Ronald Koeman poskytol rozhovor pre The Athletic, v ktorom sumarizoval svoje prvé mesiace v Barcelone. Odpovedal okrem iného na otázky o možnom odchode Lea Messiho, rozhodnutí predať Luisa Suareza či vsadení na mladých hráčov. Holanďan priznal, že súčasná sezóna je pre katalánsky klub prechodná, takže fanúšikovia by mali byť trpezliví.

Messiho odchod

"Bolo to ťažké obdobie, pretože naďalej je najlepší, ale bol nahnevaný z dôvodu istých záležitostí v klube a nebol spokojný s mužstvom, ktoré vo štvrťfinále s Bayernom prehralo 2:8. Samozrejme bol nahnevaný a chcel odísť. Keď som prišiel do Barcelony, klubu som hneď na začiatku povedal, že to nie je môj problém, že je to vec medzi klubom a Messim a že si to musia vyriešiť. Barcelona mi nakoniec povedala, že ho nepredá a musí zostať. Pre Lea to bolo ťažké, ale nakoniec to akceptoval."

Rozhovor v Messiho dome

"Bol som v jeho dome pred začiatkom sezóny, aby som sa s ním porozprával o plánoch, aké som s ním mal. Bol naozaj nadšený. Vedel som, že má problémy v klube, ale do toho som nezasahoval. 'Budem naozaj šťastný, ak zostaneš. Ak neodídeš, budeš súčasťou tímu a zostaneš na svojej pozícii, aby si mohol naďalej zo seba dávať to najlepšie,' povedal som mu. Krok po kroku túto situáciu akceptoval a pozrite sa, ako hrá v posledných mesiacoch. Je naozaj previazaný s klubom a mužstvom, ale nikto nevie, čo sa stane v budúcnosti."

Messiho zotrvanie

Tento článok je exkluzívny obsah ForcaBarca

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-02-07 17:20:52
Uzasna vyhovorka Kumanko :D Verim ze nove vedenie nebude take hlupe a neda ti moznost zabit 2 sezony Leovej kariery
Samurajj 2021-02-07 17:25:52
nove vedenie aj s koemanom si bude moct nasrat ak sa Leo rozhodne nakoniec naozaj odist lebo mu v lete konci zmluva :D
Blaugranes10 2021-02-07 17:27:12
Samuraj, pevne verim ze Leo konecne odide. Nemozem sa pozerat ako v tomto klube zabijaju posledne roky najlepsieho hraca historie
Samurajj 2021-02-07 17:30:01
velmi bolavo, ale suhlasim stebou.. Leo za to co pre tento klub spravil si nezasluzi skoncit karieru tak ze sa mu nadava z kazdej strany a popritom on obetoval vsetko pre tento klub ktory je momentalne prehnity a dlho potrva dokial sa to da doporiadku
janpet 2021-02-07 18:46:09
Bruno, vitaj spat
RoAd 2021-02-07 18:53:37
Ja som prvy, kto by branil Lea a jeho zaujmy, no nechapem, ako moze niekto byt taky slepy a nevidiet, ze Koeman ma 100%nu pravdu. Ina moznost tu proste nie je. Toto JE prechodna sezona. No hadat sa tu s nikym nebudem. Len mi nedalo nezareagovat.
Jackopz 2021-02-07 19:08:24
Bože zas tento postih.. ty si ako korona, nik ťa nechce, kazíš ľudom dni ale furt si tu.
Samurajj 2021-02-07 19:32:49
Jednoznacne to prechodna sezona je ale nemusela byt keby sa nakupi ako ma v lete, chybal nam utocnik ktory neprisiel, to ze povedal ze Messi si tu zabija karieru je proste v momentalnej situacii fakt
seko27Barca 2021-02-07 19:38:53
prvy koment najvacsi odbornik na futbal:D:D
Blaugranes10 2021-02-07 20:40:10
Chlapci ak je tato sezona prechodna, co sa podla vas stane v lete, ze to zmeni tento tim na sampionov? Myslite si ze pride Neymar s Mabppem a do obrany VVD? :D :D :D
Mame tak prazdnu pokladnicu ze pridu maximalne hraci zadarmo ako priemerak Garcia a holandski dochodcovia Wijnaldum s Depayom. Takze ak naivne dufate ze po tejto sezone ideme po tituly, tak budete veeeelmi sklamani
Johann 2021-02-07 20:48:49
👍👍
seko27Barca 2021-02-07 23:00:31
najdi si neaky iny klub aj s kamaratom čo ti dava palce hore a tieto smeti sem nehadž nikoho to nezaujima
Blaugranes10 2021-02-07 23:05:10
Chudacik ty zacni fandit trnave. Ja od klubu ktory ma naklady na hracov v top3 na svete ocakavam viac
seko27Barca 2021-02-07 23:08:23
ja fandim FC Barcelona ty smetiar:D:D
Johann 2021-02-07 23:42:15
Ty ani nevieš čo je FC Barcelona.
seko27Barca 2021-02-08 09:13:26
Kamoši smetiari 😂 hanba ti za ten nick a fotku ktoru používaš asi sa hanbíš za svoj ksichtik
el_ilusionista 2021-02-08 09:51:20
Slušný odpad tady v čele s Blaugranes10, klasický fanoušek úspěchu, který začal "fandit" když byla Barcelona na vrcholu...
Blaugranes10 2021-02-08 10:56:23
Fanousek uspechu? Nevedel som ze hraci hraju za potlesk z tribun a lajky na instagrame. Doteraz som bol v tom ze su to extremne dobre plateni sportovci a trener a ich vysledky by mali zodpovedat ich platu.
Vies co skusim v robote kaslat na pracu a ked ma sef zdrbe ze nic nerobim, odpoviem mu ze je fanusik uspechu :D :D :D
sid1 2021-02-08 13:23:30
Bruno tusim ovladol okrem opatovnej reinkarnacie aj schopnost zalozit si pritakavaci nick. Chalan na sebe pracuje:-)
Blaugranes10 2021-02-08 13:27:22
A tebe uz zjavne pokrocila demencia. Mal si brat tie lieky
seko27Barca 2021-02-08 21:25:01
Smetiar zmizni
2021-02-07 18:22:48
Vám drbe pozrite sa co Koeman spravil za takú krátku dobu.... neviem co ste očakávali..... experti
cipi 2021-02-07 18:24:07
stym v akom stave tým prebral a že prakticky nemal žiadne velke posily tak výborná robota
Blaugranes10 2021-02-07 18:31:46
Kuman zaknihoval najhorsi start do sezony za 33 rokov ;)
galibier 2021-02-07 18:31:53
No ja by som mu vycital ze si nevidel dalej ako centimeter od nosa a hrali sme do blba ten system 4-2-3-1 hoci uz po troch zapasoch aj obycajny laik videl ze to proste nefunguje.On to pochopil az po nejakom 10 ligovom kole a stratili sme tolko bodov nahanacka s Atletmi zatial je len v teoretickej rovine.
mito669 Premium 2021-02-07 18:35:06
Žiadny tréner by nemal s tými hráčmi úplne bez kondície lepší vstup a to nehovorím že mladíci sa museli zohrať...
