barcelonu? Pravdepodobne dva tituly. Ten najcennejší, po ktorom Messi a spol. túžili, ale nepríde. Aj napriek tomu, že sa Ernesto Valverde viackrát ukázal, že je schopným trénerom a s Barcou sa mu podarilo byť úspešným, dnešný výsledok výrazne otrasie aj jeho stoličkou. Ani on totiž tento zápas nezvládol. Hororový večer, z ktorého sa budú Blaugranas spamätávať ešte dlho.

zdroj: forcabarca.sk
video: youtube.com

Tattomajster

top komentár
87
2019-05-07 23:06:59

Hanba. Nič iné jediné hanba

Coutinho

-38
2019-05-07 23:09:38

kaslat celu barcelonu nema to vyznam nemaju viac jak vyhrat domacu ligu a domaci pohar ..

BayernMunchen

28
2019-05-07 23:13:39

S tvojim avatarom tvoje slova uplne sedia :D

bulldozer

-3
2019-05-07 23:38:15

madridsky trol

Slavomir

26
2019-05-07 23:14:17

4hraci nam prejebali titul, v prvom rade Dembele, potom ho nasleduje Alba ako ich nastartoval a aj pri druhom gole, Suarez bol dnes koncovy hrac, absolutne nic neurobil... Vsetko pri nom koncilo a bohuzial aj Messi, dnes to odflakol a to ako nalozil s tou tutovkou za stavu 1:0 tak to mu zmazalo aj ten jeho priamy kop z prveho zapasu... Ale nevadi,ved ja sa z toho vyspim... Je to iba sport a ako sa vravi... Chleba lacnejsi aj tak nebude... Hlavy hore chalani, im sa bude horsie spat

Rasto

3
2019-05-08 00:07:10

Messi z toho mal dať gól, ale ten by zrejme aj tak pre ofsajd Albu neplatil.

strekino

4
2019-05-08 06:57:02

povedz ako môžeš obviňovať Dembeleho.. jasne nedal tutovku aké ak hrá barca o finále ligy majstrov a vyhráva 3:0 môžu za neúspech len tí hráči ktorí boli na ihrisku+tréner.. ustrachany výkon.. Liverpool zaslúžene postupuje..

sagradarambla

7
2019-05-07 23:41:01

Teraz to uz jednoznacne zelam The Reds. Po tom co predviedli v oboch zapasoch a medzitym tazky pretazky zapas na Newcastli.
Ak to vo finale daju, Virgil s najvacsou pravdepodobnostou Baloon DˇOR.
Nasim sobotne posedavanie na tribune ublizilo. Z tohoto Valverdeho taktickeho manevru sa nepodarilo vytazit absolutne nic.

BayernMunchen

21
2019-05-07 23:42:57

Z kosacky neurobis ferrari tym ze ju nechas tyzden v garazi. Ked saso chcel betonovat na keru prdel tam daval coutinha ktory ani neutoci ani nebrani?

lejsovka

31
2019-05-07 23:07:48

amen R.I.P zhohom idem od vas neubližil som nikomu z vas Valverde out

rutina

36
2019-05-07 23:08:03

Barcelona dnes večer zhnusila futbal veľa ľuďom :'(

Ronaldolike

-9
2019-05-08 00:18:34

neblazni dnes bol pre všetkych krasny futbalovy galavečer !!! nadherne to naložili tej tolko vychvalovanej buzelone :))))

BayernMunchen

-35
2019-05-07 23:08:03

Sme na smiech celemu svetu. Hanbim sa za tento klub. Uz nie sme barca, sme hovno na ktore si uz kazdy veri

apropo

top komentár
72
2019-05-07 23:08:50

pokial sa hanbis za svoj klub, hanbi sa tak akurat sam za seba...

BayernMunchen

-40
2019-05-07 23:14:40

Dnes ti ani nadavat nebudem. Kludne tu provokuj. Taky srackovy klub si nic ine nezalsuzi len vysmech

apropo

28
2019-05-07 23:17:28

nikdy som neprovokoval, vzdy sa chodim bavit vecne a objektivne, to co tebe chyba :-)

Rasto

6
2019-05-08 00:09:36

Ak sračkový klub, prečo si tu? Vypadni a budeš mať pokoj. Aj my.

footballister

5
2019-05-08 03:55:05

Si obyčajný PRIMITÍV, zalez už konečne bayern, alebo začni fandiť inému klubu.

Andrejomus

-6
2019-05-07 23:10:01

Chod už do prdele, ty idiot.

jokerito

8
2019-05-07 23:49:47

Toto musí byt krásny večer pre teba ty looser. Čakal si na to celu sezónu...

BayernMunchen

-1
2019-05-08 00:18:56

Celu sezonu som cakal na to ze konecne vyhrame LM a tito zebraci to skurvili.

Teo07

top komentár
45
2019-05-07 23:08:17

S ťažkým srdcom. Ale ostáva len pogratulovať Liverpoolu. Bohužiaľ. Špatný špatný utorok.

BayernMunchen

9
2019-05-07 23:21:38

Ale preco sa to stalo stevko? Ved mame uzasny rrlizacny tim ktory toho vie 1000 krat viac ako hlupaci na tomto fore na cele so mnou! Koho by mohlo len napadnut ze busquets rakitic a roberto nebudu vobec stihat. Aha, vlastne to iste bolo pred tyzdnom len to nosaty saso nevidel cez ruzove okuliare ktore mu nasadili measiho goly

Teo07

5
2019-05-07 23:25:38

Navrhujem tak. Vysereme sa už nato? Čo?

BayernMunchen

5
2019-05-07 23:35:11

Na co konretne? Na futbal, na barcelonu, alebo na nas vzajomny spor?

Teo07

1
2019-05-07 23:50:27

:-) Pičús. Ten spor.

BayernMunchen

2
2019-05-08 00:40:13

Ja som ho uz raz skoncil a potom si mi zacal nadavat na rodinu, takze je to na tebe aby si to skoncil

BayernMunchen

-1
2019-05-08 00:41:42

Ale poviem ti pravdu ze dnes by som najradsej skoncil aj prvymi dvoma :( :(

Cafu

4
2019-05-07 23:26:47

Ty ako člen reazilacneho tímu s nosatym a jeho asistentom Milankom ste nič nevymysleli keď Messi nemal svoj deň ,tak potom to tak dopadlo.

