Luis Suárez byl dalším, kdo po zápase Španělského superpoháru pohovořil s médii. Stejně jako jeho parťák Leo Messi i on se zastal Ernesta Valverdeho.

Pozápasové pocity

„Tato situace není jenom o hráčích, tohle je o celém klubu. Trenér ale nenese žádnou vinu, to my jsme udělali chyby. Pokud v takových utkáních dělaté chyby, draze za ně zaplatíte. Nezáleží na tom, jestli vyhrajeme, či prohrajeme - stále jsme sebekritičtí. Musíme se poučit z chyb, zápasy musí být lepší. Utkání jsme ovládali, pak jsme ale umožnili protiútoky.”

O rozhodnutí VARu

„Rozhodnutí VARu ovlivnila naši morálku. Ty akce jde vidět ze záznamu. Čárový rozhodčí je taky jen člověk, může se mýlit a proto je zapotřebí technologie. Je potřeba si na to zvyknout.”

zdroj: fcbarca.com
foto: fcbarcelona.com

blauigrana

top komentár
66
2020-01-10 00:08:41

kkt vy sa učíte z tých istých chýb už niekolko rokov :D :D

emiliano

13
2020-01-10 08:01:58

Zasa sa poučia, už musia byť strašne múdri. To má od Lenina, ktorý hovoril: Učiť sa, učiť sa, učiť sa. A ja hovorím neustále, že to nie je o náhodných chybách, to je o kvalite kádru.

Valverdeee

top komentár
42
2020-01-10 00:09:10

Samozrejme ze hrac ktory z valverdeho neschopnosti tazi najviac sa ho zastane. Nech urobia rozhovor s tymi ktori cely rok sedia na tribune

barcelonista29

top komentár
70
2020-01-10 00:27:33

Takí sa môžu voľne vyjadriť až po odchode z klubu. Ako trebárs Alena. Z jeho vyjadrení ide toľko frustrácie a smútku, že nedostal šancu. Až nezatvára dvere ani pred Realom. Chlapec, ktorého vychovala La Masia...

Valverdeee

23
2020-01-10 00:30:01

Asi tak. Aky vzor to dava mladym? No utekat z barcelony cim skor tym lepsie. Inak zhniju v becku a na tribune

xdiko

20
2020-01-10 04:52:34

Pocas 2 a 3 sezony pod Vv utieklo z La Masie asi najviac talentov, nehovoriac o hotovych hracoch z acka, ktorych sa Barca zbavovala za zlomok ceny ako nechcenych odpadkov a ostatne kluby si ich nevedia vynachvalit. Kolko trenerov, ci osobnosti z inych klubov chvali Vvho, pretoze vedia, ze pod jeho vedenim je Barca hratelny super aj pre slabucke kluby...

Nalim

3
2020-01-10 09:11:50

Bruno perfektne vystihnuté...

Nalim

2
2020-01-10 09:23:59

Valverde - Bruno: daľší kompliment Suareza na trénera. To smrdí hnilobou v Barci. Kostra stále hrajúcich a ocko tréner držia spolu svoje pozície hoci je.ú zápas za zápasom a sme fackovacim panákom.
Simeone žoviálne hnal hráčov od prehry k výhre a mŕtvy muž na našej lavičke, len stál, čumel, chytal sa za hlavuuž sa cítil víťazom.
Treba mu dať zmluvu na 3 roky.......

Valverdeee

6
2020-01-10 09:32:41

Presne tak. To iste sa opakuje dookola. Hracov mame najdrahsich na svete, ale staci jeden kompetentny trener na lavicke supera a uplne tu nasu cupiacu krasku prekabati. Nie jensa co cudovat ked super rok dopredu vie aku budeme mat zostavu a taktiku, kedze furt hrame to iste

stockey

1
2020-01-10 11:40:32

Boze to su trapne komenty. Legenda klubu, 4.najlepsi strelec historie tazi s Valverdeho enschopnosti. Suarez vyhlaseny za hraca mesiaca, ma prsty v poslednych 12 goloch, ale urcite tazi z neschopnosti :))) Ty mas neschopnost vnimat realitu.