galibier 2021-02-07 18:37:10
Mito ok,ale ked si pustil videa zo zapasov zo zaciatku sezony tak kurv@ predsa musel vidiet ze Coutinho,Griezman a Messi nemozu hrat naraz..ved to do riti by musel vidiet aj dedinsky trener
L0G1K4 2021-02-07 18:38:49
On hlavně místní kritik není fanoušek Barcelony, ale jen LM10. Je to vidět podle toho, jak reaguje tady i podle toho, že nedávno psal, jak se těší až odejde Leo do City, aby se mohl každý týden dívat na lepší fotbal, takže ho nebere tak vážně kluci.
mito669 Premium 2021-02-07 18:39:26
Áno zavadzali si to nepopieram ale treba to brat aj z trénerovho pohladu a podľa mna boli aj na neho tlaky že tak drahí hráči musia hrať a bohužiaľ sa to vyriešilo zraneniami takze snáď keď sa uzdraví Coutinho sa toto už opakovať nebude
tunno Premium 2021-02-07 18:39:45
Z tejto sezony urobil prechodnu Koaman. Utocnik mohol prist ak by si Koaman nechcel ponechat zbytocneho Coutinha ktory mal namierene na ostrovy. Napriklad Cavani sa Barcelone sam nukal a teraz je v man utd jednym z najlepsich hracov. Ak spominate zapracovavanie novych a mladych hracov, vsetci tí mladi hraci hraju vyborne od prvych zapasov, ci uz Dest, Araujo, Fati. Taktiez zaloha s Pedrim zacala hrat na vysokej urovni hned po tom co vratil rozostavenie na 433. V podstate je to prechodna sezona len preto, ze nemame adekvatneho utocnika a o to sa Koaman vyrazne pricinil.
RoAd 2021-02-07 18:58:08
Cipi, nema to zmysel. Hadat sa tu s niektorymi a snazit sa im otvorit oci je ako keby si hral sach s holubom: na koniec sa aj tak vyserie (doslova) na celu sachovnicu a zacne na mieste skackat, ako keby bol suboj mysiel (a hru) vyhral.
kluc 2021-02-07 18:59:22
Po 3 zápasoch sme mali skóre 8:1 ale samozrejme všetko by sme v tom momente vymenili :D po vojne je každý generál...
Tunno zakaždým keď zapotíš že Cavani je Koemanova chyba budem ti oponovať :) to že sa niekto núka neznamená že ho musíme zobrať, aj Suarez chcel zostať a keby odišiel Coutinho tak by boli naňho peniaze, ale na striedačku máme už Braithwaita...Pedri hral stále výborne a je jedno v akej formácii (3-5-2 napr.) Cavani je len zbytočné zaplátanie diery bez budúcnosti...
Záver: Messi je spokojný, je spokojný s trénerom, športovým projektom aj napriek tomu že odišiel Suarez a myslím že keby mu Koeman povie že chce priniesť nejakého útočníka na sklonku sezóny by to nezlepšil. Messi predsalen vie lepšie bodka.
tunno Premium 2021-02-07 19:58:58
@Road kto sa tu hada? Chcel by som pocut tvoje argumenty. Nechajme stranou, ze 4231 okato nefungovalo a trener sa toho zbytocne dlho drzal, je to za nami. Vacsi problem je, ze sme isli do sezony bez co i len priblizne adekvatneho utocnika. Kazdy priemerne inteligentny fanusik vedel uz pred DVOMA ROKMI ze Coutinho nema Barcelone co dat. I Bart ratal s jeho predajom Koaman to stopol aj vdaka tomu nevyslo na utocnika. Ak trener podrzi najzbytocnejsieho hraca v kadri, ked by jeho predaj umoznil prichod prestupovej priority je to fail. Moznosti boli, ci uz Cavani ktory je na top leveli roky, i jeho herne vlastnosti pasuju, alebo kludne niekto ini. Vies si predstavit taku situaciu v inom top klube? Ze by trener udrzal draheho zbytocneho lavickara a isiel by do sezony bez kvalitneho utocnika?
neupauper 2021-02-07 20:02:29
cavani by bol bombovy.... skoda skoda skoda
sylarko 2021-02-07 20:03:10
aky ma zmysel predat lepsieho suareza a priviest namiesto neho cavaniho??
tunno Premium 2021-02-07 20:04:39
Sylarko asi si nevidel hrat Cavaniho. Herne je odost lepsi ako Suarez a tiez dava pravidelne goly. Taktiez ma takmer 3 nasobne nizsi plat ako Suarez mal v Barcelone.
kluc 2021-02-07 20:05:00
Ja ti velice ľahko odpoviem, to že by sa Coutinho predal a peniaze z jeho predaja by išli na nového útočníka je pravdepodobnosť blízka 0%.
A inak pred 2-3 dňami som ironicky spomenul Cavaniho a odvtedy si sa toho chytil a našiel niečo ďalšie z čoho Koemana zas obviniť 😂 dovtedy si mal kde Cavaniho 4 mesiace 😂😂
sylarko 2021-02-07 20:06:43
videl som ho hrat. a lepsi jak suarez nieje. ten plat sme suareozovi zaplatili tak ci tak, to mohol ten rok u nas ostat. cavani by bol len naplast na jeden rok ci maximalne 2. a s messim by si urcite nerozumel tak jak suarez.
tunno Premium 2021-02-07 20:10:06
Cavani je stale v top forme, pohybom je uplne inde ako suarez. Ich porovnavanie vsak nie je podstatne diskutovalo sa tu o inom.
sylarko 2021-02-07 20:10:55
hej a preto nieje ani v top 20 strelcov v PL :D
tunno Premium 2021-02-07 20:13:07
Ma priemer gol na zapas v zaklade. Teraz uz hrava zaklad a hraje vyborne.
sylarko 2021-02-07 20:15:29
preco potom hral len 6 zapasov v zaklade ked hra tak vyborne? :D
sylarko 2021-02-07 20:15:45
tie tvoje statistiky :D :D :D
tunno Premium 2021-02-07 20:16:47
Si retardovany? Pozri si manutd a potom pis. Prisiel ako novy manutd ma mladych utocnikov a ako novy hrac zacal na lavicke. i z lavicky hral dobre.
sylarko 2021-02-07 20:21:29
hej preto je az 3. najlepsi strelec v ManU...bravo tunno ide ti
tunno Premium 2021-02-07 20:23:53
Dilino, nebudem diskutovat o tom ci ma Cavani dostatocnu kvalitu 😃
Blaugranes10 2021-02-07 20:24:22
A breitweit ma ake statistiky ako lavickovy hrac do utoku?
sylarko 2021-02-07 20:58:40
tunno: ja nevravim ze je cavani zly. zas nechapes. ale proste to uz mohol ostat suarez miesto toho aby sme privadzali do utoku stareho cavaniho na jeden ci dva roky chapes? ....
tunno Premium 2021-02-07 21:01:51
Suarez mal plat nejak kolo 40m ak si dobre pametam. I Desta sme kupovali tak, ze sme prv museli predat Semeda aby potom mohol prist Dest. Su tam pravidla v suvislosti s platmi. Rovnako to bolo Depaya, vraj neslo ani o to ze by klub nemal 25m ale musel sa zbavit nejakeho platu preto sa snazili predat Dembeleho. Kazdopadne teraz by sa nam zisiel i Suarez, Cavani, Malen alebo ktokolvek kvalitny a ist do sezony a tym co tam mame bol fail
fofo112 2021-02-07 21:06:22
Kde si prišiel na to,že Sua mal plat 40 mega :D
kluc 2021-02-07 21:08:15
a postaviť útok na 33-ročnom hráčovi čo všade inde by robil náhradníka keď máme Braithwaita
sylarko 2021-02-07 22:00:55
hej a cavani by hral zadarmo ze? nehra zaklad ani v ManU a my by sme na nom mali stavat utok ...hahaha
tunno Premium 2021-02-07 22:02:55
Zaklad uz hraje. Cavani je dlhodobo spickovy utocnik a na ihrisku to vzdy dokazoval. Cavani berie v manutd 12m.
kluc 2021-02-07 22:25:42
United hrajú 4231 to mu vyhovuje, to neni pre nás...
