Tréner FC Barcelona na tlačovej konferencii komentoval zápas s Realom Madrid. Holanďan sa hneval na rozhodcu za to, že neodpískal pokutový kop pre Barcelonu, ale na druhej strane priznal, že jeho mužstvo nehralo úplne dobre.

[Ricard Torquemada, Catalunya Radio] Ako hodnotíš dnešné stretnutie? Čo sa stalo v prvom polčase?

"Samozrejme, že ľahšie sa bráni s väčším počtom hráčov, než útočí. Nechali sme priestor na protiútoky a v niektorých momentoch sme nebránili dobre. Chýbala nám aj finálna prihrávka, mali sme loptu, tá sa dostala k Messimu a Pedrimu, ale nakoniec sa nám nepodarilo vytvoriť nebezpečenstvo. Real bránil veľmi dobre a využíval rýchlosť počas protiútokov."

[Marta Ramón, RAC1] Vo vyhláseniach po zápase si sa pozastavil nad tým, či nie je potrebné prestať v Španielsku používať VAR, pretože sa takmer nepoužíva. Myslíš si, že Barcelona dnes prehrala kvôli rozhodcovi?

"Nie, to nemôžem povedať. Prvý polčas v našom podaní nebol dobrý. Ale na druhej strane, v jednej situácii mal byť pokutový kop, pre mňa je to jasné. Videl to každý na svete. Nechápem, ako čiarový rozhodca stojaci 10 metrov od incidentu nevidel, že Braithwaite bol rozhodený z rovnováhy. Hlavný rozhodca to vidieť nemohol, ale na to je tu VAR, aby o týchto situáciách rozhodol. Tento systém má pomáhať rozhodcom. V tomto zápase sme nehrali dostatočne dobre, ale na druhej strane by sme nemali byť poškodzovaní takýmito rozhodnutiami."

[Adria Albets, Cadena SER] Hnevá ťa skutočnosť, že VAR bol použitý v situácii Ramosa s Lengletom na Camp Nou, ale v dnešnej akcii s Braithwaiteom nie?

"Už sa nechcem odvolávať na túto situáciu. Povedal som, čo som chcel. Vždy budem brániť svoje mužstvo a klub, ale k tomu sa už nechcem vyjadrovať."

[Alfredo Martínez, Onda Cero] Ako vyzerá situácia v La Lige? Si ohľadom zisku titulu optimista?

"Áno, pretože sme už neraz dokázali, že bojujeme o titul. Dnes sme prehrali s priamym rivalom, ale zostáva ešte 8 kôl, ktoré nebudú jednoduché pre žiadne mužstvo. O titul budeme hrať do samého konca."

[Josep Capel, RNE] Nechceš sa vyjadriť k téme rozhodcov, ale ako reagovali hráči?

"Nie som jediný, kto je nahnevaný. Hráči sú sklamaní z rozhodnutia rozhodcu neodpískať penaltu. Niektorí hráči hrajú v tomto klube dlhé roky a na isté veci môžu mať iný pohľad, musíte sa ich opýtať. Vieme, že v prvom polčase sme nehrali na svojej úrovni a Real je veľmi silný súper. Bojujeme ďalej, o týždeň hráme o pohár a preto sa musíme zlepšiť a robiť si svoje."

[Xavi Lemus, TV3] Opäť raz vám v dôležitom zápase chýbalo zakončenie. Je to dôkaz toho, že mužstvo potrebuje hrotového útočníka, ktorý by pomohol v strieľaní gólov?

"Je pravda, že ak hráme proti mužstvu, ktoré hrá tak stiahnuté, situácie si vytvárame ťažšie. Veľa hráčov chce mať loptu pri nohe, ale nemali sme miesto. Ousmane nemal v niekoľkých situáciách šťastie v hre jeden na jedného. V týchto aspektoch sa musíme zlepšiť."

