Denník AS informuje, že Arthur stredajšie El Clásico nestihne. Hráča stále trápia problémy s panvovou kosťou. Niektoré médiá dokonca informujú, že Brazílčan bude nútený podstúpiť operáciu.

AS tvrdí, že vystúpenie Arthura v najbližšom El Clásicu je vylúčené. Brazílčan na dnešnom tréningu trénoval len individuálne a do hry sa vráti až na budúci rok. Vynechať by tak mal aj zápas proti Alavésu, ktorý je na programe 21. decembra.

Arthur pritom začal sezónu vo veľkej forme, ale po návrate z novembrovej reprezentačnej prestávky opäť cítil panvovú kosť. Tento istý problém ho trápil aj počas uplynulej sezóny. V poslednom období v priebehu troch týždňov sme ho na trávniku videli len počas zápasu proti Atléticu Madrid. Vo väčšine zápasov sedel na lavičke náhradníkov.

Doteraz sa mu ťažkostí nepodarilo zbaviť a podľa televízie TV3 si zdravotný stav zhoršil aj sám, keď sa vo voľnom čase snowboardoval. AS pripomína, že sa nejedná o prvé takéto nezodpovedné správanie. Veríme však, že sa poučil a že sa čím skôr vráti na trávniky.

zdroj: as.com
foto: facebook

mikimi122

top komentár
52
2019-12-16 20:39:36

Trápi ma ako na tom je. To on by teraz mal predvádzať skvelé výkony a hrať v základe po boku de Jonga a nie Rakitič. Arthur je naša budúcnosť a nie Rakitič. Skoré uzdravenie a dúfam, že v novom roku uvidíme pravého Arthura späť!

Grent

5
2019-12-17 16:07:59

len vidis,jedna vec je talent a to ako hrac hra ale druha je jeho spravanie mimo ihriska .. rakitic by mal byt predany ale nebude lebo sa ukazuje ze tu ma stale miesto a jeho disciplina je ukazkova v celom time :)

bulldozer

10
2019-12-16 21:19:15

Tak snad nastupi Vidal.

PETERKRIZAN

-26
2019-12-16 21:46:52

Nebyť ter stegena tak pri jeho fantastickych vykonoch na zaciatku sezony mame 7 prehier za sebou

kluc

24
2019-12-16 21:50:58

A nebyť Messiho nedáme ani gól.

harry525

11
2019-12-16 21:57:55

Peťuľko, vyjadri sa este ku komentu, ktory pridal SkPuyol v članku "Valverdeho plány začínajú vychádzať"
Kde štatisticky porovnava Arthura a Rakitiča :)

Či sa budeá tvárit, ze si slepy?

kluc

4
2019-12-16 22:04:17

A nebyť ter Stegena bol by tam Nero ktorý by možno dostal menej gólov, a nebyť Arthura tak nemáme ani tych pár bodov čo sme mali...

PETERKRIZAN

-16
2019-12-16 21:56:40

Aj to z priamych kopov,uzasne divadlo,toto tu sledovať,sa cudujem ze sa onho nebiju velkokluby,sejkovi ani nenapadlo ho pýtať za neymara,uz sejk rozumie futbalu lepsie ako niektori tu,si myslim,ze predať kazdeho,koho sejk nechce,to je najlepšie kritérium

PETERKRIZAN

-6
2019-12-16 22:03:31

Jeden hraje videohry do rana a potom prespi treningy,druhy sa 3 roky lieci ako chce,treti snowborduje zraneny,to uz vo verejnom dome taky bordel nikto nevidel,buducnost barce,skor zbohom zdravy rozum,si myslim,keby bolo na valverdem tak ich vykopne na minutu,ale bohužiaľ dal prednost vyplate pred rizikom vykopnutia

harry525

-1
2019-12-16 22:04:33

Petkooo halooooo.... Oslepol si? Citaj moj koment vyssie.

PETERKRIZAN

-8
2019-12-16 22:12:41

Ja zjem cele kura a ty nič,statisticky sne zjedli polku kurata obaja,ani tomu nerozumies,ja len statisticky vidim ze odkedy nehra artur a hra rakitic,tak sne neorehrali,dovtedy sme takmer nevyhrali,to jedine ma zaujima,a tvoje komentare uprimne povedane citam statisticky na 5 percent,lebo maju vypovednu hodnotu ako hlasovanie v zlatej lopte toho zo sri lanky

MisoVasko

4
2019-12-16 22:18:57

Ty čuráku, co si zapoměl že na začátku sezony byl zraněn Messi bez kterého je šašek v prdeli? Žer ty prášky a zavři hubu

pmadar1

6
2019-12-17 06:37:06

Klobúk dole. Špičkový slovník!

