FC Barcelona odohrala prvý zápas v roku 2020. Derby Barcelony sa nakoniec skončilo nerozhodne 2:2. Hodnotiť hráčov máte možnosť aj po tomto stretnutí. Tak využite príležitosť!

 

Hlasovanie bolo ukončené! Ďakujeme! :)

T0mIO

-2
2020-01-04 22:58:28

Katastrofa neto, de jong, griezmann, messi.

Revive

19
2020-01-04 22:59:59

No tvoje kone Busquets, Rakitic a Roberto to boli výkony hodné Zlatej lopty. Čo čakať od trolla. A mimochodom Neto nemohol za góly, obrana bola katastrofálna.

Lapi

6
2020-01-04 23:04:49

Keby si ten zápas pozeral poriadne, tak si Roberta dnes do huby, resp. na klávesnicu neberieš. Dnes určite jeden z lepších na ihrisku

gabo7

2
2020-01-05 00:26:28

ano,roberto dozadu

T0mIO

-15
2020-01-04 23:06:35

Busquets a roberto zahrali velmi spoľahlivo, až by som povedal skoro top. Od rakitica sa viac čakať nedá, on tam je presne na to co dneska predviedol. Ťahať to malo iní. A de jong s arthurom sú asi tak isto kreatívni ako rakitic. Veľký rozdiel tam neni.

Jhonys

7
2020-01-04 23:19:49

A de jong s arthurom sú asi tak isto kreatívni ako rakitic. Veľký rozdiel tam neni. --- really? Tome... :D

Milan87

1
2020-01-05 13:09:48

Já s tomom suhlasim ved ako jong tak aj arthur nepovzniesli našu zálohu nikam vyššie. Arthur je ako xavi ale nevie dat loptu do behu na 30metrov to isté aj deJong. Nie je náhoda že na vsetky góly asistuju vacsinou útočníci alebo wingbeci keď ta superkreativna záloha nepošle za 3 zápasy jedinu dobru dlhú loptu do útoku.
Potom sa stahuje messi a skusa dlhe pasy na albu alebo griezzyho., lebo od zálohy taketo lopty nechodia....

Federer

0
2020-01-05 11:59:47

Ja troll nie som. No tí hráči ktorých menoval T0mIO nehrali naozaj nič - jedine Neto ktorý za góly nemohol. . A toľko vyhadzovaný Suaréz je najlepší hráč zápasu. Čo zlé zahral Busquets vieš len Ty. Čo nariadil Valverde Rakitičovi vie len on. Vyzeralo to na zákaz prekročiť poliacu čiaru. Potom vyzerá nevýrazný. Roberto súhlasím.

123456

1
2020-01-04 23:28:16

Valverde a jeho geniálne taktické rady ani Griezmann ani De Jong nehrajú tam kde treba.

Martin77

4
2020-01-04 22:58:43

Za mě dnes slušné známky Suaréz a Sergio. Naopak Griezmann s Rakitičem vůbec neměli na to hřiště vůbec lést.

leomessi1899

17
2020-01-04 22:58:47

může mi někdo vysvětlit proč bráníme jen v 7 lidech??? to tam musí messi se suarézem jen stát vepředu???

mikimi122

14
2020-01-04 23:06:59

Mal ísť dole Suarez a nie Griezmann. Griezmann narozdiel od neho bránil celý zápas a to nám ku koncu zápasu trebalo viac ako Suareza prechádzajúceho sa vpredu s Messim.

leomessi1899

0
2020-01-04 23:15:03

přesně tak... neob alespon začít trochu bránit a nes.at na to...

moony

12
2020-01-05 00:18:58

Podle mě měl jít dolu Messi ... Suarez aspon napadá rozehrávku...

