Správy zo Španielska prinášajú aj informáciu o situácii Philippeho Coutinha v Barcelone. Brazílčan sa vraj zmieril s tým, že počas leta Camp Nou opustí. Informuje o tom predovšetkým katalánsky denník Mundo Deportivo.

Brazílčan sa pritom do metropoly Katalánska sťahoval len v januári 2018 za 160 miliónov eur, no v uplynulej sezóne nedokázal nadviazať na výkony, ktoré predvádzal na Anfield Road v drese Liverpoolu a následne aj počas jarnej časti sezóny v Barcelone. Coutinho podľa všetkého Barcelonu v lete opustí a ako tvrdia novinári, so svojim osudom sa už zmieril.

Mundo Deportivo informuje, že Brazílčan svojim známym priznal, že ak by sa mu naskytla šanca na letný odchod, veľmi rád by ju využil. Záložník má s Barcelonou zmluvu až do roku 2023, ale tá nie je prekážkou, pretože predaj odsúhlasila aj Barcelona.

Je však zrejmé, že Katalánci Coutinha nepustia za menej ako 100 miliónov eur a v Európe nie je priveľa takých klubov, ktoré by si služby záložníka mohli dovoliť. V tomto smere sa spomínajú predovšetkým kluby z anglickej Premier League ako Manchester United či Chelsea.

zdroj: fft
foto: fcbarcelona.com

Pomôž nám dosiahnuť 300 členov našej komunity Pridaj sa
127
300

BayernMunchen

top komentár
48
2019-05-30 15:01:12

Ak potkan neodide z lavicky tak radej nikoho nekupujme. Potkan s hracmi robit nevie, nici im kariery. Potkan by aj y Neamara urobil priemeraka. Ked uz, kupme nejakeho vyhoreteho stareho hraca ako Khedira, ten sa potkanovi bude mimoriadne pacit a aspon klub neprerobi

Camp_Nou

37
2019-05-30 15:06:48

Pred dvoma týždňami som napísal o Coutinhovi :
Nech zostane a nech hrá na svojej pozícií a nech ukáže že na to má. Predávať ho pod cenu nie je rozumné. Ale myslím že Valverde ho bude strkať tam, kde len potvrdí svoju frustráciu. Začarovaný kruh. Myslím že Coutinho si najviac praje výmenu na trénerskej lavičke.
A preto ho Valverde posiela na predaj.

2sjr

15
2019-05-30 15:11:13

Škoda dúfal som že sa ku koncu chití a aj to chvíľku tak vyzeralo no nestalo sa tak. Hrá neskutočne bojazlivo na ten talent čo má v sebe

blauigrana

11
2019-05-30 15:13:23

Valverde sem Valverde tam ale za tie peniaze by mal hrať aj stopéra dpč absolútne to nezvládol
a pritom je to kvalitný hráč neviem čo je sním škoda ho

elcentrolino

26
2019-05-30 15:20:35

Tlieskam vedeniu že hráč ktorý bol snom každého fanúšika hráč ktorý ukázal že má DNA barcy a bol kupovaný ako náhrada iniestu lebo momentálne nemáme tvorivého hráča okrem messiho. Ale skrz s prepáčením kokota na lavičke ktorý mu totálne znechutil fotbal sa pýta preč. Well done bartomeu!! Toto bude ešte vedenie mrzieť verím tomu.

tunno

5
2019-05-30 15:24:49

Trener moze za vela, ale ked hrac nevie podrzat loptu pod pressingom nevyhra suboj ani nahodou pocas sezony tak nie je velmi o com.

lovefootball

4
2019-05-30 17:22:52

A hlavne ten jeho pristup ! Zapas v Liverpoole uplne vypustil. To sa neda tolerovat.

