Včerajšia prehra Barcelony na Anfield Road a s tým súvisiace vypadnutie z Ligy Majstrov bude mať ešte dlhý dozvuk. Médiá postupne prinášajú stále ďalšie a ďalšie správy a jedna z nich hovorí o tom, že Lionel Messi pred odvetou vystríhal spoluhráčov hneď v dvoch veciach. Tí ho ale neposlúchli.

Barcelona na Anfield Road predviedla nesmierne zlý výkon a zaslúžene prehrala 4:0. Messi však už pred zápasom hovoril o tom, že rozhodujúcim faktorom bude intenzita stretnutia. Liverpool aj na Camp Nou hral v tempe, ktoré Barcelona nemala šancu stíhať, no mal smolu, pretože nestrelil gól, kým domáci vsietili tri. Argentínčan si uvedomoval fakt, že po zápase na Camp Nou bol celý tím úplne vyšťavený. To znamenalo, že na Anfield sa musia pokúsiť tempo zápasu spomaliť.

Mužstvo Ernesta Valverdeho sa však nepoučilo a dostalo na frak. Expert na španielsky futbal Guillem Balague v rozhovore pre BBC Radio 5 uviedol: "Messi spoluhráčov po prvom zápase varoval, že zápas sa hral v tempe aké si Liverpool prial. A povedal, že všetci z Barcelony boli nesmierne vyčerpaní a že nasadenému tempu nestíhali, no stalo sa to opäť."

"Nechali sa chytiť do pasce. V širokom priestore boli okolo nich stále dvaja či traja hráči. Barcelona sa snažila ísť na prihrávku navyše, no nedokázala to a o loptu prišla. Nehrala ako tím takto už veľmi veľmi dlho. 3/4 z dvojzápasu Barcelona bola horšia, vystrašená a neschopná nájsť odpovede," pokračoval.

"Podľa mňa sa Messi sám seba pýtal: 'Ako by som mohol ovplyvniť tento zápas?' Kde bol poslednú hodinu? To mu neurobilo veľa klubov. Jurgen Klopp pochopil čo sa stalo v prvom zápase oveľa lepšie, než Valverde. V prvom zápase mal Liverpool množstvo šancí a hral vo vysokom tempe, s ktorým si Barcelona neporadila. Klopp povedal, že vtedy neurobili zle takmer nič, takže veľa toho nemuseli meniť," uzavrel.

zdroj: dailystar.co.uk
foto:  facebook

JURITO

23
2019-05-08 20:21:19

Uplna pravda ale v clanku je meno Messi spomenute len kvoli citanosti. Toto si uvedomoval kazdy nemusel ich messi upozornovat

ace67

-3
2019-05-08 20:26:08

Tempo včera spomalili,čo o to,len ten Lpool hral aj tak rýchlo asi im to zabudli povedať.

footballister

top komentár
42
2019-05-08 20:28:45

Jednoznačne treba omladit káder, a nového trénera, čo bude vedieť namotivovať, rotovať a nebude sa báť útočiť, či bude aspoň TROCHU prejavovať emócie, pretože Ernesto Valverde je totálny suchár, všetka česť za odvedenú prácu, za tituly, ale LM je proste o motivácii a tú on nedokáže vsugerovat. Ivan by už mal prenechať miesto, takisto aj Busi, sú to sympataci, ale jednoducho to chce mladú krv. Coutinha mi je ľúto, lebo jeho psychika je už úplne v prdeli a Dembo nutne potrebuje nabrať svalovú hmotu, lebo tymi zraneniami si len komplikuje budúcnosť. A NUTNE potrebujeme pre Suareza parťáka na hrot, lebo ten chlap, hra takmer nonstop, a aj napriek jeho bojovnosti a zodpovednemu prístupu už lepší nebude. Ach a zabudla som, Coutinho už má dni asi spočítane.