2015treble

18
2020-01-10 00:21:19

Dnes by som možno nekydal na Valverdeho, aj keď som jeho kritik.Dnes som mal pocit, že hráme ako za Lucha prvú sezónu, pressing,krásne narážačky, rýchle prihrávky, výmena miest... 80 minút sme hrali úžasne, proste VAR rozhodol za mňa zle, jeden gól z toho mal určite platiť, hráči zostali potom nekoncentrovaní, dostali sme rýchle dva góly po dvoch chybách. Myslím si, že tam Valverde nemal čo spraviť, chybu spravili hráči, aj keď to striedanie Busquetsa za Rakitiča som celkom nepochopil, ale tu nesú zodpovednosť najmä hráči. Valverde po veľmi dlhom čase pripravil perfektne mužstvo,tak ako má vyzerať mužstvo hodné Barcelony, ak budeme predvádzať ďalej takejto výkony budem nadmieru spokojný, aj keď bude trénerom Valverde naďalej, čo do konca sezóny bude určite. Aj keď sme prehrali, tak si môžem povedať, že prehralo o 2 triedy lepšie mužstvo a nebudem to tak brať vážne ako keď hráme na hovno a ešte aj prehráme. A toto písalo veľa ľudí, že radšej hrať nádherne a prehrať ako hrať otrasne a vyhrať alebo prehrať.

Valverdeee

23
2020-01-10 00:27:47

Roberto v obrane z ktoreho pozicie sli oba goly? Striedanie az v 86 minute proti fyzicky silnemu atleticu? Striedanie rakitica? Tych chyb tam bolo pozehnane. Ale najhorsie je ze vykon ktory znesie kriterium "nedogrcam sa z neho" dame raz za 10 zapasov

rendydutson

10
2020-01-10 08:01:29

To vies, po prehre sa vzdy vyroja hateri, aj ked predvedena hra bola dobra a dalo sa nato pozerat. V jednej veci vsak suhlasim aj s kritikmi, pretoze Valverde naozaj nema nato, aby trenoval Barcu.

mikimi122

9
2020-01-10 00:24:27

Veď to sa už ani nedá čítať. Tí hráči na čele s Messim nechcú nič vyhrať, že sa tak zastávajú Valverdeho? Jediný sme tu nakoniec len my culés, ktorý chcú pre Barcu len dobre. MSG si už splnili svoj dnešný hlavní cieľ a to podržať trénera pri moci, zostáva nám ešte ďalších 8 hráčov.

Jan_Kelemen

20
2020-01-10 00:29:05

Ako ja tomu rozumiem že si hráči zastávajú valverdeho. Za neho nemusia toľko behať a dostanú zaplatené rovnako ako keby behať museli. Strašne si z nás robia p...

vondeylen

4
2020-01-10 06:22:40

Ale dokedy budu mat veľké množstvo peňazí bez práce tvrdej?... Veď aj sponzori chcú víťazstvá, nie len priemernosť a výhovorky... Idú sami proti sebe, ako naša vláda)))

suprafyl

7
2020-01-10 07:21:37

Ked ste taki spokojni s tym valverdem, tak si ho nechajte a uzivajte si ho. Branite sa zmenam a stale sa potom cudujete ako musite trpiet a stale hovorit ako sa poucite zo zleho vysoedku. A tych zlych vysoedkov este tuto sezonu bude dost

kluc

3
2020-01-10 07:24:43

Tieto články treba čítať každé ráno, aspoň nemusím cvičiť kardio....tak sa mi zvýši tep

