Katalánsky denník Mundo Deportivo opísal 14 incidentov, v ktorých hlavnú úlohu zohral Víctor Valdés ako tréner juvenil A. Legendárny brankár sa v posledných 3 mesiacoch odchýlil od klubu a v pondelok bude podľa informácií médií uvoľnený z trénerskej pozície.

1. Rozdiely v taktickej vízii

Medzi osobami, ktoré sú zodpovedné za akadémiu FC Barcelona a Víctorom Valdésom došlo v poslednom čase k množstvu rozhovorov na tému taktiky. Valdés používal nielen systém 4-3-3, ale aj iné rozostavenia. Tréneri v La Masii sa s Valdésom po otváracom zápase Estadi Johan Cruyff stretli neraz - Valdés bol kritizovaný za to, že niektorým hráčom zmenil pozíciu. Valdés sa snažil zaviesť svoj vlastný systém a nevedel prijať skutočnosť, že je súčasťou určitého reťazca a klub uplatňuje rovnakú filozofiu a metodiku vo všetkých vekových kategóriách, od mužstiev prebenjamin až po rezervu klubu.

2. Zlé vzťahy s vedením klubu

Medzi Valdésom a najdôležitejšími osobami v klube nepanoval práve najlepší vzťah a zdá sa, že situácia sa ešte zhoršila. Bývalý brankár Barcelony sa posťažoval, že vedenie až priveľmi zasahuje do jeho práce. Vedenie si na druhej strane myslí, že musí stanoviť isté zásady pre všetkých trénerov, čo sa v podstate dialo vždy.

3. Vzťah s inými trénermi

Pred dvoma týždňami sa Valdés bez vysvetlenia neobjavil na spoločnej večeri všetkých trénerov mládežníckych tímov v La Masii. Valdés neprišiel napriek tomu, že prítomní boli jeho asistenti.

4. Absencia na odbornej príprave

Valdés chýbal aj na odbornom školení, ktoré pripravil Paco Seirul·lo, nový osoba klubu zodpovedná za metodológiu v La Masii. Školenie bolo povinné pre všetkých trénerov z akadémie. Valdés bol jediným neprítomným.

5. Konflikt v Holandsku

Víctor Valdés rozhodol, že jeho tím nenastúpi na zápas o 3. miesto na turnaji Youth Otten Cup, pretože nebol spokojný s organizáciou turnaja. Bývalý brankár vysvetlil, že jeho hráči nemali dostatok času na odpočinok medzi zápasmi a bolo tak ohrozené ich zdravie. Je však potrebné zdôrazniť, že harmonogram turnaja bol známy už skôr a Valdés ho musel poznať.

6. Verejná diskusia so zamestnancom klubu

Valdés za prítomnosti novinárov diskutoval s tlačovým riaditeľom FC Barcelona Mariom Ruizom. Nepáčilo sa mu to, že počas stretnutia s novinármi musel stáť. Stojí však za zmienku, že takto sa tlačové konferencie pre trénerov juvenil a mužstiev hádzanej, hokeja a futsalu konajú vždy.

7. Neskorý príchod a ospravedlnenie zo strany klubu

V stredu prišiel Valdés na zápas mládežníckej Ligy Majstrov proti Interu Miláno neskoro. UEFA za to chcela Barcelonu potrestať, ale nakoniec k tomu nedošlo, pretože klub situáciu vysvetlil a ospravedlnil sa.

8. Absencia na stretnutiach po zápasoch mládežníckej Ligy Majstrov

Valdés mal byť prítomný na stretnutiach po zápasoch s Borussiou a Interom. Mužstvá spoločne absolvujú večeru, čo má symbolizovať dodržiavanie pravidiel fair play. Nie je to povinná udalosť, ale týmto zvykom sa riadia všetci. FC Barcelona je názoru, že neprítomnosť Valdésa poškodzuje imidž klubu.

9. Nedostatočná koordinácia s Barcelonou B

Valdés preložil tréning svojho tímu na poludnie v súvislosti s čím hráči nemôžu trénovať s Barcelonou B. Okrem toho Valdés nenasadil do zápasu hráčov, ktorí počas týždňa trénovali s iným tímom.