zdroj: BarçaTV
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-04-11 00:10:56
akoze toto by som nepovazoval za faul...mimo pozicie pocitil , ze ho niekto drgol do ramena a hodil sa o zem..keby tam bola noha , nepoviem ani slovo , ale ak by som viacero rozhodnuti povazoval za kontroverzne v tomto zapase , toto by som ako penaltu nevidel....
piqe73 Premium 2021-04-11 00:14:17
Tak si asi nehral v živote futbal......
Za mňa boli dva sporné momenty
Paulie1 2021-04-11 00:25:02
ja nehovorim ,ze tam neboli sporne momenty...ja hovorim ,ze z mojho pohladu toto nemala byt penalta....keby bola odpiskana tak to pochopim a da sa to odvovodnit..ale nepaci sa mi , ak sa niekoho dotknes v pokutovom uzemi , on sa zvali tak to treba automaticky piskat..ci uz proti barce , realu , alebo komukolvek....
xdiko 2021-04-11 01:00:38
Faktom ostáva, že naši útočníci stoja za deravú bačkoru. Mladý Ilaix má tvrdšiu a presnejšiu ranu, ako nadutý Dembo a Griez je dobrý iba tak do obrany, kde zase Lenglet nestojí za nič. Dúfam, že v lete sa s touto francúzskou ekipou, vrátane Umtitiho rozlúčime a privedieme 1-2 kvalitných hráčov, ani to nemusia byť slávne mená, ale nech hrajú srdcom nech to je na ihrisku vidno a zapracujeme mladíkov do základu.
galibier 2021-04-11 08:29:07
Videnie mojimi ocami-na Dembeleho by som penaltu nepiskal,pozrel som situaciu asi desat krat,nebol tam kontakt nohou ani rukami,Dembo stratil rovnovahu pri suboji plece na plece a porucal sa k zemi.Bioo to uplne odlisne ako ked Vincius si skusene zakopol o zabudnutu nohu Arauja a zrutil sa do sestnastky v snahe spravit penaltu.Uplne odlisny nazor mam na situaciu s Martinom-madridsky obranca pustal loptu do autu a bol by odkop od brany,ani netusil ze za chrbtom ma Martina ktory ho predskocil a obranca ho potiahol za rameno,kedze bol Martin rozbehnuty( v pohybe)tak to zatiahnutie sposobilo rotaciu tela do protipohybu a pad,ze to nebolo v ziadnej nebezpecnej pozicii nic nemeni na veci,bol to faul vo vnutri sestnastky a mala byt podla mna penalta.
zoltan 2021-04-11 08:40:46
Paulie 1 - ak z tvojho pohľadu to nebola penalta, tak si mal asi vypnutú telku v tom momente. Vieš ak hráč v snahe urobiť obrat s loptou do prava a brániaci hráč prudko strhne ruku hráča do opačnej strany, tak útočiaci vždy stratí rovnováhu a spadne. Filmovať taký pád do protipohybu je prakticky možné len ak na hráča pôsobí sila v opačnom smere jeho pohybu. Skús len v dlhej chvíli sa rozbehnúť, pri behu sa otáčať do prava, ale padnúť opačným smerom tak ako Braithwait. Potom začni rozprávať o filmovaní. A aby si pochopil, faul s rukami hráč nespácha len vtedy ak zo súpera strhne ošatenie, ale ani nemusí držať súpera za ruky a za výstroj, ale postačí ak so svojou úmyselnou činnosťou dostane súpera nedovolene z rovnováhy, a tým mu znemožný pokračovať v hre.
Mimochodom, tréner na tú spornú situáciu kvôli prehre nepoukazuje a nevyhovára sa. Jednoducho poukazuje na špinavosti rozhodcov v La lige. Var sa tú používa len na prospech vyvolených a nie na zabezpečenie čistoty rozhodovania.
Petko11 2021-04-11 09:00:55
To bolo potiahnutie za ruku a žiadne drgnutie do ramena, jasná penalta, tak ako že slnko svieti
plcd 2021-04-11 10:29:40
Paulie1 Načo tu niečo komentuješ ak si to nevidel-tvrdíš tu o "nejakom drgnutí do ramena",jednoducho klameš!Bolo to potiahnutie za ruku.To ti napísali do manuálu madridský troll?
2021-04-11 00:13:32
Dembele jednoducho hra na šťastie 😂super tak asi keď nájde štvorlístok 🍀 pred zápasom ma šťastie a keď nie tak smola 😂😂