RoAd 2021-02-08 09:24:11
@Tunno: nebudem to uz roztahovat, a ak mam byt uprimny, som prekvapeny, ze zrovna ty si na moje slova zareagoval. Nebol by som cakal, ze budes suhlasit so slepou a hlupou kritikou Koeamana. Poviem to takto: 9 vyhier vonku za tebou s takym mustvom, ake dostal Koeman je zazrak. Kedy sme take nieco dokazali naposledy? Koeman proste pracuje s tym, co dostal. Mozno par chyb spravil, ale ani to nemozeme vediet naisto, kedze (na rozdiel od neho) nepozname vsetky fakty a okolnosti.
RoAd 2021-02-08 09:24:47
*sebou.
tunno Premium 2021-02-08 09:35:40
Ak by priviedol kvalitneho utocnika, a moznosti na to mal, mali by sme podstatne kvalitnejsi kader ako posledne 2 sezony. Nevravim ze robi vsetko zle ale tato chyba nas obrala o moznost hrat na najvyssej urovni.
kluc 2021-02-08 09:42:17
Nemal rozumnú možnosť. Ak mal, tak len zbytočnú a "aby sa nepovedalo".
tunno Premium 2021-02-08 09:55:38
Tvrdenie ze Cavani by bol zbytocny nepotrebuje komentar. To je najvacsia blbost aku som tu kedy cital.
kluc 2021-02-08 09:58:32
V tom prípade je to prípad "aby sa nepovedalo". Len sa treba zamyslieť, ale tak ty si ideš vždy svoje.
RoAd 2021-02-08 10:10:56
Neviem preco a ako si rozhodol, ze to Koeman (trener) sposobil a nie sportove riaditelstvo FC Barcelona. Na Slovensku je celkovo zvyk obvinovat jednu konkretnu osobu za vsetko zle, co sa odohrava. V politike to napr. vidis stale. A z nejakeho dovodu si si vybral zrovna trenera, ktoreho pravomoc nesiaha az tak daleko. Chces sa tvarit, ze poznas vsetky okolnosti a ze tym padom mozes Koeamana kritizovat, tak to rob. Pre mna su ciny viac, nez slova: 9 vyhier vonku za sebou. Ja uz nemam co dodat.
tunno Premium 2021-02-08 10:28:25
Trener je vlastne nesvojpravna figurka 😃 aha. V lete sa islo po posilach ktore Koaman chcel. Teda Depay, Garcia a Dest. Rovnako presvedcil Coutinha aby ostal. Obkecavat to mozes akokolvek ide to do velkej miery na jeho triko a kto chce tvrdit ze nam utocnik nechyba pri pohlade na grizmana a breitwaita ma klapky na ociach.
Blaugranes10 2021-02-08 10:58:25
Kuman je dalsia Bartova figurka na zakryvanie podvodov! Ziadny svojpravny trener by nesuhlasil s odchodom jedineho hrotoveho hraca! Jedine taky ktory kryje financne podvody vedenia
kluc 2021-02-08 11:01:48
A dostal "len" Desta. To že niečo chces neznamená že to aj dostaneš. Chýba nám produktívnejšie krídlo (Fati, Demebele, Trincao) a bola by najväčšia blbosť dávať prednosť 33rocnemu hráčovi na jednu sezónu. United vyplnili striedačku do systému 4231, a ty chces Cavaniho do základu, pre nás stratený rok. United absenciu Cavaniho ani nepocitia pretože by hrali to isté keby tam je aj Rashford, martial, my by sme sa museli každý zápas prispôsobovať hráčovi na ktorom nechceme stavať mužstvo (nie že nechceme, ale bola by to hlúposť).
Blaugranes10 2021-02-08 11:08:16
kluc, Cavani by bol strateny rok, ale bez Cavaniho je to tiez strateny rok - povedal to sam Kuman :D :D :D Tak uz si konecne vyber!
A ak toto ma byt len prechodna sezona ako vravi nas trenersky mag, preco nezapaja do kadra aj inych hracov, napr z becka?
Je to prechodna sezona, ale celu ju odohrame s Busquetsom v zaklade. Naco preboha? Busquets ma byt nasa buducnost a opora do dalsej srzony?V dalsej sezone si zas Kumanko vymysli vyhovorku ze ma v kadri nopvych hracov, tak sezona bude prechodna aby ich zapracoval....
kluc 2021-02-08 11:28:46
Kuman nič také nepovedal :)
Miesto Busquetsa nič lepšie neni, keby zapája ešte viac hráčov z B-čka potom by ste sa sťažovali že budeme hrať európsku ligu. Vieš čo znamená prechodová? Zapojenie Arauja, Minguezu, Desta, Pedriho, Fatiho, Trincaa, Dembelého aby boli z nich niektorí stáli členovia základnej zostavy a tie ich posty nemusel pár rokov riešiť a zamerať sa na iné. Budúci rok zapojenie Puiga, Garciu, LB...každý rok sa niekto mení ale nie tak ako si ty predstavuješ, už aj Koeman je nad hranicou a počína si veľmi dobre v tomto smere. Pozri sa na Real, odíde im Modrič, Kroos a Benzema s Ramosom a som zvedavý aké šance dostanú hráči z B-čka a aké výsledky budú mať. A ešte si predstav že Benzemu nahradia nejakým Mandžukičom alebo kým "lebo im bude chýbať hrot" :D
Blaugranes10 2021-02-08 12:07:30
Tento rok ziadne tituly lebo zapajame Arauja, Minguezu, Desta, Pedriho, Fatiho, Trincaa, Dembelého, buduci rok ziadne tituly lebo zapajame Puiga, Garciu, a tak dalej a tak dalej, nesutale budeme niekoho zapajat a Kuman sa bude na lavicke vyskierat aky ma super job, ziadne vysledky, kralovsky plat :D

Uz si uvedom ze mame v kadri najlepsieho hraca historie a tak by mali vyzerat aj nase ciele. Ani Argentina so svojim tragickym timom nejde na MS sa iba zucastnit a kazdy zly vysledok stoji trenera hlavu
tunno Premium 2021-02-08 12:12:53
Okrem toho, ze si napisal snůšku bludov vzhladom na to ze si sa nevysporiadal s klucovymi argumentmi je vtipne ked porovnavas Mandzukica s Cavanim. 228g vs 360g v kariere i krivka vykonnosti uplne ina. Cavani patri k svetovym utocnikom X sezon vzdy si drzal uroven. Ked hral daval goly, minulu sezonu prvy krat nehral pravidelne pretoze mu koncila zmluva a teraz hraje zaklad uz i v Manutd. I posledny zapas bol najlepsi na ihrisku. Mame podla predsezonnych predpokladov jedinu slabu poziciu v zaklade a ty tvrdis, ze ju netrebalo posilit a balasty o prechodnej sezone. Znie to akoby sa Araujo, Dest, DeJong Fati a Pedri zaúčali a kopili chyby, pritom patria k najlepsim v sezone i lige.
kluc 2021-02-08 12:23:54
Prečo by sme nemali nič vyhrať aj tento rok? Každý obmieňa káder ale nie v takom rozsahu a nie s takými problémami ako mal Koeman. Pokiaľ to je tak ako hovoríš tak Messi by tu nebol túto sezónu. Tak ako sa aj na repre vykašlal...