10. Nedostatok tréningov v La Masii

Dôsledkom presunu tréningov na popoludňajšie hodiny je aj to, že hráči juvenil A, ktorí majú už 2 roky status profesionálnych hráčov a v súvislosti s tým sa vždy trénuje ráno, nemôžu chodiť na tréningy do La Masie popoludní. Rozhodnutie Valdésa o zmene tréningových hodín sa stretlo s kritikov v radoch rodičov.

11. Nedostatok minút pre hráčov, ktorých podporuje klub

Klub sa silne spolieha na najtalentovanejších hráčov, ktorí však v tíme Víctora Valdésa nemajú dostatok príležitostí na trávniku alebo hrávajú na iných ako prirodzených pozíciách. V tomto kontexte môžeme zmieniť hráčov ako Ilaix Moriba, Konrad de la Fuente, Nico González, Nils Mortimer či Alejandro Balde.

12. Bez hráčov Barcelony B v mládežníckej Lige Majstrov

Valdés nenominuje hráčov rezervy klubu na zápasy mládežníckej Ligy Majstrov, čo bolo v posledných dvoch sezónach zvykom. Šancu vtedy dostávali predovšetkým hráči, ktorí v Barcelone B nehrávali často. Účasť na tomto turnaji mala zabezpečiť, aby nevypadli z herného rytmu.

13. Verejná kritika klubu

Valdés verejne kritizoval klub za to, že sa mu nepáči, že juvenil A nehráva ligové zápasy na štadióne Johana Cruyffa.

14. Hádka s Patrickom Kluivertom

Ide o poslednú kvapku. Po prehre s Interom v mládežníckej Lige Majstrov mnoho osôb z klubu spochybnilo zostavu Valdésa v tomto zápase. Patrick Kluivert sa po stretnutí s Valdésom stretol a došlo medzi nimi k ostrej výmene názorov. Toto však nebola prvá ani jediná hádka Valdésa s niektorým zamestnancom klubu, práve naopak, tých hádok v poslednom čase začalo pribúdať.

zdroj: mundodeportivo.es
foto: facebook

Camp_Nou

1
2019-10-06 12:16:06

A čo tak napísať článok o aké hodnoty a pozitíva príde po prepustení Valdesa ???
Aj tak si myslím že Valdes príde do štruktúr FCB, ale až po výmene vedenia.

Lukas

20
2019-10-06 12:19:40

Ak taký článok nejaký zo španielskych denníkov prinesie, nesmierne radi ho publikujeme :)

janpet

-1
2019-10-06 12:18:53

Zaujatý článok.

Milan87

1
2019-10-06 12:26:39

Tento je zaujaty a ten predosly vylev valdesa nie je???

janpet

1
2019-10-06 12:39:15

Tamto bolo vyjadrenie Valdesa, toto je clanok, ktorym klub svojsky reaguje na jeho vyhlasenia, rovanko ako to spravili Piquemu.

adriano

0
2019-10-06 12:45:07

Milanovi sú niektoré veci nepochopiteľne darmo mu budeš niečo vysvetľovať.

Barca93

-7
2019-10-06 13:03:04

Unho tazko pochodis s logikou. Pique si lieta po svete a robi biznis bez valverdeho suhlasu, potom Valdes povie ze hraci rozhoduju v kabine, ale milanko aj tak valdesovi neveri :D

Barca93

-6
2019-10-06 12:43:16

Milanko ty naivka :D

Kingmarek92

1
2019-10-06 13:46:10

Nie....nevies preco? Citaj a premyslaj....pokud je to mozne......

Milan87

4
2019-10-06 14:06:18

Bruno adriano marek, preco zase urazste???
Člověk keď napíše iný nazor ako je ten vás tak hněď urážky. Marek si vravel že máš už dospeleho syna to si aspoň ty nevies pomoct???
Nevyzrelo potom posobis aj tvojimi prispevkami nie len tým menom

Kingmarek92

-4
2019-10-06 14:20:33

Urazim te tim ze te zadam o premysleni? Omlouvam se. Uz to neudelam. Kdyby muj syn premyslel jako ty , moc bych mu uz pomoci nemohl. Je mi lito takovych lidi. Jen premyslej , nic vic nezadam , pokud te to urazi , opravdu ti neni pomoci premysleni a sranda , nadhled. Je to uz prilis co zadam.......tak uz zbyva jen litost....

