Tréner juvenil A Víctor Valdés sa vyjadril k problémom prvého tímu a takisto komentoval aj konflikt medzi Gerardom Piquém a prezident Barcelony Bartomeuom.

Vláda hráčov

"V šatni prvého tímu vládnu hráči. Klub by mal mať systém, v ktorom všetko spolupracuje: vedenie, fanúšikovia, zamestnanci, akadémia... Nedávno sa v tejto veci objavilo malé zemetrasenie, ale do toho sa nechcem zapájať. Z šatne som odišiel už pred časom. Chcem len to, aby bol klub jednotný."

Piquého spor s Bartomeuom

"O mne môžu hovoriť ako dobre, tak aj v zlom. Odkedy som trénerom, zdá sa mi, že médiá si držia jednu líniu. Aj naďalej budem sám sebou, nemám, čo meniť. Barcelona je veľký klub, obklopený mnohými médiami a svoj názor vyjadruje množstvo osôb. Či médiá spolupracujú s klubom? To už určuje programová línia každého médiá, či chvalabohu alebo bohužiaľ, vládnu médiá."

Ansu Fati

"Pre neho je najlepšie, aby hral na Camp Nou. Tréneri musia nájsť ten správny čas, aby ho povolali do niektorej reprezentácie Španielska. Ansu musí ašpirovať na tie najvyššie ciele, aby si vybojoval svoje miesto na trávniku. Vzhľadom na svoj vek má čo zlepšovať, ale to, čo ukázal vo futbale na najvyššej úrovni, je obdivuhodné."

zdroj: as.com
foto: facebook

blauigrana

36
2019-10-06 08:38:17

takže to nielen my na Force hovoríme :D

ximpp

-38
2019-10-06 08:47:48

Asi to tak je, ale Valdés to nemá komentovat. divím se, že jej vzali jako trenéra. S jeho povahou a se stylem odchodu, který předvedl. Jako brankář si odvedl své, ale jeho vystupování je ubohé.

blauigrana

top komentár
49
2019-10-06 08:52:21

tak nie každý je potkan a sadne si tam kam mu rozkážu :D

ximpp

-24
2019-10-06 09:18:47

Nevím o čem píšeš, ale pokud považuješ to, že Valdés z Barcy odešel z pozice jasné jedničky a nenechal se nikým přemluvit tak ano, každý neposlechne, co mu řeknou, ale pak už se neměl vracet.

Kingmarek92

3
2019-10-06 09:22:54

Proc?

Nalim

8
2019-10-06 10:18:12

On odišiel ako hráč, vrátil sa ako tréner. To iste urobí Xavi, možná Iniesta.
ximpp: aj Neymar by sa podľa Teba nemal vracať !

fosex

-6
2019-10-06 10:55:53

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

kofi

0
2019-10-07 07:49:45

dostali sme sa do bodu ze je ubohe povedat na plne usta svoj nazor? to nemyslis vazne

marke7

37
2019-10-06 09:06:23

Valdesovi není tento klub u prdele, ale má ho v srdci na správném místě. A pokud vidí, že je zde něco špatně, což my tady si myslíme už dlouhodobě, tak je dobře, že to řekl. Očividně už nemá co ztratit.

ximpp

-19
2019-10-06 09:20:49

Jestli on nemá co ztratit, tak je to jeho věc, ale Barca nežádoucími medializacemi co ztratit má a jestli má Barcu v srdci a ne tam, kde ji měl, když ji opouštěl, tak by si tyto komentáře měl odpustit.

Kingmarek92

4
2019-10-06 09:40:31

Takze tohle je ten nezadouci komentar? Aha tak to jsme nevedeli , dekujeme ze nam to nekdo urci , je to urcite jednodussi nez o tom premyslet. Zapomel jsi to zavolat Valdesovi covece , evidentne neposloucha , mel by za to byt po zasluze potrestan vid? A ja myslel ze jsme se za komouse radne poucili , stale tu jsou mezi nami bohuzel......

ximpp

-6
2019-10-06 10:08:43

Na co si hraješ králi Marku? Nepleť si svobodu slova s interními záležitostmi uvnitř klubu. A ty komouše si nechej, já jsem na rozdíl od tebe zažil komouše na vlastní kůži a s hrůzou sleduji kam nás současné vedení státu znovu vede. Ty jsi jen mladý tlachal.