Neporovnávam Mandžukiča s Cavanim, porovnávam náhradu Benzemu Mandžukičom k náhrade Suareza Cavanim, to je pochopiteľné a rovnako porovnateľné. Ano končila mu zmluva a zamyslel si sa prečo aj tak nehral? povedz mi keď už chceš byť múdry...
Posilniť ju nepotrebujeme lebo na hrotového útočníka nehráme, to je zjavné a každý to vidí ako by si ty povedal :D
tunno Premium 2021-02-08 12:33:41
Ten hrotovy utocnik nam chyba, a Cavani i v Manutd si casto zbieha na kridlo. V psg nehral lebo mu koncila zmluva, a PSG malo dalsich 4och utocnikov top kvality.
My nemame v kadri ziaden problem iba 1 poziciu. Od prveho momentu co sa vratil k 433 nam to funguje. Slabina je iba griz a breit a tych cavani tromfne jak nic. Alebo kludne niekto iny nemusel to byt cavani. Coutinhov predaj by umoznil moznosti.
kluc 2021-02-08 12:40:38
Coutinhov odchod by neumožnil možnosti, tak ako sme si nepomohli odchodom Rakitiča, Vidala a Suareza.
Depayovi tiež končí zmluva a hráva a majú tam podľa teba lepších hráčov (to len tak pomimo jaké blbosti trepeš). Ty by si si vybral Icardiho alebo Choupo-Motinga pred Cavanim? :D no dobre teda kvalitka...
kluc 2021-02-08 12:42:25
A Cavani zachvílu bude hrať aj krídlo lebo si tam zbieha :D chlapčeeee... :D
tunno Premium 2021-02-08 12:48:21
Cavani uz nebol v kadri PSG na LM, uz nemal zmluvu. Icardi je popredny utocnik a ak tam prisiel ako nova posila tak prirodzene bude hravat miesto Cavaniho ktoremu konci zmluva. Grizman tiez nie je kridlo a je na kridle, rovnako by tam mohol byt Cavani. Latka je dost nizko. Aj ked trener by mal rozum a hral by s nim v strede.
tunno Premium 2021-02-08 12:51:19
Coutinhov odchod by neumoznil moznosti :DD ok dnes stacilo humoresky
kluc 2021-02-08 12:56:00
čiže Icardi je poprednejší ako Cavani preto hrával on :D alebo je nový preto hrával viac :D
Nie nemohol, Cavani hrával celý život hrot a to by bol ešte zbytočnejší...
Coutinhov odchod a peniaze z jeho predaja využité na kúpu nového útočníka je taká istá teória jak že by nikoho nekúpili, ba ešte menšia :)
sylarko 2021-02-08 20:43:47
boze tunno priznal si si niekedy v zivote ze si sa mylil???? taze radsej posadim na lavicku hraca co mi dava 40 golov za sezonu len preto lebo mu konci zmluva a dam tam hraca co mi da 20 golov za sezonu len preto lebo je novy???? ako toto myslis seriozne vazne ci zas to je len sarkazmus ci nadsazka???
tunno Premium 2021-02-08 21:05:28
Niesi pricetny to je tvoj problem. Icardi mal v lige + LM 21 zapasov zaklad a 17 golov. A predstav si ani tento hrac nehral nakoniec zaklad vo vyradovacke LM pretoze hrali zaklad s mbape ney dimaria. Psg mal minulu sezonu brutalne napratany utok. Cavani je popredny utocnik a pri tej mizerii griza by nas potiahol riadne.
kluc 2021-02-08 21:32:50
PSG hrali bez hroťáka vyraďovačku, teda zaujímavé...a dal ich 15 zo základu (ale to je nepodstatné, aj Braithwaite dal góly ferencvárošu a kyjevu aby si si to mohol dať do štatistiky základ/góly :D)
Najprv by Cavani musel hrať post čo Griezmann až potom by ho mohol vyradiť...
sylarko 2021-02-08 21:58:24
no a teraz si predstav zeby namiesto icardiho tam bol cavani... a z tych 21/17 mohlo byt 21/34 ....zas tvoja logika je mimo.
sylarko 2021-02-08 22:01:50
spytam sa ta takto. je podla teba lepsi icardi jak cavani?
tunno Premium 2021-02-08 22:22:47
myslis poziciu motanie sa po travniku? :D tu hraje len grizman. Pri hre s false9 sa bezne objavuju na kridlach utocnici, alebo celkovo hraci co vedia dobre doplnat v 16tke.
Sylarko, paci sa mi ako si si uvedomil aku blbost si zapotil tak si skusil nieco racionalnejsie:D
kluc 2021-02-08 22:30:03
Bežne sa tam ukazujú hráči ako Mbappe, Griezmann kedysi Villa, Henry ale nie hráči ako Cavani, Suarez a pod...PSG mali Icardiho, Cavaniho a predsa sa rozhodli hrať najdôležitejšie zápasy bez hroťáka :) ale my bez neho nevieme žiť... :D a stále som ani ja nedostal odpoveď na otázku prečo Cavani nehrával? teraz prečo hráva v United? aj tam mu končí zmluva :D :D
tunno Premium 2021-02-08 22:58:50
Mbappe, griezmann, villa, henry 😂😂 ako si ho tam potichu prepasoval. Tieto veci som ti uz parkrat vysvetloval momentalne sa mi to nechce. S tymi narazkami na Cavaniho robis zo seba len sasa, najma ked v diskusii zapotis ze "Griezmann ma velky vplyv na hru a Koaman to vie" 😂😂 dobru noc
kluc 2021-02-08 23:05:51
pekne zahováraš lebo už nemáš normálny argument k tým tvojim sračkám :D :D Nebolo to potichu, keď chceš dám ho aj na prvé miesto Griezmann, Mbappe...Šaša robíš zo seba ty v každom príspevku čo píšeš, Cavani ťa pred týždňom ani nenapadol až kým som ho ja nespomenul a už si honcuješ na ňom a nie na Aguerovi... :D
a Cavani nehrával v PSG z toho istého dôvodu prečo by nám bol zbytočný :)
sylarko 2021-02-08 23:15:03
TUNNO ODPOVEDAJ KURVA!!! nemas argument tak sa ti nechce....
Suarez_FCB_9 2021-02-08 23:19:18
kluc je rozdiel hrat bez hrotu v LM kde je ten futbal otvorenejsi proti top timom ako v priposratom Spanielsku kde proti nam betonuje 70 percent klubov a tam hraca do 16tky povinne treba. To po prve. Po druhe to ze spominas predaje hracov ako Rakitic Vidal... ano nepomohlo nam to lebo liga zaviedla platove pravidla a my sme ani zdaleka nesplnali limit preto nam ich odchody nepomohli a trebalo sa zbavit platov dalsich hracov. Ved si spomen ako sa vedenie chcelo zbavit Dembeleho, nie preto aby sme za tie peniaze kupili Depaya, tie sme mali nachystane ale trebalo znizit platy aby sme sa zmestili do platoveho stropu. Odchodom Coutinha by sa uvolnili dalsie miliony takze si nechaj take reci ze by Cavani prist nemohol. To ze Suarez s nami ukoncil kontrakt (neviem ci sme mu to vyplatili alebo sa vysral na to a isiel zadarmo) nam pomohlo tiez kedze sme sa jeho platu zbavili.