GabrielSVK

-7
2019-05-30 16:06:15

No ja som fanúšik, ale mojím snom určite nebol. Čím nevravím, že je zlý.

tunno

1
2019-05-30 15:23:24

zhodol som sa s kamaratom ze tu nema miesto :D jednoducho jemu sedi pozicia v zalohe ale v systeme ked ma volnost. U nas v trojclennej zalohe to nepripada do uvahy, hrac kolo ktoreho sa toci hra je Leo. Jedine ak by sme hrali 4-2-3-1. S tym rozostavenim mal podarenejsie zapasy

mito669

28
2019-05-30 15:46:21

Neskutocne ma to naserie ak Coutinho odide a Valverde zostane... Som si isty ze ak naozaj odide tak vsetci zaplaceme ked uvidime ako bude hviezdit v zalohe ineho klubu

Malloy

15
2019-05-30 15:50:28

Ja neviem tohto týždňa som čítal asi 5 krát že valverde konci 4 krát otom že coutinho odíde....

Malloy

15
2019-05-30 15:51:39

Tieto média sa tím živia preto vymýšľajú každý deň že niekto odíde a niekto príde...

footballister

5
2019-05-30 16:34:31

Podľa mňa Coutinho neodíde, za tie peniaze za ktoré prišiel je to totálna p*čovina. Keby mame iného trénera a s tým aj iný štýl hry(nie ta jeho pripostará), tak by sa Couts presadil

Milci

0
2019-05-30 17:23:45

Machcerano prisiel do klubu ako DM..(defenzivny založnik)a skoncil ako stredny obranca......ked niekto chce hrat futbal a chce hrat za barcu ..tak hraje a zasa az taky velky rozdiel medzi krajnym zaloznikom a kridlom nieje...tak mi nehovorte že to je chyba trenera...skorej naopak na kridle mal coutinho viacej volnosti je ofenzivny hrač technicky ma dobru strelu prave tento post mu mal vyhovovat...tak nechapem preco tu stale madavaju na trenera kam ho staval...

BayernMunchen

7
2019-05-30 17:55:38

A prve tri sezony horel ako fakla. Ale to by si musel prestat fetovat aby sa ti daco v mozocku udrzalo

Babuca

3
2019-05-30 21:19:58

S tebou ak niekto nesúhlasí tak je dement alebo fetuje

mito669

9
2019-05-30 17:25:28

Ked vidim ako sa usmieva momentalne v time brazilie tak mi je to luto ze v time Barcelony ma malo moznosti na usmev

Milci

-1
2019-05-30 17:25:37

Skratka nemal formu ..nesadlo mu mozno to že messi zakoncuje 90%akcii naco nebol v liverpoole zvykly tam zasa hladali neho prihravkou a mal vacšiu volnost..tam bude asi akmen urazu jeho vykonosti...

Milci

0
2019-05-30 17:35:27

A ked si pozries zostavu liverpoolu tak tam uvidis ze.coutinho na tej pozicii hraval...aj tam takze nevidim problem vtom ze nevie hrat kridlo...alebo ze val verde je idiot ...ze ho dava tam kde nevie hrat...

Babuca

-1
2019-05-30 21:24:13

Toto si bayerko dobre prečítaj lebo toto je fakt. Opakovane to odznelo aj od bývalých profi futbalistov v programe G.Linekera

Milci

-5
2019-05-30 18:00:17

Jediny kto hory ako fakla si ty

Milci

-4
2019-05-30 18:04:33

Napriklad ....dybala tahal muzstvo daval goly asistencie prisiel ronaldo ...zacal mu brat jeho poziciu v muzstve a zacal pokles formy zacal striedat ...a nakonec chce odist...a preco?? Pan mudrc ...bayern munich...trener bol taky isty aj pred ronaldovim prichodom??...

BayernMunchen

-2
2019-05-30 18:36:13

Skus sa naucit pravopis a potom ti odpoviem . CMuk

Milci

-2
2019-05-30 18:45:11

Prepač..ktomu neodpovieš lebo nevieš čo.

