Reprezentácia Francúzska vo včerajšom zápase proti Španielska vyhrala 2:1 a triumfovala tak na turnaji Final Four Ligy Národov. Druhý gól Mbappého však padol po jasnom ofsajde, no vysvetlenie rozhodcu zaskočilo všetkých. K zápasu sa vyjadril Sergio Busquets, ktorý vyhlásil, že jeho mužstvo si zaslúžilo viac.

Záložník FC Barcelona opäť dokázal, že keď si oblečie dres Španielska, je z neho razom úplne iný hráč ako v Barcelone. Veterán aj vo včerajšom zápase proti Francúzsku dirigoval záložnú líniu svojej reprezentácie a pri rozohrávaní lopty bol prakticky bezchybný. Kapitán Barcelony aj národného výberu La Roja získal ocenenie pre najlepšieho finálového hráča turnaja.

Zápas

"Veľká škoda. Myslím si, že sme si zaslúžili minimálne remízu. Góly sme inkasovali po podobných akciách, hoci podľa nás mal byť pri druhom góle odpískaný ofsajd. Nezostáva nám nič iné, len pogratulovať víťazovi a naďalej hrať rovnakým spôsobom. Sme krok od vyhrávania trofejí a musíme na tom teraz zapracovať."

Taktika

"Snažili sme sa dlho držať loptu a rozhadzovať ju z jednej strany na druhú. Keď sme sa cítili najlepšie, oni veľmi rýchlo otočili zápas."

Možný ofsajd

"Mbappé bol v postavení mimo hru, ale rozhodca nám povedal, že kontakt Érica Garcíu s loptou vylúčil ofsajd. Nám to bolo vysvetlené inak. Máme hrať futbal a Éric chce iba zachytiť prihrávku."

