Katalánsky denník Sport vo svojom článku vyzdvihol výkony Philippeho Coutinha v prvých dvoch prípravných zápasoch Barcelony v tejto sezóne. Brazílčan sa na Camp Nou vrátil vo veľmi dobrej forme.

Sport pred niekoľkými dňami informoval, že jedným z hlavných cieľov Ronalda Koemana v Barcelone bude pozdvihnúť morálku hráčov a zlepšiť atmosféru v mužstve. V prípade Coutinha je to mimoriadne dôležité, pretože ten neuzniesol tlak z pôsobenia v Barcelone a preto odišiel na hosťovanie do Bayernu Mníchov.

Teraz sa však vrátil napriek skutočnosti, že o ňom mnohí pochybovali a chceli ho predať. Koemanovi sa však podarilo Brazílčana presvedčiť, že má pre neho miesto v jeho projekte a že mu verí. Ten ponúknutú šancu využil naplno. Sport zdôrazňuje, že Coutinho je zatiaľ jedným z najlepších hráčov predsezónnej prípravy. Táto sezóna môže byť pre Brazílčana úplne iná ako ročník 2018/2019.

Už v zápase s Gymnàstic odohral veľmi dobrý druhý polčas. Gól síce strelil z pokutového kopu, ale bol veľmi aktívny, zapájal sa do hry, chcel spolupracovať so spoluhráčmi a odvážne sa púšťal do súbojov. Neustále sa ukazoval do hry, pýtal si loptu a v piatej minúte napálil strelu do konštrukcie brány.

Je pravda, že Coutinho v zápase s Gironou niekoľkokrát prišiel o loptu, ale neustále bol v blízkosti pokutového územia súpera, zatiaľ čo tvrdo pracoval aj v defenzíve a snažil sa získavať lopty. Sústredil sa na hru, vedel, kam si nabehnúť na prvý gól po prihrávke od Trincãa. Gól síce doklepol do prázdnej bránky, ale akcia prebehla ako z najlepších čias Pepa Guardiolu. Cítil hru, bol na správnom mieste, ukázal aktivitu a za svoj výkon bol aj odmenený.

Zo strany Brazílčana sme videli aj skvelé technické akcie, medzi nimi svoju obľúbenú, keď si zbiehal zo strany do stredu poľa, kde vyhľadáva streleckú pozíciu. Sport zdôraznil, že súčasná forma Coutinha je skvelou správou pre klub, Ronalda Koemana, pre mužstvo aj pre samotného hráča. Takýto Coutinho je najlepším prestupom sezóny. Koeman mu dal dôveru a teraz je na rade hráč, aby ju zužitkoval a zatiaľ sa mu to darí na výbornú.

zdroj: sport.es
foto: facebook

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-09-17 11:38:08
Takze klucom k uspechu bude posielat hracov kazdu druhu sezonu do nejakeho normalneho klubu, kde maju namiesto baga a srandiciek aj skutocne treningy
sonetcz 2020-09-17 11:46:17
Nene, důležité je odehrát 2 zápasy proti slabým týmum, kteří nic nevypovídají, kdy i tak ukáže stejně své nedostatky a potom říct, že to je výborná posila.
tunno Premium 2020-09-17 12:01:30
Sonetz 👍
sylarko 2020-09-17 16:28:08
dolezite je stale si stazovat a na vsetko nadavat. to je zaklad k uspechu.
Tomass 2020-09-17 21:20:32
Sonet, súhlasím, boli to dva prípravné zápasy, aké úprimne proti Girone bol Coutinho jeden z najlepších, ak nie najlepší hráč na ihrisku. Samozrejme je predčasné povedať, že to bol “jeden z najlepších nákupov sezóny”, ale držím mu palce aby takto hral aj ligu, pohár a ligu majstrov. Visca el Barca!

