Tréner FC Barcelona po prehre s Valenciou na Mestalle odpovedal na otázky novinárov.

Je prehra 2:0 vysoký trest?

"V prvom polčase sme hrali naozaj zle. Neboli sme dobre postavení, neboli sme precízni. Umožnili sme súperovi 4-5 protiútokov, z toho polčasu je potrebné analyzovať množstvo vecí. Hráči nepochopili niektoré veci, možnože sme ich nevysvetlili správne. V druhom polčase to už bolo lepšie, mali sme dobré šance, ale bohužiaľ sme nestrelili gól a súper sa druhýkrát trafil do siete. Aby som bol úprimný, v prvom polčase si Valencia zaslúžila viac. Nehrali sme dobre, máme toho veľa čo zlepšiť a prediskutovať. Súper bol veľmi zatiahnutý a ak by padla niektorá zo striel Ansu či Lea, hru by to vyrovnalo. Je to bolestivá prehra, pokúsime sa ju stráviť čo najskôr."

Čo ťa najviac znepokojuje?

"Niektoré veci boli zle interpretované alebo zle vysvetlené. Videli sme to. Prihrávky neboli hlboké, nad touto hrou pracujeme. Najlepšie bolo to, že do polčasu sme udržali remízu. V druhom polčase sme hrali lepšie, ale nestačilo to. Valencia je skvelé mužstvo, dobre sa dostávala spod nášho presingu a ublížila nám."

Môže Arturo Vidal odísť?

"Už som povedal, že sa nebudem vyjadrovať k prestupom. Nemám, čo povedať."

Hrá mužstvo horšie, než si očakával?

"Hodnotíme postavenie a pochopenie toho, čo očakávame. Ale niečo iné je pochopiť náčrt na taktickej tabuli a niečo iné je predviesť to na trávniku. Počas prestávky sme zlepšili niekoľko vecí, aby hráči lepšie porozumeli taktike a to bolo viditeľné, získavali sme voľný priestor."

Čo sa stalo s Carlesom Pérezom?

"Určite pochopíte, ak nebudem hovoriť o súkromných rozhovoroch s hráčmi."

Chápeš, prečo by ste mohli chcieť Rodriga?

"Rodrigo je skvelým hráčom a povedal som, že by som bol radšej, ak by dnes nehral. O iných veciach nebudem hovoriť."

Prečo de Jongovi takto poklesla forma?

"Je to váš názor, dnes mal problém s pochopením hry nielen on, ale celé mužstvo. Frenkie hral v posledných mesiacoch istým spôsobom a teraz ho prosíme o niečo iné."

zdroj: as.com
foto: youtube.com

galibier

top komentár
63
2020-01-25 19:11:47

Tak zatial jeho vyrok ,,Toto muzstvo bude hrat pekny futbal" treba brat s velkou rezervou..otazka sa da ale postavit,aj tak,ci ma na to este toto muzstvo aby hralo pekny futbal...

Milan87

-18
2020-01-25 20:37:32

Ono z tej fotky skor vypadá že on nepochopil co mu asistent hustil

emiliano

23
2020-01-25 20:59:55

Galibier, na tvoju otázku som už viac krát povedal, že toto mužstvo je po zenite. Je pohodlné, preplatené, rozmaznané a pomalé, naučené na pomalé posúvanie lopty v chôdzi. Jeden hráč je schopný vystreliť zo stred. vzdialenosti, to musí byť jednoduchá taktika zastaviť taký tím.

maros1

9
2020-01-25 21:20:35

No bolo zrejmé, že hráči majú v hlavách systém, ktorý prezentovali posledných 5 rokov a zrejme sa týchto okov nezbavia zo dňa na deň

zoltan

3
2020-01-26 11:36:01

Mužstvo na to určite má, len potrebuje trénera s predstavou, čo chce hrať, ako ako chce dosiahnú tú peknú hru. Nezabudni, hráči nielen Barcelony, ale aj hociktorého mužstva pri zmene trénera nezabudnú hrať futbal. To skôr vždy nový tréner nepozná hráčov, nedokáže naordinovať taktiku, aby mužstvo aj pod jeho vedením fungovalo.