Kingmarek92

3
2019-10-06 10:11:45

Jsi nastvanej? To mi je lito , asi jsem trefil vid......jestli jsi zazil komouse tak jako ja tak bys tohle nikdy nenapsal a pokouset se to schovat za interni zalezitosti je ubohost. Komoussky praktiky nemaji misto nikde ani interne ani navenek , sory , dost jsi se netrefil anebo jsi hloupy , ale to nezjistime , protoze jsi nastvany :-) upokoj sa maznacik a premyslaj , bude ti lip. Mej se.

ximpp

-1
2019-10-06 10:16:02

Čili chceš tím říct, že je-li v klubu jakýkoliv problém, např., že se kluci na treninku pokopou nebo se někdo pohádá s trenérem, je potřeba to hned zveřejňovat? Co znamená král Marek je mi dle tvých arogantních komentů jasné, ale co znamená 92, Mysle jsem, že ročník narození.

Kingmarek92

2
2019-10-06 10:17:07

Neeee , to je rok narozeni meho prvniho syna :-)

Kingmarek92

0
2019-10-06 10:21:22

Ne , jen jsem tim chtel rict , ze prvni to reknem jim do oci a pracijes tak jak to citis , pokud to zacnou vyhrozovat tak to budes resit bud tim ze se stahnes budes drzet hubu anebo s tim neco udelas , nenechas si to pro sebe a tak. Presne jak pisu dole. Sory je to jen muj subjektivni pocit , ale spatne tam toho je dost , ze to nekdo zevnitr klubu ventiluje kdyz je mu vyhrozovano , beru jako dalso stripek do skladanky veci , ktery nedavaji smysl a na otazky neprivhazi odpovedi....ja to beru od nevo jako osobni statecnost. Vzdyt prece ze je neco zle je videt i pro cloveka kterej se o to nezajima......je to stejne jako bys rekl ze zeman a babis jsou pro nasi zemi vzpruhou. Zacnu se ptat , co ten clovek vi , co me unika....... :-)

Kingmarek92

1
2019-10-06 10:23:38

A sory nechtel jsem byt arogantni, jen me vytaci komousi a podobny povl a pak asi muzu znit arogantne. Omlouvam se , spis to mela byt sranda nadhled , arogance urcite ne. Emoce mnou vloumaji :-)

Kingmarek92

1
2019-10-06 10:27:35

Jooo a jeste jedno vysvetleni. King marek je pro to ze jsem jako mladej poslouchal muziku King Diamonda , nic vic v tom nehledej .

Kingmarek92

0
2019-10-06 10:16:31

Ale diky , ze jsem mlady mi uz dlouho nikdo nerekl :-) , pochvala povzbudi :-)

ximpp

0
2019-10-06 10:30:19

Myslel jsem, že když se někdo označí za krále, tak i rok narození 92 už mi přijde moc, ale asi se tak cítíš. Mimochodem i já mám syna 92´ , ale je to mé nejmaldší dítě. já si ale trvám na tom, že to, že když klub hned neplive do novin své problémy není komunistická praktika, ale interní záležitost jejíž zveřejňování mu neprospěje. Pokud jsi také poznal komunistické praktiky, tak ty byly především o něčem jiném, rozhodně ne o práci soukromé společnosti.

Kingmarek92

2
2019-10-06 11:30:13

Moc mi nerozumis , ale pres komenty se to asi neda moc vysvetlit , nevadi..... ja beru jako komunisticke praktiky ze nekdo nekomu zavira hubu protoze vyjadruje svou nespokojenost a pousteni informaci o svych hracich do bulvaru , to nemuzes myslet vazne , v tom je vedeni soucasne barcy naprosto prohnile , asi to moc nesledujes........a s tim kralem jsem se snazil to vysvetlit vys.....ale asi ani nectes. Nechme to byt , nekomu se proste neco vysvetlit neda nebo je na to koment blby prostredek anebo jsi proste jen nastvany. To nic.

marke7

-1
2019-10-06 13:11:06

Ty budeš určitě velký fanoušek politické korektnosti což?

Babuca

2
2019-10-06 11:09:10

Ak je pravda čo povedal Valdes tak je to veľmi zlé !!! V tom prípade Valverde nezmôže nič a možno sám by inak naordinoval zostavu či taktiku. Hráč je stále iba hráč, šéfom v kabíne musí byť tréner. Ak sa to potvrdí tak všetky urážlivé komentáre na Valverdeho nadobudnú charakter výraznej nevedomosti tzv culés na tejto stránke. Že chytráci-vševedkovia ???

barcelonista29

7
2019-10-06 09:15:50

Ale kľud...Valdesa som aj s harrym podplatil. Veď to len my hateri na force píšeme... :)

harry525

6
2019-10-06 09:44:54

pssssst.... kurnik barcelonista.... Ved sme sa predsa dohodli!.. Taky merxes si uz mydli prsty... Ved pockaj!

barcelonista29

5
2019-10-06 10:09:34

No do prdele :/

2sjr

8
2019-10-06 09:25:26

Valdés je ako Piqué , čo na srdci to na jazyku. No o šatni A tímu by sa nemal vyjadrovať a to hlavne teraz keď sú vzťahy na bode mrazu. Má sám dosť svojich starostí s klubom i keď určite vie o čom hovorí keďže roky sám patril medzi lídrov v šatni.