BayernMunchen

20
2019-05-08 20:37:26

Hlavne potrebujeme trenera co ma charizmu a gule a nie saska ktory sa boji aby sa Suarez nehodil o zem ked ho strieda. Treba skrotit tie rozmaznane pripadony ktore si zvykli hrat v zaklade aj ked ich lopta 5 zapasov za sebou fackala

BayernMunchen

23
2019-05-08 20:29:36

2 zapas bol presnym opakom prveho. My sme nepremenili 3 vylozene sance, live potrestal kazdu chybu. Stacilo sa len poucit z prveho zapasu. Pozriet si ho znova, uvedomit si ze zakladna 11 hrala otrasne a vyrovnali sme hru az po vymene semeda za coutinha. Skoda ze panko na lavicke radsej lustil krizovky nez by si pozrel zapas znova

Babuca

-19
2019-05-08 20:43:44

To je neuveriteľné aký si ty múdry

Camp_Nou

22
2019-05-08 20:30:12

Kondícia po tridsiatke ide prirodzene dole. Barca je prestárnutá. Mladí hráči vysedávajú zväčša na lavičke. Valverdeho taktika bola založená na šachovej partii podľa toho, čo hráči vedeli. On ich nič nové nenaučil, hlavne taktika Messi to zachráni. Do budúcnosti sa Valverde pozerať nevie. Ide od zápasu po zápas. Toto nemá perspektívu.

adriano

18
2019-05-08 20:30:39

Keďže nestíhajú vysokému tempu hráči Barcelony tak je problém v kondičke a prestarnutom kadri.Neviem už ako naše vedenie je buď slepé alebo také jeble že tento fakt ignorujú už druhý rok.Jediny kto makal na ihrisku a prešoval bol 31 ročný vidal ktorý ako sa zdá maaj dvojo pľúc.A očividne upadá s vekom záloha Barcelony.Uz pokožky xty krát tu ľudia spomínali že ťa záloha nemôže byť v zložení troch dm.A teraz prišiel behavy Liverpool kondičné niekde inde a ukázal v akých srackach vlastné záloha fcb je.Za čias xaviho a iniestu a ešte aj mladšieho sergia to bolo presne opačne vtedy Barcelona vedela vyčerpať súpera ako dvakrát vo finále ligy majstrov menchester utd.Vtedy to bol extra fotbal.

sid1

8
2019-05-08 20:42:10

No som si isty, ze sergia by predbehol aj slimak. Uznavam, ze je neskutocny z hladiska pozicnej hry ale zrychlenie, rychlost su veci co ho obisli. Ale nieco bude zjavne zle ked s tyzdnom oddychu hrame ako keby sme my mali v nohach zapas dva dni dozadu

adriano

8
2019-05-08 20:56:47

Sergio keď mal pred sebou xaviho a iniestu exceloval.A zaujímavé že xavi a aj iniesta nenabehali veľa ale svojím myslením a technikou to vedeli vykrivat.Treba veľké zmeny a chce to renovatora ako bol pep.

sid1

2
2019-05-08 22:25:41

Mas pravdu lenze ich dvoch nemame a sergio tym padom miesto prednosti ukazuje slabost.

michal11

11
2019-05-08 20:45:23

Presne, súhlasím zo všetkým. Naša záloha je v katastrofickom stave, začalo to Luchom a pokračuje pod Valverdem. Niesu schopný udržať stred poľa, Rakitič má pred sebou diaľnicu, a on to nahrá spoluhráčovi ktorý je asi max dva metre od troch súperov. Tomu hovorím božské myslenie, Rakitič nikdy nenahradí hráčov ako Xavi a Iniesta (preto dostáva za úlohy čiernu robotu vo veľkej miere). Treba naozaj mladých hráčov čo su konštruktívny v zálohe a hlavne sa hýbu.

fofo112

8
2019-05-08 21:06:13

a kolkože to máme záložníkov dvanásť z toho len dvaja z nich majú na barcu a dokonca jedného z nich úplne psychicky zničil antitréner Valverde,dva roky hovorím, že to je hrobár FCB, kde sú teraz tí jeho zástancovia ,vidím, že niektorí sa až teraz spamätali ked nám dokázal odfajčiť 2 LM za sebou,zapamätajte si,že Coutinha zničil jedine on a ked odíde, Cou bude pod každým trénerom hrať tak ako hrával v Liverpole. To isté ten magor robí so Semom,to isté robil s Dembom uvidíte ked tento spiaci muž odíde títo hráči budú na výslní a dovolím si tvrdiť,že aj v barce.

singo1

3
2019-05-08 21:30:19

A to nehovorím kde by bol malcom

PEKKI

-1
2019-05-08 21:35:37

PRESNE,TO LEN TY TEPLOSI CO TU DENNE VYPISUJU KADEJAKE SPROSTOSTI CO NEMAJU S REALITOW NIC SPOLOCNEHO

michal11

5
2019-05-08 20:52:06

Rakitiča mám v obľube aby ste ma pochopili správne ale my potrebujeme hráčov v zálohe čo dokážu sami preraziť líniu a vytvoriť šancu.