Kingmarek92

7
2019-05-30 19:04:22

Pokud nekdo neumi zachazet s hravi jako coutinho , dembele , malcom , arthur , semedo a podobne nema v barce co delat.......pristi sezonu nam mozna rekne ze pro messiho neni misto , ze se nehodi do noveho stylu....prodame messiho? Nesnasim trenery kteri likviduji hrace , v jakemkoliv klubu a jakehokoliv hrace , na prvni fleku je mourinho , ktery zlikvidoval casillase , vyborneho cloveka a hrace , skoro zrusil debruyneho nebyt pepka , pogba mel na male , valverde mu vrlmi uspesne konkuruje. Mam radsi trenery kteri umi vyuzit silnych stranek hrace ve prospech klubu , to on proste neumi , ma problem sam se sebou........pokud prijde pan fotbalista pod kloppem a najednou je looser , neco je spatne...........logika odpovi ze to chce kloppa , jenze mi mame ubozaka...bohuzel....

Babuca

-3
2019-05-30 21:26:30

Potom nemáš rád žiadneho trénera, takmer každý tréner niekoho tvrdo ostavil, aj Klopp či Guardiola

Babuca

-3
2019-05-30 21:29:16

Nie som zástancom Valverdeho ale všetko hádzať iba na trénera je veľmi plytký pohľa. My ani netušíme čo všetko sa môže v zákulisí odohrávať. Často ľudia uveria všetkému čo napíšu novinári

Kingmarek92

0
2019-05-31 07:45:44

No pro me je trener ten kdo jako prvni ma odpovednost , tak to beru ja..... on je prvni na rade kdo ma vystoupit a rict jak to je , pokud to neudela je odpovednost na nem a musi se podle toho chovat a pak bud je rovnej chlap anebo krivak. Podle vyjadrovani a vystupovani valverdeho je pro me tim druhym. A jasne ze nemuzeme vedet jak to je v zakulisi , jenze z mych zkusenosti kdyz jsem si vzdycky rikal clovek na poste reditele tak velky spolecnosti ,to uz musi byt persona...no a pak jsem se stal majitelem par tak velkych spolecnosti a zjistil jsem , ze ono je to vzdycky jednoduchy , netreba hledat slozite reseni , ono opravdu vetsinou je to tak jak to vypada , takova persona je proste hlupak a kdyz se s nim das do reci tak je to blbec jak fik a takze jsem prestal mit pseudouctu k vysoko postavenym lidem , protoze jsou to lidi jako ostatni a tak jak to vypada navenek to i je. Bohuzel......... mozna byses divil kdybys promluvil s trenerama o kterych si myslis buhvico......mnohdy jsou zdegenerovani prostredim a nevidi realitu a okoli....

Kingmarek92

0
2019-05-31 07:37:55

Abych rekl pravdu od tehle dvou me nikdo nenapada......

Milci

-6
2019-05-30 19:27:12

Mourinho suhlasim casillas je lgenda a odpalkoval ho dobre.....a nesuhlasim stym ze odpalkoval hračou v barce koho ....prečo spominaš stale malcoma..dembeleho...messi mal po dlhsom čase perfektnu sezonu...určite hral messi lepsie ako min.rok..ostatní hrači standart...stegen uplna špička...koho zničil coutinha dostaval sanci...tak nechapem...nedarilo sa.mu mozno nezniesol tlak od fanušiikov ..a pogba??videl si ho poslednych 6zapasou??na evertone napriklad??otras za cely zapas dal jeden pas na rasforda...malo nemyslis?ale upravene vlasy mal.to je pravda...neviem či ho viacej nezajima instagram a učes ako vykony na ihrisku....ano mal lepsiu sezonu ako ked tam bol muorinho ale aj tak to je malo ked MU..zanho zaplatili 100m...a neviem aky plat maa...alebo zasa je na vine ..olle ??