PS: dobré je pozrieť si video: YouTube.com/watch?v=WHRK1ajtlBY&t=166s. Je tam krásne vidieť, že Coutinho bol najlepších na ihrisku
Tomass 2020-09-17 21:21:34
youtube.com/watch?v=WHRK1ajtlBY&t=166s
tunno Premium 2020-09-17 21:44:53
povedat, ze bol lepsi ako napriklad Messi je uz riadne prestrelene. Ten dal 2 individualne goly a klucovy pas pri prvom gole. Nic velke tam Coutinho nepredviedol a najma nemakal po tom kridle vdaka comu bol ten zapas na pohlad takmer vyrovnany. Az ked prisiel Konrad a spol Girona nepresla polku ihriska, prave vdaka tomu ze sme mali pressing.
sylarko 2020-09-17 21:48:16
tunno: nemozes aspon raz uznat ze hral coutinho dobre? to musis za kazdu cenu na nho nieco kydat? ci to tvoje ego nedovoli?
tunno Premium 2020-09-17 21:52:23
Ved dobre nehral. Dobre by hral ak by robil to co na kridle robit ma. Ak by to robil tak Gironu tlacime od zaciatku a je to festival sanci.
sylarko 2020-09-17 22:00:46
on ale kridlo nehral
tunno Premium 2020-09-17 22:12:26
Nezaujimaju ma jeho pokyny, ak by tam bol miesto neho Fati tak sa tu oslavuje jeho vykon a herne by sme sa tam nestrapnovali s Gironou v takmer vyrovnanom zapase. Ak chceme hrat dezorganizovane a bez pressingu Bayern nam da nabuduce aj 10 a vsetci budete nadavat na obrancov.
sylarko 2020-09-17 22:19:05
tunno: teba nic nezaujima, len to co ti vyhovuje. len aby si mohol kydat. najprv povies ze hral kridlo a ze mal robit to co kridlo ma robit, a potom ked ti poviem, ze kridlo nehral, tak ta to uz nezaujima. toto je cista zaujatost. ziadna objektivita nic. keby tam bol fati hej uz ho oslavujeme, keby hral napicu, tak vdaka tomu, ze je po zraneni alebo je mimo formy. vzdy by si si nieco nasiel, aby si si tych svojich ospravedlnil a na druhych nakydal. ziadna objektivita z tvojej strany. achjaj decko moje. jedneho dna dospejes...
tunno Premium 2020-09-17 22:32:01
Pri zostave 4231 ak hraje hrac na kridle ma hrat kridlo. To nebudem riesit to je na smiech. Porovnaj si ich realnu vykonnost, napriklad s Fatiho poslednym vykonom proti Ukrajine. MOTM, fenomenalny polcas ked spravil 4-5 top akcie, dve skoncili golom. K tomy jazdil na kridle tak ako ma. Druhy polcas ho skusal Lucho na hrote kde mu to neslo ale to je jedno.
Fatimu napriklad nemusi vyjst zapas a moze mat nepresnosti, tym ze si vsak odmaka to co kridelnik ma prakticky nie je pre tim problemovy. Taky Coutinho je na kridle problemovy aj ked sa mu ofenzivne zadari. Dost velky rozdiel.
sylarko 2020-09-17 22:47:04
ale ja tu nechcem porovnavat coutinha s fatim, ze kto je lepsi. mne ide o princip. tak ako ked nevyjde zapas hocikomu z tymu, tak uznam konstruktivnu kritiku ale nebudem tu na neho nadavat pod kazdym clankom. a ked zahra lepsie nemam problem ho pochvalit narozdiel od teba. fandit sa ma v dobrom aj v zlom.
tunno Premium 2020-09-17 22:59:08
Nevedel by som pochvalit vykon hraca ktory dezorganizuje tim. Podobny pripad ako fabregas. Dal v zapase trebars 2 asistencie zvysnych 92 minut a 30 sekund vsak nerobil dobre nic. Nemohli sme kvoli nemu pressovat a hrat organizovane. Nanho sme brutalne doplatili, minulu sezonu sme zas doplatili na zle skladanu zalohu aj utok. Teraz sa sami brzdime coutinhom grizmanom a pjanicom.
sylarko 2020-09-17 23:04:22
tak potom preco nekydas aj na messiho, lebo toto robi casto aj on. cely zapas sa prechadza potom sa na 10-15 minut rozbehne zrobi dajme tomu 2+2 a zas ho nijak extra nevidiet. ono 90% diskusii coutinha po zapase s gironou chvalilo, tak asi budem verit viac im jak tebe...
tunno Premium 2020-09-17 23:13:23
😂😂 ja som cital nazor ze vcera hral Griezmann konecne ako hrac za 120m, a mal tam chalaň kopec lajkov 😀. Tito fanusici z kadejakej afriky nerozoznaju basketbalovu loptu od futbalovej.
