Oscar Ruggeri, niekdajší obranca Realu Madrid, vyhlásil, že Gerard Piqué je len obyčajným priemerným futbalistom. Naopak, za najlepšieho stopéra sveta označil Sergia Ramosa.

Ruggeri hrával v Reale Madrid taktiež ako stopér a v roku 1986 sa mu podarilo vyhrať Majstrovstvá sveta s Argentínou. Nedávno poskytol rozhovor pre Fox Sport Argentína, v ktorom kritizoval Piquého.

"Piqué je hráčom druhej kategórie, podobne ako ja, či mnohí ďalší. Vyzerá dobre, tvorí pár so speváčkou... má štýlovú bradu, ale ak by hral za Valenciu, nebol by veľmi známy. Piqué však nakoniec skončil v Barcelone. Je ako ja - bežný priemer. Dobrý obranca, ale nič viac," vyhlásil Ruggeri.

"Nedostáva sa často pod tlak, s výnimkou zápasov proti veľkým mužstvám. Zďaleka najlepším obrancom na svete je Ramos," uviedol bývalý stopér Los Blancos.

zdroj: marca.com
foto: marca.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-08-04 09:05:06
Tak v Reale to tak funguje že hráč ktorý poskakuje pri čiare vo finále eura je lepší ako ten čo bojuje vo finále na MS a obranca ktorý dá viac penált a pár červených je lepší ako ten čo má viac trofeji a nemá taký marketing napriek tomu že má jednu z najsexi žien sveta...
TeckaCarka 2020-08-04 09:16:10
Sorry kámo, jakkoliv s tím článkem nesouhlasím nebo souhlasím, tak to, cos napsal, je mimo.
2020-08-04 09:58:33
Piuqé sa nedostáva často pod tlak, ale je to tým, že on rozumne na to, aby sa pod ten tlak nedostával. A práve preto je o pol triedy lepší od Ramosa. Sú aj lepší od Piquého, ale Ramos to nie je. Najlepší obranca si nemôže dovoliť kiksovať toľko, čo Ramos. Sergio je efektný, ale neefektívny obranca.
Paralela s brankárom, ktorý má zlý positioning, ale vykryje to efektným zákrokom. Dobrý brankár by bol dobre postavený a zákrok by vyzeral jeden z mnohých, aj keď by to brankár chytil do rukavíc, nikto by ho nepochválil, zatiaľ čo efektný brankár by bol postavený zle, vyrazil by na roh, ale nakoniec by ešte vyhral zákrok sezóny. Toto je Piqué vs Ramos.
tunno Premium 2020-08-04 17:29:12
kto je lepsi od Piqueho?
fantomas 2020-08-04 17:59:20
Neviem. :D To som napísal tak alibisticky, lebo posledné 2 roky mám problém stíhať sledovať aj Barcelonu. Každopádne viem, že Ramos to nie je. :D