Milan87

2
2019-10-06 14:24:17

Kdyby každý premyslel ako ty,šetci by boli pesimista.
Na světě by nebolo nic pekne. Tu píšeš samé kokotiny ako je klub v rozpade a ako skončí ako vez z kariet.
Ty vies všetko lepsie ako trenéry ktorý s victorom spolupracovali lebo ty si tam urcite bol....

Milan87

3
2019-10-06 14:25:48

A nie naozaj neviem premyslat v tak omezením negstivnom mode ako ty

Kingmarek92

-7
2019-10-06 14:28:44

Co si marodny alebo co? Na koho to je koment? Na vo reagujes? Ty jsi uplne mimo kamo....vubec zafna souvislost mezi tim co jsem napsal ja a ty....no bud si v te sve bublince , to je teda silny kafe :-) a pak se tu rozcilujes ze jsi k smichu :-) hodne stesti.....

adriano

-3
2019-10-06 15:28:35

Ešte mi napíš či m som ťa urazil milan.Nenadavam ti tak ako som ťa urazil normálne konverzujeme.

Milan87

3
2019-10-06 15:32:42

Ako ty mozes vediet že tie tvoje výlevy su pre mňa nepochopitelne???? To si tam napisal totiz to a že mne je darmo daco vysvetlovat???
To co si myslite vy je uz každému jasné ved to sem sekate pod každý článok ako je všetko zle.

adriano

-5
2019-10-06 15:49:39

A tym ťa urazam?

adriano

1
2019-10-06 16:39:32

Ak som ťa turazil tak sa ti ospravedlňujem ale myslel som to tak že ty máš iný pohľad na vec a darmo ti to niekto bude vyvracať.

Milan87

3
2019-10-06 12:20:11

Tak stihol toho za tých pár mesiacov dosť....
Holt keď victor chce u tiskovky sediet to sa nedá svítit

messso

11
2019-10-06 12:21:06

Musí nám byť jasné, že ako fanúšikovia nevidíme plný rozsah týchto problémov a dostáva sa k nám iba ten povrch - prebraný zo zahraničných článkov. Takže beriem to, že závery ku ktorích môžeme prísť môžu byť totálne odveci.

Aj tak mi proste nedá nenapísať, že mi to pripadá tak ako keby Victor bol stále mentálne nastavený tak, že bez neho nič fungovať nebude. Musí sa urýchlene naučiť, že je len malou jednotkou systematického reťazca v ktorom si každý musí plniť svoju úlohu - tak aby to spolu s jeho okolím finálne dávalo dokopy jeden dobre fungujúci celok. Neviem prečo má Victor takéto sebestredné frajerské chovanie.... :(

Milan87

2
2019-10-06 12:25:47

Messso súhlasím on mal nezhody hlavne zo svojimi asistentmi a ostatnymi trenermi. Třeba tahat za jeden povraz a ked toho on nechcel dosiahnut museli sme sa s nim rozlucit

Kingmarek92

3
2019-10-06 12:40:06

Polozme si otazku. Jak dlouho byl Valdes na tomto miste , kdo ho prijal a proc ho prijal......mate nekdo nejake odpovedi na tu posledni ? Ja si neumim odpovedet na dalsi otazku , proc Puyol , srdcar jako prase nejde do Barcy a spojuju si to s timhle deliktem veseni s Valdesem. Media vladnou.......polovina tech veci v clankiu jsou prkotiny a dulezita vec pro me je......asistent je tedy podrizeny trenerovi nebo komu? Nechapu proc jsou v barce tyhle potize.....nekdo chce ikonu klubu , da mu funkci a pak si s nim nerozumi , to ale ne za 5 let.......po par zapasech je na nic......dembele je na nic , cou je na nic malcom je na nic....proc je sem vsechny tahaji a kdo to jak dela? Moc uspechu diplomacie barcy v tom nevidim.......tak kde je chyba?

adriano

0
2019-10-06 13:07:26

Veľmi dobre položené otázky preco to všetko takto v tomto klube funguje.Dakedy dávnejšie tu písal cruyf a pravdivo a veľa veci čo napísal pláva pomaličky na povrch.