Babuca

7
2020-01-05 09:17:00

Musím súhlasiť. Pre 80% ľudí je Messi nedotnuteľný ale faktom je že tak ako je nenahraditeľný v útoku tak super slabý je v bránení. Lepšie povedané on na to vyložene serie. A v dnešnom futbale musia brániť a napádať všetci. Dosť podobné je to aj so Suarezom aj keď ten je v bránení od Messiho o 2 úrovne lepší

ximpp

1
2020-01-05 16:17:18

Včera jsem byl z Messiho velmi zklamaný.

123456

3
2020-01-04 23:30:02

Ale Leo stojí aj tak . Dnes Leo nabehal možno 300

Marosv

7
2020-01-04 22:58:55

Cela Barcelona je jedna potapajuca sa loď plna zufalcov.
Okrem toho si myslim, že DeJong si uplne osvojil naš štyl hry - už nehrá vôbec nič - presne ako ostatní

Martin77

20
2020-01-04 22:59:52

jeden špatný zápas a už nehraje nic? ale no tak...

LaBrie

7
2020-01-04 23:05:57

Az si si nevsimol, tak hral prvy s beznadejne poslednym a take zapasy sa hraju inac.

Tomiboy

7
2020-01-04 22:58:58

Zase si idem ľahnúť nahnevaný. Nič iné necítim. Sklamali ste ma Blaugranas a hlavne De Jong. Suarez sám pred brankárom a nedá. Messi sa snažil, ale nemal svoj deň. culés forever but...

moony

0
2020-01-05 00:20:08

Suarez mohl dát klidně hattrick ... No co stane se ...

Nitram

13
2020-01-04 23:01:09

1.polčas sme trpeli kvôli predvedenej hre, 2.polčas sme trpeli kvôli času po vylúčení, aby sme nedostali gól (a ten sme aj dosatali, našťastie len jeden).
Smutné toto celé. Pamätám, keď sme hrali oslabení a súpera sme tlačili, teraz som videl, stojacich, unavených a nevládnych hráčov, ktorí nevládali behať. Bolo to strašne pomalé, mužstvo staručké, vylúčili De Jonga, ktorému to dnes vôbec nešlo, vystriedal Griezmana, ktorý aspoň behal, no a nemal kto behať, Busquets neskutočne pomalý, Messi dnes svoj podpriemer, aj keď záblesky tam boli, Suarez mal po jeho krásnom sóle dať na 3:1 a bol by kľud. Aj tak vďaka Suarézovmu výkonu máme aspoň bod... s posledným :(

Chepablo

4
2020-01-04 23:02:06

Čas strávený hodnotením využijem lepšie a pôjdem sa učiť čínsku mandarínstinu...je to sklamanie....

Marosv

7
2020-01-04 23:02:22

DeJong ide kvalitou kontinualne nadol, z kreativneho hrača sa stava brzda - to nie je len tento zapas, Samozrejme kritika nepada iba na jeho hlavu, zodpovedny je trener - ktoreho mali dávno vykopnúť velkym oblukom

katalan

18
2020-01-04 23:03:01

Ja nie som tréner ale keď mám o jedného hráča menej a idem brániť výsledok tak určite nevistriedam Griezmana ktorý hral síce hov..o ale smerom dozadu je dobrý... Mal jednoznačne vystriedať Suareza ktorý nebráni.... Totálna nekompetentnosť... Valverde prosím odstúp.....

katalan

2
2020-01-04 23:04:49

Samozrejme nevystriedam

moony

6
2020-01-05 00:21:17

Proč zrovna Suareze? Za mě jednoznačně měl stáhnout Lea ...

katalan

1
2020-01-05 09:06:27

Máš pravdu... Chcel som to napísať ale u Lea nikdy nevieš čo môže ešte urobiť a navyše vieš si predstaviť že by bol Valverde taký odvážny ????

moony

0
2020-01-05 11:37:16

Bohužel ne, ale potřebujeme někoho, kdo udělá i nepříjemnou věc (se kterou spousta lidí nebude souhlasit) pro dobro týmu... Ale ještě si pamatuju jak jsme Valverdeho chválili za taktiku po jeho prvním Classicu - tam zareagoval na průběh prvního poločasu fakt skvěle, nebo to tak aspoň vypadalo ...