Suarez_FCB_9 2021-02-08 23:20:02
sylarko : Icardi isiel celkom dole vodou v poslednom case a nehrava moc.
kluc 2021-02-08 23:39:32
Ja verím že pochopíš čo teraz poviem, a poviem ti to normálne... boli sme a aj sme v platových sračkách, potrebovali sme sa zbaviť platov to máš pravdu ale tréner proste musí mať nejakých hráčov s ktorými chce pracovať a ten Coutinho sa v tých zápasoch čo hral proste zišiel, a zišiel by sa aj teraz to je časť športovej stránky....ako som už spomínal boli sme v sračkách a vedelo sa že sa budú znižovať platy, celkovo o koľko? v desiatkach miliónov určite, odchodom Coutinha by celkovú "dlžobu" len znížilo, čiže by si nemal ani na nijakého iného hráča a nie to ešte dávať ten istý plat ako mal Coutinho 33-ročnému hráčovi ktorý nemá u nás žiadnu budúcnosť, ani na hrot nehráme a prisôsobovať sa mu je totálna blbosť, čiže JE zbytočný pre nás, radšej staviť na mladších u ktorých je pravdepodobnosť že tu budú aspoň ďalšie 3 roky a odchod Messiho nás bude menej bolieť keď odíde sám a nie aj s hroťákom...
V Ligue1 PSG ani nevie čo je to betón a Cavani ani nevie čo to je, čiže jeho behanie kade tade na hrote nám je taktiež zbytočné, to tam môže aj Braithwaite behať...
sylarko 2021-02-08 23:48:52
suarez: mne ide o to ze tunno tu vravi, ze cavani nehral v PSG lebo mu koncila zmluva. cize posadili lepsieho hraca len kvoli konciacej zmluve a dali tam horsieho icardiho namiesto neho lebo je novy.(btw messimu konci zmluva). potom mi tu napisal ze icardi dal 17g v 21z. a kedze cavani je lepsi pravdepodobne by ich dal viac, ale to uz mu nevyhovuje do tej jeho glupej logiky tak bude tu kluckovat jak sa mu zachce. nikdy neuzna ze nema pravdu, ani keby sa neviem co stalo. potom to zahovara ze sa mu nechce, alebo to nemyslel vazne alebo to je sarkazmus a bla bla bla..jak male decko.
zbavit sa platu coutinha a nasledne ho dat cavanimu, aj ked o cosi menej je tiez blbost...a mame stavat utok na hracovi co nehral poslednu sezonu ani zaklad v PSG a je "az" 3. najlepsim strelcom v ManU????
tunno Premium 2021-02-09 08:02:51
Sylarko pozri sa kolko komentarov tu mam reagoval som aj na uplne blbosti ktore sa mi uz nechce reagovat. Ked niekto kto obhajuje vykony grizmana chce spochybnovat Cavaniho pri jeho vykonnosti tak to nepotrebuje komentar. Od leta som tu chcel Lautara, ak sa neda tak cavaniho a ku koncu malena. V Manutd je treti najlepsi strelec aj preto, ze tam prestupil az v oktobri. To ze v PSG postupne nehral je pochopitelne hadam pre kazdeho okrem teba, omladzovali kader a Cavani nechcel predlzit zmluvu mali tam Icardiho na hostovani s moznostou kupi. Ak by si vedel triezvo porovnat situaciu v utoku PSG co malo najnabitejsi utok na svete a potom snami tato debata by neexistovala.
Ku Coutinhovi len tolko, ze iba ten kto nema prehlad o barcelone alebo je futbalovy analfabet by si v lete ponechal Coutinha. Ak stale hovoris o hre s false 9, pozri sa na nas utok a povedz kolko z tych hracov sa do toho hodi na pozadovanej urovni? Zo zdravych iba Messi. Akokolvek to trener v utoku postavi ak potrebuje v zapase pridat prve striedanie je prichod utocnika. Ak ma trener k dispozicii kvalitny hrot, a ako alternativa je dat na lavo hraca co sa len motá tak rozhodne bude hrat s hrotom do riti. Ty to porovnavas s PSG kde maju na lavo o 2 triedy lepsieho Mbappeho a na pravo Di Mariu ktoreho vykonnost oproti Dembelemu specialne v LM je o triedu nad.
sylarko 2021-02-09 08:15:07
zas nechapes. ja cavaniho nespochybnujem. ale pre nas je len zaplata na jeden rok. to uz radsej mohol ostat suarez jak som vravel. a zas mimo logiky je to ze icardi jak cavani lepsi nebol, nedam hraca sediet len preto lebo mu konci zmluva a ze chcem omladit kader? ked mi dava 40 golov za sezonu, tak ho hrat necham. nedam teraz sediet messiho len preto lebo mu konci zmluva predsa. prisiel v oktobri od vtedy su to 4 mesiace... za 4 mesiace dal 6 golov v lige... nic moc teda...lautaro pojde jedine za 100m+ co nehrozi. to uz radsej vykupit halanda. to uz radsej nech pride ten aguero v lete zadarmo.
tunno Premium 2021-02-09 08:26:54
Chces aby som s tebou diskutoval a opat totalne bez logiky. Porovnavas situaciu Cavaniho v PSG s Leom v Barcelone, ked Cavani mal v time alternativu podobnej kvality. Sa zamysli prv ked nieco pises, radsej 2-3x. Cavani nie je zaplata, posluzil by nam na 2 roky a to aj keby sa dalsie leto kupil dalsi utocnik. Nemozes nazyvat zaplatou hraca, ktory ti citelne zvysi uroven timu. Lebo relevantnych mame len troch hracov v utoku leo fati dembele treba aspon o 1 viac a zaroven aj typologicky 16tkoveho.
sylarko 2021-02-09 08:42:27
suhlasim, ze nam hrotaka treba. ale cavani ma rovnako golov jak griezmann, a to keby griezmann nezahodil nemozne tak ma 2x tolko...ja nechapem jak mozes nebrat griezmanna pri momentalnej forme ako relevatneho hraca, ked je druhy najlepsi strelec teamu...
sylarko 2021-02-09 08:45:02
a aj ked mam v teame alternativy podobnej kvality, tak hadam budem davat do zakladu tu lepsiu ne????????
tunno Premium 2021-02-09 08:51:15
Cavani ma tak 3x mensiu minutaz ako griz. Prisiel do rozbehnutej sezony bez pripravy a teraz uz hraje zaklad. Nejde len o goly celkovo hru. Keby si videl par zapasov manutd take blbosti by ta nenapadali. Asi si uz aj zabudol ako vyzera kvalitny utocnik.
kluc 2021-02-09 09:12:22
Teraz už sa rátajú góly na minutáž ak to viac vyhovuje 😂😂 chlapče ja neviem čo to skusas že sme sprosti že to nevidíme... 😂 začal hrávať v základe a tak aj vyzerajú výsledky United, pozdvihol teda celkovú hru...Griezmann to miesto v zostave má, a určite by ho Cavani nemal miesto neho, to čo hral Messi so Suarezom posledne roky bolo len silou mocou aby si do zostavy dostal CAM a čistý hrot...a áno sylarko a aj ty si to chápeš, nehrával v PSG preto lebo mu koncila zmluva a s tým spojené to, že stávajú hráčov čo majú s klubom budúcnosť alebo musia byť naozaj dobrý a nenahraditeľný pre mužstvo, Cavani nemal ani jedno. Tak tu nerob zo seba debila.
tunno Premium 2021-02-09 09:19:29
Sylarko nevravim ze Cavani bol jedina moznost, peniaze z Coutinha sa dali vyuzit i trebars na Malena, mozno niekoho ineho kazdopadne sme posilu potrebovali. Ak si vezmes do uvahy futbalove potreby timu, financnu nakladnost, mentalitu a overenost Cavani bol prave teraz pocas prestavby idealna volba. Ak mas kvalitu prakticky na kazdom poste az na jeden, a na ten jeden si nemozes prave dovolit pustit velke peniaze tak priviest takyto deal je ideal. Kluc k tomu tvojmu netreba komentar 😃
kluc 2021-02-09 09:39:04
Prestavba ala Tunno: vymeniť Cavaniho za Suareza 😂😂
Nereálne peniaze z Coutinha na starý hrot na ktorý ani nehráme, ok. Kvalitu máme na každý post a Koeman to dokazuje.