Teo07

1
2019-05-07 23:29:42

Zabudol si na jednu vec. Že na ihrisku sú hráči. Máš pocit, že iná zostava by to zahrala ináč? Aká?

BayernMunchen

8
2019-05-07 23:37:05

Semedo miesto rovberta a arthur miesto coutinha a bol by tu uplne iny zapas

sid1

7
2019-05-07 23:40:06

Nemyslim si, ze je to o hracoch. Ale o tom, ze mi sme ich nechali hrat a zase sa zatiahli a cakali na brejk. Ziadny presing, dufanie v brejk a lea. A toto je vec trenera

BayernMunchen

7
2019-05-07 23:43:48

Keby sme mali hustejsiu zalohu nedostanu sa do tolkych sanci.

tunno

1
2019-05-08 08:15:35

No prave. Ak chceme hrat zatiahnuto a na brejky tak sme mali hrat 4-4-2 aj s Arthurom. A nie 4-3-3.

Roman7

11
2019-05-07 23:08:24

tento klub po tom ako messi odyde pojde prudko dole a bude z neho spanielsky arsenal kde bude pocuvat stale buduci rok je to nase dufam ze niekto z fanusikov barcelony tam dostane odvahu a valverdeho cestou domov zajebe dakde

Roman7

3
2019-05-07 23:09:03

messi by ho mohol za to ze mu odjebal 6 zlatu loptu

Sheva7

9
2019-05-07 23:13:30

Vyhra ju aj tak nema supera tuto sezonu

quentin

0
2019-05-07 23:38:30

...teda, až Leo skončí, tak prestaneš byť fanúšikom FCB, resp., keď nebude na špici, ale povedzme boj o postup do Cl, nebodaj EL?

Andrejomus

5
2019-05-07 23:38:40

Počúvať človeka, ktorý napíše v slove ísť tvrdé y je skutočne dôležité....

adriano

10
2019-05-07 23:08:28

Hanba je slabé slovo

mikimi122

top komentár
49
2019-05-07 23:08:32

Toto bol už pre mňa vrchol. Ja sa počítam za fanúšika, čo je s Barcou aj v dobrom aj v zlom, ale toto je už každým rokom pre mňa horšie a horšie. Ja to neskutočne prežívam a potom to tak bolí. Prečo zase?

Don8Andres

18
2019-05-07 23:21:00

A predstav si nájdu sa aj ľudia čo fandia Arsenalu :D

David777

14
2019-05-07 23:08:45

Gratulujem lfc k zasluzenemu postupu a k tkmu ze vyjebali bandu kokotov na cele s hlavnym kokotom na lavicke. Clovek si pred rokom povie ze stava sa. Ale teraz uz akoze fakt nechapem. Taky trener moze byt hocikto z nas. Dajte loptu Messimu to fakt aj ja by som vedel hracom povedat. Obhajujte si ho kolko chcete. Ja som vzdy bol toho nazoru ze bilbao je jeho maximum...

freerider22

24
2019-05-07 23:09:31

bohuzial sa ukazala mentalita Valverdeho...... nebola mozno vidiet tak velmi v Lige, ale LM neodpusta... presne ta ista chyba ako v Rime, kedy realne ziaden utok nebol, len obrana ...a pritom, ak by sme tam mali Semeda od zaciatku, nemohli by takto utocit ... a dembele skoda, hodil by sa do zapasu... pretoze utok je najlepsia obrana ... Cou uplne nulovy, vzdy som sa ho zastaval, ze nehra na svojej pozicii, ale uz sa mi to zda samemu ako vyhovorka ... Valverde musi odist, aby Messi mal sancu este raz vyhrat LM pred dochodkom

quentin

7
2019-05-07 23:44:35

Freerider22, dal som Ti plus, lebo si to vystihol. Je mi do plaču, a to mám po 40ke. Tá istá, či temer tá istá taktika ako na Rím. Celé zle! Valverde to posral, a kardinálne! Nateraz všetko.

ombre

6
2019-05-07 23:09:32

Toto bol posledný zápas, ktorý som pozeral dokým tam bude ten nosatý pes..

Lukasino

17
2019-05-07 23:09:49

Pekne chlapci, oddychovať 2 zápasy :D a predviesť toto :D :D :D :D

Samurajj

19
2019-05-07 23:09:50

chce sa mi grcat plakat proste vsetky negativne emocie sa vo mne nahromadili... je to grc proste chcem zabudnut na to co sa dnes stalo a pravdepodobne si budem museit od futbalu oddychnut lebo vzdy ked uvidim BARCA tak najblizsie mesiace budem vidiet iba tento zapas

Johny10

15
2019-05-07 23:09:55

Nech idu do pice kokoti take nervy mam...cez vikend volno a oni odchodili zapas...hanba jebem na nich kokotov a este niekto napiste ze som ale fsnusik..za poslednych 10 rokov som vynechal mozno 2 zapasy...fakt banda kokotov

quentin

7
2019-05-07 23:54:02

Johny10, som na tom podobne. Na Leovi aj Luisovi i Busquetsovi bola vidieť tá frustrácia, a potom aj na Vidalovi. Čo som si všimol. A to škoda rozoberať debila komentátora! Karol Polák a ďalšie československé, SKUTOČNE HVIEZDY komentátorstva, sa musia v hroboch obracať! V slušnosti, bohapustí amatéri!

Nano10

4
2019-05-07 23:09:57

Minuly tyzden som hovoril otcovi po zapase ze ta dembeleho sanca nam bude este chybat ale ked toto bola ta velka Valverdeho taktika ze odchodit zapas a poprihravat si na vlastnej polovici tak to je velky strateg a najlepsie je ze cely zapas je sčupeny na zemi a pozerasa jak k...t

Xavi_Iniesta

12
2019-05-07 23:11:08

Taktika bola jasnaa ako cele jeho dva roky. Messi naas spasiii ale ukazalo sa ze aj on je clovek

MilujemBarcu

31
2019-05-07 23:09:57

HNUS !!! ukážte mi druhý tím, ktorý dva roky po sebe stratí v LM náskok 4:1 a 3:0...profesionalita hráčov, myslenie, že už všetko je vyhrané...Valverde ...od začiatku mi to pripomínalo Rím, či Paríž...je mi z toho zle a to mal byť krásny večer, zase jeden zápas, ktorý odjebe celú sezónu

Sheva7

-13
2019-05-07 23:10:34

Valverde Suarez Alba vypadnut hnet

Andrejomus

13
2019-05-07 23:22:33

Už aj alba? Ty si kokot

Coutinho

-3
2019-05-07 23:11:27

totalny pseudo klub sme ..