Lapi

9
2020-01-04 23:03:20

Dnes u mňa najnižšia známka Messi a Valverde. Messi zostal na dovolenke, strašne sa nemôže vždy on ťahať mužstvo. Ale aby v oslabení EV vystriedal Griezmana. ktorý ako jediný z útočníkov aj bráni a nechal tam Lea ktorý pomaly nebol na ihrisku(až na jednu dve akcie) len preto lebo je dokakaný ho vystriedať. Hrali sme tak v podstate o dvoch menej, celé zle....

mikimi122

16
2020-01-04 23:04:29

Mne už teraz rupli tak nervy z Valverdeho ako už dlho nie. To sa už ani nedá pochopiť ako stále môže byť trénerom Barci. Posledné striedanie jasne nasvedčuje tomu, že on nestrieda podľa toho ako si to situácia vyžaduje, ale skôr podľa sympatii. Stratili sme de Jonga v zálohe a on aby to vyrovnal, tak poslal dole útočník, čo je pochopiteľné, ale čo je nepochopiteľné, tak to, že prečo nešiel dole Suarez. Griezmann už dávno bránil a sťahoval sa do zálohy. Namiesto toho, že by sme bránili v 4-4-1, tak to Valverde posral a bránili sme 4-3-2. On je taký ....., že keby som mal teraz vyjadriť všetky svoje emócie pomocou slov, tak by ste si asi ani neprečítali môj komentár, alebo by bol vymazaný.

sid1

7
2020-01-04 23:06:23

De jong dnes skvele momenty ale prisiel mi, ze dnes az prilis lahkovazne robil chyby. Nielen cervena ale aj ta prihravka tesne predtym. A alba sice nahravka ale v obrane zufalo. Rakitic nehral a valverdeho nechapem, ze dal dole griezmanna s nechal suareza. Protom ten je z atletika vycvice y branit.

Cink

23
2020-01-04 23:07:30

Kondicnu pripravu netreba, mladych hracov nasadzovat netreba, stacia nam starci ktori su v 70. minute vystaveni a bez motivacie behat lebo su neohrozeni... Kridla nam netreba, naco... Kupa griezmana obrovsky fail, nechapem naco sa kupoval ked nehra na svojej pozicii, to iste Coutinho... Trener na lavocke uplne bez duse, bez napadu a hraci su jeho kopiou... Vedenie je uplne mimo, nechapem ako tam mozu este drzat Valverdeho, nechapem nakupom od odchodu Neymara, nechapem odpisaniu La Masie nechapem nicomu... Tento klub sa pomaly potapa

marke7

15
2020-01-04 23:07:34

Posledních pár zápasů Messi vypadá, že už ho ten fotbal fakt netankuje. Vadí mi, jak on a Suárez mají naprosto svá pravidla, jsou to modly, dva kámoši, na které se nesmí sahat. Letos už to bije do očí. Oni sice ten zápas rozhodnout dokážou, ale naprosto tím trpí zbytek týmu. Stačilo makat za Lea, ten to dopředu vždy týmu vynahradil. Ale aby začal to samé dělat i Suárez? To fakt ne...