mito669 Premium
2021-04-11 00:15:34
Dúfam že aspoň v tom finále CdR to neposeru
RoAd 2021-04-11 00:46:06
Neposerú. Bilbao nie je Real.
2021-04-11 00:16:05
Paci sa mi ze Koeman vymenuvava problemy, ktore vidime aj my ako fanusikovia. V minulosti nie kazdy trener dokazal priznat zlu hru. Takto je nadej ze sa na nedostatkoch bude pracovat
Toooommmas 2021-04-11 14:45:53
Koeman skôr zase plače a nadáva na rozhodcu... Toto napríklad Zidane nerobí
Alek 2021-04-12 01:38:34
Nemusi ked za nim rozhodcovia stoja 😂
Toooommmas 2021-04-12 07:53:56
Btw presne tento rozhodca proti Realu odpiskal 3 penalty keď hrali s Valenciou :D
Nick 2021-04-12 14:50:28
Mohol si si vsimnut, ze som nenarazal na jeho vyjadrenia o rozhodcoch. Ale niektori citaju len nadpis a prislusny odsek, chapem....
2021-04-11 00:17:41
Možno faul na Dembelého sa dal pískať a nechápem, prečo sa nepoužil VAR. Ale Koeman to podľa mňa zhodnotil objektívne a triezvo. Škoda nepremenených šancí. Tie spôsobili to, že Barca nevyhrala. Na rozhodcov sa vyhovárať nemôžu.
Malloy 2021-04-11 00:18:18
Boha penalty sa piskaju za menšie blbosti jak bolo toto 😂😂
LM10 2021-04-11 00:19:22
Žiaľ, pri Reale očividne nie.
jirkam 2021-04-11 00:23:35
Být to obráceně asi by to písal,ale politikum,Spanele versus Katalanci
Toooommmas 2021-04-11 14:46:52
Btw presne tento rozhodca odpísal 3 penalty proti Realu v zápase s valenciou... Takže jasne určite je to fanúšik Realu :D
2021-04-11 00:22:56
Ta penalta na dembeleho mala byt zapiskana rovnaký zákrok ako na viniciusa keď kopali priami kop z ktorého dali gól. Ináč pískal podľa mna v pohode až kým neprišiel údaj o nadstavenom čase vtedy má odjebalo... tam mal dať minimálne 6m a za to naťahovanie času v nadstavenom čase mal nechať bežať hru ešte 2 ďalšie miinuty ako to robia v anglicku škoda nevadí nabudúce vyhráme 💪🏻
8JK8 Premium 2021-04-11 00:43:19
Minimálne 2 minúty natiahol Manzano opravov svojej výstroje 😀 žltá karta pre Pedriho o 5 min rovnaká situácia na druhej strane ani sa nepiskalo akože je som si pár krát zanadával ale inak svetový futbal dnes aj keď sme prehrali 🙂
sid1 2021-04-11 07:22:52
Manzano jeden trojice rozhodcov co ked piskaju tak clovek vie co bude. Zaujimave, ze zrovna tento zapas mal piskat lohoz co patri tiez do tejto skupiny. Nemohol a ked som videl nahradu tak real silne pracuje na titule. Telefonatik k vyuzivaniu VAR uz asi tiez prebehol
2021-04-11 00:23:38
klasika :D
davidak66 2021-04-11 00:34:21
ale kto to nam to dosiel madridsky potkna :D ako si sa tesil ked ramosovi piskli ten jeho pad v šestnastke?
Zizi 2021-04-11 00:36:51
😭
RoAd 2021-04-11 00:37:18
"Zizi" = "pinďúr" po francúzsky 😁 Ani sa nečudujem 😁
davidak66 2021-04-11 00:42:44
joj neplačkaj my za to nemožeme že hrači realu starnu a buducnost vasho klubu je pri najlepsom usmevna bude dobre
FCBfan2106 Premium 2021-04-11 08:38:26
Nesúhlasím s Koemanom takže nie všetci fans sa sťažujú na rozhodcov
Toooommmas 2021-04-11 14:48:09
Ja si nepamätám že by s aniektorz Realu sťažoval na rozhodcu:D za to Koeman...
MalyJanko 2021-04-11 14:50:30
pretoze vacsina rozhodnuti ide na vasu stranu :)
Toooommmas 2021-04-11 14:53:23
Real nekopal penaltu od posledného clasic kde sme vyhrali 3:1 :) + presne tento rozhodca odpiskal 3 penalty proti Realu keď hrali s Valenciou :)
2021-04-11 00:33:28
Každý, kto hrá/hrával futbal vie, že hráč stratí rovnováhu pri najmenšom dotyku ak beží dosť rýchlo. Kontakt tam bol, takže 100%ný súhlas s Koemanom. Jedenástka. Ako to tu už viacerí písali, keby sa bola situácia odohrala na opačnom konci ihriska, hneď by sa to bolo pískalo ako faul.