JURITO

27
2019-05-07 23:12:04

Na zaciatkok musim povedat ,ze Liverpool totalne zasluzene postupil. Dokazali dva zapasy hrat taky pressing aky som este nikdy nevidel od ziadneho timu. Boli perfektni takticky aj kondicne.

Na druhej strane to co predviedla barca uz druhykrat za dva roky je neospravedlnitelne. Trojgolovy naskok premarnit sa da raz ale nie dvakrat po sebe pri time ako Barcelona.

To co zahodili Dembele v prvom zapase a dnes Messi ked tam robil klucku na nikoho a mohol to zakoncit tak to je moc. Tento zapas mal by formalita a barca nedokazala podrzat loptu viac jak par sekund. Okamzite prisla chyba alebo odkop na nikoho. Dnes Alba najhorsi hrac na ihrisku. Jediny kto odohral slusny zapas bol Vidal a ostatni totalni odpad

MSN91011

14
2019-05-07 23:12:21

Všetci tu nadávate na trénera ale na vine sú hlavne hráči. Nechápem ako môžu tak odfláknuť taký zápas. Alba, Busquets, Rakitic proste hrôza celý zápas. Suarez každu minútu na zemi. Ľavý tak hral jak rozhadzuje rukami... A čo Messi? Ani on nebol vo svojej koži. Aj on by mohol niekedy zamakať viac. Coutinho radšej no comment. Ale veľká pochvala k Vidalovi. Tak ako on bojuje no neskutočne. Mali by si brať od neho príklad

Don8Andres

18
2019-05-07 23:28:26

Nič v zlom ale od toho je tréner aby a motivoval a nasadil taktiku a nie 180 min hral Alba Pique Stegen odkop . Liverpool zďaleka nemá takú kvalitu hráčov ale Klopp z nich dostal nemožné . Žije celý zápas a strhne celý štadión. Valverde si pokľakne a keď mu tŕpne noha postaví sa to je všetko.

footballister

3
2019-05-08 05:07:21

To ti kto povedal, že Lpool nemá takých kvalitných hráčov? Je to asi momentálne jeden z najlepších klubov v Europe! A vyškolili nás ako hlúpych dorastencov. Ale tak, čo už, hlavu hore, sú aj horšie veci v živote, nemôžeme to brat ako pohromu, lebo Lpool už v prvom zápase ukázal, prečo si zaslúži postup viac, ako my. A dokázal to bez Salaha aj Firmina. Preto všetka úcta a uznanie patrí im a naši si uz budú musieť vstúpiť do tých dutych hlav, ktoré vídia len peniaze a žiadnu motiváciu. Niektorí.

BayernMunchen

6
2019-05-07 23:28:28

Ti isti hraci odflakli aj ten prvy len by sa niekto musel vyznat do futbalu aby to videl.

LaBrie

8
2019-05-07 23:33:41

A kto urcuje hracom taktiku, snad trener nie?

quentin

0
2019-05-08 00:02:57

MSN91011, a prikázaná-nastavená taktika od hlavného trenéra Ti čosi hovorí? Nič viac.

Roman7

23
2019-05-07 23:12:24

madrid sice zazil jednu z najhorsich sezon za neviem kolko rokov ale hovorte si co chcete aj tak je barcelona za najvacsich kokotov pre cely svet posledne 2 roky

Don8Andres

8
2019-05-08 00:05:10

Iba do piatku potom začínajú MS v hokeji :D

Coutinho

5
2019-05-07 23:12:28

sme habna futbalu ..

A.s.p.a.r

28
2019-05-07 23:12:29

Očakávam, že po príchodu do Barcelony urobí Valverde tlačovú konferenciu, kde povie, že Končí ako tréner FC Barcelona, lebo na toto sa nedá dívať! Je mi tak ľúto Messiho, ktorý si želal výhru v Lige majstrov a Valverde dá taktiku (Ala zápas Rím) a pritom povedal "Rím nás naučil veľa", aspoň vidno čo Valverdeho naučil. Nič!!

apropo

25
2019-05-07 23:12:57

Snad uz je po dneskajsku vsetkym jasne, ze Valverde na Barcu nema, nemal a nikdy mat nebude. Mudry clovek sa zo svojich chyb pouci, ale on ocividne nie.

Lpool klobuk dole, neskutocne odusevneny vykon, bolo na nich vidiet, ako velmi chcu byt vo finale. Toto Barcelone dnes chybalo, isla z nich taka nechut hrat.

Barcu mozu mrziet to hafo nepremenenych sanci....

LaBrie

9
2019-05-07 23:35:34

Barca fakt hrala, ako keby o nic neslo......

BayernMunchen

7
2019-05-07 23:41:22

Treba povedat ze liverpoolu sme polku sanci vypracovali sami. A sami sme aj nedali tutovky. Ale aj tak je to hanba ktora nema v historii obdobu. Vlastne ma, presne pred rokom... :(

blauigrana

27
2019-05-07 23:12:59

Liverpool hraje ešte aj ligu Barca mala náskok + ''den volna'' toto je na hanbu tento prístup a sere ma to hlavne kvôli Vidalovi lebo jediný tam nechal dušu...VALVERDE COUTINHO OUT HNED ZAJTRA

okbor

20
2019-05-07 23:13:04

Gratulácia Liverpoolu. Jednoznačne si postup zaslúžili. Predviedli parádny futbal. Kým Barca predviedla .... Toto mužstvo s týmto štýlom hry a s týmto nasadením bohužiaľ na finále LM nemá. Ešte aj ten štvrtý gól, takto sa nechať nachytať ako malí chlapci. Je mi z toho smutno, ale realita je tvrdá.

enny

13
2019-05-07 23:54:57

Aj mne je z toho smutno. Keď hráme vonku, sme ustráchaní, neveríme si a pri prvom góle ide psychika dole raketovou rýchlosťou. A to by sme mali bojovať ako tigre!!! Čakať rok na túto šancu a potom toto...
Môžeme byť radi že sme nefasli ešte viac.
Chce to veľké zmeny.