LM10

22
2020-01-25 19:12:36

No, je tam toho veľa čo zlepšovať. A hlavne by bolo super, keby sme dali gól už aj v prvom polčase a hlavne viac. Je super, že hráči strieľajú na bránu, ale je potreba strieľať efektívne a presne. A nespoliehať sa na jedného hráča.

JAZVA0

16
2020-01-25 19:15:15

Ani ja som to dnes nepochopil, nevadí treba byť optimista a veriť že po po 3 slabých výkonoch pod Santienom sa to zlepší

Iceman666

17
2020-01-25 19:15:38

Pre tento krát akceptovateľné vzhľadom k tomu že tu je krátko a hráči sa naozaj ešte nemuseli vžiť s taktikou nového trénera ale ak sa to bude opakovať tak sa takto na hráčov vyhovárať nemôže.

PETERKRIZAN

-22
2020-01-25 19:15:55

Ach bože,pilot vetroňa nemôže riadiť zo dňa na deň boeing,niektorí to chapu,ale väčšina nie,co je dostatočne hlbkova prihravka,ani de jong nepochopil

zoltan

2
2020-01-25 22:21:27

Máš úplnú pravdu i napriek tomu, že tvoj príspevok odmínuskovali. Od prvého zápasu pod vedením nového trénera som mal obavy, že nebude schopný postaviť správnu taktiku pre hru mužstva tak, aby využil prednosti hráčov, ktorých k dispozícií má. Jeho hra okrem toho, že Barca má držať loptu nemá myšlienku, ktorá by mohla priniesť efektívnu hru. Už v vtedy som vyjadril obavu, že táto zmena trénera zapríčiní, že Barca môže tento rok ukončiť sezónu bez získania čo i jediného titulu. Každý ma odmínuskoval, ale pribúdajúce katastrofálne až trápne zápasy začínajú prehlbovať moje myšlienky, že niet horšieho fanúšika ako zaslepeného, ktorý nechce vidieť, že aká je táto situácie vážna a že len neustále ataky na hráčov po nevydarenom zápase problém neriešia. Tento tréner dokonca má tú drzosť, že obviňuje hráčov , že sú schopné pochopiť jeho taktický zámer len na nákrese ale nie sú schopné ich realizovať na ihrisku je zarážajúce. Skôr by som mu odkázal mlčať, priznať sa k tomu, že nepozná zaužívaný štýl hry hráčov ktorých má k dispozícií, a preto nedokáže pripraviť taktiku hry so zohľadnením hry súpera tak, aby maximálne využil kladné vlastnosti vlastných hráčov.
Tréner takýmito prehláseniami do médií len hľadá výhovorky na vlastnú neschopnosť a môže zapríčiniť úplný rozklad mužstva. Ešte nikdy vo veľkom futbale som nevidel, že by prichádzajúci tréner začal kydať na vlastných hráčov a vyhovárať sa nich neschopnosť hlavne vtedy keď ide o hráčov, ktorý vo svojej kariére dosiahli toľko čo by on nebol schopný dosiahnuť ani za 2000 rokov. Takýmto prístupom nezíska rešpekt, ale naopak odpor čí už zo strany hráčov ako i zo strany objektívnych fanúšikov Barcelony. Som tak dávno fanúšikom Barcelony, že väčšina vás diskutujúcich ani na svete ešte neboli, ba možno ani rodičia niektorých, a preto viem o čom píšem.

Milan87

-13
2020-01-25 19:16:08

Tie tvoje pokyny a taktiku nepochopil nikto nie len hráči

srdcarek

top komentár
89
2020-01-25 19:16:26

Je to spravny chlap ze to tak povie .. neviem čo všetci nadavaju ved ked sa tu tri roky nic nerobilo co cakate za tri zapasy titi-taka ako v 2011 ???