Netreba komentár lebo to je pravda 🙂 dik
tunno Premium 2021-02-09 09:40:58
Griezmann ma velky vplyv na hru a Koaman to vie 🤣🤣
kluc 2021-02-09 09:46:13
Presne tak a len slepý alebo retardovaný futbalový neznalec to nevidí, tak si vyber v ktorej kategórií si, ale štatistiky začínajú "hovoriť"...
Suarez_FCB_9 2021-02-09 15:14:06
Dobre a co si videl proti Granade pomaly 80 minut?
tunno Premium 2021-02-09 15:46:34
Snad sa ho nejdes na to seriozne pytat 😀 kazdy trosku rozumovo zdatny vidi, ze Griz je herne katastrofalny. Moze byt rad, ze ma za sebou taku zalohu a v utoku takych spoluhracov ktori mu vytvoria v zapase nejake tapin sance a pozicie, kde moze hrat z prvej. A to aj napriek tomu, ze je vacsinu zapasu pozicne mimo a len tak sa motá.
kluc 2021-02-09 16:12:58
Podľa mňa ti rozumovo zdatný vidia že je platný, na čele s trenerskym štábom 🙂 a preto aj hrava, a asi taký katastrofálny nebude, ale ktovie čo sa ti motá v hlave.
sylarko 2021-02-09 19:55:09
suarez: aj suarez bol povecsine zapasov posledne roky neviditelny a potom z nicoho dal 2 goly...tunno ja som velakrat videl griezmanna vyborneho v medzihre, v defenzive atd atd. proti betisu pri sanci dembeleho sa pekne vysunul a poslal ho do sance. atd atd. ale takemu neznalkovy ako ty tazko vysvetlit...
tunno Premium 2021-02-09 20:28:44
Ked sa bavime o vykonoch hracov Barcelony, ak ja a Tom mame rovnaky nazor, aj keby len my dvaja, tak bud si isty ze my mame pravdu. To je jednoducho tak. Lebo je uplne jedno ak s tebou vacsina bude suhlasit. A ak sa k tomu este pridava napr barcelonista, jhonys, suarezfcb, aj keby teraz najvacsi slovensky trener povedal ze mas pravdu, nemal by si ju.
kluc 2021-02-09 20:39:25
každý má svoju pravdu to ti nikto nezoberie, ale zbytočne sa snažíš presvedčiť druhých keď svojimi presviedčacími praktikami robíš šaša len zo seba, a keď nevieš prijať to že sa mýliš je len tvoj problém a tvoja porucha...
sylarko 2021-02-09 20:48:05
tunno: kto si ty, ze mi hovoris co je pravda a co ne??
T0mIO Premium 2021-02-09 21:19:21
sylarko, niekto ti to povedať musí keď na to nedokážeš prísť sám
sylarko 2021-02-09 21:22:11
a vy kedy pridete na to, ze nemate pravdu??? :D :D
T0mIO Premium 2021-02-09 21:28:20
My sme prišli uz dávno na to ze ju máme.
sylarko 2021-02-09 21:31:27
a mate to aj dacim podlozene???
tak co tu este robite? ked ste taky odbornici, tak chodte trenovat alebo daco, nezabijajte svoj talent....
T0mIO Premium 2021-02-09 21:34:34
Mame sylarko. Samotnými zápasmi.
kluc 2021-02-09 21:36:25
sylarko prosímťa...pred mesiacom mal Braithwaite hrávať základ a Konrada na základe 30-tich odohraných minút usudzujú že patrí do zostavy viac ako Griezmann :D a to len preto lebo Grizi im je nesympatický, a to uberá všetku objektivitu a všetku dôveryhodnosť...
Suarez_FCB_9 2021-02-09 21:56:29
Braithwaite mal hrat zaklad na hrote kde svojou aktivitou vie byt platny. Jasne ze to nieje idealne ale co uz. Na kridle je slaby tam nepatri.
sylarko 2021-02-09 22:02:17
tom: to mozem povedat aj ja. pokial mi neukazes trenersku licenciu a podobne, tak tvoje reci su len keci do vetra nic viac....rovnako ako tunnove...jak spomina kluc, ste len zaujati nic viac
kluc 2021-02-09 22:09:12
Suarez... Braith asi zato nestojí aby sme naňho hrali a dôvod "aby sme mali hrot" je ďalšia blbosť, máme Messiho ktorý hrá false 9 a hrot nám je zbytočný lebo by sme zas krídlo nemali...
Suarez_FCB_9 2021-02-09 22:11:26
Ved mna uz to nebavi dokola, su zapasy kde by hrot mal byt. A keby aj nie Messi nemoze hrat kazdy zapas a kto potom nastupi v strede?
T0mIO Premium 2021-02-09 22:16:15
sylarko, a kebyže ti ju ukážem tak co?
tunno Premium 2021-02-09 22:19:37
Ak si si nevsimol, to kridlo nemame ani teraz. Griz na kridle nie je, max sa tam vrati branit. Tuto sezonu dohraje v zaklade. Je suverenne najslabsim clankom zakladu a v lete by sa mal pakovat. Tie dalsie nezmysli co si povymyslal nie je potrebne komentovat.
kluc 2021-02-09 22:27:33
nemáme krídlo lebo nespraví bicykel alebo určite nejaké také kritériá máš, Messi by na kraji ani nebránil to je celý problém, Griez to robí a ešte aj hrot dopĺňa a má super štatistiky...nekomentuj radšej keď sa nevyznáš...
Suarez_FCB_9 2021-02-09 22:41:38
Statistiky ma ale herne je to bieda celkom. A to kluc ja som proti nemu vobec neni zaujaty praveze by som sa potesil keby bol aj tahunom muzstva nielen statistikami, tesil som sa ked prichadzal a nejaky cas som ho aj obhajoval dufal som ze sa uchyti, ale bol som naivny a neveril fanusikom Atletica ked nam ho neodporucali a uz rok a pol cakam a nic. Griezmann proste zahviezdil v style Atletica ktory je pre utocnikov lahsi no ale u nas sa na plno ukazali jeho slabiny. To co dokaze on v pohode zvladne Fati a ten este toho spravi daleko viac.