Arcelio

1
2019-05-08 00:05:02

És encara pitjor a Barcelona

123456

1
2019-05-08 00:13:11

Enny ozvi sa

enny

2
2019-05-08 00:26:39

ozvem

123456

0
2019-05-08 00:37:27

Kedy?

123456

1
2019-05-08 00:18:28

Presne ako píšeš

123456

1
2019-05-08 00:26:02

Bola to posledná šanca v tejto zostave zvládnuť LM. Bude dlho trvať ak vôbec bude šanca bojovať vo finále. Môj názor na realitu.

elcentrolino

6
2019-05-07 23:13:27

Toho nosateho chuja nech vystrelila z lietadla bez padáka. Somár co ide brániť dva roky po sebe. Tahaj z barcy a nevracaj sa sem ani na rodinný výlet. Velebnosti jdu blejt. Toto je väčšia blamáž ako pred rokom. Seruus

Lakerooo

14
2019-05-07 23:13:49

Tento klub budem mať stále v srdci. Ale to ako ho náš kvázi tréner ničí, je niečo strašné. Na to aký máme káder, by sme mali valcovať každého, hrať pekný útočný futbal a nie túto defenzívnu atrapu. Dnes jediná svetlá výnimka na ihrisku bol Vidal. Ako som už písal s jeho bojovnosťou by na nás nemal nikto. Už len dúfať na poriadne čistky cez leto. Začať veď vieme kým.

BayernMunchen

9
2019-05-07 23:15:55

Dobre rano! Od zaciatku sezony hovorim valverde out a bohuzial to niektori chapu az ked je neskoro

Lakerooo

6
2019-05-07 23:19:49

Ja to tvrdím tiež. Aj by som bol ochotný pohľadať staré komentáre ale nemám na to nervy :/ Na "jeho" hru sa nedá pozerať.

ladisf

8
2019-05-07 23:13:58

Naše hrara stojí a padá na tom jak zahraje Messi

mikimi122

8
2019-05-07 23:14:03

Keď už po tomto Valverdeho nevyhodia, tak to ma dorazí maximálne. Prečo nevieme bojovať? Prečo hráme stále v takýchto dôležitých zápasoch na hovno? No, lebo Valverde. Verím, že presvedčíme Koemana, aby sem prišiel.

FCBarcelona2018

6
2019-05-07 23:14:23

Aké dva tituly čakajú na Barcu? Veď oni dostanú nakladačku aj vo finále CDR. Jedine čo v tejto sezóne získajú je titul v La Lige a hanbu na sto rokov.

ombre

13
2019-05-07 23:14:50

Zajtra valverde na tlacovke: hrali sme dobre, nemali sme svoj den :D

A.s.p.a.r

13
2019-05-07 23:14:59

Ako dlho ročného fanúšika je mi to veľmi ľúto, ale stojím si za svojim klubom či sa vyhráva, alebo prehráva.

Roman7

4
2019-05-07 23:15:11

iny trener sa z kokotin co roby pouci nas kokot si proste ide svoje ma svoju pravdu a nejebe ho nic ako s kokotinami v spanielskom pohari kde sa postupuje s odretymi usami a povedzme si proti supakom tam to mozn ostaci ale prisla realita kde je barcelonske muzstvo primadon fyzicky silov a vydrzovo ako deti proti chlapom keby hrali ubohost

sid1

17
2019-05-07 23:15:20

Obrovske sklamanie ale dost nechapem preco zopakoval zostavu ktora nefungovala uz doma. Bez urazky ale mal coutinho dnes vobec jednu uspesnu akciu? Zalohu nekomentujem neni co, dnes aj vidal sice bojoval ale inac bieda. A sorry kedy uz pochopi trener, ze nas DM je super ak mame hru pod kontrolov ale pri fyzickej hre a tvrdom presingu je bezzuby.

BayernMunchen

12
2019-05-07 23:17:29

Jediny dovod - lebo valverde. Uz ani elementarna logika ta nepusti zopakovat to iste fiasko, a este k tomu vonku!!!! Ale nas saso to dokaze. Gratulujem mu ze tento klub dotiahol do zumpy

mikimi122

6
2019-05-07 23:15:23

Keď už po tomto Valverdeho nevyhodia, tak to ma dorazí maximálne. Prečo nevieme bojovať? Prečo hráme stále v takýchto dôležitých zápasoch na hovno? No, lebo Valverde. Verím, že presvedčíme Koemana, aby sem prišiel.

LaBrie

11
2019-05-07 23:38:34

Staci trener Ajaxu......

Rasto

1
2019-05-08 00:22:05

Xavi a Puyol. Aspoň by ich mal kto dať do pozoru.

123456

15
2019-05-07 23:16:00

Liverpool dal lekciu Barce ako treba bojovať o finále . Hral iba jeden klub no Barca to nebola. Leo asi nikdy toľko nechodil ako dnes, Busquets, Alba, Rakitič strašné. Možno tak Vidal chcel, bojoval. Najhorší zápas čo Barca dnes " hrala" Hanba
Gratulujem Liverpoolu - zaslúžene !

MoNika21

-1
2019-05-07 23:22:45

Peťo ,toto si napisal presne

BayernMunchen

12
2019-05-07 23:25:03

Ale aspon sme sa poucili z Rima!!! :D :D

MoNika21

-1
2019-05-07 23:45:40

myslim na teba

Kingmarek92

7
2019-05-07 23:16:29

Xavi rychle prijd k nam........nosac neprezije noc..... cela sezona hnus fotbal a k tomu i LM shit...valverde je shit.