Ale svojho času bol Umtiti lepší od Piquého a verím tomu, že v Európe by sa možno niekto našiel. Piqué napr. rýchlostne nie je úplne špička (čo je na druhú stranu u stopéra pochopiteľné), aj keď nie je úplne najpomalší. Hlavne ten štart je uňho ťažkopádny (v porovnaní s Umtiti spred pár rokov či Lengletom dnes).
tunno Premium 2020-08-04 18:42:14
Umtiti bol na vrchole velmi kratko aby sa ho dalo s nim porovnavat. Aj v tych prvych dvoch vybornych sezonach v klucovych fazach siel dole.
tunno Premium 2020-08-04 18:48:59
Pique je dlhodobo najlepsi. Malokedy dostaneme kvoli nemu gol, a ak aj ma niekedy obdobia ked polavi(ako kazdy futbalista) stale predvedie vykon ktory je akceptovatelny. To je ako s Buskecom, deti ich kritizuju pretoze nerozumeju pozicnosti. Vzdy citam ze posledne roky ma slabu vykonnost co je nezmysel. Este pred vypadnutim s liverpoolom fanusici pisali ze ma vybornu sezonu a po vypadnuti uz pisu presny opak. Pritom kazdy kto si vie zratat dve a dve vie ze nepatril medzi tych ktori nam pokazili zapas.
LaBrie 2020-08-04 23:36:03
...Virgil VD....
tunno Premium 2020-08-05 02:23:51
Videl som par zapasov liverpoolu a videl som aj par jeho chyb.
fantomas 2020-08-05 12:08:08
tunno, súhlasím s tebou. Ale nerád hovorím o najlepších a pod, keď už svetový futbal nestíham sledovať.
2020-08-04 10:29:56
Pique a Ramos , moje najobľúbenejšie duo stopérov, keď hrali za Španielsko. Som rád že som ich videl hrať sú to obidvaja dobrý hráči. Ale to čo povedal tento týpek je totálna kolo*iná. Pique je skvelý hracik
Marian Premium
2020-08-04 10:55:53
Celkom zaujímavo povedané, ale ide z toho trošku závisti a madridizmu...
Mne na Piketičovi vadí, že pred útočníkom je schopný ustupovať až na bránkovú čiaru a strieda nemožné výkony so skvelými. Teraz má však slušnú fazónu, nech mu to vydrží.
2020-08-04 11:58:16
Pique je slabý. Aspoň posledných niekoľko sezón nehrá nič. Sem-tam mu vyjde. Ramosa nekomentujem, lebo Real nesledujem.
2020-08-04 14:08:29
Ramos je najlepší obranca na svete podľa mňa
Sheva7 2020-08-04 14:52:27
Tak to potom sleduješ len Španielsku ligu ,keď toto tvrdiš
zasezase 2020-08-04 15:00:46
A kto potom de ligt?
FCB1933 2020-08-04 15:04:51
zase... Ramos a Pique sú na rovnakej úrovni, v Top 10 stoperov je pokojne 5 ci 6hracov na rovnakej úrovni a iba osobne sympatie rozhodujú o poradí.
Sheva7 2020-08-04 15:04:59
Virgil van Dijk
FCB1933 2020-08-04 15:21:07
Van Dijk? Prečo? Lebo vyhral s Liverpoolom ligu po 30 rokoch? Ale v LM vypadol s Atleticom, takže lepší bude asi Savic ci Felipe. Alebo je lepší Chielini ci Bonuci, sú X rokov na vrchole a s Juve opäť vyhrali ligu. Nebude však lepší Koulibali? Porazil so svojím Neapolom vo finále Juventus. A co T. Silva, on je tiež skvelý, ale nikdy neuspel v Európe, roky len ta slabá Francúzska liga. A co Hummels, roky podáva vyrovnané výkony, ale keďže nebol majster vo svojej krajine, tak najlepší môže byť len Alaba.

Všetci títo stopéri sú v Top 10 na svete, ak niekto vyberie iba 1 na pomyselný piedestál, je to len na základe sympatie. Môže byť akokoľvek dobrý, je však len súčasťou skladačky
zasezase 2020-08-04 15:39:03
Fcb ale ja ramosa nemám rád
Ale uznávam že je top
FCB1933 2020-08-04 15:52:38
Ja prechovavam k Ramosovi zmiešané pocity. Obdivujem ho v Španielskom drese, nenávidím v drese Realu. A súhlasím že je Top. Ale nieje najlepší, len je jedným z najlepších v Top10, spolu s vyššie uvedenými.