leomessi1899

4
2020-01-04 23:16:24

máš pravdu, všechny zápasy bráníme v 8

BarcaTheBest

13
2020-01-04 23:16:08

Mna po vazne dlhej dobe, mozno aj viac ako rok, poriadne sklamal a nehneval Messi, ako chapem ze sa setri aby ked dostane loptu mohol hned ist do plnych do utoku medzi 3 obrancov, alebo sa mozno nechce zranit, ale ked mame vyluceneho hraca a hrame v 10 iba, tak aspon nejaka snaha a zonove branenie by mohol skusit, ani raz odkedy de jonga vylucili nepobehol a nepresunul sa tak aby zonovo pokryval nejaku cast ihriska na pravej strane/v strede pri braneni, a doslova im nechaval metre volneho priestoru pri zakladani utokov a protiutokov, tych poslednych 15 minut mohol zacat aj behat a pomoct im, ved mi to pripadalo ze hrame dokonca v 9, nie v 10... akoze jasne dostal loptu a hned ho bolo vidiet smerom dopredu, ale nemoze sa prechadzat ked branime jednogolovy vysledok o jedneho hraca menej 10 minut pred koncom na ihrisku supera... fakt nikdy som nebol takto na Messiho vytoceny ako teraz, a druhy Suarez, z neskutocne tazkej pozicie, alebo prihravky trafi gol , ze nechapem, a potom sam na brankara ide dvakrat a trafi brankara dvakrat... ved sa ho mal opytat kam to chce a s rozumom mu to dat k tycke, alebo lobnut v druhom pripade... a taka ceresnicka na torte, po 1000rokoch som stavil len tak za 10€ , a postastilo sa, vysli vsetky zapasy, zostal posledny, barca, mal som vyhru 330... veril som do konca ze to otocia a ked otocili ze to udrzia v pohode, tak som nepoistoval... teraz lutujem

Soukys

6
2020-01-04 23:18:24

Taky mi přijde že Messiho to moc nebaví poslední zápasy, hlavně když hrajeme venku, dnes to byla od nej katastrofa... dnes za mě nejlepší Busquets, Roberto, Vidal, naopak nechapu proč Umtiti sedí a Lenglet hraje, de Jong dnes průměr, při vyloučeni hloupá chyba, Griezmann k ničemu, Alba mi přijde jako strašnej alibista poslední dobou, Rakitic to samy, Valverde dnes 1z10

LaBrie

3
2020-01-04 23:19:09

Pre mna osobne dnes tragedia. Pocnuc trenerom, zostavou a vykonom , zvlast niektorych, hracov.....hnus velebnosti...a to si pamatam, nie tak velmi davno, po kazdom zapase som mal euforiu z vykonu hracov a najma krasnej hry......

Leomizerak24

7
2020-01-04 23:20:41

Dnes sa dalo pekne videt, ze messi nema SPOLUHRACA...(aj on dnes nehral dobre) . Neni tam hrac co by zobral zodpovednost na seba... grizi dreveny jak sanky, suarez to iste... vidal sedi na lavicke a posle "unudenu RAKETU" do hry... Messi tam nema spoluhraca s kym moze ist z jednotky... vsetky goly co dal boli bud z priamych alebo z individualnych akcii

zdeklu

6
2020-01-04 23:22:02

hodnotenie hracov : vsetci za jedna :-))))))))))))))))))))

www.JW.ORG

6
2020-01-04 23:24:01

Neumime porazit posledni tym tabulky.....co chcete hodnotit....katastrofa toto !

moony

4
2020-01-05 00:25:46

Tak sice poslední tým tabulky, ale tyhle kašpárci z Cornelly se na nás vždy nahecují ...

123456

8
2020-01-04 23:24:33

Hodnotiť netreba . Barca hrala veľmi zle. Leo dnes čistá katastrófa . Chcem ale pripomenúť napriek zlému výkonu , ľudia čo tu Luisa kritizujú , predávajú že práve tento Luis zariadil body. Príliš skoro sa tu zabúda kto čo vie a dokazuje. O technike písať nebudem lebo to každy vie. Ale práve Luis je nebezpečný pre každý klub. Je dobré že ho máme. Pokiaľ nebude niekto lepší právom je v základe.

2sjr

-1
2020-01-04 23:29:41

Bohužiaľ tento výsledok sa dal čakať takže ich nekamenujme. V tomto zápase sa neráta papierový víťaz. Nieje to alibizmus aj ja som sklamaný no hlavne preto že nedokážeme hrať dobre dlhšie ako desať minút. Keď sme zabrali nahrali sme skóre 1:2 a s tým sme sa uspokojili.