Kingmarek92

7
2019-05-30 19:37:23

Ja o nich pisu protozr jsem na ne koukal sezonu pred tim na vsechny tri i dve sezony prestim a hrali vyjimecne vsichni tri. De bruyne byl presnej obraz stejnych hracu....spivka a najednou lavice , deprese forma dolu , prodej......blato.... a neni nahoda ze za mourinha hrali tymy uplne strasne , opet jsme strasne blizko valverdemu......a ano stegen je spica ale opakuju nikdy jsem nezazil sezonu kdy musel brankar tolikrat vytahnout klivovy zakrok , tolikrat dva na jednoho a podobne , to je pak nevo divne v te hre...a ano messi v teto sezone valversemu zachranil prdel to se shodnem. Pogba je hrac jak svine , videl jsem ho hrat zapasy nadprumerne , takovy hraci potrebujou trenera kterej se k hracum chova jinak , oni jeste nrjsou dospeli , jsou nevyzrali ale vynikajici a mas stesti , kdyz mas v muzstvu trenera kterej z nich je svhopen dostat maximum , takovemu ja rikam super trener. A ja myslim ze v barce by mel byt super trener....nemam rad naptiklad kdyz hrac strida a trener to ignoruje...valverde dava moc najevo svou nadrazenost , mam radsi trenery kteri ty kluky povhopi , podpori a je s nima...ne jen s mazaky , mam radsi mlady pusky....ajax je super filozofie , meli jsme podobnou , bohuzel frnkla....

Babuca

0
2019-05-30 21:33:10

Aj za najväčších čias napr. Valdes mal v našej bránke aj niekoľko superkľúčových zákrokov za zápas.

Kingmarek92

0
2019-05-31 08:02:31

Jasny , ja spis mluvim o tom ze si nepamatuju ze by tolikrat za zapas sli dva na golmana , to fakt ne. Klicovej zakrok po rohu , po strele , po teci , to jo...ale vylozene futsalovy zakroky dva na jednoho , to jsem u barcy nezazil......spoustykrat jsem propadli uplne ze na nej sli dva sami.....to si myslim ze je proste psychika pro golmana jak svina......

Milci

2
2019-05-30 19:58:51

Mam rad ter stegena vypracoval sa podla mna na 1čku na svete ...de gea tento rocnik cele zle ...ale jeho zakroky subzavysle odtoho ako mu zahraje obrana ....lenglet pique zla dvojica umtiti bol lepsi miesto lengleta zranil sa skoda...ale ja tak tam je strasny problem...ja mam rad hračou ktorí prejavuju emociu kominikuju s hracmi atd...na ihrisku potrebujes hraca ako bol puyol ked stači že kukneš na obrancu a vie čo ma robit alebo že to bolo zlee..chapes...de ligt podla mna taky bude ...dufam že ho dotiahnu do barcy...brca robi chyby v nakupoch hlavne obrancou....ked bol tiago silva v ac milan a nechceli zanho dat 50mega...tak vtedy som povedal ze budu banovat...mohli mat top obrancu na 6-8rokov ..po odchode puyola tam musel zaskakovat machscherano ale musim povedat ze dobre ale teraz tam je diera...lebo aj pique bude koncit...a dalsia vec busquets uz zacina nestihat tempu hry..ale tam je nahrada takze to je v pohode..uz iba kvalitne bojovne kridlo a nahradu za suareza...dufam že vymenia dembeleho za neymara ...a budem max spokojny

Kingmarek92

0
2019-05-30 21:07:27

Joooooo karel , takovyho bychom potrebovali jal sul............to je asi nejvetsi dira barcy dneska buldok a lidr v kabine......to s tebou souhlasim. A souhlasim i s tim ze obrana hodne horela vcetne prostupne zalohy ktera nezachxtavala utoky , busi raki i lenglet jsou pomali a pique starne .....v tom si rozumime. O to horsi je , ze ten kdo v jinych tymech tvori hru a prihrava na vetsinu golu , tak u nas hori....je to skoda , myslim ze schopnejsi trener by z nich dostal vic......tohle se ale bohuzel asi nedozvime.

Babuca

1
2019-05-30 21:39:54

Ale bez vyrazenie 3-4 hráčov základu z mužstva to už nepôjde. Za mňa by som z hráčov poďakoval a rozlúčil sa s Rakitičom Busquetsom ale Coutinhom, Roberta by som nechal len na striedanie / je to môj názor, sú to veľmi pomalí hráči bez bojovného ducha

Milci

3
2019-05-30 21:38:14

Artur sa mi pači....vypada že dobra nahrada za xaviho... Ale som zvedavy na de jonga...vyzera byt podobny ako iniesta aj ked si myslim že iniesta uz dalsi nebude nikdy...škoda že nekupili joviča...videl som vtom dobru kupu a nahradu za suareza...skoda..v reale bude davat goly ako na bežiacom pase..