Federer

1
2019-10-06 13:19:46

Chyba diplomacie ? Človek. teda diplomati vo vedení. Ča od času sa to stane v každom klube hlavne v čase keď nastáva obmena mužstva : starí - mladí. Starí sa držia, mladí tlačia = chcú hrať. Starým sa to neľúbi-pochopiteľne. A máš problém. S tým spojené prúsery v prestupoch (Malcom, Coutinho a ani problém Dembelé bych za normálnych okolností nevidel ako problém). V prípade Cou je šialené že svetový futbalista je zapožičaný jednému z najväčších súperov. Messi (myslím tým pravú stranu útoku) nebude naveky a nezdá sa mi že by mal hrať ešte 4 roky aj keď ho tu všetci milujú (včetne mňa). S ním sa nabalujú ďalší starí a je zle. Vidíme to všetci. Len sa zu každý bojí povedať že Messi je ten vodca kabíny tak sa útočí na Piqueho ďalšieho vodcu kabíny. Neverím že Busquets je výbojný typ, skôr opačne. Ale Suaréz a mladý kapitán Roberto sa (asi) dokáže pridať. Aby hrával. Nezávidím Valverdemu no to čo vyviedli napr. Rakitičovi je nechutné (tým netvrdím že dnes má na základ) ale tvrdím že je to nechutné po odohraných vynikajúcich rokoch !

Kingmarek92

1
2019-10-06 13:44:29

Souhlasim uplne ve vsem , i s tim rakiticem i s couem i s dembosem. Je tam rozbusek jak prase a je i klidne mozny ze messi je ta nejvetsi , peotoze klasicka obmena muzstva by mela vypadat ponekud jinak , pokud by to vedeni melo plne v rukach , ale ono nema a ernie je jen slouzici a myslim ze nestiha koukat co se tam deje. Z nekterych jeho vyjadrenich je citit , ze ho to unavuje a je to nechutny. Mel by se sbalit a vypadnout , zatim je on ten kdo to schytava za vsechny ty neumetele a Bartovi to vyhovuje.

jan22

-3
2019-10-06 13:30:21

Tento článok vnímam ako tendenčný , snaží sa jednostranne navodiť negatívny pohľad na Valdesa bez toho , aby sme počuli jeho názor na uvedené negatíva. Mám pocit, že sa jedná o odôvodnenie budúceho prepustenia Valdesa z funkcie. Nebol ten článok v novinách uvedený náhodou na podnet vedenia klubu ? Ja vlastný názor by som vedel vytvoriť len na základe odpovedí Valdesa na tých 14 incidentov.

Milan87

-1
2019-10-06 14:13:11

Co je tendencneho na tom že meska na zápas svojho týmu? Alebo že on chce sediet keď každý stojí???

Kingmarek92

-1
2019-10-06 14:26:31

Opravdu ti neprijde minimalne divne ze nekdo vystoupi osobne a rekne sve pocity , nahledy a spinu a pak prijde nekdo kdo s tim nema nic spolecneho , novinar kterej muze byt na objednavku i nemusi , muze mit osobni neshody a podobne a vypusti takovej humus....... zobe to opravdu neni prozi srsti? Co jste to za lidi pane boze? Nemel by vystoupit ten kdo reagovat ma? Nesvhovavat se za novinare? Nemel by udelat tiskovku? Vyjadrit se argumentacne k tomu co bylo receno a nespinit toho kdo si pustil hubu na spacir? Neni prave tohle ferove ? Opravdu to neni zvlastni? Sory ale uz nespi , otevri oci a zkus vic vnimat souvislosti. Netikam ze ma ve vsem pravdu valdes , nerikam ze vsechno je spatne....jen vnimat premejslet a neodsuzovat za to ze nekdo rekne ze je neco spatne , videt to jako prilwzizost neco zlepsit a mozna i skryte duvody divnejch vykonu hracu gunkvionaru a treneru.....to je to tak tezky?