Kingmarek92

-1
2019-10-06 09:56:34

Myslis jako ze by mel zacit byt posranej? Ne kazdy to zkousne.....

ximpp

1
2019-10-06 11:45:31

K našemu : Vysvětlení ke kingovi beru, ty komenty jsem psal před tvým vysvětlením.

Kingmarek92

0
2019-10-06 12:42:27

Jj , myslel jsem si to :-)

Cafu

9
2019-10-06 09:28:27

Tak to som myslel už dávno , že nosatý nie až taký zlý tréner,len je posratý z hráčov a preto aj tie jeho striedania kde strieda hráča nie podľa výkonu na ihrisku ale podľa toho koľko má v klube odohrané.Prilad Malcom ked v zápase bol najlepším , ďalšie 5 zápasy ani minúta aby náhodou nazatienil Suareza , ktorý v 5 zápasoch zo šiestich je najslabší na ihrisku a nieje ani striedaný.

Vladinko

-14
2019-10-06 09:30:09

Frajer by bol ak by to povedal kým mal pevnú pozíciu, to ešte držal ústa..teraz keď ho idú výkopnut tak je zrazu veľmi múdry a úprimný :D
Zakerak

Kingmarek92

6
2019-10-06 09:37:17

A jak vis ze to neni naopak? Byl jsi s nima vcera na latte zrejme :-)

Vladinko

0
2019-10-06 10:04:17

A nevidím to ? :D
NEPOVEDAL VÔBEC NIC MEDIAM.KYM TRENOVAL, odvahu našiel až keď vidi že ho vykopnu :D

Kingmarek92

1
2019-10-06 10:14:13

Prvni se mediim nic nerika , nejdriv to prece reknes jim do oci , pokud jsi rovny. Pokud nejsi uspesny a vyhrozujou ti , mas par moznosti. Nabizi se drzet hubu anebo si to nenechat pro sebe. Kterou zvolil on? Muj nazor je ze bych sel stejnou cestou , pokud mi na klubu zalezi , protoze vidim ze se zerou sracky....ale kazdy to ma jinak.

Barca93

0
2019-10-06 10:53:03

Pocuj ty madridsky zebracik. Kolko rozhovorov mal valdes odkedy je trener?

Camp_Nou

-1
2019-10-06 14:48:04

Nie, jeho idú vykopnúť práve preto, lebo si nikdy tú servítku pred ústa nedával. Ale to Ty nepochopiš.

Marian

8
2019-10-06 09:33:25

Valdés nie je krivák, hovorí na rovinu. Toto je treba, aby sa veci pohli veci správnym smerom. Ale doplatí na to, budúci týždeň ho Barto vyrazí.

Nalim

6
2019-10-06 10:27:34

To, že Puyol odmieto funkciu, je veľavravné, je to tam zhnité...

Nalim

1
2019-10-06 10:30:50

Kluivert sa dal s vlkmi vyť a urobil medvediu službu!

Nalim

15
2019-10-06 09:39:25

Všetko sa časom prelomí:
Každý tu vidí, že hráči sa zastávajú Valverdeho. Prečo? Lebo Messi, Pique a spolok starších si presadzuje svoje záujmy a sú nedotknuteľní.
Valverde je len tajtrlík, ktorý plní rozkazy Barta a želania hráčov vycíti. Potom to tak všetko vyzerá. Zostavy so švrtym kapitánom, na rozkaz Bartu tam pichne hráča, ktorý by mal byť predaný, atď. Pique je tieňový prezident a hovorca mužstva. Leo svoje záujmy presadzuje potichúčky, svojou hrou na pľaci. Griezmana vynecháva z hry, vyhľadáva na hrote len pokrvného brata a keď mu nie je niečo po vôli, tak je zachmurený, nasraný (Griezmana nechcel, chcel Neymara). Vedenie má svoje kšefty s prestupmi a je to miš-maš. Valdesovi začali diktovať to, čo Valverdemu (hráčov do zostavy) a
pomery v klube prichádzajú na svetlo.
Tak že, právomoci a úlohy vedenia, trénerov, hráčov sú nezdravo narúšané a raz musí prísť kríza a výbuch v klube.
Valdes neznáša pokrytectvo a falošnosť, otvoril si ústa.