Kingmarek92

1
2019-05-31 07:58:49

Myslim ze pokud by vedle atrhura zahral coutinho a za nima dejong nemuselo by to byt spatny......ja jsem v mnoha zapasech dokonce videl ze nebyt vepredu suarez , vubec by to nevadilo...v nekterych zase jo , ale to je prave to co ma delat trener.....nektery zapasy si myslim ze by dopadly lip kdyby byl messi podhrotak a ze stran tam litali dembele a malcom , problem je ze nevime jak by to fungovalo, protoze to ani jednou nezkusil......na krajich alba a semedo a ti dva spise do vapna , na dm bych dal alenu at slape vodu a stahuje se do obrany pri ztrate balonu krajniho beka , jako to bylo za pepka.........myslim ze je skoda ze to nezkusil ani jednou , utoky by byly smrtelny si myslim......no uvidime co nam prinese dalsi sezona , shoduju se s tim ze 4 hraci ze zakladu out.....suareze bych nasazoval podle soupere , nekdy oprvadu byl platny a goly dal , nekdy zastavoval kombinaci protoze neni schopen prihrat a je schopnej zakopnout o lajnu.....je proste chyba nestridat.....vsichni rikaji ze golu dal spoustu , no je otazka kolik by jich dal hrac kterej stravi tolik casu na jeho miste s leosem vedle a albou na kraji........i kdyz nektery goly byly teda vystavni......to se mu musi nechat.

Milci

0
2019-05-31 09:02:45

Iba že messi nemoze byt na hrote ked messimu sa hra lepsie z druhej vlny ...aby mu hrotak bud narazil alebo aspon uvolnil pohybom priestor na messiho znamu obalovačku...ano suarez nehral par zapasov dobre to je pravda ale ked si pozries na striedacku tak tam nebola nahrada zanho....ako napriklad ...v reale za benzemu nemaju adekvatnu nahradu...aj to pochopili a kupili joviča...ciže treba hrotaka ktory je do kombinacie ...

Kingmarek92

0
2019-05-31 10:01:55

Ja bych messiho na hrot nedaval , spis bych tam nechal sbihat z lajny dembose a malcoma a na klasicky kridlo pro souhru s podhrotem messim albu a semeda....a zezadu podpora coutinho arthur...kdyz u nas hral villa , tak sbihal messimu z kraje , bylo to super. Trnhle rok jsem mel pocit ze suarez spoustu akci zastavil.......a pak nejvic me stve kdyz se alba plete nahore s kridlem , proto si myslim ze je tam cou zbytecnej...

Milci

0
2019-05-31 11:26:08

Preco tak veriš ze malcom a dembele budu tahat barcu??moj nazor nemaju nato byt v top muzstve.dobre aby tu bolo par ludi spokojnych tak poviem že malcom mal malo prilezitosti... Ale dembele??mal dostatok zapasov...casu ..priestoru...a statistiky su malo ...a nevyoravaj mi za zranenie atd...nie bere určite prachy a nie male...pretup stal 160mega cca ...tak treba viacej..nemyslis??malo golu a asistencii...

Milci

0
2019-05-31 11:28:38

Coutinho nerobil nič ...a to subzakladne veci kridelneho hrača...max..podporovat ofenzivu..a davat centry..spiatocne nahravky strely a zamedzit obrancovi utocit...uplne slaba sezona coutinha