el_dominiko 2021-04-11 00:42:20
Presne ako píšeš, 100% súhlasím.
Toooommmas 2021-04-11 14:49:11
Zjavne nehrávam futbal, alebo si typek typu neymar ktorí spadne aj kvôli vetru niekedy
Toooommmas 2021-04-11 14:49:28
Nehrávas *
2021-04-11 00:45:22
Ako inak vo fóre kto nevidel penaltovy zákrok nikdy nehral futbal:D keby dal valverde na 3:0 je po zápase. A ešte k trénerovi prečo sme teda hrali zle prvý polčas ?mali sme dat 2 goly my a mohli sme vyhrať
rominho 2021-04-11 08:10:49
Presne tak, po repre pauze hrajú hovno, s beckom realu mohli nafasovat 4-5 gólov. Hrali naivne jak skolaci
plcd 2021-04-11 10:06:06
To z čoho mali dať 5 gólov ak mali za celý zápas 3 strely na bránu?Tie 3 góly by dal Manzano?On tam bol donominovaný za iným účelom,ktorý splnil.
Pelinho 2021-04-11 10:07:00
Pique 2 😅😅
Patrik1991 2021-04-11 11:39:19
Napr. Valverdeho tyč, viniciusova pokazená prihrávka na benzemu, krosova hlava z pár metrov do obrancu, Marcelov nájazd kde mu v poslednej chvíli vypichol loptu
plcd 2021-04-11 13:16:25
Tak s týmto si ma dorazil,to ktorý rozhodca má uznať za góly "Valverdeho tyč, viniciusova pokazená prihrávka na benzemu, krosova hlava z pár metrov do obrancu, Marcelov nájazd kde mu v poslednej chvíli vypichol loptu"? To vám neuzná ani Váš "kúpený rozhodca Manzano".
Toooommmas 2021-04-11 14:51:11
Btw tento "kúpený" rozhodca je presne ten ktorý proti Realu odpiskal 3 penalty keď hrali svalenciou
2021-04-11 00:45:42
S Koemanom z veľkej časti súhlasím. Objektívny názor, prizná, že hra nebola ideálna. Ale Dembelemu to nevychádza 1 na 1 skoro vôbec, mám pocit, že Koeman ho bráni až príliš. Dembelé buď potrebuje xy šancí na to aby mu niečo vyšlo alebo sa do zápasu nedostane vôbec. Škoda Moribovho brvna, bod by bol v tejto situácii priateľnejší. Nevadí, nič nie je stratené a ide sa do finálnej fázy ligy, kde to je stále otvorené! Visca el Barca.
Marian Premium
2021-04-11 06:35:01
Prehrali sme , lebo sme strelili menej gólov. Svedčala by tomu remíza Druhý gól bol Destov. Pri štandardke sa hráč nemôže otočiť chrbtom, musí stáť proti lopte čelom, stečoval loptu do vlastnej siete. Fanúšik v modrom drese posudzoval situácie vo vápne tak, ako správny fanúšik,, čo ma vôbec neprekvapilo, nato ho tam nominovali.
galibier 2021-04-11 08:40:52
Velka pravda,hraval som v obrane a vzdy sme sa uz pred zapasom dohodli kto bude stavat mur,boli hraci ktori povedali ze sa nato necitia celit priamej strele,tak branili pozicne.Ale aj ked Dest nestal v mure bola to chyba to zarotovanie,ak by stal celom lopta ho trafi do brucha ci do prs.
rominho 2021-04-11 17:42:58
Hlavne prvý gól bol albov, hentak naivne vystupit, ten gol hlavne nemal byt. A tér stegen to tiež mohol chytit
2021-04-11 06:54:29
Penalta to nebyla, bylo to spíš trapný od Martina, jde ale o to že kdyby byly podobný momenty na druhé straně tak se kopou dvě penalty a rozhodčí by si je v klidu obhájil. Minulej zápas Ramos chytne lengleta pak on jeho a je z toho penalta. Jasně že brecime je to snad logicky když zápas co zápas s Realem si najde rozhodčí nějaký sporný momenty aby jim pomohl. Druhá věc je že první poločas od nás byla tragedie
FCB1933 2021-04-11 09:09:59
Súhlasím s celým príspevkom, okrem prvej časti 1.vety...
Patrik1991 2021-04-11 09:53:26
Minulý zapas albova ruka?
Vlasta 2021-04-11 10:58:56
Já souhlasím že velkým klubům takže i nám se pripiskava, ale když hrajeme s Realem tak jsme naopak bití my. Ve Španělsku je prostě Real větší klub. Škoda. My můžeme Real porazit jen tehdy když budeme jasné lepší