Vladinko

13
2019-05-07 23:16:57

Tá 16. Minúta..ako sorry, traja ísť sami na kasu a nedať..zlomový moment zápasu, to mal byť jednoznačný gol

BayernMunchen

7
2019-05-07 23:19:13

Suhlasim s tebou. Tam to messi totalne posral. To je barcelona, my nestrielame, my sa hrame s loptou

Nano10

9
2019-05-07 23:30:00

Nie messi ale alba tam mal uz strielat

BayernMunchen

3
2019-05-07 23:39:15

Ja si pamatam ze messi urobil klucku do obrancu aj ked bol sam pred brankarom

Nano10

6
2019-05-07 23:43:42

Ano ale tam mu prihral alba a uz on bol v dobrej pozicii dat gol

Nano10

3
2019-05-07 23:20:44

Presne tam mali dat gol

adriano

15
2019-05-07 23:17:17

Tak po sezóne by mal skončiť tréner a snim rakitic coutinho aj busqets.Muzstvo nemá zalohu.A teraz je Barcelona na smiech celému fotbalovemu svetu.Ale v prvom rade by mal ísť tréner.

Invencible

12
2019-05-07 23:17:20

Porusil som zavazok a otvoril som si alkohol ale inak sa neda... Kamarati musime sa spojit a prekonat toto co sa stalo lebo inak neviem ako sa cez to dostat, normalne ma rozpaluje od jedu.
NEchcel som nadavat na Dembeleho naozaj si to nezasluzi ale ked nedal svoje sance normalne som citil ze sa to bude mrziet ale musim povedat ze aj keby sme doma vyhrali 6:0 dnes by sme nepostupili...

2015treble

13
2019-05-07 23:17:27

Sorry za výraz, ale takto skurvyť náskok??? Nemám slov. Všetci sú krepí vystreliť do piče? Veď všetko cez Messiho,Alba obidva zápasy hral strašne, Suarez ani neviem, že hral, Rakitič a Busquets predať, títo hráči nič dopredu, nič, ani kokot. To kto má iba Messi útočiť???? Semedo a Arthur mali hrať od začiatku, trebalo to podržať loptu a nie Coutinho. Už aj mne dochádza s ním trpezlivosť, vie iba jednu kľučku a padnúť. Oproti Liverpoolu nie je ani stotina z neho. Ale to závisí aj od trénera čo od neho chce a vyburcuje. Valverde, Valverde dojebal si dva roky po sebe troj gólový náskok, hra pod tvojim vedením nestojí za nič, keby nie je Messiho tak bojujeme o tretie miesto. Za mňa okamžitý padák od vedenia. Toto bolí veľmi, naozaj veľmi. Treba prestavbu kádra a trénera, ktorý je dokázať s mladými hráči pracovať a nájsť a nie žobrať o 32 ročného Williana do piče... Strašné nervy mám na toto, ale treba uznať, že postúpil lepší tím v oboch zápasoch... Sorry za nadávky, ale to sa nedá bez toho

Vladinko

4
2019-05-07 23:17:40

Tá 16. Minúta..ako sorry, traja ísť sami na kasu a nedať..zlomový moment zápasu, to mal byť jednoznačný gol

sid1

8
2019-05-07 23:21:15

Bol to ofsajd btw

Vladinko

3
2019-05-07 23:18:09

A samozrejme, Messi môže na zlatú loptu a prekonanie CR7 zabudnúť

Nitram

8
2019-05-07 23:31:32

Prečo by mal zabudnúť? Veď kto je lepší ako on???

Vladinko

4
2019-05-07 23:56:17

Prečo? Lebo hráčovi tímu čo takto potupne vypadol to NEDAJU

Ronaldolike

-5
2019-05-08 00:52:31

a každý vie že najlepší hráč histórie JE A BUDE CR7 RONALDOOO toho messi nikdy neprekona

blauigrana

-1
2019-05-07 23:18:48

serem ja na celu zlatu loptu dpčč

Coutinho

15
2019-05-07 23:19:11

sme totalne na smiech celemu svetu ..

Marian

9
2019-05-07 23:19:45

Vyzerá to, že Valverde bude špecialista na double. Ak dáme CdR...Ale to je jeho maximum. Aj keď hráči ho v tom dnes nechali, ale keď postaví ten istý základ, čo pred 6 dňami nestíhal doma, tak prečo by stíhal na Anfielde? To vie len on...

Tom91

12
2019-05-07 23:20:32

No kurva až mám strach zapnout sportovní portaly nebo Facebook co tam na mě vyjede :D V práci si mě zítra vychutnají o tom žádná :D

myzuFCB

7
2019-05-07 23:20:48

tu sa absolútne podľa mňa ukázala zúfalá potreba kúpy špičkového a mladého útočníka, ktorý bude schopný premieňať šance. Nás ak nepotiahne Messi tak sme úplne v ... Suarez už je dávno za vrcholom a už lepší nebude a Messi to nemôže ťahať večne. Akútne nám chýba adekvátna náhrada Suareza. Snáď vedenie nebude "trocháriť"a už v lete privedie špičkového hrotového útočníka. Podľa mňa by to mala byť absolútna priorita...

sid1

13
2019-05-07 23:24:32

Nemyslim si, ze to bolo dnes o surezovi. Okrem dvoch prihravok lea nasa zaloha neurobila nic. Ziadny brejk precislenie kridelna hra. Za toto moze trener a nie suarez.

quentin

-1
2019-05-08 00:13:30

myzu, ani iný Top hrotový útočník by si ani neprdol pri danej taktike a takom pressingu a nasadení súpera.

123456

13
2019-05-07 23:21:24

Takticky veľmi zle a čo je najhoršie po druhom góle žiadna zmena. Ľahkosť a krása to je už dávno preč , škoda. Nie len chyba Valverdeho ale aj hráči musia zabrať a keď to do piče nejde tak sa aspoň snažím. A nechodím po ihrisku ako poštár.

BayernMunchen

10
2019-05-07 23:23:01

Lenze oni na to nemaju! Rakitic nedokaze vyvinut ani polovicnu tychlost co mane, ako ma stihat ist do subojov. Mali sme ho za tych 60 poslat aj s maslou do PSG, bohuzial valverde si ho podrzal ako zakladny kamen legie skazy

MoNika21

1
2019-05-07 23:33:37

Jaký slovnik si nahodil ! dneska to je ale zaslužene , ne ?

LaBrie

7
2019-05-07 23:43:55

Ziadna zmena nebola ani po prvom, druhom, tretom az po stvrtom par minut pred koncom zapasu....no hnus Cecilko!

