Finančný portál 2Playbook informuje, že z FC Barcelona už odišiel tretí obchodný riaditeľ v tomto roku. Funkciu opustil Jordi Camps, ktorý mal inú víziu činnosti v kľúčovej sezóne z hľadiska získavania sponzorov. Médiá zároveň informujú, že Rakuten sa s vysokou pravdepodobnosťou nestane sponzorom klubu na nasledujúce roky.
Zdroje z klubu tvrdia, že Barcelona už hľadá nástupcu Jordiho Campsa, no zatiaľ nebolo nič oficiálne potvrdené. Je potrebné stabilizovať oddelenie, ktoré pandémia postihla najviac. V marci odišiel z Barcelony Xavier Asensi, ktorý bol obchodným riaditeľom za predchádzajúceho vedenia. Koncom apríla si nového vedenie Joana Laportu vybralo Cinta Ajrama, ktorý bol v rokoch 2016-17 zodpovedný na sponzoring. Nakoniec však podal demisiu a nahradil ho Jordi Camps, ktorý už poznal detaily rokovaní s rôznymi klientmi či fungovanie na oddelení. 2Playbook v každom prípade neinformuje, kto sa má stať novým obchodným riaditeľom FC Barcelona.
Barcelona odvtedy predĺžila zmluvu s bankou Caixa do roku 2025 a zároveň bola odsúhlasená spolupráca s niekoľkými menšími firmami. Potom sa objavila ponuka na predĺženie spolupráce s hlavným sponzorom klubu firmou Rakuten o jeden ďalší rok za rovnakých podmienok ako v tejto sezóne. V súčasnosti kvôli pandémii a kvôli odchodu Lea Messiho je nereálne, aby Barcelona dostala od Rakuten až 55 miliónov eur.
Katalánsky denník Sport len potvrdzuje predchádzajúce informácie médií o tom, že Barcelona chce ukončiť spoluprácu s firmou Rakuten. Japonská spoločnosť sa rozhodla nepredložiť novú ponuku, ale klub sa neznepokojuje, pretože má dostatok ponúk od iných záujemcov. Za zmienku stojí, že voľný je reklamný priestor na rukáve dresov, ktorý v minulosti patril spoločnosti BEKO. Vedenie Barcelony čaká v tomto smere veľa práce.
zdroj: 2Playbook sport.es
foto: Shutterstock
Diskusia