Suarez_FCB_9 2021-02-09 22:44:26
Messiho na kridle by mohol zo zadu kryt de Jong ktory by take ulohy v pohode zvladol. Pri 4 3 3 je este v "norme" ked jedno kridlo toho moc nenabeha.
tunno Premium 2021-02-09 22:47:15
griezman ma velky vplyv na hru a koaman to vie
kluc 2021-02-09 22:54:59
ja som Griezmanna nechcel v Barcelone vôbec tiež, ale zostáva mi len fandiť lebo sa zbytočne budem rozčulovať nad niečím čo neovplyvním, a čakať rok na to že "možno" odíde, čo silno pochybujem takže si zvyknite, a ak odíde tak mi to bude jedno, ale aspoň nestratím rok alebo kým tu bude len tým že sa na zápasy budem pozerať negatívne, chcem vidieť pohár skôr poloplný ako poloprázdny :)
Mohol by ho kryť hocikto, tak to bolo aj minulý rok a nebolo to bohvíčo, keď tam museli byť poväčšine 3 defenzívny hráči...pokiaľ máme Messiho tak musíme hrať s ním na false9, a minulý rok keď hral Griez na hrote tak sa sťahoval miesto Messiho, je to hráč s najväčším workrateom v mužstve.
sylarko 2021-02-09 23:01:52
tom tak vtedy by tvoje slovo malo ovela vecsiu vahu. takto je to len nazor vs nazor.
tunno: lenglet, busquets, roberto. ked ratam zaklad tak tito hraci su najslabsie clanky zakladu. nie griezmann.
Suarez: radsej by si mal hraca co ti sedi do systemu ale ma 0/0 statistiky a prehrame zapasy aj vdaka tomu alebo hraca co mozno ti nesedi stylom hry do muzstva ale da ti klucove goly a asistencie a i vdaka nemu budes prvy v tabulke alebo vyhras pohar? hm??
Suarez_FCB_9 2021-02-09 23:07:14
3 defenzivny tam boli ale zas aj tak okrem Puiga tam uz nikto ofenzivny nebol a ten na konci sezony hral pravidelne ked Setien videl ako hra. Uplne by stacilo keby v zapasoch kde je Messi na "kridle" hral de Jong na pravo.
Fandime mu hadam vsetci a dufame ze zacne podavat lepsie vykony len ja tomu neverim a nepresvedcil ma.

Sylarko : Tak a kde je napisane ze ked tam ten hrac bude pasovat tak neda gol, no a keby aj tak vytazia z jeho prace ini. A zas to ze Griezmannovi teraz padaju goly neznamena ze to tak bude stale. Ved si spomen na Coutinha ako sa mu statisticky darilo, kazdy sa z nrho vytesoval a v dalsej sezone uz to "stastie" zmizlo a kazdy hned videl ze je skor kotva ako prinos pre tim. Never statistikam vzdy.
tunno Premium 2021-02-09 23:15:24
Sylarko - Buskec je o niekolko tried pred Griezmanom. I Roberto s Lengletom su jasne lepsi, nehovoriac o Destovi. Ak v klube konecne zavladne zdravy rozum, Griezmann odide. V porovnani s hracmi top klubov na jeho pozicii (Mbappe, Fati, Sterling, Rashford) je parodiou.
sylarko 2021-02-09 23:28:56
hahahahahahah tak teraz si ma pekne rozosmial tunnko :D ze lenglet s robertom su lepsi jak griezmann :D nebyt lengleta s buskecom, tak teraz realne bojujeme o titul v la lige. pomalsieho hraca jak buskeca som asi este nevidel. ale dobre. za prve povies ze griezmann nieje kridlo a potom ho tu porovnavas s cistymi kridlami az na rashforda...neseres si ty kus do hlavy?
kluc 2021-02-09 23:29:04
no podľa mňa aspoň o 5 tých tvojich tried :D lol....a ak nezavládne tak ti prajem ďalší pekný rok v tvojom utrápenom živote, o griezmannovi sa ti aj snívať musí...
sylarko 2021-02-09 23:56:02
suarez: za poslednych 10 zapasov ma tusim 7g/6a?. a momentalne hra dobre. coutinha valverde nevedel vyuzit. pod koemanom hral zatial dobre v porovnani ked hral u nas pod valverdem. akurat ho zbrzdilo zranenie. nie kazdeho hraca vie dany trener vyuzit spravne.
sylarko 2021-02-10 00:15:10
je tusim najproduktivnejsim hracov z pomedzi top 5 lig?
tunno Premium 2021-02-10 03:35:14
sylarko si vitaz. Mas svoj vlastny blbi nazor aspon.
T0mIO Premium 2021-02-10 13:20:09
Ale ved to neni o štatistikách. Ze dal toľko gólov ma fakt netrápi keď nám chýba klasický hrot ktorý bude aj naozaj niečo robiť nie sa tam len motať ako griezmann
tunno Premium 2021-02-10 13:42:38
Kluc ti vysvetli, ze by to nefungovalo 😃. Nema vlastny nazor, len papouškuje furt to co Koaman v dany moment robi, hovori a vsetko ostatne je blbost co by nefungovalo. Sustavne si serie do huby. Ked hral Koaman 4231 a my rozumni sme tvrdili ze je to blbost, tak sa smial ze tomu nerozumieme. Potom Koaman obmienal 433 a 352 klucik sa rozplyval ze takto roznymi formaciami mame hrat aby sme boli nepredvidatelni. Vraj jednou zostavou by nas kazdy hned precital. Teraz hrame jednou ustalenou zostavou a zrazu by sa Leo v pripade kvalitneho hrotu nemohol posunut ani na pravo 😃. V lete pred sezonou som sa ho spytal, kde by dal Lea a on ze na RW v 4231. Co je formacia, kde kridla musia ovela viac branit. Ani to nemal z vlastnej hlavy len sa docital ze Koaman ratal s Leom na pravo a Depayom na hrote tak to odverklikoval. Aj neskor ked Koaman semtam supol na kridlo Lea alebo Coutsa a bolo to na hovno tak to obhajoval. Teraz by argumentoval opak lebo prave teraz to Koaman nerobi.Tragikomedia 😃
kluc 2021-02-10 13:58:40
neplač keď nechápeš :) ...po 1. nad 433 a 352 som sa vôbec nerozplýval, ty si sa nad tým rozplýval :D a rozplývaš sa doteraz, za všetko mohol systém a pritom taký Griez hrával 433 aj za setiena a valverdeho a nemal také štatistiky ako má teraz, Busquets svoju hru nezlepšil svojím postavením, iba de Jong mu posunul pár percent zodpovednosti tým že sa posunul vyššie, individuálne chyby v obrane a nepremienanie šancí v útoku (najviac v lige)- problém je že hráme na dvoch pivotov :D ...to je jedno tvoje domyslenie že to je systémom
2. 4231 sa na krídlo sťahoval Griezmann a musel za Messiho brániť keď tam bol to videl aj slepý, a nepredvídateľný by sme boli ale s tými istými hráčmi v zostave ktorý vedia zahrať na viac ako 2 postoch, nie s Cavanim a všetci ostatní by si menili pozície
Ale utvrdil si ma v tom že nemáš prehľad a vôbec nechápeš čo druhý hovoria lebo máš "svoju pravdu", tak tu nerob komedianta ty zo seba a nesnaž sa vymýšlať veci čo sa nestali...zapni si fifu s neobmedzeným rozpočtom a trénuj si ty sám a hráči ti budú hrať to čo chceš ty aj keď v realite to je inak...šašo
tunno Premium 2021-02-10 14:01:50
Kluc preco si podrazdeny 😃 pametame si to dobre. Ty si taka Koamanove lahke dievca wanabe
kluc 2021-02-10 14:05:56
no pamätať si pamätáš len čo chceš ty :) hlavné veci ti unikajú....sylarkovi už nemáš ako odpvovedať tak si začal mňa spomínať, to je úbohosť a znamenie zúfalstva že si nevieš nič normálne obhájiť, tak ako poviem Cavaniho a za 2 dni by si mu najradšej riť vylízal, ty si taká opička ktorá sa chytí keď niekto banán hodí a škrabkáte si v zadku lebo si poviete názor a ten druhý bez rozmýšlania prikývne :D
tunno Premium 2021-02-10 14:18:35
Sylarko opakuje dookola to iste kazdy den a kazdy den som mu na to odpovedal. On ma aspon nazor, za to ty ma bavis jedine svojou retardaciou. Furt si naseres do huby potom sa branis snůškov vymyslov ako zlostna čivava 😃
kluc 2021-02-10 14:25:56
ja sa nebránim vôbec a za svojimi slovami si stojím lebo majú svoje odôvodnenie, zato tie tvoje idú len z fantázie :D aj ja by som chcel útok Fati-Haaland-Messi ale možné to neni :) ty opakuješ tiež dokola to isté a keď to povieš aj 100 krát stále to bude blbosť :D
tunno Premium 2021-02-10 14:40:25
Este pred chvilou o par komentov vyssie si pisal, ze hrot by nam bol zbytocny pretoze Leo hraje false9 a na kridle by nebranil co je cely problem. Na fore si minule pisal, ze kym budeme mat Lea musi hrat false9. Dalej pises, ze kvoli tomu ze sme ho mali na kridle minule sezony museli sme hrat s troma def. zaloznikmi. A teraz napises, ze by si chcel Haalanda hrajuceho s Fatim a Messim 😃.