Fcbfcbfcbfcbfcb

7
2019-05-08 20:52:11

Ako sa hovori všetko zle je na niečo dobre ja verim že nabuducu sezonu sa vratime silnejši a hlavne s novym trenerom

vondeylen

13
2019-05-08 20:53:09

..aký vyčerpaný team?kto oddychoval cez víkend??vôbec nebolo vidieť snahu...len bezradnosť...tréner netréner,mali hrať o život každopádne...toľko snaženia opäť nazmar z celej sezóny...

Fishinko

19
2019-05-08 21:00:32

Stale mi nejde do hlavy.. ze kazdy videl.. ze po zmene na 442 na camp nou sme hrali lepsie.. a on tam jebol aj tal 433.. najviac mi je luto asi vidala.. ten kokot povie ze ho striedal lebo bol unaveny a vidal bol este nasrany ze ide dole.. ja uz fakt neviem ako je mozne ze to valverde dotiahol takto daleko..

adriano

6
2019-05-08 21:07:30

AJAX hra krasne.

Fcbfcbfcbfcbfcb

6
2019-05-08 21:07:55

Ligt 1:0

adriano

8
2019-05-08 21:09:27

Musí ísť do barcelony.

Fcbfcbfcbfcbfcb

14
2019-05-08 21:09:51

Dufam ze ajax postupi a vyhra celu LM

mikimi122

6
2019-05-08 21:11:06

To aj ja.

PETERKRIZAN

2
2019-05-08 21:11:28

Primadona ako dembele,hracovi za 105 melonov treba vysvetlovat,ze nema do rana hrar hry,ze nema zrat pizzu,to ani nemohlo dopadnut inac,ja som pred sezonou povedak,ze je chybou ze nechalu valverdeho po vyprasku v rime,skoda ze sa to potvrdilo

Nalim

4
2019-05-08 22:00:34

KRIZAN: zase si napity choď spať !

mikimi122

8
2019-05-08 21:12:36

Dúfam, že sa de Jong po našom včerajšom zápase nehanbí, že k nám prestupuje a taktiež dúfam, že de Ligta ten náš včerajší zápas neodradil k prestupu do Barci.

Zubizareta

4
2019-05-08 21:13:23

Najhoršie je, že napriek tejto prehre je táto sezóna v podstate úspešná. Titul, pravdepodobne pohár, semifinále LM v porovnaní s vlaňajším štvrťfinále. Treba sa otriasť a s pokorou dúfať v úspech na budúcu sezónu. Barca bude opäť patriť medzi favoritov. len treba urobiť zmeny v kádri a na poste trénera, čo to rozpohybuje.

Fcbfcbfcbfcbfcb

6
2019-05-08 21:14:29

Verim ze ligt prestupi k nam

adriano

3
2019-05-08 21:17:25

A mohol by aj de beg.

Nalim

2
2019-05-08 22:01:31

Po dnešku je zasa drahší ...

mikimi122

5
2019-05-08 21:18:56

To je ale rozdiel medzi tým ako hlavičkuje Pique a de Ligt. Včera sa Piquemu nechcelo hlavičkovať a kvôli nemu sme dostali gól na 3:0. Verím, že de Ligt príde k nám.

Fcbfcbfcbfcbfcb

3
2019-05-08 21:21:39

Aj hag by mohol prist

Poky

-7
2019-05-08 21:35:04

Prosím tě co si to vymyslel?? Po jedné sezoně dobré sezóně chceš brát trenéra bez zkušeností? Trenéra bych určitě neměnil.. ale musíme koupit hráče a vyhodit zbytečný.. který tady jsou úplně k ničemu.. Alba včera hrál nejhorší zápas kariéry, ale bohužel nemá náhradníka.. poslední dobou kupujeme hodně špatný hráče až na pár vyjímek... hlavně potřebujeme útočníka co bude dávat góly. Ještě teď nevěřím tomu co se včera stalo, na tomto má velký podíl vedení!!!

