Toni Freixa, jeden z kandidátov na prezidenta FC Barcelona, potvrdil informácie denníka La Vanguardia, že rokuje so sponzorom, ktorý má Barcelone zabezpečiť príjem vo výške 60 miliónov eur ročne. Freixa ubezpečil, že ide o najlepšiu ponuku na trhu.
"Rokovania so sponzorom prebiehajú už nejaký ten čas, od júna alebo júla. Je to najväčšia sponzorská zmluva na trhu, začne sa od sezóny 2022/2023. Sponzor na drese nemá žiadny vzťah s Barça Corporate. Ide o firmu so sídlom v Hong Kongu zameranú na výmenu digitálnych aktív, za ktorou stoja investori zo Silicon Valley, ktorá chce svoj imidž spojiť s Barcelonou. Nežiada nás o exkluzivitu, vďaka čomu môžeme na rukávoch umiestniť inú reklamu a naša rokovania vedú k tomu, aby sme v domácich zápasoch hrali bez mena sponzora na drese. Chceme obnoviť identitu klubu," povedal Freixa.
"Našli sme riešenia týkajúce sa príjmov. Máme dohodu s investičnou skupinou, ktoré investuje 250 miliónov eur a sponzorom na dresoch, ktorý poskytne každú sezónu 60 miliónov eur, čo je najväčšia zmluva na svete. V priebehu piatich sezón získame 550 miliónov eur," zhrnul kandidát na prezidenta.
Denník La Vanguardia včera publikoval aj vyhlásenie Erika Aarona Laru, výkonného riaditeľa DSDAQ pre Európu, teda spoločnosti, s ktorou Freixa rokuje: "Môžem potvrdiť, že vedieme pokročilé rokovania s kandidátom Tonim Freixom a jeho volebným tímom v súvislosti s tým, aby sme sa stali hlavným sponzorom Barcelony. Diskutujeme o možnosti, aby domáce zápasy hrávali bez reklamy na drese, pretože rozumieme identite Barcelony a chceme ju podporiť. Sám som fanúšikom Barcelony a pochádzam odtiaľ. Myslím si, že Barça, ako jeden z najväčších tímov na svete, môže byť vlajkovou loďou našich operácií v Európe. Chceme sa rozvíjať a veríme, že s Barcelonou by sme mohli vytvoriť skvelé spojenectvo," uviedol zástupca potenciálneho sponzora katalánskeho klubu. La Vanguardia tiež pripomenula, že Barcelona po predĺžení zmluvy s Rakutenom zarobí na sponzoringu len 30 miliónov eur ročne.
zdroj: mundodeportivo.es sport.es marca.com
foto: twitter
Diskusia