harry525

0
2019-12-16 22:20:44

xDxDxD... Čo to trepeš, ty dilino xD... jake kura... Tak inak... Snad mi to uzivatel "CPuyolS" ale okopirujem jeho koment. A ty si to precitaj este raz xD

harry525

4
2019-12-16 22:21:57

Nech sa paci. Koment od "CPuyolS"
"La Liga
Arthur : 655 minut, 2 góly, 3 asistence
3 vytvořený velký šance, 1 klíčová přihrávka na zápas
2,2 úspěšnejch driblingů na zápas, 5,9 soubojů/z (71%), 0,7 faulů na zápas

Rakitič : 471 minut, 0 gólů, 2 asistence
0 vytvořenejch velkejch šancí, 0,3 klíčovejch př/z
0,3 úspěšnejch driblingů na zápas, 2,5 soubojů/z (47%), 0,7 faulů/z"

barca87

0
2019-12-17 17:54:49

Tieto štatistiky sa nedajú spochybniť...ale je tu jedna vec, ktorú zrejme štatistiky ťažko ukážu...tou je krytie priestoru pod Messim a práve to je Arthurov najväčší problém...treba si uvedomiť, že Leo chodí veľmi hlboko po loptu a následne ju často veľmi riskantne vyváža tak ako to vie len on...no ak príde k strate, tak či sa to niekomu páči alebo nie, Arthur zatiaľ nevie ten priestor zabezpečiť tak ako Rakitic...ono hrať s Messim je skvelé, ale chce to aj silnu schopnosť prispôsobiť sa...skvelým príkladom je Argentína...

PETERKRIZAN

-8
2019-12-16 22:36:36

Prosim ta porovnavat zapas s eibarom,vtedy totalne rozbitou valenciou atd a satleticom ci real socieda,,dortmundom,inter milanoo,ak to statisticky moze tak cpuyol ci ako sa vola,hluposti ,ktore si vymyslim kolko chcem,ved sedel rakitic na tribune a v kuse ste nadavali ze sa to neda pozerať,dnes si seriete do vlastnej huby,sak si precitajte svoje komentare z tych zapasov,to sa mi snad sniva,rakitic asi skodil muzstvu aj na tribune,bozska komedia,pises kedy ako ti vyhovuje,ved s eibarom sme boli slabsi

CPuyolS

12
2019-12-16 22:47:46

Proti Interu Rakitiče zastínil mnohonásobně Alena. Proti Sociedadu byl Rakitič nejhorší na hřišti. Proti Aleticu mám v paměti ještě teď jeho hloupou ztrátu míče, po který málem padl gól. Tam taky patřil k tomu slabšímu na hřišti. A Dortmund ? Tam vyhrál celej jeden souboj. Byl dokonce tak skvělej, že byl v 78. minutě stažen ze hřiště, protože absolutně nestíhal tempo hry Borussie v 2. poločase.

Anko63

4
2019-12-17 11:17:30

Prepáč ale podľa Tvojej teórie som pochopil, prečo minulý rok nedali LM ani pohár. Tvoj obľúbenec pokiaľ viem hral vtedy non-stop.

PETERKRIZAN

-11
2019-12-16 22:46:15

Aby si pochopil neto za 1 zapas dostal 1 gol,takze ma priemer na zapas 1 gol,inaki nebol v brane,tak ma priemer 0 golov na zapas,ter stegen dostal 20,tak ma 2 goly na zapas,statisticky je najhorsi ter stegen a najleosi inaki,pozdrav puyola

harry525

3
2019-12-16 22:59:48

Puyola pozdravujem a inak Petuľko... Akurat on pridal velmi dobry koment vyssie... to si zasluzi tvoju pozornost.

barcelonista29

3
2019-12-16 23:02:02

Čo ty dokážeš napísať :D

momo9

8
2019-12-17 06:47:50

ak dostal 0 golov v 0 zapasoch, tak nema štatisticky 0 golov na zapas! ma štatisticky 0 golov na 0 zapasov!

cibicek

7
2019-12-16 23:47:49

Admini prosím vás povedzte si sumu a my sa tu na ňu vyskladáme aby ste vymazali a na dobro zablokovali petrikovu ip adresu

momo9

4
2019-12-17 06:48:23

ja sa stale modlim za možnosť skryť v chate vybranych uživatelov

Matione

-3
2019-12-17 02:50:17

ako zvycajne suhlasim s vami ze peterkrizan pise hluposti, castokrat uplne nezmyselne, ale v tomto pripade si skor myslim ze vy zaslepene utocite a on praveze pise celkom rozumne... to by som si fakt nikdy nemyslel ze uvidim v komentaroch :D

pmadar1

8
2019-12-17 06:35:31

Toto je vážne diskusia na úrovni. Nadávky, ponižovanie, osobné útoky. Jeden lepší tréner ako druhý.... odišlo už odtiaľto nesmierne veľa diskutujúcich. Vyhnali ste ich, drahí hejteri. Podarilo sa vám to, vyhrali ste. Máte svoje obete a bijete do nich, kým ich nezničíte. A ako stádo si navzájom mastíte bruchá pritakávaním a prihrávaním si na smeč. Je mi to vážne ľúto, pretože to totálne degraduje prácu redaktorov. A je mi ľúto aj vás, musí byť ťažké žiť v takom svete.
Posledná poznámka: o tom, či je tréner dobrý, nerozhoduje veľkosť jeho nosa a o hráčových kvalitách nerozhodujú štatistiky. Chvalabohu.