Messi v obvyklej forme behom rokov rozhodne nie je problem, jeho vykonnost bola obvykle kontinualne sialena. Porovnavat to s Coutinhom ktory nie je ani z tretiny tak kreativny, ani z tretiny taky dribler a ani zo štvrtiny taky strelec je smiesne :D. Leo ma aj prehlad a chapanie hry inde. Tento kalendarny rok je to prvy krat ked je Leo pomerne casto problemovy. Ma na to vek a vsetci vedia ze je to aj z frustracie. Ak zacneme hrat konecne dobry futbal nepochybujem o tom ze ho to opat nakopne.
Tomass 2020-09-17 23:15:35
“Messi dal 2 individuálne góly” pekne😂! Prvý gól bol veľmi pekný, dokonca pravačkou, ale to, že si posunul loptu a vystrelil a pekne mu sadla neznamená, že hral dobre. Prihrávka od Messiho bola pekná, uznávam, Griezmann tiež celkom dobre potiahol a dal ju Messimu, no keby dá takú prihrávku nejaký hráč, voči, ktorému máš komplex ako napr. Cou alebo Grizzi, tak povieš: “jedna dobrá prihrávka to je nič!” A presne to ti aj ja teraz poviem. Druhý gól Messiho vypracoval pekne Trincao, Messi mal jediný šťastie, (btw, ked opäť si iba posunul loptu a vystrelil), že to hráča Girony trafilo do chrbtu a lopta totálne zmenila smer. Nič neuveriteľné! Inak Messi pobehovať tak dvakrát za zápas!

PS: Nevychvalujem Coutinha, ani nekritizujem Messiho, ale povedať, že Coutinho hral zle, len kvôli tomu, že ho nemáš rád je pekná sra*ka! Fandi klubu a nie Messimu, nikto nie je viac ako klub! A dokedy v Barce bude Cou, Grizzi, Pjanić...... a odohrajú dobrý zápas tak je na mieste ich pochváliť a nie zhadzovať!
tunno Premium 2020-09-18 07:13:56
Ty si analfabet? Ja nemam ziaden citovy vztah ku Coutinhovi preboha 😂😂 ze nemam rad 😂 . Nehral dobre lebo nerobil co kridelnik robit ma a cele muzstvo nanho doplacalo. Vytesujete sa z toho ze mal asi 3 dobre ofenzivné momenty lenze tie trvali dokopy 20 sekund a zvynych 59 minut a 40 sekund co bol na travniku dezorganizoval tim.
Tomass 2020-09-18 07:33:12
1. Nehral krídlo, hral ľavého ofenzívneho záložníka,
2. Jak mohol dezorganizovať tým, to o čom trepeš?!
3. Ak to myslíš, že dezorganizoval tým, tým, že nebehal, tak potom tým dezorganizovali aj Messi, Busquets, De Jong, Roberto, Alba, Pique. A ešte aj Neto, keď je organizácia mužstva podľa teba o tom či hráč behá, jak motorová myš!
tunno Premium 2020-09-18 07:56:43
Poprve, hrame 4231 a tak ma byt kridlo. Po druhe, Messi je CAM a ma free role navyse predvcerom slusne pressoval. Ostatni hraci ktorich si menoval pozicne robia presne to co robit maju takze to je uplne mimo. Coutinho dezorganizoval tim ze nerobil na svojej strane to co robit mal, na co vlastne nema ani predpoklady. Porovnaj to s tym co robil Konrad alebo Trincao na druhej strane a zistis o com hovorim, sice pochybujem ze to ty dokazes vobec rozlisit. Vysoky pressing, kvalita v subojoch, rychlost na kraji a work rate, presne tie veci ktore nerobil a prave preto vacsinu z tych 60min to vyzeralo ako futbal z roku 2005 pod Benitezom. S tym mozeme superit jedine tak s Gironou aj to iba aj ma Leo poriadnu formu.