Pader

-8
2020-01-25 19:19:18

ide o to že tiki-taka už dávno nieje v móde a hlavne KAŽDÝ UŽ MÁ NA TO TAKTIKU

Milan87

-9
2020-01-25 19:48:50

Sa vyhravali tituly v lige ty nic nerobilo a takto zle už aspoň 10 rokov nehrali

Nitram

7
2020-01-25 20:12:40

srdcarek, bez urážky, toto myslíš vážne, že sa tu nič nerobilo??? titulov sa získalo dosť a budeme šťastní, ak sa nám aj v tejto sezóny nejaký získať... Ja by som mohol napísať, že posledné 2 týždne sa nič nerobilo, pretože hráči akoby si zabudli veriť, akoby zabudli čo majú hrať, akoby vôbec nevedeli čo majú hrať, akoby ich niekto domotal...

srdcarek

7
2020-01-25 20:47:15

A čo sa tu robilo prosim ta ??? Vsetko z coho tazil valverde bol faktor messi a ze nasi hraci boli fyzicky a technicky na inej urovni pred jeho prichodom a preto to nevyzeralo az tak zle ako jeho posledne 2 sezony. No potom prisiel Rím a ukazal nam pravu tvar valverdeho aky je slaby taktik ked neudrzal trogolovy naskok proti Rimu ( nie realu,bayernu alebo city ale proti Rimu).

Milan87

-14
2020-01-25 20:58:03

Too bol jediny zlý zápas v ten sezone.
Setien už ich má 3 ale ani na jeden sa pozerat nedalo

Nitram

8
2020-01-25 20:59:37

Ja sa nezastávam Valverdeho, mal byť odvolaný po Liverpoole, ale nie teraz! Najhoršie, čo sa nám mohlo stať. Veľmi prajem, aby sa Setienovi darilo a vyhtal veľa titulov, ale vyzerá to, že to bude horšie ako Valverde, hráčov domýlil, neveria si, nevedia čo hrať. Ani to, čo by pri Valverdem fungovalo, teraz nefunguje...

2sjr

4
2020-01-25 19:21:37

Aké boli pokyny čo hráči nepochopili: vyhrať?

freerider22

top komentár
44
2020-01-25 19:22:28

Dajme mu čas, ani Klopp prvú sezónu nevyhral LM

Pader

1
2020-01-25 19:24:51

v prvej sezóne za Liverpool, Liverpool nehral LM

Milan87

-30
2020-01-25 19:26:35

Každý vedel kto je klopp a mal za sebou výsledky tohto pastiera krav s ním porovnavat nemozes

Revive

top komentár
46
2020-01-25 19:30:48

Jaj Milan aj Setien má výsledky, doviedol priemerný Betis do Európskej ligy, na Camp nou nás takticky rozobral, to isté aj proti Realu. Takže tvoje pripomienky sú zbytočné ako Rakitic v zálohe ale čo už.

Cizinkx

25
2020-01-25 19:35:27

Jj a taky každý věděl že jeho poslední sezony nebyli v Dortmundu zrovna užasné vid :). A hráli hnědku, ale to se ti už nehodí vid. Kloppo s Pepem jsou momentálně top. Klopp potřebuje koncepční práci a sám si hráče co se mu do té fyzické taktiky hodí. V Live mu to sedlo protože přesně ví co chce hrát. Jenže také na to potřeboval čas. :) A ted sklízí ovoce. Setién nemuže udělat za 10 zázrak :) ty farmáři :) ale co od tebe chtít taky :)

Nick

-4
2020-01-25 20:01:41

A myslis, ze niekto vie, kto si ty ? Tak preco tu pretlacas svoj nazor ked si v zivote nic nedokazal kedze o tebe nikto nic nevie.

Milan87

-13
2020-01-25 20:32:30

Až budem trenovat Barcu mozes má kritizovat ale tu asi nikto nevie kto je kto.
Já napriklad neviem kto si ty.
Ale keby si povedal že si pasol krávy tak už to aspoň tušit budem...

sid1

3
2020-01-25 19:30:22

Uprimne veris tomu ze ak nic neziskame bude tu aj dalsiu sezonu?

mazanyhrac

11
2020-01-25 19:30:39

Chce to trpělivost. Nejenom, že je to 14 dní, ale taky nemá k dispozici ani Sua ani Dembele.
Já mu věřím. Za mě je vidět, že hráči mají postupně lepší kondici a i lépe napadají než dříve.

Milan87

-26
2020-01-25 19:33:53

Lépe vypadají??? Takto bezradný fotbal ako posledne 3 zápasy som nevidel už velmi dlho.
Raz vyhral na campnou to je teda uspech. To že v odvete dostali 4 to sa už do krámu asi nehodí...
Aj z betisu ho vykopli asi pre ten superfutbal co hrali.