kluc 2021-02-10 14:47:43
vidíš to...potom jasné že nechápeš keď tam nevidíš to "možné to neni" za tou vetou :D jako neviem načo s tebou strácam tuto čas keď si niekde inde pojdeš aj tak svoje a tam ti napíšem to isté :D ale tu si mi chcel troška zanadávať a zakryť tvoju nemohúcnosť argumentovať :D to je znak zúfalstva a že nemáš pravdu v ničom...
tunno Premium 2021-02-10 14:49:38
Mozne to neni 😃 Haalanda si pisal uz aj predtym ze by si bral jeho ze je zarukou golov a nanho peniaze nemame. Dobre sa vykrucas 😃 este ze mam pamat aj na debiliny
kluc 2021-02-10 14:51:30
tak a kto by ho nechcel :D určite viac ako Cavaniho alebo Aguera, lebo na ňom zakladáme budúcnosť...a ak si pamatáš (alebo chceš si pamatať) tak som aj spomínal že by som ho zobral po Messiho odchode
tunno Premium 2021-02-10 14:53:05
Nie nepisal si to. Teraz si to len potvrdil, vies si nasrat do huby i v ramci jednej diskusie.
kluc 2021-02-10 14:58:10
áno písal :D ale buď si to nečítal, alebo nechcel si to prečítať :D no aspoň dokazuješ že ti uniká pointa v každom jednom príspevku a aj vo futbale, a potom tak aj pôsobíš že si videl futbal len v televízori alebo PS,xboxe
tunno Premium 2021-02-10 15:00:55
Cital som dobre. Aj teraz si to potvrdil. Aspon raz si nebol Koamanovou čivavou a povedal vlastny nazor 👍
kluc 2021-02-10 15:12:15
čítať neznamená aj pochopiť ale dobre...a to že píšem veci ktoré sa dejú neznamená že mám rovnaký názor ako Koeman :D Busquetsa chcel do novej sezóny na lavičku a súhlasil som, ale keďže lepšiu možnosť nemá tak súhlasím že musí hrávať bohužiaľ...napríklad
Suarez_FCB_9 2021-02-10 15:18:18
Napisal si ze by si chcel na kridlo Messiho a vcera vecer to bol problem Messi na kridle podla teba. Tunno ma pravdu teraz si si protirecil.
tunno Premium 2021-02-10 15:20:05
Ne, obycajne to co presadzuje v danom momente Koaman je sväte a cokolvek ine blbost. Ak si to on upravi potom opat prebehnes na novu verziu. A s utokom pri branenu nie ne vobec problem rozdiel je ked Suarez bol uz pohybovo neschopny. To ani nahodou nie je problem Cavaniho ci Haalanda. Tak sa to robi vsade ze si utocnici vymiebaju pozicie pri braneni podla potreby. Okrem toho vo vacsine zapasov sa Leo nemusi zodriet a nemusi byt branenie utocnikmi stopercentne. Vo velkych zapasoch musia pridat vsetci i Leo. Leo ma teraz dobru kondiciu a najma ak citi ze tim je dostatocne silny tak ide aj on na hranici moznosti. Nie je tam absolutne ziaden problem
tunno Premium 2021-02-10 15:22:00
Taktiez mozme spomenut ze Vidal dal 8 golov co je dost vela pritom odohral mozno polovicnu minutaz sezony. A hral za Leom takze to vobec neobera o ofenzivny potencial zaloznika.
kluc 2021-02-10 15:30:51
Suarez...veď chcel by som na krídlo Messiho, ale možné to neni, lebo nemá 28 rokov a hrá teraz úplne inak... :D
No bežne sa to nerobí, minulé roky sme doplácali na Messiho so Suarezom že hrali len oni dvaja a pritom sa ani nesnažili brániť, tz. -2 hráči...to s Vidalom je pekné ale ubralo to zas Rakitičovi a Busquetsovi a de Jongovi...
tunno Premium 2021-02-10 15:45:31
Buskec Raki Vidal, Buskec dejong arthur/vidal,roberto,raki. To boli najcastejsie zalohy minulu sezonu. Utok griz suarez leo. Ten tim bol joke oproti tomu co mame teraz iba utocnik chyba.
2021-02-07 18:29:17
Treba uznať, že koeman hlavne zlepšil fyzicky tím úplne inak trénujú jak pod setienom a valverdem
RoAd 2021-02-07 18:58:38
100%.
2021-02-08 07:54:18
Nedá nezareagovať na Blaugranes10, že Koeman zaknihoval najhorší štart za posledných 33 rokov. A to je jeho vina? Nikdy nebola Barca v takej ekonomickej i hráčskej kríze, keď predchádzajúce vedenie mu zanechalo prestarnutý káder, ktorý bolo potrebné z vyše polovice obmeniť. Už som to tu povedal, že treba zabudnúť túto sezónu na tituly, skončiť do 4. miesta a dohrať dôstojne LM, nie je iná možnosť. Káder mal byť postupne doplňaný už pred Koemanom a nie spať na vavrínoch. Netreba nechať doviesť situáciu do stavu, keď treba naraz vymeniť vyše polovicu.
2021-02-12 22:28:01
Messi měl kolem sebe vždycky hráče, který mu otvírali prostor a mohl mít větší volnost. Ať to byl Etoo, Henry, Villa, Neymar, Suarez . Takové hráče už bohužel kolem sebe nemá a to je pro něj mnohem těžší
2021-02-13 09:22:54
Ale ja vidím svetlo na konci tunela. Máme predsa len pár špičkových hráčov, na ktorých môžeme nasledujúcu sezónu stavať: Stegen, Araujo, príde Garcia, Dest, de Jong, Pedri, Messi(ak ostane), Dembele, Fati. A v bečku čaká Moriba. A keby sa podaril typický hrot, bolo by to super.