zdroj: marca.com
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
T0mIO Premium
2021-10-11 08:13:21
Za mňa to je offside. Toto som ešte nevidel aby dá pustilo.
jamalgaucho1 2021-10-11 08:27:27
nepreveroval som, ale ževraj podľa nových pravidiel, ak sa brániaci hráč dotkne lopty sa offside ruší
T0mIO Premium 2021-10-11 08:28:33
Ak je to nové pravidlo tak je to nahovno pravidlo.
thomee 2021-10-11 08:45:27
Otazka je len to, ze preco sa ten braniaci hrac dotkol lopty? No predsa preto, lebo tam bol ten utocnik v offajdu.
strip 2021-10-11 08:51:25
Je to sracka, kdyz ta přihrávka byla jasně na Mbappeho a Garcia ji jen lehce tečoval, tak to přece musí být ofsajd
Babuca 2021-10-11 08:52:58
Sergio Busquets bol vyhlásený za najlepšieho hráča Final Four Ligy Národov UEFA. #fcbliveczsk
Babuca 2021-10-11 08:54:57
Je zaujímavé že tu je na odpis. Dobre hral aj Garcia…..
erdzo 2021-10-11 10:28:01
Podľa nových pravidiel ja brány kontakt brániaceho hráča sa s loptou ako prihravka domov, ak nie je brániaci hráč pri tom zákroku napádany útočiacim hráčom. Ale mal by sa tam rozlišovať dotyk a úmysel. Je to výrazne od toho ako sa rozhodne rozhodca.
T0mIO Premium 2021-10-11 10:48:31
Je to strašná blbosť. Možno nie zlý úmysel ale nepodarilo sa.
Iceman666 2021-10-11 12:12:46
Toto by sa malo brať ako offside. Hráč predsa nebude sledovať či hráč za ním je v offside a podľa toho sa dotkne alebo nedotkne lopty. Ak by loptu zachytil a poslal na brankára budis, ale toto bol ledva dotyk a hráč za ním bol v offside. Za mňa jasný offside.
erdzo 2021-10-11 13:21:10
Úmysel nebol zlý ale je to strašne zle definované. Ono to vzniklo kvôli tomu, že pred tým keď šla vysoká lopta a obranca to úmyslelne hlavičkoval do zadu na brankára ale tam bol hráč, ktorý stál v obsajde a zachitil to tak to bol ofsajd. Bohužiaľ to ale nerieši takéto akcie, kde to bol osfajd pretože bolo jasné, že Garcia to nechcel prihrávať do zadu.
Iceman666 2021-10-11 17:55:36
Ale veď od toho je rozhodca aby to posúdil ako reálne zmyslajuca osoba.
erdzo 2021-10-11 18:50:42
Iceman666 ak fungujú manuále pre rozhodcov tak ako keď som ja robil rozhodcu tak si rozhodca môže "porušiť" to čo je v pravidlách (do istej miery). Napríklad v Anglicku sa púšťa oveľa viac fyzickejší futbal alebo v Španielsku. A toto je presne situácia keď by si rozhodca obhájil obe sytuacie a on sa pre Španielsko bohužiaľ rozhodol tak ako rozhodol.
2021-10-11 08:52:31
Pekne blbe pravidlo. To maju obrancovia naschval pustat loptu, aby sa jej nahodou nedotkli a nezrusili jasny offside? Co potom, ked sa nahodou zabudne iny obranca a nebude offside? Uz beztak je blbost, ze sa nechavaju dohravat jasne metrove offsidy a nie este toto..
fiala2503 2021-10-11 10:32:54
Var sa pekne zvrhava veru tak.. Toto ma byt offside bez debaty.
rominho 2021-10-11 11:11:46
je to dalsi krok k tomu, aby sa offside zrusil..celkovo vsak futbalove pravidla su jeden velky chaos. hra rukou napr... alebo teraz jasny offside, takisto v 1. polcase 2 jasne offsidy pustene pre francuzov, z ktorych boli rohy..keby z nich padol gol, by sa to spätne posudzovalo? preco sa musi pri jasnych offsidoch dohrat akcia?? nech tie offsidy zrusia a je pokoj.
baimato 2021-10-11 11:46:19
Zrusit offside 🤣? A futbal bude ako vyzerat? Utocnik bude kempovat pred brankou a budu mu nakopovat loptu cez cele ihrisko? Trochu rozmyslam, kym nieco vypustim.. Mali by sa dohodnut jasne pravidla na offside, ruky a s dnesnou technologiou by nemal byt problem vyhodnotit do par sekund a nie dohravat kazdu akciu, ktora je jasna. Mam pocit, ze ten postranny rozhodca je uz zbytocny nakolko ani nemoze dvihnut zastavku, ked si nie je 100% ak by nahodou predcasne prerusil akciu. Ale dohravat cele akcie a este pustat nespravne rohy je uz moc.
FCBarcelona2018 2021-10-11 11:49:12
Offsady netreba rušiť. Treba zrušiť VAR. Jeho zavedenie len zvýšilo problémy a neúmerne predĺžuje zápasy pokiaľ sa to vyrieši pri obrazovke niekde mimo trávnika.
Iceman666 2021-10-11 12:18:29
To dohravanie akcií je ok. Ak to správne chápem nechajú dohrať akciu ak si rozhodca myslí že bol offside dvihne zastávku a preverí sa to . Ak by mávali offside a nebol by, tak by sa každý sťažoval že načo mával zastávkou. Var zatiaľ nefunguje okamžite ale až po vzhliadnutí záznamu. Predpokladám že raz sa dostaneme k systému alá FIFA, že všetko sa vyhodnotí okamžite cez počítač v reálnom čase.
rominho 2021-10-11 13:10:44
baimato a teraz ako vyzera futbal? naposmech vsetkym sportom. tak nejasny bordel, je len vo futbale. zrusenim offsidu sa eliminuje kopec nezrovnalosti. budu padat goly, zatraktivni sa hra a konecne nebude mat obranarsky hnoj vo vsetkom vyhodu oproti utocnemu, kreativnemu stylu.
rominho 2021-10-11 13:47:17
fcb 2018 - suhlas, hore preskuma 5 ludi akciu z kazdej strany, rozhodca caka na vysledok a nakoniec mu povedia, ze chod si to radsej pozriet sam:)
2021-10-11 09:26:10
Stále tomu jednoducho nechapem. Busquets v reprezentacii je skoro dokonaly hrac, na Eure bol vyborny a teraz najlepsi hrac final four. Dojde k nam a je pomaly, neohrabany a robi chyby. Je to trénerom? Asi.....
michal_ 2021-10-11 09:49:50
Raz tu bol clanok s trefnym popisom, ze Busquets je tak dobry ako su hraci okolo neho.
V repre je jeden z mnohych, tak hraje dobre ako ti, ktorymi je obklopeny. Rovnako tomu bolo za cias Xavi-Iniesta-Messi. Pokial ma samostatne prebrat rolu lidra, ako je to v terajsej zalohe v Barce, tak hori.
JORDAN 2021-10-11 09:53:34
V com mame horsi tim ako reprezentacia Spanielska
erdzo 2021-10-11 10:31:59
Jordan v trenerovi. Bohužiaľ. Mne osobne nevadí to, že Barcelona nevyhráva a dáva málo gólov (to by sa dalo pochopiť vzhľadom na aktuálnu kvalitu útoku a verím tomu, že po zraneniach by sa to mohlo zmeniť). Ale to ako funguje Barcelonska záloha je katastrofálne. Busquets a Gavi hrajú oveľa lepšie v repre ako v Barcelone. Čím to bude? Nemyslím si, že tým, že by bol De Jong horší ako Koke alebo iný záložníci Španielskej repre. Aj Garcia prišiel do Barcelony a hrá oveľa slabšie ako na Eure alebo Olympiáde (to by sa ešte dalo pochopiť, zmena týmu a čas na aklimatizáciu).
Babuca 2021-10-11 11:35:11
Erdzo : plne súhlasím.
strip 2021-10-11 14:31:06
Enrique ma aspon jasnej system. 433,presing a držení balonu celej zapas. Koeman sice dava sanci mladym hracum, ale ta taktika je kazdej zapas jina, k tomu ty experimenty na 5 obrancu, prohravame 2:0 a na travnik jde Lenglet... Barcelona podle me nema o tolik horsi hrace, nez španělsko, ale Enrique jako trenér je uplne jinde než Koeman
erdzo 2021-10-11 18:46:51
V útoku máme isto horších hráčov (nerátam Fatiho a Aguera, ty sú ešte zranený/po zranený). Dembele nie je nič moc a dôvod prečo je nepodstatný. Ale na iných postoch si myslím, že nie. Možno na pravej strane po obrani.
2021-10-11 09:34:25
Znovu sme ( na Busquetsovi) videli, že v Barce hrajú snáď všetci hráči o dve úrovne horšie, než je ich potenciál.