BayernMunchen

2
2019-05-08 22:17:19

Co to trepes? Naco novych hracov? Aby ich valverde susil na tribune. Po prvom zapase kazdy videl ze sme zapas ukludnili az ked bolo 442 a semedo napravo. Ako mozme nechat trenera ktory 3x za sebou urobi tu istu chybu a potom sa cuduje. Ak tento saso ostane len rok tak dalsich 10 rokov sa budeme z toho spamatavat. Jeho vysnivani hraci su 30tnici ako willian, co vydrzia max 2 sezony. Saso moze ist trenovat starych panov a nie toto muzstvo

mexes

1
2019-05-08 22:53:18

V Ríme pred rokom sme hrali 4-4-2 a Semedo hral pravého obrancu a dopadlo to rovnako, tak už nebluzni, v tomto to nebolo.

el_dominiko

5
2019-05-08 21:30:04

V prvom rade treba zmeniť trénera, potom trochu pozmeniť-omladiť káder. De Jonga už chvála bohu podpísaného máme. Chcelo by hráčov ako: de Ligt, Tagliafico, Verratti + nejakého mladého špičkového perspektívneho hrotového útočníka (možno Kane aj keď to je asi nereálne).

el_dominiko

8
2019-05-08 21:34:42

Bez zmeny trénera to ďalej nepôjde. Pokiaľ tu bude ešte Valverde,tak dopadneme ako Titanic.
Je mi strašne ľúto, čo Valverde robí nášmu klubu.

mikimi122

7
2019-05-08 21:36:06

Postupne si všetko dávam dokopy zo včerajška a neviem si nijako vysvetliť Valverdeho nič nerobenie a následné neskoré blbé striedania. Jediné rozumné vysvetlenie je, že Valverde naschvál sabotoval zápas Barce.

adriano

4
2019-05-08 21:38:50

Aký je fotbal krásny v podaní ajaxu má to hlavu aj pätu všetko v rýchlosti krásne prevedená akcia .

Xavi86

4
2019-05-08 21:39:22

Ajax už 2-0 takto sa bojuje o finále,dúfam,že naši chlapci pozerajú

Fcbfcbfcbfcbfcb

5
2019-05-08 21:40:33

Ja dufam ze ho vyhodia neni možne aby sa toto stalo 2krat posebe takemu klubu ako je barça

adriano

6
2019-05-08 21:41:02

A povedzme si keby Barcelona hrala s ajaxom bolo by to take isté ako s liverpoolom.

buggo7

4
2019-05-08 21:50:14

Ted ziech presing golmana a sprint az na vlastni pulku kde zastavil rose, tohle by meli sledovat ty nase primadony

Barca_kingL10M

5
2019-05-08 22:13:37

Priznám sa včera som si aj poplal. No verím že sa ešte zopakuje chvíľa keď Leo zodvihne tu ušatú trofej nad hlavu a my budeme hrdý že fandíme tomuto tímu. No teraz to nebude proste to nevyšlo. Sme viac ako klub sme rodina ktorá drží pokope. Viem že ste všetci nahnevaný že zo seba nevydali to čo by sme od nich čakali. Niekedy to nejde viem to z vlastnej skúsenosti no treba veriť ďalej. Dúfam že to nosateho dilina vymenia čím skôr a my sa môžme posnažiť túto súťaž vyhrať. VISCA EL BARCA♥

Barca_kingL10M

1
2019-05-08 22:14:33

*poplakal

Fcbfcbfcbfcbfcb

1
2019-05-08 22:19:09

Messi si tu lm zasluži

BayernMunchen

6
2019-05-08 22:22:41

Ani nevies ako by som mu ju prial ale pokial si okolo seba bude drzat drevakov tak nema sancu

dwdk14

4
2019-05-08 23:07:16

Veľmi veľa som si prečítal po včerajšku jedno slovo hanba zápasy Barcy sledujem vždy keď môžem som fanušík ale včera som to mužstvo nespoznával proste bolo zlé tá istá taktika žiadne prekvapenie Klopp prečítal Barcu ako z veľkej knihy a stále sa čaká čo Messi vymyslí to je asi taká taktika a ako som tu aj čítal a súhlasím s tym Barca je prestarnutá hlavne záloha ktorá by mala byť motorom nestíha Busquets podľa mňa by od budúcej sezony ked pride Frenkie de Jong mu iba kryť chrbát tak zle hrať Albu som neviem či vôbec videl rad radom naši hráči podali výkon vysoko pod ich priemerom a jedine koho mi je ľúto je Messi a plus k tomu nejakí debili na neho práve na neho čo on ťahá Barcu pískajú a nadavajú logika úplne ale úplne kdesi mimo diania stále a stále jednoducho sa čaká čo spraví Messi pán tréner Valverde je veľmi čitateľný nič nové prakticky ak je striedanie tak vždy sa to iste opakuje málokedy tam niekoho pošle iného a čo sa týka hráčov tak podľa mňa Cou ten by mal ostať dať mu jeho pozíciu v zálohe a tak ak sa nechytí po polroku dať ho hosťovať na hodnote stratil tak už tam bude tak veľký rozdiel v jeho cene Busquets ten už nevládze je pomalý veľmi a podľa jeho slov chcel skončiť na vrchole tak to už asi prešvihol Rakitič toho záložníka ja osobne mám rád jeho hra sa mi páčila taký nenápadny ale rozdal sa pre tym ale uz jednoducho su na case zmeny Aleňa kľudne môže hrať oveľa viac zápasov Roberto toho by som tiež predal lebo dokedy bude on v Barce resp dokedy bude Valverde v Barce Roberto bude hrať viac RB ako Semedo