sylarko 2020-09-18 14:15:52
tunno: ty musis byt autista. 4231 neznamena, ze musi byt kridlo. jak spominal tomass hral laveho ofenzivneho zaloznika. a ked zapas s gironou bol jak pod benitezom tak ja neviem ci beres drogy alebo co, ale musi to byt silne. BTW benitez hral s liverpoolom pekny ofenzivny futbal. a ked podla teba hral roberto pozicne dobre a organizovane tak si mimo. parkrat ho tam musel araujo zachranovat a tym padom jak casto spominas dezorganizoval svoj team. dalej de jong tam parkrat lacno stratil loptu, co keby zrobi coutinho tak ho tu uz ukamenujes, ale de jonga ani nespomenies. zaujimave
tunno Premium 2020-09-18 14:42:02
Nebavi ma, ze nechapes pointu. Ak v lavo nebudeme mat hraca ktory odvedie co sa tam odviest má budeme dezorganizovany tim bez pressingu a bez schopnosti drzat tlak. S takou hrou nie je sanca byt konkurencieschopny proti elitnym timom, a vysledkom bude to ze sa bude nadavat na obrancov a zaloznikov ktori si nebudu moct poriadne plnit svoje povinnosti ale budu musiet suplovat aj pracu a pozicnost za toho co svoju stranu "neobhospodari". Ak bude Coutinho na lavo bude to vzdy znamenat dezorganizaciu a dezorganizovany tim nema sancu na tituly.
sylarko 2020-09-18 14:48:01
jediny kto nechape pointu si tu ty. ale dobre. ukoncme tuto debatu, bo to nema zmysel.
tunno Premium 2020-09-18 14:57:33
Smutne je sledovat roky futbal a nevsimnut si za 60 minut nieco co si si mal vsimnut za 3 minuty. Alebo akekolvek 3 minuty v kariere Coutinha hrajuceho zo lavej strany.
sylarko 2020-09-18 15:49:26
zaijimave ze to vidis len ty
tunno Premium 2020-09-18 16:18:58
Precitaj si prvu reakciu na povodny komentar.
sylarko 2020-09-18 16:19:51
je vas menej jak nas taze smola. dopo
tunno Premium 2020-09-18 16:31:58
😂😂
sylarko 2020-09-18 16:45:51
chod sa prihlasit na trenersky kurz a zacni robit trenera, bo si daky mudry. zbytocne tak potom zabijas svoj talent ;)
tunno Premium 2020-09-18 17:08:40
To hej, to by som mal urobit. Kedze trenersky kurz je zaruka kompetentnosti, vid 8-2.
sylarko 2020-09-18 17:14:36
no ale ty by si bol lepsi jak setien. ty by si 8-2 nedopustil vsak? :D
tunno Premium 2020-09-18 17:16:20
To je jasne.
Tomass 2020-09-18 20:38:23
tunno, kde kupuješ ten matroš, to musí byt silná káva. Ak si fanúšik klubu FC Barcelona a akýkoľvek hráč zahrá dobre, tak je namieste ho pochváliť, alebo teda ked už máš voči nemu komplex tak ho aspoň nekritizovať. A to, že Roberto hral pozične dobre a nedezorganizoval tým, je pekná sprostosť, absolútne súhlasím so sylarkom a ďalšími 99% ľudí čo sledovali ten zápas.
tunno Premium 2020-09-18 21:02:54
Az na to, ze Coutinho nehral dobre 😂 vsetci pricenti fanusici s elementarnou mozgovou kapacitou si to vsimli za 5-10 minut. Vdaka nemu nam nefungoval pressing co je pre Barcelonu a vobec moderny futbal absolutne klucova vec. Vies co nabuduce pred zapasom povieme súperovi, aby nerozohraval po svojej pravej strane, lebo tam sa nam nechce pressovat 😂 + nechapem, co tu pleties Sergi el Kokotera vobec sme sa tu o nom nebavili.
Tomass 2020-09-18 21:08:19
Jaaaaaj, radšej nebudem nič písať, vidím, že to nemá zmysel. Choď si dať lajnu :d
tunno Premium 2020-09-18 21:10:02
Tomass dobre este na toto mi odpovedz. Ty nechces aby Barcelona hrala pressing?
tunno Premium 2020-09-18 21:10:23
Este na toto mi odpovedz a potom si dam
Tomass 2020-09-18 21:10:35
😂
Tomass 2020-09-18 21:13:38
Áno chcem, aby hrala. Aby hrala to čo Koeman dal za úlohu. Nemôžeš vedieť, či mal Coutinho za úlohu presahovať po čiare ako blázon. Nemyslím si, že by mal fyzicky problém, napríklad s kondičkou, keďže v Bayerne za ten rok toho “napressoval” dosť, nakoľko som pravidelne pozerával, aj pozerával Bayern, viem o čom hovorím.