Breza

5
2019-05-07 23:21:40

ja to poviem tak nam odsral minimalne 1X titul a 1x minimalne postup v LM a to je Valverde proste uz ked to teras nekopnu do zadku tak fakt nwm dnesna prehra ide cisto nanho nevie urobit absolutne nic

SpiacaBarca

8
2019-05-07 23:23:46

Toto je v prdeli... pripadám si ako vo sne ako môže takéto niečo dopustiť 11 hráčov ktorý celý život hrajú miliónový futbal? Nezaslúžia si žiadnu obranu, ziadna výhovorka iba ich a trénerova imbecilita spôsobili toto zlihanie....ako môže jeden človek dostať šancu takto zhumplovat futbal...

Tulen

3
2019-05-07 23:24:20

https://www.forcabarca.sk/...

Tulen

2
2019-05-07 23:24:58

To len tak, na zlepsenie nalady :)

dani12345

-1
2019-05-07 23:26:10

Nechapem tieto reakcie, teda aj hej, ale ludia ten Liverpool je druhy rok v top 3ke muzstiev na svete. Od nich si to nikto viac nezasluzi, ani my, prvy zapas ani druhy zapas nebol náš. Jaky zmysel ma nadavat tu zasa na polovicu ludi, ktorych ste mali este pred tyzdnom za polobohov ? Barcelona fandim od cias ked som spoznal futbal, vyse 15 rokov, ale nebudme taki fanusikovia, co neuznaju kvalitu supera. Fandim Liverpoolu aj vo finale, minuly rok som bol nazivo v Kyjeve a bolo mi velmi luto ze to nevyhrali, tak prosim vas nevyhadzujte hned trenerov, Roberta a poniektory dokonca aj Messiho. Prajem pekny zvysok dna.

LaBrie

11
2019-05-07 23:46:40

Za tento "genialny" vysledok je v prvom rade zodpovedny trener!

Coutinho

-7
2019-05-07 23:26:44

sme totalna rakovina futbalu ..

dektiv

3
2019-05-07 23:51:33

Tom si to ty? :D

rudd93

7
2019-05-07 23:28:20

je to len futbal... ale tak zahrali to zle... dali prvy, druhy gol tak sa dalo cakat ze postupne daju dalsie ked nezmenia sposob hry .. ale oni hrali proste 0 az 90 min to iste .. ziadna zmena.. haluz no

Nitram

10
2019-05-07 23:29:01

Ach ... nechce sa mi to akosi uveriť čo sa stalo. Mali sme šance, stačilo aspoň jednu premeniť... Na druhej strane dostať 4 góly??? A ten štvrtý ako žiaci... Liverpool bol lepší, treba to športovo uznať, ale také skúsené mužstvo ako Barcelona to musí ustáť... Malo by sa to tu na fóre vyčistiť od fanúšikov úspechu, fandia Barcelone iba keď sa vyhráva, pravý fanúšik ostáva aj keď sa prehrá, kruto prehrá...

BayernMunchen

17
2019-05-07 23:33:51

Hlavne by sa to tu malo vycistit od slepych fanuskov ktorym 2 Messiho goly zalepia oci a nevidia ze liverpool bol 70 minut na camp nou jasne lepsi! A v realizacnom time su tiez.rovnaki curaci

emiliano

27
2019-05-07 23:30:54

Celý čas tu píšem, že naše výsledky sú zázrak. Máme pomalé, statické mužstvo a na lavičke nosatého slepaňa, ktorý je posratý od strachu a nevidí, že tím potrebuje zmenu. Každý tím aj v lige je rýchlejší a dôraznejší. Dlho tu tvrdím, že Raki a Busi nemajú v tíme čo robiť, dnes urobil nosáč to iste, čo jedine vie - poslal preč Vidala, jediného dráča v tíme a tých dvoch slimákov nechal a potom prešiel na 4 záložníkov, namiesto toho, aby poslal Malcoma. Vždy to isté, cez nos to nevidí. Povedal som, že toho zápasu sa bojím, lebo už na Camp Nou bol Liverp. vynikajúci a Messi to zakryl. Všetko je na niečo dobré, potrebovali sme ďalší výprask, aby všetci prišli na to, že tím potrebuje radikálnu prestavbu, nielen preč Raki, Busi, ale aj preč Cou, Suarez. Alba dopredu ok, ale vzadu kiksy neskutočné, prílišná suverenita. Všade sme boli neskoro, záloha len ustupovala. Ale takto nás nedávno drvili aj Levante. Stať a prihrávať si, to chce tento tím, behať a šprintovať nie. Valverde musí odísť, tvrdím to dva roky a už ma tu ktosi nazval aj retardom. Už sme to zažili, keď Rijkard nemal silu niečo zmeniť, prišiel Pep a povyhadzovali pohodlné hviezdy.

Ronaldolike

3
2019-05-08 00:32:41

neviem aky vekovy priemer tu prevlada ale ja vlastne nenavidim barcelonu najma kvoli jej fanusikom ...sorac ale ste uplny grc vyhravate vsetko je ok pique je vo forme suarez potiahne este 76 sezon a messi je mimozemstan ktoreho ste schopny uctievat ale akonahle sa raz za cas nieco pokasle idete vyhodit predat tristvrte tymu a v momente menite retoriku to je proste sila....tesim sa a zasnem zaroven z tohto hejtovania a len preto sem chodim aby som videl tieto extremy

BayernMunchen

2
2019-05-08 00:47:46

Tak to si nebol na vasej stranke :D Nikto tam nevyhadzuje benzemu, modrica,kroosa a 20 dalsich :D

BayernMunchen

21
2019-05-07 23:31:25

Pozdravujem toho kokutka co napisal clanok o tom aky bol busquets uzasny v prvom zapase. Ja sa len pozeram, nerobim ziadne analyzy a vidim ze hral hovno a dnes to tu mate! Posuvac lopt bez rychlosti, nech si ide do ameriky lebo na europsky futbal uz nema

elcentrolino

12
2019-05-07 23:34:20

S týmto môžem iba súhlasiť v posledný polrok je slabý ako 6 krát pre varený čaj. Šprint nula bodov fyzicky fond nula bodov proti behavej zálohe a pres8jucej je ako žiačik

rudd93

6
2019-05-07 23:36:18

Suarez sa dnes sustredil viac na padanie ako na utocenie ... tak to aj dopadlo..