PETERKRIZAN

5
2020-01-10 07:31:29

Hra bola po dlhom case vyborna,mnozstvo sanci,neuznane tesne goly,potom pridu individualne vybuchy jednotlivcov,konkretne podla mna umtitiho,kde ten bol pri golovych akciach c.2 a č.3 to mi je zahadou

kluc

3
2020-01-10 08:04:46

Nechcem sa opakovať ale Umtiti je precenovany momentálne, dlhšie hovorím že Lenglet je náš najlepší stopér, avšak niektorí to nechcú prijať.

emiliano

6
2020-01-10 08:05:58

Tak nielen Umtiti, jeden gól zavinil Pique, laxne hral s loptou namiesto dôrazného odkopu a bol rýchly protiútok a gól. Vždy niekto a Roberto samozrejme, dobiehal za hráčom pri góle.

rendydutson

9
2020-01-10 08:06:04

Suhlasim s tebou, pri 2 goloch bol Umtiti a pri tom poslednom nezachytil akciu hned na zaciatku po chybe Rakitic... ale niektori tu budu vypisovat, ze za 2 goly moze Roberto... to uz ked je niekto tak zaslepeny nenavistou voci niektorym hracom, tak totalne straca objektivitu... dostali sme gol = chyba Roberto, nedali sme gol = chyba Roberto, globalne oteplovanie = Roberto... neboli rozky v jednote = zozral ich Valverde

LaBrie

2
2020-01-10 08:57:01

...nezozral ich Valverde, vykupil ich Sulik, zakial boli este teple.... :DDDDD

Milan87

8
2020-01-10 08:20:32

Keď budú hrať pekny futbal tak nebude vadit ani keď sa prehra.
Kecy v kleci.
Včera sme hrali fakt dobre až na tu obranu čo lopte za stoperov to pruser a šance.

Valverdeee

-1
2020-01-10 09:06:00

Pekny futbal nie je taky ze super jazdi poslednych 15 minut sam na branu ako sa mu zachce. Ak by sme hrali pekny futbal, drzime loptu na polke supera a neodkopavame ju z nasej 16tky

FCBarcelona2018

4
2020-01-10 08:32:46

Čítam tu množstvo nenávistných príspevkov hlavne voči Valverdemu. No ja si myslím, že sme hrali včera dobre ale poškodili nás dve rozhodnutia VAR-u, ktoré si myslím neboli správne. Pri góle Lea na 2:1 sa lopty dotkol ale časťou ruky nad kapitánskou páskou a táto časť sa už považuje aj z anatomickej stránky za časť ramena, takže žiadna ruka. Pri druhom neuznanom góle Piqueho zasa VAR posudzoval postavenie hráča brániaceho Vidala, ktorý automaticky a prirodzene pri pohybe ruky ju musí mať pred obrancom, ale neposudzovali postavenie stredného obrancu, ktorý strážil Suáreza. Ten mal nohu pred Vidalom, takže Vidal vôbec nebol v postavení mimo hry. Načo je potom VAR, ak Tí, ktorí na základe neho posudzujú situácie sa v ňom nevedia orientovať. Hlavne že naťahajú červenú a modrú čiaru a prerušované čiary kolmé k trávniku a hovno sa v tom vyznajú. Včera nás jednoznačne a dosť podstatne rozhodcovia zlikvidovali a nebojím sa povedať že zámerne.

GabrielSVK

6
2020-01-10 08:37:13

Atletiku neodpískal čistú penaltu po Piquého ruke.

LaBrie

9
2020-01-10 08:58:15

To uz bola len kompenzacia jeho rozhodnuti proti Barce....

Milan87

3
2020-01-10 09:04:37

Suhlasim byť to 4:1 Tak su atleti mimo

Valverdeee

1
2020-01-10 09:08:52

Keby bolo keby. Namiesto toho aby sme zapas ukontrolovali s loptou na nohe sme sa znova zosypali. Tak ako uz mnohokrat s nosatym

Sudruh_Zincica

0
2020-01-10 11:33:24

Ano, to rozhodnutie VAR pri Piqueho gole bolo minimalne diskutabilne. Na tomto videu je to rozobrate: https://www.youtube.com/... case 0:53 na videu je vidiet, ze obranca Atletica ma ruku za cervenou priamkou. Tak som z toho jelen. Ako sa tie ofsajdy posudzuju?