123456

1
2020-01-04 23:33:25

V každom prípade bola šanca to ukončiť a to hneď dva krát.

Milan87

-11
2020-01-04 23:33:59

Dneska deJong strateny. Na busquetsa sa tu nadává ale okrem neho nikto nedá loptu na 20-30 metrov.
Aj frenkie nedá za zápas dlhsi pass ako 4 metrů a ešte to celé zavrsi zbytečnými kluckami a totálně hlupou žlutou. Celý zápas z jeho strany katastrofa.
Dnes okrem roberta busquetsa suareza a v druhom poločase aj jordiho to bolo od každého podpriemerne.
A ten deJong u mňa dneska za 1 bod....

Soukys

4
2020-01-04 23:40:39

Myslim ze to nevidíš objektivně, dnes to nebylo od nej nic moc, to je pravda, ale katastrofa by vypadala jinak, krom těch 2 hloupých ŽK a té špatné přihrávky dozadu tam měl i slušný momenty

Jhonys

5
2020-01-05 00:28:37

zaměřovat se kriticky v takovém zápase hlavně na Frenkieho je strašně zjednodušující :D nechápu to, ale čekal jsem to - ostatně Valverde jede podobný tón. My jsme body ale ztratili kvůli jiným důvodům, vyloučení v tom ani nemuselo hrát tak významnou roli. Ostatně jak už tady v diskusi od někoho padlo - dřív jsme i v těch 10 lidech dokázali soupeře dostat pod tlak, zamknout je a dominovat zápasu, zatímco dneska všichni mají těžké nohy, bráníme v 8 lidech a div že ten zápas nějak fyzicky dotáhneme. Hodně na zamyšlení tohleto :)

Babuca

-2
2020-01-05 09:22:16

Ale ale, de Jong je pre teba asi nedotknuteľný čo ? Rozhodne chýbal !!! Je totiž pri bránení kľúčovou postavou. O to viac keď 2 stále ulievajú.

Jhonys

-2
2020-01-05 13:17:29

cože? :D

sid1

0
2020-01-05 10:43:21

Ono kedysi druzstva zo spodku neboli na tom tak ako teraz. takze porovnavat to je nezmysel asi ako sledovat casi peleho a lea a obrany vtedy a teraz.

Jhonys

0
2020-01-05 13:18:05

nemyslel jsem to porovnání 60 let dozadu, ale 5/6.. :D ale chápu, co jsi myslel ;)

Milan87

1
2020-01-05 12:13:33

Som bol kriticky ku každému. Jong to proste domrvil najviac ale na neho a arthura tu bože chran niečo napisat.
To luis môže byť za drevo aj keď dá góly....

Jhonys

-2
2020-01-05 13:22:03

neřekl jsem, že tady nemůžeš nikoho kritizovat - to je nonsens ;) jenom jsem podotkl, že si nemyslím, že je právě jeho špatný výkon a červená jsou hlavním důvodem ztráty bodů, To je podle mě velké zjednodušení ;)

Milan87

2
2020-01-05 13:29:41

Tak že jeho červená môže za stratu bodov nieje "zjednoduseni " ale holý fakt.
Věd po jeho redku bol espanyol úplně odovzdany bez viery na body.
Je jasné že jongova červená nás stála body aj keď hra nebola dobrá tak prave ta jeho redka nás stála tie 2 body.
Keby dostal tu kartu raketa alebo busi rozpraval by si ovela kritickejsie....