Kingmarek92

0
2019-05-31 11:47:36

Videl jsi coutinha hrat kdyz prisel? Ten kluk dostal psychicky do drzky , ka ho videl tahat liverpool , byl uplne jinej neverim zeto bylo jen tak....nemyslim si ze ted by demba a malvom tahali barcu , taha ji messi , jako pomocnici messiho mi prijdou adekvatni. Demba drahej byl , ale to byla hloupost barta , jinak dortmund demba tahnul a uprimne opravdu jsi nevidel v jeho driblinku takovy ty okamziky kdy mas krasnej pocit z fotbalu jako u messiho? Ja mel , o rychlosti ani nemluvim , on je zrovna typ malyho kluka co si rad hraje a to barca vzdycky umela zuzitkovat , jeho moralka je tezka , ale pro trenera kterej je jako tata tech hracu by to problem nebyl , pep to umel....pepovi naslouchali borci jako puyol , mascherano , xavi , byli jako rodina a uznavali ho....demba bude jednou hidne velka hvezda , rad bych aby to bylo u nas , protoze mi pripomina jagra :-) je vynikajici , v ocich lidi ho srazi cena , ale to nebyla jeho prace , je vyjimecnej a ja si myslim ze by v barce meli byt vxjimecni hraci. Malvom mi spis prijde jako motorova mys , beran co prorazi a udela faul aby mel leos primak.....ja myslim ze by oba mohli prinest messimu prostor a cou a arthur mu maji prinest mic na podnose. Aniz by musel defenzivni hrac vystupovat z pozice , precejenom busi byl vyjimecnej , moc takovych dm uz asi neuvidime....

Milci

0
2019-05-31 13:44:05

Jagra porovnavaš s dembelem???važne???šak jagr je talent plus maximalny profik.....to je borec ktoreho uz nebudete mat v čechach....on je vzor pre dalsie generacie....ale bohuzel v dembelem sa myliš...a okrem messiho vies kto je hrač ktoreho mozes sledovat a nikdy ta neomrzi???(iniesta(ronaldinho .messi)toto su pani...a nie dembele je strasne poplaseny...ja mam radsej hračou ktorí rozmyslaju pri futbale....

Kingmarek92

0
2019-05-31 20:19:21

Vim co chces rict , jen kdyz jsem sledoval jafra za mlada mel jsem stejne pocity jako kdZ jsem sledoval dembeleho , vyjimecny driblink , drzost , pohledu lahodici vedeni balonu , za me skvely...potrebuje dozrat , stejne jako to potreboval jarda...jenze od mel maria , demba valverdeho :-) .........mmchdm kvuli jardovi tehdy angazovali hrdinu , kazdy den brecel zral hambace a volal mamince :-).......ptoste tam podobnost vidim.....

Milci

0
2019-05-31 20:41:55

Ale on tam brecel hlavne kvoli tomu že ho chceli ostrihat...a ze nevedel poriadne po anglicky...dalsia vec...jagr hned v prvej sezone každemu ukazal mega talent..neviem ci aj nevyhral stanley cup...a ziskal si respekt v nhl ...ako novačik...nemozes hraca obhajovat iba kvoli tomu že ma driblink a je rychly...chyba mu disciplina a profesionalita...ale to ty nevidis ani ja ale docital som sa ze 2xmeskal na trening a na jeden nedosiel...lebo hral do ..rana..PS......to sa nemoze stavat...to je jeho robota ..aj ty ked zaspiš 3xbehom mesiaca co ti povie šef???aj balotelli bol mega talent...v interi milano...a pozri ako dopadol...začinami ho pripominat...nestači mat len talent..treba makat a byt profik...chapes preto hrac ako dembele..nieje premna ..mam radsej hračou bez skandalou a skromnych preto ani pogbu nemusim...hrac musi prvom rade podavat vykony a potom šaškovat na instagrame...napriklad uvas v cechach talent jan šimak a ako dopadol??zacal sa flakat..atda nakonec hral 2cesku ligu...paradna kariera...tak dopadne aj dembele....ked nezacne makat a nebude skromny...a profik..bude sa potacat v priemernych kluboch betis sevila.schalke.swansea atd..