2021-04-11 07:25:32
Ak mala byť toto penalta, tak potom aj situácia z prvého polčasu, kedy Viníciusa obrali o loptu dvaja hráči Barcelony a situáciu tiež VAR nepreskúmal. Bolo by 3:0 po polčase a už aj po zápase.
plcd 2021-04-11 07:56:04
Dobre píšeš,obrali ho o loptu (ale nefaulovali) tak nechápem,prečo by mala byť penalta.
plcd 2021-04-11 07:57:52
Alebo sa nepatrí dvaja na jedného?😁
T0mIO Premium 2021-04-11 09:02:40
Presne tak. Takéto penalty sa nemôžu pískať. Ani na viniciusa, dembeleho a Braithwaita nebol faul. Niekto na nic len položí ruku a už idu k zemi ako keby ich tank prešiel.
2021-04-11 07:34:07
preco po zapase? faul na dembeleho by tym padom tiez mal byt piskany nie?...ked uvazujeme v teoretickej rovine tak vysledok zapasu by stale mohol byt remiza
2021-04-11 07:58:17
No tak tá penalta na Martina byť nemala trochu tragicky to zahral skôr by som sa odvolával na dembeleho tam sa pískať penalta v pohode dala a mala sa aj podľa mňa. Ale čo sa týka tých hádzaní sa v šestnástke tak ak niekto pozeral Dortmund v lige majstrov tak ten haaland keď sa uvoľnil sám na bránu sa mohol kľudne hodiť o zem na penaltu ale on miesto toho sa pokúsil udržať na nohách a zakončiť. To sa mi páčilo a nie primadony čo sa pri každom dotyku hodia o zem.
frkmrk 2021-04-11 08:47:16
Vzdy je moj pohlad na kazdy zapas objektivny, ale aj Manzano vie, ze zakrok na Martina mala byt penalta a reci zopar tu prispievajucich ze nie,su len o tom aby sa zviditelnili, ze vraj su odbornici. Nehovorim,ze sme si zasluzili vyhru, ci remizu,vysledok zodpoveda predvedenej hre a hlavne hre Arauja,naslebsieho hraca na hrisku,ten musi este vela trenovat, aby mal na zaklad.
2021-04-11 09:04:48
Ja stále nechápem tie výroky, nezaslúžili sme si bod, Real vyhral zaslúžene, Real hrá moderný futbal..toto keď bol moderný futbal, tak futbal ide do p... Postaviť sa DOMA proti Barcelone v rozostavení 5:5:0 a hrať betón DOMA je skôr hanba pre Real. Samozrejme nevravím, že hra Barcelony bola dobrá. Prvý gól absolutne alibistický Jordi Alba ide do súboja v ktorom nemal žiadnu šancu, namiesto cúvnutia a bránenia a Ter Stegen v ňom má tiež prsty, druhý gól aj škoda opisovať. Faul, ktorý faul nebol a piramy kop kopnútý zle a gól..a potom 30 odkopov Realu nikam..Real mal ukázať svoju silu a vyhrať futbalom a nie antifutbalom. a Bohužial, Dembele je dobrý asi iba na rýchle protiútoky, inak je to zbytočný hráč do plnej obrany.
rominho 2021-04-11 17:46:30
Máš pravdu, ale real hral co potreboval. Dokážu sa narozdiel od nás pripraviť na ťažké zápasy. To si treba priznať.
2021-04-11 09:09:12
Smerom na bránu madridu v každom derby maju rozhodcovia belmo. Madrid hrá o troch mužov viac.Na takéto dôležité zápasy je potrebné pozvať anglických rozhodcov. Ale španielskému futbalovému zväzu naklonenému k Realu to nevyhovuje.
bart66 2021-04-11 09:19:17
Real Madrid mi osobne nevadí,neznášam len dvoch ich hráčov, Casemiro a Gil Manzano. Penalty by si obhajil aj keby ich pískol, aj keby ich nepískol, kedže to bol Manzano, je jasné, ktorú variantu si vybral. A ten nadstavený čas už bola totálna komédia. Veď len koľko si ten šašo upravoval výstroj plus koľko Curtois kopal odkop od brány a nedostal ani žltú, ani nepridal minutku navyše.
Asi fakt je pre mňa najnenávidenejsí klub v Španielsku, klub tých prije*aných rozhodcov.
2021-04-12 00:52:42
https://www.youtube.com/... chlapci 4:08 toto nemala byť penalta? Strašne smiešne ako tu plačete