Tomass 2020-09-18 21:14:36
Ale ak mal vážne za úlohu od Koemana pressovať na krídle, tak uznavam, že to moc nerobil :D.
tunno Premium 2020-09-18 21:18:41
Ja som ho dobre pressovat nevidel v zivote, a to som ho videl v dost vela zapasoch. Na to treba mat vlastnosti ktore nema, rozumiet tej pozicii byt vybusny a subojovy. Celkovo to nie je jeho styl hry, jeho to taha prirodzene do stredu a tam je kral Leo.
tunno Premium 2020-09-18 21:24:03
Pripomeniem slova Davida Villu ktory tvrdil ze hrat v Barcelone z kridla bola fyzicky najnarocnejsia vec s ktorou sa pocas kariery stretol. Je to pozicia pre mladych makacov. S tymi 4mi realnymi kridelnikmi ktorych mame by sme mohli v pohode udrzat intenzitu pocas celej sezony (trincao, fati, dembele, konrad a prilezitostne pedri)
2020-09-17 12:01:41
Trošku předčasný článek.
2020-09-17 12:39:13
Me teda neprisel nejak vyjimecny. Bylo ho videt vic nez Griezmanna to jo ale nic extra
tunno Premium 2020-09-17 12:42:42
treba ulahodit detom, ktore Coutinha miluju. Sonetcz to vystihol presne.
2020-09-17 14:13:05
Nejlepší čas ho prodat a k tomu i Grieze!
sylarko 2020-09-17 16:31:00
hej predajme vsetkych a hrajme s dorastencami. proti tymom ako girona to stacit bude.
tunno Premium 2020-09-17 16:35:10
Ti dvaja nestacili ani proti tymto timom, aj priti vsetkym ostatnym timom posledne roky.
sylarko 2020-09-17 16:40:44
aj ked nerad toto vravim, ale tebe tunno zelam, nech hraju ti co chces a nech hraju hovno. co budes potom tvrdit, ze i za to moze griez a coutinho? nech potom lezes po kanaloch. je mi z teba normalne zle aj so vsetkych tebe podobnych.
tunno Premium 2020-09-17 16:47:45
Ak by si mal zamestnanca, ktory podava dlhodobo kvalitny vykon a pride mesiac ci dva ked je vyhoreny a nejde mu, tak ho podrzis povzbudis. Ak by si mal zamestnanca ktory od nastupu cely rok odvadza svoju pracu biedne a druheho, ktory za dva roky neodvadzal dobre svoju pracu u dvoch roznych zamestnancov, tak takeho sa zbavis. A to este vo futbale je to vyhranenejsie, pretoze tam si limitovany svojimi schopnostami kym obycajnom zamestnani mozes obvykle sa veci naucit.
sylarko 2020-09-17 16:56:02
coutinho hral prvy polrok u nas paradne. bol jeden z najepsich hracovu nas. ak tvrdis opak si slepy. to ze ho potom valverde zacal davat na kridlo je vec druha. a pametam si ze uz druhy mesiac jak mu to tam neslo, tak sa tu na neho nadavalo, to je mi ale podpora. hovoris, ze 2 pripravne zapasy nic neznamenaju, tympadom ani vykon pedriho a trincaa nic znamenaju proti slabemu nastic a girone. trochu objektivity treba.
tunno Premium 2020-09-17 17:00:14
Coutinho nehral u nas nikdy paradne. V zalohe muzstvo absolutne dezorganizoval. Bol slaby pozicne, slaby v subojoch a mal problem rozohrat ked bol pressovany. Tlacil sa vsak dopredu a do coho kopol z toho bol gol. Valverde vlastne spravil dobre ze ho dal dalej, pretoze v zalohe narobil prilis velky bordel. A podotykam ze je velmi nepravdepodobne, ze bude este niekedy strelecky tak efektivny ako vtedy. Vsam vtedy mal co strelu to gol alebo tycku. To uz sa nezopakuje, a posledne 2 roky to dokazoval.
