Katalánsky denník Mundo Deportivo informuje, že Barcelona má na stole serióznu sponzorskú ponuku od firmy Chiliz, tvorcov Fan Tokens a platformy socios.com, ktorá je už oficiálnym partnerom klubu.

Chiliz má záujem o voľné miesto na ľavom rukáve na dresoch prvého tímu. Valencia a Inter Miláno už reklamu od tejto spoločnosti majú. Každá z nich má svoju charakteristickú symboliku, $VAL alebo $INT. Barcelona a Chiliz, ktorá poskytuje blockchainové služby, oznámili dohodu o spolupráci už vo februári 2021. Išlo o súčasť novej digitálnej a komerčnej stratégie FC Barcelona. Dohoda umožnila fanúšikom Barçy inovatívne komunikovať s klubom, hlasovať v anketách o rôznych denných aktivitách klubu pomocou série digitálnych aktív nazývaných "Barça Fan Tokens".

Značka Chiliz má vyplniť medzeru po firme Beko. Ak dôjde k definitívnej dohode, s najväčšou pravdepodobnosťou bude uzatvorená do konca sezóny, teda do 30. júna 2022, s možnosťou predĺženia. Konečné rozhodnutie môže byť prijaté a oznámené v priebehu niekoľkých dní, ak na poslednú chvíľu nevzniknú žiadne problémy.

Turecká spoločnosť Beko, ktorej zmluva s Barcelonou skončila minulú sezónu, nakoniec spoluprácu predĺžila o jeden rok, ale znížila finančnú podporu z 19 miliónov eur na približne 10 miliónov euro a zamerala sa na propagáciu svojej značky na tréningovom oblečení. Súčasné vedenie si doprialo čas na to, aby našlo nových sponzorov. Všetky rokovania sú však ovplyvnené novou ekonomickou realitou súvisiacou s pandémiou koronavírusu.

zdroj: mundodeportivo.es
foto: Shutterstock

Diskusia

Zatiaľ žiadne komentáre. Pridaj komentár ako prvý.