MisoVasko

-7
2019-12-17 10:20:41

Ne. Vyhnal je vodtud šašek se svými vostudnými prohrami v lize mistru

PETERKRIZAN

-9
2019-12-17 09:01:40

Mas pravdu,inaki 0 golov z nula zapasov,to len aby si pochil ze statisticky porovnavat 1 prihravku proti atleticu s jednou prihravkou proti eibaru,to len puyol moze,cutbal je timovy sport,predvedene vykony a zlesene vysledky po jeho prichode su evidentne,ci sa niekomy paci alebo nie,a ak tu niekto vidi jednu hluou prihravku v styroch zapasoch a nevidiet 100 hluoych dembeleho a stale aky je ukrivdeny,nech si spocitaju pocet stratenych lopt a zlych prihravok mesiho v sobotu,to malivan proti nemu kralovsku statistiku

harry525

3
2019-12-17 09:15:01

Dobre, dobre... Nadychni sa a upokoj sa... Pretoze evidentne sa az trasies z toho, ked ti niekto kritizuje tvojho milovaneho Rakitiča... Tvoj pisomny prejav doplneny o skomolene slova a vety, to len potvrdzuje. A ja ta nechcem mat na svedomí, Peťko. Prepac ze som na teba vobec reagoval. Uz ta nebudem riešit ani ti odpisovat. Hlavne sa upokoj... Mas mozno tazsi osud a preto budem k tebe ohladuplnejsi...

Drz sa! A hlavne, vela zdravička... Pevne verim, ze sa to zlepsi! :)

Prajem ri

harry525

1
2019-12-17 09:15:54

.. ti vela stastia! :)

PETERKRIZAN

-8
2019-12-17 09:27:02

musiš byť v riadnej depresii,len sa ty o mna neboj,som v pohode,lebo ty pišeš a neargumentuješ,ak nepochopiš ze futbal je kolektivny sport kde kazdy ma svoje miesto a bud tím funguje alebo nie,to vobec nie je o sympatiach hračov,niekolkokrat som napisal ze rakitic nie je moj,ale hra z nim zjavne funguje lepsie ako s tvojim arturom,aj ked nefunguje idealne,tiež som napisal ze ja by som vyhodi lvidala,puiga,alenu,busquetsa a s nimi tiež rakitica,ak by bolo na mne,viem si predstavit daleko lepsiu zalohu,ale momentalne su tu,takz tych co su tu funguje jong,busquets,rakitic najlepsie dokazom nie su moje reči dokazom su vysledky,nech puyol statisticky dokaze ze s arturom proti ktoremu osobne nič nemam bola hra a vysledky lepsie tak smeknu klobouk bez problemov

harry525

1
2019-12-17 09:41:22

Tak teda naposledy (naozaj) ti odpisem.

Po 1. Ja nemam problem uznat, ze som sa mylil. Uz bolo zopar zapasov, kde som uz v Preview kritizoval či už Rakitiča v zostave, alebo Valverdeho. A po uzasnom zapase som "smeknou klobouk" a uznal, ze som sa mylil a ospravedlnil sa... NA TOMTO FÓRE!

2. Tvoj problem je ten, ze ty ten spominany "klobouk" "nesmekneš" nikdy! Nikdy si nepriznas, ze "Ok chlapi, tentoraz som sa mylil. Rakitič hral v tomto zapase otrasne a Arthur bol fakt lepsi..." napr. NIKDY! Ty radsej budes pisat take dristy, ze to protivnik nas nechal hrat a nie ze, Arthur bol lepsi, napr. Chapes to?

A na zaver este, že ja neargumentujem? Mozno nie, ale taky "CPuyolS" ktory ti tu napisal relevantny ARGUMENT doplnený o hole fakty, tak ten argument nepochopitelne znevazujes a vytahujes tu take priklady, ktore su pritiahnute za vlasy... Ale neva, uz sa nebudem opakovat. Ži si v svojom svete. Fakt, prajem ti len to najlepšie. :)

Toto bola definitivne moja posledná reakcia k tebe.

Este pekne sviatky, v kruhu najblizsich :))

PS. Ty ten klobouk nesmekneš nikdy.

PETERKRIZAN

-8
2019-12-17 09:55:43

fakt taraš 2 na tri ,nikdy som netvrdil veci ktorepiseš,nikdy som netvrdil ze rakitic je najlepsi hrač barcelony,napisal som napr.ze v kryti lopty je artur mozno najlepsi na svete,napisalsom aspekty kde vidim priestor na zlepsenie,najdi si,daj si dokopy,pekne vianoce

MisoVasko

2
2019-12-17 10:21:13

Zer ty prasky

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.