Jhonys

15
2020-01-25 19:46:27

Takto bezradný fotbal ako posledne 3 zápasy som nevidel už velmi dlho --- tak to ses asi nedíval na Barcelonu posledního 2,5 roku :) :) ale neboj, oficiální web Barcelony má archív, tam si můžeš jakýkoliv zápas najít a znovu si to připomenout :D

PETERKRIZAN

11
2020-01-25 19:51:49

Ved suareza si stokrat predaval a teraz ma zachrániť barcu?už neverimani vlastnym ociam

mikimi122

11
2020-01-25 19:32:11

Treba to hodiť za hlavu. Uvidime ako zajtra Real zareaguje. Aj slepý musi vidieť, že nam tam chyba strelec. Messi sa sustredi na tvorbu hry a tak už nestrieľa tak často. Možno keby viac prihraval Griezmannovi, tak ten by tiež mohol dávať góly, ale bohužiaľ ho nevie Setien postaviť na hrot. Taktiež Fati by už nemal hrať zaklad, Dembo to snáď rozhýbe viac.

123456

6
2020-01-25 19:33:51

freerider22 - v poriadku ,no 2 krát zaváhaš a liga je preč. Katastrófa CDR a teraz liga. Môj názor je presne ten istý ako na začiatku , dlho tu nezostane.

Camp_Nou

22
2020-01-25 19:36:13

Barca bude vyhrávať a bude hrať ak pekný futbal na ktorý budeme hrdý. Teraz je ale v situácií, keď musí najprv spadnúť na dno a hráči musia dostať cez hubu. Potom keď sa odrazia, budú mať nárok na úspech. Teraz ho nemajú.

tunno

-5
2020-01-25 19:39:23

podla tlacovky je to jasne, neuvedomuje si co sa deje. utocnik nic, kridlo nic, este ktomu hra s troma obrancami aby to bola uz ista katastrofa. No pripravme sa na temne casy

Breza

8
2020-01-25 19:49:52

v akom stave sa nachadza muzstvo moze len Valverde to neni Setienova robota urcite ked nieco drbes 2,5 roka a zrazu by sme chceli kazdeho drtit 5:0 to je le nvysledok vsetkeho co napachal ked tu bol potrva to minimalne do leta kym sa to moze obratit ku lepsiemu jednak Kondicna priprava a + novy hraci

PETERKRIZAN

-12
2020-01-25 19:53:06

S atleticom hrali vynikajucuch 70 minut,tak v skom stave?

adriano

4
2020-01-25 19:56:50

V akom mužstvo nechal ten tvoj valverde.

PETERKRIZAN

-5
2020-01-25 20:19:40

Ja som bol prvy co som napisal po rime preco valverde musi ísť prec,ale toto divadlo teraz to bol uplny hnoj,zly cas,zly nastupca,zle rozhodnutie,tolko volnych vybornych trenerov a my vyberieme lacka borbelyho

Nitram

-2
2020-01-25 20:43:04

súhlas, Valverde mal dokončiť túto sezónu a to jednoznačne!!!

adriano

12
2020-01-25 19:57:38

Či si myslíš že prišiel setien a za týždeň skazil prácu valverdeho?

PETERKRIZAN

-14
2020-01-25 20:24:08

Samozrejme,valverde mal vysledky,aj hra mala aku taku tvar,ale tieto dva posledne zapasy,totalny hnoj,komplexne

adriano

12
2020-01-25 20:00:30

Poviem ti to ešte raz problémy sa pod valverdem začali ukazovať posledné zápasy a ukázali by sa tak či tak aj pod ním toto je len následok jeho roboty ktorú započal v príprave a setien bude asi len obeť celého toho cirkusu čo vládne v klube.

Nitram

-7
2020-01-25 20:45:21

Valverde by možno so svojim šťastím dnešný zápas vyhral. Mal by väčšie šance ako Setien. Ale to sa už nedozvieme...

sid1

3
2020-01-25 20:01:32

Vsimol si, ze za tie dve sezony sme 2x vyhrali ligu? A pri vsetkej biede sme stal viedli ligu aj teraz?