Na druhej strane, take naivne chyby v obrane sa nemozu v takomto dolezitom zapase stavat.

Valverdeee

-1
2020-01-10 11:46:59

Rukou sa vo futbale hrat nemoze, takze sa nerata. Teda pokial nie si hrac realu madrid, ti v semi LM mozu hrat rukou

PatrikFCB

0
2020-01-10 09:06:16

Inak tento zapas mi pripomenul niečo. Rok 2015 a prehru na San Sebastiane. Vtedy som ja osobne uz tiez nemal prilis dobre vyhliadky do sezony,kedze sme tiez nehrali dobre a Real bol prvy. Navyse hned dalsi zapas sme hrali s Atleticom a nevedel som si predstavit ako ich porazime. Lenze nastal zlom, sfukli sme Atletov a od toho momentu to bola dokonala jazda, ktora sa skoncila s treblom. Bodajby sa to tento rok zopakovalo...

Valverdeee

0
2020-01-10 09:10:12

Som si isty ze sme tento rok bez trofeje. Kludne sa s tebou aj stavim

Milan87

3
2020-01-10 09:12:51

To hovoris každý rok a nevies sa toho dočkat evidentne.

Valverdeee

-1
2020-01-10 09:15:20

Kvoli tebe si fakt zelam aby valverde ostal a dorazil tento klub na kolena. Uvidime aky budes fanusik ked budeme hrat o europsku ligu. Kolko zapasov budes potom pozerat

Milan87

-2
2020-01-10 10:48:06

O europsku ligu???
To sa v dohladnom čase nestane a aj keby sa stalo aj tak budem fandit a pozerat zápasy v tom máš pravdu o tom je to byť"cule".
Nie o tom že im prajes europsku ligu

Valverdeee

2
2020-01-10 11:44:50

Nie, byt Cule znamena priat si pre svoj klub len to najlepsie. A ja si to aj prajem, a zacina to vykopnutim nosateho.

PatrikFCB

0
2020-01-10 09:23:37

Ja si isty niesom, ale nečudoval by som sa.

Valverdeee

3
2020-01-10 09:35:02

Treba si stat za svojim nazorom. Uz minuly rok sme mali byt bez trofeje ale ani ti co sa do futbalu rozumeju necakali odchod peenalda z madridu a vymenu 3 trenerov za sezonu. Aj napriek nulovej konkurencii sme ziskali najmensi pocet bodov za 10 rokov, ktore by nam v 7 z 10 pripadov titul nezabezpecili

LaBrie

1
2020-01-10 15:08:57

Tieto vyjadrenia hracov su ako keby som pocul slovenskych hokejistov: "tak to urcite, musime sa z toho poucit, musime byt silnejsi na puku, viacej forcekovat, hrat viac do tela, netlacit sa do rohov, clonit viacej brankarovi, pokusit sa tecovat puky, hlavne spresnit nahravky a hrat s vacsim nasadenim... :)))

emiliano

0
2020-01-11 10:10:30

A ešte k Suarézovi: Luis, my vieme, že to vy hráči hráte a robíte chyby a Valverde na tom nemá vinu. Jeho vina spočíva v tom, že je slepý a nevidí, že vy už na to nemáte. Ste schopní, a to aj ty osobne, občas mať dobré momenty a chvíľu hrať dobre, ale nie celý zápas. Celú sezónu sa poučujete z chýb a tvrdíte, že sa zlepšíte, ale potom je to to isté po skoro každom zápase. Už len doma zatiaľ pravidelne vyhrávate (až na Real). Ale vyhrávať len doma, a tu a tam doniesť nejaký bodík zvonku, to je cieľ mužstiev, ktoré nechcú bojovať o záchranu.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.