Milan87

-1
2019-10-06 14:32:52

Mně pride skor ťažké uverit že niekto dostane padáka vyleje svoju neschpnost do novin a ty pak pesimista hněď veris všetkému co povie.
Ja rozmyslam, nemusíš mi to tu pisat stále dookola aj tak nikdy nebudem mať tak zakomplexovane nehativne myslenie ako tý. Možno mám lepší život ale fakt nemusim na všetko okolo nadávat a hladat konspiracie. Miesat hovno a robiť z komara somara.
Ty by si suhlasil aj so zemanom krny si otvoril usta na barta alebo valveho.
Potom sem clovek pride je tu viac takých ako si ty a čítá tu pod každým článkom iba tie samé nareky dookola.

Kingmarek92

0
2019-10-06 14:42:26

Takze nekdo sel za valdesem , udelal si na tom PR a za par mesicu ho vyhodi a Valdes pak rekne to co rekl. Vinen je Valdes? Kdyz buh rozdaval rozum , mel sis pospisit. Byl to muj posledni pokus na tebe , skoda vzduchu a casu....Valdes ve vsem lze a je zhrzeny , je to blbec a lhar , to je tvoje stanovisko k tomuto clanku. OK.

Kingmarek92

0
2019-10-06 14:43:11

Nevim proc hejtujes Valdese....myslel jsem ze nejsi hejter......chyba.

T0mIO

1
2019-10-06 14:45:44

jedina vec v ktorej suhlasim s valdesom je to nenastupenie na zapas, aj to je trochu divne ked ten program musi byt znamy vopred. ale inač je valdes len šašo čo sa zufalo snaži dokazat sebe a ostatnym že len on vie najlepšie čo treba robit. čim skor ho vyrazia tym lepšie.

Jestper9

-2
2019-10-06 14:48:55

Písal som to aj na inom mieste. Vádes sa správa ako arogantný človek čo sa zviezol v zlatej ére ale on bol pritom najslabší článok. Zostavy a tak sú jeho vec a ja toto vedenie už nemusím aj keď som sa ho daked zastával, ale sú dosť mimo no Valdes tiež. Správa sa ako hulvát a či už meškanie či nedodržiavanie zvykov svedčí o jeho arogantnosti. Myslel si že je king. A to aj ako hráč a keď odišiel, tak sa ukázalo, že potom blúdil ako treťotriedny brankár klubmi.

Malloy

0
2019-10-06 14:50:06

Hm no to rozostavenie... Pozrite sa ako valverde dojebal countinntha pre rozostavenie a jeho nevýhodi nik a to prejbal smeifinlae ligy majstrov kde doma vyhral 3 0 takže len vo vedení vedia čo presne sa deje a toto sú len novinárske dohady.. Takže aj komentár je len odhas

Milan87

5
2019-10-06 14:56:20

Valverde tu ale naveky nebude a ta metodika je ešte z cias cruiffa taky valdes ju musí dodrziavat aj keby hrálo Áčko druhu ligu

T0mIO

1
2019-10-06 15:32:20

presne tak. ta metodologia sa musi dodržiavat v masii. ačko je už niečo ine, tam z toho maju čerpat. ked odide valverde a pride niekto kto sa bude držat filozofie tak vtedy ta metodologia bude mat zmysel.

adriano

1
2019-10-06 15:33:40

To čo budoval cruyff a ľudia snim spätý je dávno už prebudovane veľa veci si pozmenilo toto súčasne vedenie preto aj cruyff nemal dobré vzťahy s týmito panmi.Trosku sa pozri do minulosti.

T0mIO

1
2019-10-06 15:49:17

vobec nejde o to že to bolo pomenene. samozrejme že nemože 50 rokov zostat to iste bez nejakej zmeny, zaklad je ale stale rovnaky. a podla aktualnej koncepcie idu všetky timy la masie. valdes to porušuje.

adriano

0
2019-10-06 15:38:59

Písal tu o Tom cruyff veľký koment mohol by si sa snim podebatit on by ti to najlepšie vysvetlil ako to je.

dalibor

2
2019-10-06 16:56:54

akože v niečom má pravdu, v niečom nie. Ale tých prehreškov je strašne veľa za takú krátku dobu

LaBrie

4
2019-10-06 17:31:25

A nech este daju v Mundu 14 incidentov Bartomeua, 14 incidentov Valverdeho, 14 incidentov Seguru...atd.....

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.