Coutinho

10
2019-05-07 23:36:28

sami sme si to prehrali ..

bulldozer

8
2019-05-07 23:37:16

Hrali lepsie, nezostava nic len pogratulovat.

Ondra10

13
2019-05-07 23:40:14

Tohle je noční můra. Vše stojí na Messim a to je špatně. Vidal bojovnik a on ho stáhne..absolutně nic nepředvedli, Valverde out! Stejná taktika jak loni,ubetonovat a na to my nemáme hráče. Chcd to trenéra co má koule a bude hrat útočný fotbal i venku. Nicméně Liverpool si zaslouží vyhrát LM a se stejným nasazením by jsme měli hrat i MY! Jenže Valverde takový fotbal nezná..tak snad za rok a do třetice to snad vyjde i když za rok to bude o dost těžší když Juve,Bayern,Live a možná i Real budou zase silnější ale musíme to zvládnout. Hlavně s jiným trenérem s tímhle to bude pořád stejně dokola. No tak toť konec mého vyjádření:D Visca el Barca!

Breza

11
2019-05-07 23:40:34

a nemoze vsetko byt len na Leovi ked on neurobi nic nikto nic nevie urobit kto vie prejst cez hraca je odnas jedine Leo a Dembo a to je velmi malo hrame len hadzanu darmo boli to zlate casi Xavi Iniesta

Sheva7

20
2019-05-07 23:41:40

Najlepsie bolo dat Vidala co hral najlepsie dole

mikimi122

9
2019-05-07 23:42:40

Ďalší hrozný zápas do zbierky. Nepamätám sa na horšie zápasy ako sú tie dva teraz s Rímom a Liverpoolom a akurát sú obi dva pod Valverdeho trénovaním. Tento klub milujem, ale teraz mi je už fakt úplne jedno, či ten celý tím popredávajú. Skutočne sa viac neviem rozhodnúť, či to bola väčšia chyba Valverdeho, alebo hráčov. Hrali by sme s iným trénerom lepšie aj s tými istými hráčmi v týchto dôležitých zápasoch? Teraz by som fakt chcel hneď Xavoho ako trénera. Ako prvé som to nechcel upoponáhľať, ale nie sú iní vhodný kandidáti. Setien je starý a tam sa bojím niečoho podobného ako u Valverdeho, Koemanom si nie som istý, keďže v repre sa mu darí, ale v trénovaní klub až tak nie. Guardiola je asi nereálny, takže prosím nech príde Xavi. Ten už bol veľmi dávno myslením pred ostatnými.

BayernMunchen

19
2019-05-07 23:45:22

Xavi este nemoze prist. Jeho byvali spoluhraci pred nim nebudu mat respekt. Potrebujeme tvrdeho trenera z ktoreho sa tym lenivcom budu stahovat zadky

rudd93

2
2019-05-07 23:50:54

1. zapas na konci Dembele sam pred golmanom a mu posunie loptu do rukavic, 2. zapas to iste isiel Messi s dvoma hracmi a necha si vypichnut loptu .. ah

Coutinho

0
2019-05-07 23:53:54

nech nas trenuju Puyol Xavi a Iniesta ..

rudd93

8
2019-05-07 23:57:16

dobry hrac neznamena dobry trener

michal2607

1
2019-05-08 00:07:17

Ja by som bral Erika ten Haga. ????

123456

1
2019-05-08 00:11:02

Enny ahoj, ozvi sa

Ronaldolike

-5
2019-05-08 00:21:06

paradny vykon liverpooolu ...liga majstrov je len pre tych najlepších a barcelona tam nepatri lebo nema tymoveho ducha :)))) ronaldo je najlepsi

123456

2
2019-05-08 00:50:25

Biely smrad je tu zase všade. Penaldo zdrhol pred trestom a Real bojuje o pohárové umiestnenie. Aké smutné, že ???

Jestper9

0
2019-05-08 00:21:35

Všetko, čo som vravel sa napnilo. Barca už nehrá ako barca. všetci mudrci chodte preč! messi fans dajte si plagaty a fandite jemu! barcelona kao klub je ovela viac a momentalne je v srackach! my praví však pri nej stále budeme stáť a dúfam, že Valverde, Busquets ten najprecenovanejší hráč a už žial aj Suarez skončia! A hlavne! barca musí prestať stavať an Messim! Toto je henba. Toto je snáď koniec jendej éry!

Ronaldolike

-3
2019-05-08 00:36:05

tak tak dosmrti čakajte na ten vas vytuzeny treble ktory nikdy nedate lebo zvladate tak max domacu ligu a aj to len ked sa messi dobre vyspi

BayernMunchen

3
2019-05-08 00:37:19

Mas pravdu. Momentalne mame len na ligu. V nej mame nastastie slabuckych superov, napriklad real :D

Ronaldolike

-1
2019-05-08 00:39:39

ano real ...ten real co vyhral trikrat po sebe tuto ligu majstrov ktora je o stasti lebo dnes mal vlastne liverpool stastie ...pockat to mi nevychadza to barcelona mala smolu liverpool hral štandard....nie pockat to messimu dnes neslo preto ste ligli....to mi nevychadza :D

BayernMunchen

3
2019-05-08 00:45:56

Nie mylis si to. Barcelona dnes nepostupila lebo rozhodca nevymyslel pre supera cervenu a pre barcu penaltu v 94 minute. Zial barca nie je madrid a cakir jej takyto darcek neda

Maximus80

0
2019-05-08 02:00:02

Barca vyhrál ten treble 2 krát 2009,2015 což se muže Realu jen zdát

123456

3
2019-05-08 00:35:39

Hádanka - keď Leo nedá gól kto ten gól dá ? (správna odpoveď nikto !) Keď Leo hrá zle kto hrá dobre ? (správna odpoveď nikto !) Bohužiaľ je to tak a ako to bude bez Lea ? To radšej písať nebudem.

Ronaldolike

-3
2019-05-08 00:38:01

OPRAVIM : prva odpoved je rozhodca, druha odpoved je rozhodca ... :D ako vždy

BayernMunchen

5
2019-05-08 00:40:54

Mas pravdu. Videli sme v poslednych 3 rokoch kto daroval realu goly.