sylarko 2020-09-17 17:10:01
tunno: statistiky mal a to sa rata. keby si bol zamestnavatel a tvoj hrac ti dava pravidelne goly a asistencie, tak ho nepredas kvoli par zlym zapasom. ked ti hrac dava goly tak sa ho nepytaju jak v tom zapase hral. dolezite je to ze te goly daval. statistiky mal dobre aj v bayerne. ako na jednu stranu, ked vyjde zapas coutsovi proti girone a nasticu, vravis ze to nic neznamena ze su to len pripravne zapasy, ale tympadom neznamenaju nic ani vykony trincaa a pedriho ne? doteraz hrali trincao v slabej portugalskej lige, a pedri v las palmas ci kde a uz tu z nich robis jak keby boli dlhorocne opory.
tunno Premium 2020-09-17 17:11:19
To je skor ako zamestnanec ktori zlizne tu trochu smotany ale potopi cely projekt.
sylarko 2020-09-17 17:16:00
ako mi chces povedat, ze prvy polrok hral coutinho u nas zle? myslim tu sezonu, ked bol u nas este iniesta.
tunno Premium 2020-09-17 17:22:34
Nehral dobre ako zaloznik v 433 aj ked dal aj tak zopar golov. V 4231 mal dobre zapasy, to vsak bolo pred troma rokmi ked napriklad Leo bol kridelnik co uz fyzicky teraz neda a Coutinho bol v strede. Aj to jeho vykonnost bola o tom ze do coho kopol bol z toho gol.
sylarko 2020-09-17 17:44:15
podla mna to 4231 moze fungovat. fati-couts-messi. stym ze couts a messi si tie pozicie mozu menit, ze messi si bude zbiehat do stredu a tympadom couts pojde viac do lava a fati zas kus sa vysunie a podobne.
tunno Premium 2020-09-17 17:51:31
Fungovat to moze jedine tak, ze nebude nam fungovat pressing a mozeme rovno zangazovat Beniteza, ktory s nami bude branit tak, ze sa stiahneme cely tim do zadu a budeme skusat protiutoky, podotykam s jedinym rychlym hracom Fatim. Boj o s priecky europskej ligy bude vyrovnany.
sylarko 2020-09-17 17:54:26
no uvidime no. treba hlavne fandit a podporovat tym, miesto toho na nich nadavat.
2020-09-17 16:29:47
zruste tuto stranku prosim. vsade citam len negativne komenty a nadavky. tolko toxickych a negativnych ludi pokope som dlho nikde nevidel.
tunno Premium 2020-09-17 16:34:29
Zrus si svoj ucet a chod niekam kreslit slniecka.
Luis 2020-09-17 16:36:04
tak se odhlaš a chod jinam! Nebo si založ něco pro pozitivní- sluníčkový fanoušky, kterým je všechno jedno!
sylarko 2020-09-17 16:37:14
ste vtipni :D :D je mi vas uprimne luto.
sylarko 2020-09-17 16:38:30
niesom pesimista a nenadavam na vsetko okolo tak som hned slnieckar hej? :D :D tato vasa logika. ked vezmem tvoju logiku, tak ty si typicky plesaty tupelo so zelenym trickom :D :D
Nispero 2020-09-17 22:20:52
sylarko:
Seriozne, asi najlepsie co mozes spravit je sa odhlasit a citat ckanky, nereagovat na nic. Fakt, myslim to v dobrom, cas sa da travit uzitocnejsie😉
sylarko 2020-09-17 22:41:51
nispero: tak ked tebe to nevadi. ja mam casu dost neboj. len som chcel poukazat na to co sa tu deje. ja rad diskutujem, ale ked vsade vidim ako kazdy na kazdeho nadava, ze na 3. najlepsieho strelca barcelony sa tu ide s lopatami, tak to kde sme? kde je nejaka ta uroven diskusie?