Kingmarek92

1
2019-10-06 09:42:10

Dej si bacha na hejtery hejtere.... :-)

mazanyhrac

-10
2019-10-06 09:56:15

Hlavně že jsem dostal 100 mínusů za to, že chci Josého jako trenéra. Ten by si nedal od hráčů kecat do věcí.

LaBrie

-1
2019-10-06 10:04:55

Valdes je raz taky, co ma srdci, to na jazyku...ja to mam podobne, aj ked som mal potom niekedy problemy...ale na hlavu som si nikdy nenechal srat...takze mu drzim palce!

ximpp

0
2019-10-06 10:57:48

Taky jsi tak odvážný, že problémy řešíš přes média?

Barca93

-5
2019-10-06 11:11:02

Radsej klamat ze je vsetko v poriadku ze? Ako Babis...

ximpp

0
2019-10-06 11:42:44

Ne, lháře jako Babiš a Zeman určitě nikdo nechce, ale tady snad ani nemluvíme o lži, ale o zamlčování. Věci, které se ale stanou v klubu by se měly řešit v klubu, medializace opravdu ničemu nepomáhá.

Barca93

-1
2019-10-06 12:25:08

Nemas pravdu. Niketori hraci verejene vyhlasovali aky je valverde skvely trener. Detto vedenie. Vo svetle tychto informacii su to jasne klamstva akymi chceli verejnost ukludnit aby im nerypali do ich nastrceneho saska

Kingmarek92

-1
2019-10-06 12:43:30

Mozna je medializace to posledni , kdyz zkusis vsechno ostatni. I pres to je to srabactvi?

LaBrie

1
2019-10-06 17:28:11

Dobre vies ako som to myslel, tak neprovokuj.....

Barca93

-2
2019-10-06 10:52:11

Neviete kde je milanko? Mal by si poriadne precitat,tento clanok. Mozno mu to zlozi jeho ruzove okuliare

adriano

0
2019-10-06 11:22:09

Lebo zložiť by si mali okuliare viacery fandovia na tejto stránke ktorý tvrdia že ľudia čo nemajú rovnaký názor sú hejtery a hejtuju klub.Valdes to pomenoval veľmi dobre a tie veci okolo vedenia klubu budú vychádzať na povrch len neviem načo čakajú socios.

Camp_Nou

10
2019-10-06 11:09:17

Nie je dobré keď je tréner sralo a v šatni vládnu hráči. Takto to nemá perspektívu. Neviním za to hráčov, ale vedenie a posraného Valda.

Nalim

5
2019-10-06 14:02:35

Nie nie je dobre, to je katastrofa keď trener nemá autoritu a ani úroveň trénovať svetové mužstvo. Tréner musí mať charizmu (Klopp,Pepo)

Camp_Nou

5
2019-10-06 11:10:52

Myslím Valverdeho. To len Valdes má podobné meno.

adriano

2
2019-10-06 11:24:15

A konečne to takto na rovinu povedal hráč odchovanec a legenda klubu.Mali by sa ľuďom okolo klubu ktorým záleží na Tom aby tento veľký klub napredoval a fungoval otvoriť oči a konať pokym sa nenarobia ešte väčšie škody aké sú už narobene.

maryann

3
2019-10-06 12:11:01

Doteraz som si myslel,ze trener je trener,netreba mu do toho kafrat a nechat ho dopracovat tento rok,pokial ma zmluvu.
Ale teraz mi je jasne,ze by mal cim skor odist,nie preto,ze by bol slaby trener,ale preto,ze nema respekt a je ovladany hracmi.
Ja som to tu pisal-bol som v Granade na zapase-hotova katastrofa-vsak to kazdy videl aj v telke,ale nazivo-to bola hrôza,pisal som,ze mi to pripada ako sabotaz,ked som sa pozeral po tych hracoch,co bolo iste mimo kamery,nic-nezaujem....Hraci tym chceli niekomu nieco "povedat"..../ vedeniu,trenerovi??/

Romeo

0
2019-10-06 20:10:51

Borci, říkejte si co chcete, ale toto vedení a trenér jsou největší zoufalí, co jsem zažil!! Nemají respekt, protože jsou sami sráči.... Bolí mě jak vraždí můj milovaný klub!!!

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.