Jhonys

-1
2020-01-05 13:51:12

je to zjednodušení, protože to, že někdo dostane červenou, hned neznamená, že budeme automaticky ztrácet body, bránit se, rezignovat atd. S touto situací musí počítat každý trenér a Valverde na to zareagoval snad nejhůř, jak mohl - když stáhl Griezmanna, který má zřejmě největší work-rate z celého týmu. Když už teda chce Valverde při takových situacích bránit výsledek (dříve, jak jsem již podotkl, to bylo nemyslitelné a dál jsme i v 10 útočili, že...), tak měl nařídit defenzivnější taktiku, stáhnutí se do bloku apod... A ne tam nechat tým, který se brání v 8 lidech = tj. bez de Jonga, bez Messiho (který na obranu či alespoň vracení se, stínování úplně kašle) a bez Suáreze (který už ke konci zase ani fyzicky nemohl). Takže tolik k tomu ;)

Milan87

1
2020-01-05 15:24:16

A dejong je v tom asi už naozaj nevinne s tymi nevinutenymi faulu...

Jhonys

0
2020-01-05 16:56:32

jj, protože přesně to jsem napsal :D parádní argument :D už od začátku tvrdím jen to, že je to zjednodušení. Nikde neříkám, že de Jong na tom nemá žádný podíl. Ach...

Valverdeee

-1
2020-01-05 01:48:49

Kde bol tvoj milovany rakitic co? K nemu sa preco nevyjadris? Napriek tomu ze je trenerov milacik isiel dole uz v polcase, tak uzasne hral

Milan87

-1
2020-01-05 13:02:14

Hral uplne hov#o rakitic ale aspoň namiesto seba pustil na hrisko vidala. To jong nehral o nič lepšie a ešte sa vykartoval a to ukazkovo stupidne

LaBrie

-1
2020-01-05 13:09:21

Aha, tak Rakitic rozhoduje o tom, ci ho niekto a kedy vystrieda....to su mi novinky....tak trener je uplne zbytocny.....

Milan87

1
2020-01-05 13:15:02

Keby že dostane redku ako jong tak ho asi ťažko vystriedat nemyslíš???
Kebyze tu redku ale dostal včera raketa tak by ste ho tu dneska upalovali aj s manželkou trapoši.
A ivan hral včera hovno ale aspoň svoj tým neoslabil....

Nitram

7
2020-01-04 23:36:11

Stále mám po tomto zápase nervy. V plnej nahote sa ukázali naše slabiny, žiadny pohyb, hráči jednoducho nevládali proti POSLEDNÉMU. Všetko dnes zle, obrana, záloha, útok. Brankár nemohol za góly, obrana nepokrýva hráčov ani priestor, máme slabučkú obranu. Záloha bola v minulosti naša najsilnejšia zbraň, dnes našu zálohu prehráva hociktorá iná záloha. Rakitič slabučký, správne ho Valverde vystriedal. Busquets nehral zle, ale tá jeho pomalosť je neuveriteľná už. De Jong dnes veľmi zlý výkon, chýb bolo priveľa. Messi dnes zle, mal tam pekné veci, mohlo byť 3:1, Suaréz to nepremenil. Suaréz bol náš najlepší hráč, vďaka nemu máme bod, ale mal dať z tých dvoch šancí ešte jeden gól, potom by som bol spokojnejší... QUO VADIS Barcelona?

123456

7
2020-01-04 23:44:21

Presne tak, šanca na výhru bola. Ale presralo sa to a potom prišiel trest.
Luis bol najlepší hráč. To je tak pokiaľ nezačnú bojovať o víťazstvo tak to samo nepríde. Je katastrófa sledovať Lea ako sa prechádza . Niekedy to pripadá akoby ho to nudilo.

Lenny

6
2020-01-04 23:50:47

Je na čase si dat od Barcelony pauzu.. fandím jí už 13 let a za tu dobu jsem se bavil dobře, ale jak přišel nosač a náhle za 3 roky tu Barcelonu úplně zničí... to není ta Barça co známe. Takže budu jen konečně rád až zmizí Valverde... a přijde někdo jiný a bude to o mnoho koukatelný ten fotbal a ne jako dneska, že remízujem s posledním týmem tabulky. :))

Babuca

0
2020-01-05 09:24:01

Neviem v čom je chyba ale keď chcem hodnotiť hráčov tak stránka vôbec nereaguje. :(((

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.