Zmazaný užívateľ

4
2020-01-25 19:52:15

hraci za take peniaze nieco co robia cely zivot nepochopili? to sa velmi zle cita kamo, ty v Barce zrejme dlho nevydrzis...

Raketon

4
2020-01-25 19:52:49

Bayern prave predvadza sympaticky vykon proti Schalke, dobre sa na to pozera po tom nasom dnesnom "uspavacom" vykone

PETERKRIZAN

8
2020-01-25 19:55:13

A chudak coutinho,ktoreho odrovnal valverde naskoči v 70 minute

sid1

9
2020-01-25 19:53:23

Teda neviem ci je dobre na tlacovke rozoberat, ze hraci nepochopili pokyny. To patri asi do satne.

Tom91

13
2020-01-25 20:04:02

A co má říkat? Trpěli jsme a musíme se do příště ponaucit? Jen ať to řekne jak to je.

sid1

-4
2020-01-25 20:14:35

Hraci tiez nerozoberaju jeho stupidny napad rozostavenia z pohara. Prepac ale on je nikto zatial a proste mi to pride ako vykrocenie zlou nohou. Sa k nemu hraci otocia chrbtom tak skonci skor ako zacal

Tom91

11
2020-01-25 20:05:26

Fanoušci ten klub miluji a zaslouží si vědět co se dneska stalo.

Milan87

-4
2020-01-25 20:18:05

To že nepovie slovo trpeli sme je naznak dobreho trenéra hej???
To ani vraviet nemusí to utrpení viděl každý

adriano

13
2020-01-25 19:55:33

Dúfam že morena nepodpisu to je tiež priemerný utocnik.Skoda že skauting Barcelony nedotiahol halanda bol za skvelú cenu a jeho hra na hrote je excelentná v tak mladom veku.A hlavne Barcelona potrebuje krídla fati je mladý a skôr ako hrať celý zápas je na striedanie a naberania minút.

PETERKRIZAN

-8
2020-01-25 20:10:03

Suarez je slaby,moreno priemerny,koho by si podpisal ty?

tunno

3
2020-01-25 20:13:34

Adama Traore + Cavani a griezmann out

adriano

8
2020-01-25 20:15:39

Nie sme vo fife podpisovať majú zodpovedný v klube ale z rozumom.To čo predvádza toto vedenie na prestupovom trhu nemá nič spoločné zo zdravím rozumom.Skor je to chaos a zbrklost kompetentných ľudí.Moreno neviem či spĺňa predpoklady najlepšej deviatky.Barcaelona potrebuje súrne krídlo len či sú aj peniaze na to a zato špekulujú nad kadeakymi hráčmi ako moreno.

Patrik18

14
2020-01-25 20:14:28

Nechcem nic kritizovat...
Ja vidim najvacsi problem v zlozeni muzstva - konkretne nam chyba stredna generacia (24-28rocni hraci) "v najlepsich rokoch" a ked su tu taki, napr. Griezmann,Roberto, tak podla mna koncepcne sa do nasej hry vobec nehodia... Naopak co mohli dodnes hravat zaklad ako taki napr. T.Alcantara, Coutinho, tak tych sme "odpisali"...

My bud mame 30tnikov typu Rakitic, Busi, Messi, Suarez, Pique, Alba..., sice obcas zahviezdia, ale vsetci uz to svoje najlepsie maju za sebou.
Alebo neskusenych a nerozhratych hracov ako De Jong, Fati, Perez, vecne zraneny Dembele...

Vychodisko vidim,ze pride trener, ktori spravi cistky ako kedysi Pep...
Visca Barca!

Milan87

-3
2020-01-25 20:20:00

Setienova čistka je zatial iba peréz a to už vůbec nechápem

PETERKRIZAN

-8
2020-01-25 20:25:23

Jedine jeho spravne rozhodnutie

Milan87

1
2020-01-25 20:41:51

Za 14 dní odpisat odchovanca co tu hraje od 13tich je teda echt dobré rozhodnutie to urcite....

PETERKRIZAN

-3
2020-01-25 20:32:22

Na to potrebuju takych 300 milionov,skus im ich pozicat,inac netrep do vetra,ved za slusne peniaze niet koho predať,vsetci maju kralovske platy,kto by im ich dal?