Nispero 2020-09-17 23:40:59
Kde je uroven diskusie? no zial nie tu, samozrejme ti neberiem chut do diskusie, to je tvoja volba. Ja zial ci nastastie mam casu pomenej momentalne, ale ked aj si ho najdem, urcite nie aby som sem prisiel niekoho osierat. To co sa deje v Barcelone momentalne ide proti zdravemu rozumu, ale podobne dufam, ze sa aspon nieco zlepsi, nie som zaryty optimista, skor realista (nie madridista😅), ale tak nejak chcem verit, ze este bude dobre, ze aj s hracmi, ktorych moc nemusim sa da uhrat slusny futbal,uprimne to je tak vsetko, co od telefonu zmozem, takze ziadne velke stresy, zivot je zivot, futbal len mala cast z neho. Pokial to v niekoho ociach zo mna spravi akehosi slnieckara, ci cosi, to uz je problem na opacnom konci. Zdar😉
sylarko 2020-09-17 23:48:56
pekne napisane.
sylarko 2020-09-17 23:52:02
zdielam tvoj pohlad na vec
2020-09-17 16:36:45
niekomu sa konecne zacne aspon kus darit, tak namiesto pochvali ho musime hned zhodit. tomu sa povie podpora. modlim sa za pedriho, trincaa a fatiho, lebo nahodou im nevyjde zapas a uz sa budu predavat. messi tiez nehra nic. vcera len 2+1 slabota. za cias guardiolu daval 3+3 kazdy druhy zapas ne? slabota. zrusme cely klub. bo uz to vidim, ze ked nebudeme mat po prvych troch zapasoch skore 12:0 tak ich fanusikovia zozeru. az mi je smiesne z vas :D typicka slovac, len nadavat a stazovat si na vsetko...
tunno Premium 2020-09-17 16:40:04
Trincao, Fati a Pedri hraju komplexne velmi dobre. Pocas zapasu u nich nenajdes nejaku znacnu slabinu. Ak im nevyjde aj mesiac ci dva, bude to vypadok formy. Za to Griezman je traged cely rok a Coutinho sice nie traged, ale nedostacujuci uz 2 roky zapas co zapas. A aj predtym bol dobry len na jednej pozicii, na ktorej aj tak bude Leo.
Luis 2020-09-17 16:42:05
tunno ti to krásně shrnul....nemáme ani vindru, ale máme hráče za stamiliony, který nám skoro nic nedávaj, není víc potřeba k tomu psát ;-)
sylarko 2020-09-17 16:44:43
ti 3 este ani nehrali spolu. a este nehrali proti poriadnym tymom a uz vies presne ako budu hrat. im ked nevyjde mesiac dva v pohode, ale ked to nevyslo griezzovi tak uz sa tu na nho kydalo zo vsetkych stran. na coutinha sa tu kydalo uz po mesiaci v jeho druhom rocniku. to je mi ale objektivita.
luis: to ze sa kupovali za miliony nemozu ti hraci, ale vedenie a faktor neymar. coutinho by nestal viac jak 70m.
tunno Premium 2020-09-17 16:55:50
Asi by si mal rozlisovat medzi kydanim a konstruktivnou kritikou. Hracov determinuju ich vlastne futbalove vlastnosti. Z Messiho nebudes mat elitneho hlavickara, a ani z jedneho z tej trojice hracov nebudes mat hraca ktory obhospodari adekvatne kridelny priestor. Znamena to, ze je to hejt?
sylarko 2020-09-17 17:02:36
musis pochopit, ze na klasicke 433 sme nemali team ani kridla. mozes nadavat na coutsa, ze nic nehral ked hral na kridle a on kridlo nieje. teraz hrame 4231 a v tych zapasoch som videl zlepsenie oproti poslednym dvom rokom. jak mladi noy hraci hrali dobre tak aj couts a ostatni. budem im fandit stale a uz sa tesim na novu sezonu. stazovat sa nema zmysel.
tunno Premium 2020-09-17 17:10:14
Ak chceme hrat Ackovy futbal, tak musime mat pressing, intenzitu a schopnost drzat si tlak. To s Coutinhom na lavo nepojde pretoze nevie z toho nic. To ze spravi trebars 1-2 dobre individualne momenty nam nepomoze, tie by spravil aj Fati ci Konrad (skor aj viac) a zaroven muzstvu dodaju kompaktnost, co ma vyznamny vplyv na psychiku timu, utok aj obranu.
sylarko 2020-09-17 17:14:40
a od toho tam je trener, aby ich to naucil a nasadil spravnu taktiku. poviem priklad. ako je mozne ze taky conte vie vyzdimat z niektorych hracov za zenitom maximum, kde to ostatni to nevedia, a ti hraci pod nim hraju o 50-100% lepsie jak keby tam bol niekto iny? vykony hracov sa odzrkadluju aj od toho aky trener v tom teame je. a nevrav, ze to tak nieje..