A DeLigt? Prepáč, ale ten sa ma ešte co učiť.
tunno Premium 2020-08-04 17:34:57
precenovani supaci
JORDAN 2020-08-06 09:05:14
S Ramosom si mimo. On nikdy nebol najlepsi stopér na svete. Ono pre bežného sledovateľa sa to tak javí ale nieje to pravda. Hrá extrémne surovo a otom vypovedajú aj jeho červené karty a jeho pozičná hra je otrasná. Dokonca niekedy je schopný byť na úrovni krídelnikov a to je absolutne nepripustné. Ale všetky jeho nedostatky ktoré su obrovské schovajú za to že dáva veľký počet gólov a je líder v kabíne... absolutne precenovany hrac.
JORDAN 2020-08-06 09:15:25
FCB1933 wtf ty tam čo trepeš za blbosti... Ak teda Real prehral so City tak ma City lepsu obranu? Hodnotis individualne vykony na zaklade tymovych uspechov? V tom pripade je obrana Lyonu lepsia ako Obrana Juventusu. VVD je momentalne najlepsi na svete. Ked si pozries zapasy Liverpoolu tak Van Dijk je ako obrovska stena cez ktoru nejde prejsť. Dokonca ma aj rekord v tom kolko cez neho ziadny hrac nepredribloval. Vyhrá skoro kazdu hlavičku a vie aj veľmi kvalitne rozohrať a je to aj líder celej defenzívy Liverpoolu. A napriklad taky Hummels uz nieje v top 10 stoperoch sice su uz jeho vykony lepsie ako minulu sezonu ale stale to nieje ten Hummels ako predtym. Stačí sledovať futbal
FCB1933 2020-08-06 11:32:45
Si si vytrhol z kontextu VVD, treba to brat ako celok. Svojim komentárom som chcel práve poukázať, že nemôže niekto hodnotiť výkon hráča úspechom teamu. Ramos nieje najlepší, hoci s Realom vyhral ligu. Je rovnako dobrý ako ďalších 7-8 stoperov a vytvoriť rebríček s určením poradia je takmer nemožné. Preto tam boli tie porovnania.
A čím by bol VVD v podpriemernom anglickom alebo Španielskom teame?

Jaj, a futbal sledujem. Ja fakt nemôžem za to, že som sa dotkol tvojej modely a ty to nevieš predýchať
2020-08-04 14:26:59
Najlepší obranca akého som kedy videl bol a vždy bud Puyol len toľko k tomu.
ELkepuco 2020-08-05 11:12:18
Presne moj názor Puyol bol neskutočný a pravý capitan...
2020-08-04 15:40:50
bohuzial povedal pravdu)).....len si spomente ako v tejto sezone asi 3 rozni hraci si hodili loptu po ciare a pique nezeby na nohy ale on spadol rovno na hrud pred ich nohy!! tak im nestihal a je jedno ci rychlostne alebo pozicne :DD.......ale niee nejde tu len o to pique chytil vynimocnu barcu a ked uz taka vynimocna nieje tak sa to ukazalo........ramos ma vacsi vplyv na muzstvo to je nespochybnitelny fakt.......
tunno Premium 2020-08-04 17:33:31
ked to poseru hraci ktori maju branit svojich hracov pochopitelne nie vzdy to moze stihnut. Podobne ako ked pred Buskecom nefunguju 5ti hraci v pressingu a pozicnosti nakoniec si zlizne kritiku on aj ked to pokazili tí pred nim.
GabrielSVK 2020-08-04 17:42:21
Akože nič v zlom, ale Piqueho by som aj ja predbehol :D
tunno Premium 2020-08-04 17:54:23
Maloktori stoper je rychly. Ak by kinderfans rozumeli pozicnosti tak by mal uplne inu popularitu.
bulldozer Premium
2020-08-04 18:26:09
Ja som zas videl madridistov hejtovat Ramosa, aky je vzadu marny ale ze aspon dava goly. :)
2020-08-04 21:19:08
Je jasné, že bývalý madridista bude vychvalovať Real a nadávať na Barcelonu. Čo je na tom divné? Zbytočný článok. Zbytočne vynaložený čas a energia na písanie a čítanie.
plcd 2020-08-04 21:26:53
To je článok na privolanie baleťákov.Kliky sú kliky.
2020-08-05 11:15:28
Ramos nie je zlý obranca o to pokoj,,ale je zákerný....stále vidím Salaha.