Johan83

7
2020-01-25 21:11:51

Daniel Olmo podpísal do Lipska. Zasa zabralo naše vedenie. Naš odchovanec. A to by som mohol pokračovať ďalej. Dnes som nemohol pozerať zápas ale všetko tak isto. Čaká nás veľa práce. Pekný večer.

Hrusky

7
2020-01-25 21:47:03

Netreba toľko vymýšľať s pokinmy, ale poriadne to mužstvo nakopnúť a nastaviť prísnejši režim.

Martin77

10
2020-01-25 21:49:50

Jako dnes to byl obludnej fotbal, ale spousta z vás píše, že to už hooodně dlouho neviděli, ale to sorry, takových Valverde předvedl taky mraky a nejen to v LM i v lize. Sentién naskočil do rozjetého vlaku a to není snadné. Tenhle půl rok bude seznamovací a od příští sezóny uvidíme, jestli na to má.

caco

16
2020-01-25 22:27:48

Setiena môžeme hodnotiť až po letnej príprave,dovtedy to musíme bohužial pretrpieť. Tento Valverdeho pomalí štýl bez kondičky nenaberú hráči za mesiac ani dva. kto hrával súťažne futbal vie o čom hovorím.vynecháš jeden týžden a vlečie sa to s tebou mesiac.bohužial futbal sa staticky hrať nedá. barca získa loptu ,pobehne pred 16-ku hráč zastane a čaká kým sa všetci vrátia a niekto mu nabehne,potom začne hádzanarský štýl a ťukanie popred 16-ku,čiže tréningové bago. rekord v prihrávkach,rekord v držaní lopty ale nepozeratelné,neefektívne a celé naprd. ak tu niekto tvrdí že takto zle nehrali ani pod Valverdem,tak klame,presne toto sa nám ponuka už zo 2 roky. za rok tak 2-3 zápasy na ktoré sa dalo pozerať,ináč slabota. ja si počkám na jesenné zápasy a až potom budem kritizovať nového trénera,táto hra je zatial Valverdeho maslo,ako sa hovorí ,starého psa novým kúskom nenaučíš,aspom nie za 1,5 týždna

Milan87

-14
2020-01-25 22:47:35

Taketo hovno sme ale nehrali ani za ernesta.
Keď to je takto pekne rozohrate ako liga tak LM tak sa s tým že budeme bez trofeje proste nezmierim. A ani barto ani culés ho nechceli preto aby začal hrat futbal až buducu sezónu, to tu mohol zostat ernie a málo to tak aj byť

Camp_Nou

10
2020-01-25 23:53:20

Už choď radšej do postele. Stále len prikladáš negatívne komentáre.

Milan87

-9
2020-01-26 00:07:51

Som v práci do postele pojdem ráno.
Nic pozitivne sa holt napisat na posledne 3 zápasy nedá

zoltan

3
2020-01-26 11:44:54

nezabudni, za Valverdeho, Barcelóna vyhrala tituly a aj napriek tomu, že niektoré zápasy takticky nezvládol, výsledok preukázal. Podľa teba, treba prepustiť hráčov Barcelóny, nakúpiť nových a čakať kým tento nový tréner niečo dosiahne. No neviem, a keď sa pozerám na jeho bezradnú tvár na zápasoch, pozerám na mužstva, ktoré doteraz trénoval a aké výsledky s nimi dosiahol, ako dlho vydržal u jedného mužstva ako tréner, nič pozitívne nevidím. A čakať kým výsledkovo a herným prejavom nezdevastuje mužstvo na úroveň podpriemeru nie je prípustné. Som zvedavý na nasledujúci zápas, ale mám obavy, že doterajšie moje predpoklady nič dobrého neprinesú.

zoltan

0
2020-01-26 11:50:18

Tvoj príspevok je ako vtip pri výmene straníckych funkcionárov, kedy radia novému funkcionárovi napísať tri obálky. V prvej sa má vyhovárať na krátku dobu čo zastáva funkciu, v druhej sa má vyhovárať na nedostatky svojho predchodcu a tretej má napísať demisiu na svoju funkciu.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.