Kingmarek92

0
2019-06-01 14:03:23

Cus chlape , nevim jestli psat jeste sem :-) jestli si prectes , ale napisu ti dve veci...zaprve jarda jagr.......no tak to jses hodne vedle , vim ze se to psalo , ale ten kluk byl totalne znicenej odtrzenim od mamci , na to vsad svoje botky , muj kamarad s nim trenoval na kladne za mlada ,ja s nim pak hral za neregistrovany a narazil na kladenskym stadionu na prochajdu , pateru , vejvodace , kdyz jsme prichazel v novi na led , bohuzel jarda uz byl v kanade , nicmene jeho tatka s nami chodil , ja a ten muj kamos jsme stejnej rovnike s jardou a tam se probirali i ty jeho holky :-) hlavne u piva , jarda malem skoncil kvuli stesku a jidlu.......jirka hrdina prisel coste jen proto aby ten stesk po cestine a po domovu trosku otupil....jarda vubec nebyl profik , byl to obycejnej namakanej klucina co mel kazdej viken svickovou od mamky a rodice pro nej byli vsechno....byl v koute a brecel kazdej den......pak za nim dokonce mamka jela a varila mu...ona je i duvod proc neni zenatej a bez deti :-) , vlasy ani nahodou , to byla jen prca , jako ze jde na vojnu...jeho stravovani bylo jeste horsi nez dembac :-) tolik k jardovi , je to proste obycejnej kluk....nejlepsi na svete , ale prozil si ze zacatku vsechno to co ostatni mladosi s tim rozdilem ze byl tvrde vedeny tatou , takze ty prachy na nej meli vliv az o dost pozdeji , pak prisli teprve kasina a tak.........dokonce nas podnik velvana sponzoroval kladenaky a meli jsme podepsany dres primo od nej , tusim ze tam tehdy byl obrazek tucnaka , je vystavenej ve firme :-) a co se tyka simaka...nemusim chodit tak daleko. Znas patrika Lachu? Daval gol ve finale Me 2011 proti spanelsku , proti alcacerovi a moratovi :-) talent jako prase......je to rodak vedle z vesnice , s jeho tatou a strejdou hrajeme proti sobe sranda mace . Patrik jakmile odesel z domova , konecna...chlast , automaty , devky.....a byl konec , ten kluk byl hooodne vysoko , dneska hraje myslim kraj a s mym klukem futsal v lize za dvacu mesicne :-) bohuzel , ti kluci jsou v tom veku vsichni stejni a je potreba je vzit a starat se o ne , tak jak to mel leos , v nhl tohle moc dobre vedi , tam dostavaji tvrdou ranu kdyz prijdou do profi sportu.........a proto rikam ze pokud nekdo do nekoho investuje ranec nesmi si myslet ze je hotovo , je potreba o ten poklad pecovat....myslim ze v Lamasii za dobrych casu tohle ti kluci dostavali take......bez toho to proste nejde........a velverse ma proste starosti starat se sam o sebe , on proste ten respekt nema , on si ho sam teprve dela....

Kingmarek92

0
2019-06-01 14:07:56

Stejnej rocnik.....sory za ty preklepy....mobil.....

Milci

0
2019-06-01 14:52:40

Na starosti la masii ma nekdo druhy ani val verde ty si myslis ze on ma cas sa strat o lamasii max moze ist sa poradit s trenermi.a kuknut si pr zapasoukto by mohel dojdt do a-muzstva....a dembele je blbec...rozmlezanejj..nenni normalne aby hrač trucoval jako on...napriklad trucoval. V dortmundu aby ho pustili do barcy...ja nemam tekych hracou rad...ktory si nevažia klub...a spoluhračou...mozna yebe sa pacia namyslrny to ti neberiem...ale ja radsej srdcarou xavi.iniesta.messi.puyol..aj za ery xaviho nebolo vsrtko v poriadku....az prichodom..rijkarda sa to zmenilo. A xavi neodesiel ...jamam rad hracou ktory bojuju...a naserou sa ked ich niekto kritizuje...nie ako coutinho...kritiku si zasluži to .usis uznat ma nsviac ale dve sezony sklamanie ..dembele tiez....ale životosprava nieje iba o strave....sle aj spanok...spanok je dolezity pre futbalistou sportovcou...

Kingmarek92

0
2019-06-01 17:34:20

To si nemysli me voutinho nastval jeste vic , mnel jsem ho rad....a mam rad kdyz je v muzstvu pohtomade par bojovniku a par hracicrk a kdyby byl v muzstvu puyol , myslim ze si srovna vsechny nebo pujdou :-)

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.