kacejik

4
2019-05-08 23:15:33

AJAX preboha neskutočná smola, smola,smola. V 95. min. Gól na 3:2 J mi veľmi ľúto Ajaxu.

kacejik

3
2019-05-08 23:16:52

Prial by som si že by sme mali dvoch ultraofenzivnich záložníkov a jedného defenzívneho.

BayernMunchen

2
2019-05-08 23:49:11

Vzdy sme hrali na 2 "mozgy" to bola sila barcelony oproti inym timom ktorym hru tvoril len 1 hrac ako juve zidane, AC kaka atd. My sme mali deco-xavi, xavi-iniesta. Lenze mozgy sme nenahradili a uz nam ostali len bezmozgy busq, rakitic a k nemu este saso postavi vidala, ktory je na ciernu robotu a nie na tvorbu hry. A je vymalovane

adel

1
2019-05-08 23:52:11

čo tu dokažeme napisať je šialené až chore , že MESSI VAROVAL ONI NEPOSLUCHLI boha a kde bol on? on sam seba tiež neposluchol? čo tu este dokažeme napisať aby sme akože podla hesla: za uspechom je leo za neuspechom všetci len nie leo ospravedlnili či vynali zo zodpovednosti aj messiho, sak si preboha pozrite komenty od vcerajska na tejto stranke.....toto není stranka fcb ale fanusikov lea. a jedna blbosť za druhov.....pozrite si kurva jeho osobné statististiky vo vsetkych doležitych zapasoch aj vcerajsích ...a nie že ked da gol tak je to boh ale ked neda ani nič tiež je to boh......a vsetci ostatny za to možu.....jebe nam tu?

jokerito

-2
2019-05-09 07:07:34

No vidis a ja tu asi vidím len samého lolacako ty čo si potrebuje rypnut do messiho . Tam sa pridaj do radu ku všetkým na FB a inde čo si Honda na tom že nás vraj teraz nepotiahol . Hlavne že týždeň nazad a vlastne celu sezónu ho velebil cely svet ako Barcelona môže byt rada že má messiho a že on dokáže poraziť každé mužstvo . Ale presne toto sme my pri...i ľudia , čakáme na ten jediný zlý deň po sto dobrých aby sme niekoho zatratili...

adel

0
2019-05-09 08:08:09

nechapes čo som napisal.......prečitaj si ten titulok k tomu clanku!!!!!!!!!....o to ide, ten titulok vyjadruje presne to čo kritizujem .

jokerito

1
2019-05-09 08:52:27

Tak neviem aky zapas si pozeral ale jediny Messi sa snazil o ten nas postupovy gol. Hned po prvom gole mal slusnu strelu,tu sancu po ALbovej zbytocnej nahravke a do polcasu dalsie dobre prizemene tesne vedla. Vysunul Albu tesne pred polcasom do dobrej sance a aj Suarezovi dal rovnaku dobru nahravku. Pri vsetkom ofenzivnom co sme za ten zapas spravili bol on. Ja nevravim ze zahral super ale urcite nesuhlasim s tymi recami ako on nezvlada tazke zapasy, lebo x tazkych zapasov sme vyhrali iba a iba kvoli nemu, nikomu inemu...

adel

0
2019-05-09 10:37:15

znova , prečitaj si titulok, ja nehovorím o tom kto ako hral, ale o principe.....a o podla mna zvratenom pohlade......leo hral podla mna lepšie predvcerom ako pred tyždnom, o to ale nejde....ide o to že hrač je sučastou tymu a je spoluzodpovedny za uspech aj neuspech , a nie že on je akoby mimo akoby ani nehral, a že on varoval a ostatny ho ignorovali????????chapeš čo myslím????? akože kto ho ignoroval suarez lebo nedal gol??? alebo naopak leo sam seba že nedal postupovy gol???? alebo kto ho ignoroval????

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.