Výkony Frenkieho de Jonga v Barcelone začínajú kritizovať už aj v jeho rodnej krajine Holandsku. Po včerajšej prehre Barcelony s Bayernom sa na adresu záložníka Blaugranas vyjadrili ak Dirk Kuyt a Ron Vlaar.

Predovšetkým Vlaar bol z výkonu stredopoliara mimoriadne sklamaný a dokonca vyhlásil, že by mu prospela zmena klubových farieb: "De Jong hrá teraz futbal tak, ako by mal na pleciach 50 kilogramov zemiakov. Viete, čo môže vniesť, ale v tomto tíme to jednoducho nie je vidieť. Myslím si, že sa ocitol v momente, kedy je úplne mimo. Zmena klubu? Myslím si, že Frenkie by hral v takom tíme ako Bayern úplne inak," vyhlásil.

Kuyt bol v kritike na adresu De Jong miernejší. Poukázal však na to, že De Jong sa nehrnie do strieľania gólov napriek svojej pozícii: "Proti Bayernu si ani v jednom momente neoveril, či existuje príležitosť na strelu. Veľmi som chcel vidieť tú kontinuitu, pretože je a zostane fantastickým hráčom, ktorý jednoducho patrí k absolútnej európskej špičke. Začína sa to odvahou a ak má niekto odvahu hrať, je to Frenkie de Jong. Jeho predispozície vždy spočívali v tom, aby menil hru nanovo, ale nevyhľadáva si pozície, aby strelil gól," povedal.

Frenkie de Jong patril v zápase proti Bayernu k najhorším hráčom Barcelony a do hry nevniesol toľko, ako sa to od hráča za toľké peniaze očakáva. Holanďan odohral proti Villarrealu veľmi dobrý zápas a zdalo sa, že jeho forma je na vzostupe, no opäť nadviazal na fádne výkony, ktoré tímu v kríze nepomôžu.

zdroj: mundodeportivo.es