123456

3
2019-05-08 00:38:37

Dnešok bol toho dôkazom

123456

3
2019-05-08 00:40:20

Ako biely máš pravdu, lebo Realu pomáha iba rozhodca a to vždy.

Xavi86

0
2019-05-08 00:41:10

Liverpool zaslúžene ďalej, takto sa nebojuje o finále.Najviac mi je ľúto Messiho, druhý rok po sebe prehajdakat 3-golovy náskok je neodpustiteľné.Valverde out a už je v podstate jedno ,kto to tento rok vyhrá zaslúžil by si to ako Ajax tak aj Liverpool.Visca el Barca

BayernMunchen

-2
2019-05-08 00:43:04

Live to jasne vyhra. Ajax sice hra dobre ale nemal kvalitneho supera. Hype okolo vyradenia realu ich dostal do povedomia, ale real je jedna tragedia

BayernMunchen

0
2019-05-08 00:44:19

Len skoda ze live nevyhralo minuly rok. My take stastie mat nebudeme ze si brankar da 2 vlastne goly. My si kazde vitazstvo musime vybojovat a ked nebojujeme dopadne to takto

Ronaldolike

2
2019-05-08 00:56:16

tak ked uz je ten var verim vam ze sa tazko vyhrava a veru ani s tymi rozhodcami to nie je co byvalo....to sa tazko hra v 11stich chudacikovia ze ?

BayernMunchen

0
2019-05-08 00:59:50

Dufam ze skapes do rana ty madridsky potkan. Tolko k provokaciam od tretieho timu z ligy ktory pozeral semifinale LM v obyvacke ;)

Ronaldolike

-1
2019-05-08 01:03:55

konečne šak :D konečne sme vypadli ale vieš čo je lepšie vy ste vypadli zas vo štvrtfinale a uz kolkykrat za 5 rokov :D uvidime na rok ako to bude nie len v LM

BayernMunchen

1
2019-05-08 01:16:18

Uz je VAR, takze polka golov realu je zrazu fuc. Uz ziadne goly z ofsajdov a vymyslenych penalt. Tesim sa na zidana bez kupenych rozhodcov. To bude este vacsia tragedia ako ten nas saso

Ronaldolike

-2
2019-05-08 00:54:17

robite z toho vedu...kludne vas mohol liverpool rozbit na campnou to bola viac menej nahoda ze ste z dvoch sanci dali tri goly a este aj vyhrali zapas

Nick20112

4
2019-05-08 04:11:01

Předem se omlouvám za chyby v textu, mám mokrý displej od těch slz.. :DD

Nechci tu jen nadávat na Valverdého, některé hráče nebo Bartomea, stalo se něco podobného co před rokem, je to těžká rána ze které se budu vzpamatovávat dlouho, ale už po zápase na Nou Campu jsem si nebyl jistý postupu.. Ani zdaleka, na Anfielde se může stát cokoliv, což se včera potvrdilo a to i bez Salaha, a Firminha.. Zasloužený postup pro Liverpool, byly lepším týmem a to ne jen dneska, ale na druhou stranu.. Sakra náskok o 3 branky, Live nevstřelilo gól, Messi má životní formu, Pique to samé, Stegen je šelma.. Vidal black panther, finále LM na dosah.. Prostě.. Vážně jsem věřil tomu že to dají ( vím že nejsem jediný ) no vypadli.. Znova.. Tohle se nemůže Barceloně stávat, a už vůbec ne 2 roky po sobě.. Ano Valverde to posral.. Je to defenzivní trenér a do Barcelony se nehodí, má svoje oblíbence, nedává moc šancí mladíkům.. Ano, je to tak.. Ale já už nemám potřebu na něho tady nadávat.. Mě ani tolik nemrzí to jak to skončilo, spíš ten přístup s jakým šli do toho zápasu.. Když už vypadnout tak do toho zápasu dát aspon celou duši, no humus, Messi je úžasný, má dar od boha, bez něj by Barca byla uplně někde jinde, užívejme si ho dokud ještě hraje, je mi ho líto, nemůže to táhnout celé sám, on ty akce jak tvoří, tak zakončuje.. Několik let dokazuje svými góly a asistencemi že je nejlepší fotbalista na světě.. Ale jednu věc mám na Ronaldovi radši, prostě ten hecoval na Euru v tom finále.. Skákal, málem ho trefil šlak, proti Atleticu v LM si taky pamatuju, když se na začátku odvety v Itálii kopal roh, a ronaldo hecoval fanoušky.. A následně padl gol který neplatil, tohle je přístup správného kapitána.. Takový messi bohužel není, jen minimálně.. Tohle bude bolet ještě dlouho, .. Tohle se děje druhý rok po sobě.. Ano, pro mě je barca vic než jen klub, srdce mi nedá abych ji přestal fandit.. To bych se nemohl nazývat jejich fanouškem.. Ale jsem znechucený, cítim velký odpor a hambu.. Chce to nového trenéra, ne jen kvůli dnešku.. Ale celkově.. I když podle mě Valverde zůstane, takže musím přetrpět další sezónu/sezóny, s nepohledným, defenzivním fotbalem a s nulovým přístupem.. Je jasné že ne vždy se dá vyhrávat s hezkým fotbalem a skóre 5-0 ale prostě tohle neni Barca.. A už ted vím že bude hůř, a je třeba zkousnout to, že nás čekají hořké roky.. Protože Leo tu nebude do nekonečna.. Nikdo ho nenahradí, Dembelé ? Ted nesoudim podle těch tutovek co zahodil v prvnim zápase s Live, ale podle mého názoru nemá na to být tahounem barcelony, možná se pletu, ale taky možná ne.. Má talent, bude se zlepšovat ale prostě nevěřím tomu že by byl schopný dát 25 gólu za sezónu, a na dalších 20 přihrát, to samé platí i o Couovi.. Bože já vím že je těžké se v Barceloně prosadit, ale stáli tolik peněz... A ty výkony ani snaha prostě nejsou, dobře Dembelé je zraněný ale i tak.. No nic, můj názor nic neřeší, jen jsem to ze sebe potřeboval dát ven.. Dobrou lidi.. I když vím že dobrá nebude.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.