tunno Premium 2020-09-17 17:17:10
Preco potom Skriniar siel tak dole pod nim? Vies preco? Lebo je pomaly a do trojclennej obrany sa preto proste nehodi. Inak tomu nebude. Tvoj pristup je asi taky, ze by si asi uveril ze ak bude cely tim cely cas trenovat dribling tak sa kazdy nauci driblovat jak Messi.
sylarko 2020-09-17 17:22:19
no tak potom asi nebudem davat skriniara do obrany ked hra na 3 obrancov logicky. alebo ked chcem hrat so skriniarom v obrane, tak nebudem hrat na 3 obrancov.
a tvoj pristup je taky, ze vidis len ciernu a bielu a nic medzi tym. ty zas od kazdeho ocakavas, ze bude driblovat jak messi. a ked budu dajme tomu trenovat len dribling, tak budu lepsie driblovat, jak keby to netrenovali vobec.
tunno Premium 2020-09-17 17:23:34
Tak preto logicky netreba dat Coutinha na kridlo, lebo nema rychlost, subojovost pressing work rate atd. To je cele.
sylarko 2020-09-17 17:27:40
tunno: konecne sa na niecom zhodneme. bravo
tunno Premium 2020-09-17 17:30:39
Aha a teraz riesenie. Budeme ho rotovat s Messim? 😂😂 podotykam, ze aj tak nema 2 roky vykonnost na to aby bol tahunom u nas ani v strede. Dufajuc ze sa vrati do top formy aby bol fakt uzitocny a zaroven ho rotovat s Leom je zvlastna predstava.
sylarko 2020-09-17 17:40:47
tunno: a dostal poriadnu sancu? NIE. prvy zapas ked hral v strede hral dobre. druhy hral sice viac z lava, ale v zlozeni 4231 to nieje uplne kridlo jak v 433. a messi moze hrat kludne z prava a couts v strede. alebo si kludne tie pozicie v priebehu zapasu mozu menit. myslim, ze tych moznosti je tam dost. a pod koemanom mu verim. on je ten typ trenera, ktory ho moze zas nakopnut.
tunno Premium 2020-09-17 17:48:09
Hral tak ako obvykle hraval aj v Bayerne, nedostacujuco pre zaklad v top klube. Leo v 33. rokoch kridlo je blud a ak tam by aj bol, tak stratime defenzivne na tej strane. Mat dvoch takych hracov sa jednoducho mat efektivne neda, a diskutovat o tom by bolo na mieste ak by bol Coutinho v top forme kazdy rok kazdy mesiac. Nie takto. Neviem na zaklade coho doverujes Koamanovi, za 20 rokkv trenovania nema ziadne relevantne vysledky. Hrat 4231 a vzdat sa nadupanych kridiel je ako mat ferrari a nikdy nedupnut nad 100km/hod.
sylarko 2020-09-17 17:51:13
4231 nieje kridlo ako 433. messi castokrat hral z tej pozicie v zapasoch. u koemana mi ide viac o jeho povahu. couts ked ma nad sebou pevnu ruku jak mal pod kloppom v live, tak vie podat zo seba maximum.
tunno Premium 2020-09-17 17:53:42
Messi + Couts v zostave znamena neexistujuci pressing, nedostacujuca rychlost ani pohyb, co je pre moderny futbal odsudenie na zanik. Mali by sme nejake akcie ale dominovat, to urcite nie. Silne timy by nas zatlacili a popravili to je jasne.
sylarko 2020-09-17 17:56:08
tak mozeme mat v utoku koho chceme, ked mame obranu aku mame. to uz je druha vec. pametam na zapas s totenhemom u nich vonku. pametas jak messi pressoval? videl som ho az na RB :D jeho ked bavi futbal, tak vie aj pressovat.
tunno Premium 2020-09-17 18:01:42
Obrana bude v cajku a takmer bez prace ak bude poriadny pressing a budeme schopny drzat tlak. Kazdy rok doplatime na zopar hracov, teraz sa obavam najma o kvarteto pjanic, roberto, coutinho griezmann. Najviac o Coutinha a Pjanica, ti nam organizacne mozu najviac uskodit.