FC Barcelona a anglický celok sa dohodli na prestupovej čiastke 20 miliónov eur.

FC Barcelona a Aston Villa sa dohodli na prestupe Philippeho Coutinha za sumu 20 miliónov eur. Katalánsky klub taktiež dostane 50% z potenciálneho budúceho predaja hráča.

Brazílčan narodený 12. júna 1992 v Riu de Janeiro bol prezentovaný ako hráč Barcelony v zime 2018. Svoj debut absolvoval v Copa del Reye proti Espanyolu 25. januára 2018. Tesne pred odchodom na hosťovanie do anglického celku nastúpil do stého zápasu v drese Blaugranas. Celkovo za Kataláncov odohral 106 stretnutí, v ktorých strelil 26 gólov.

zdroj: fcbarcelona.com
foto: fcbarcelona.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
PatrikFCB Premium
2022-05-12 21:02:46
V pohode.
MINH0 Premium
2022-05-12 21:02:51
Nech sa ti darí a ďakujeme za všetko
2022-05-12 21:03:56
Hlavně, že je pryč. Tohle muselo skončit.
2022-05-12 21:16:20
Škoda první sezóna,a pak mistrovství světa byl skvělý moc jsem mu fandil líbila se mi hra a všechno a jak dokázal nečekaně vystřelit z dálky výborně kličkovat vzít to na sebe takový jako byl by se nám teď hodil.😔jinak ale hodně štěstí ☺️
Dany13 2022-05-12 21:17:33
Coutinho 2018 bych hned měnil za současného dembu,grize,ferrana😅
Dany13 2022-05-12 21:20:00
Byl to sympaťák jak na hřišti tak mimo ☺️Neměli jsme ho asi kupovat když tu byl hlavně messi a tak a hlavně za ty peníze ne ale jinak hráč to byl top☺️
2022-05-12 21:16:32
Dakujeme nech sa darí, velká škoda že to u nás nevyšlo.

Vela štastia Coutas :)
Dany13 2022-05-12 21:25:31
Byl fakt úžasnej hrozně mě fascinoval sympaťák myslel jsem si že to bude nový brazilský iniesta myslel jsem že tobude trochu malá legenda klubu 😔
Vendeta 2022-05-12 21:27:13
prvý polrok to presne tak vyzeralo. Jeho štýl mi pripomínal taký mix Iniesta+Messi.

Obrovská škoda že to tak zle dopadlo. Do roku 2019 patril medzi najlepších utočních záložníkov sveta.
Dany13 2022-05-12 21:29:59
Přesně ☺️hlavně na ms to moc nepadalo Neyovi a tak coutinho byl sním velká hvězda Brazílie a vypadalo vše moc nadějně.Škoda že se kupoval když tu byl ms 🙈
Dany13 2022-05-12 21:30:15
Messi
2022-05-12 21:18:09
Na Barcu žiaľ nemal, nedarilo sa mu u nás....okrem toho bol to nezmysel ho kupovať za také peniaze a extrémne sme pomohli Liverpoolu...nech sa mu darí 💪
Dany13 2022-05-12 21:20:59
Proč na Barcu neměl ?😲je to opravdu otázka ☺️
Tiamo 2022-05-13 08:19:49
To že mu nevyhovoval náš herný štýl neznamená že na Barcu nemal :D Keby hrával tam kde mal, tak by bol mega hráč.
Dany13 2022-05-13 10:24:16
To je jak říct že messi nemá na PSg 😅
jano_1987 2022-05-13 12:01:05
Tu sa očakáva, že v Barcelone môže hrať len Messi a nikto iný na ňu nemá. Možno Busquets.
Mejra 2022-05-13 12:44:07
jano_1987 je spatny od nejdrazsiho hrace v historii ocekavat aspon prumerne vykony?
myzuFCB 2022-05-13 12:52:13
Jasné, že mal na Barcu. Bohužiaľ mu to však u nás nevyšlo. To sa stáva. Škoda, že neodišiel skôr, mohol sa ušetriť toho trápenia u nás
Dany13 2022-05-13 13:32:31
Ale tady se nebavíme co jsme od něj čekaly Jano tady jde o to že puxo řekl že na barcu neměl což je trochu mimo říct o 24 letym kapitánovi o jednom z Nejlepsim týmu v nejtěžší lize ,hráče základní se stavy nejlepší a nejkonkurenční repre atd
Dany13 2022-05-13 13:33:16
Pardon to bylo na Mejra
Mejra 2022-05-13 15:06:56
bavime se o tom co predvedl coz je zaklad - to ze ma obrovskej talent je sice uzasny ale co z toho kdyt tu hral hov.. koho v Barcelone zajima kde hral jak kde byl kapitan nebo cokoli (pokud to neni fanousek Coutinha)? kdokoli prestoupi(nejen do Barcelony) zacina od nuly a na nule Coutinho v Barce i zustal to je dulezity pro me jako fanouska klubu btw pokud chces slovickarit tak sel do klubu kde jeho pozice vubec neexistovala to co se k tomu trosku blizilo hral nejlepsi hrac klubove historie a nekdo kvalitou od nej na mile vzdaleny a nic jinyho hrat neumel takze ano jeho presup byla extremni blbost
Dany13 2022-05-13 17:11:43
No to ano,to souhlasím. Ale nesouhlasím stim že na barcu neměl jen prostě se sem nehodil a na pozici měl messiho
Dany13 2022-05-13 17:24:42
Takhle můžeme říkat jak už jsem psal messi holt na PSg nemá a to že hrál za nějakej týmeček ve Španělsku a nějakou prales repre nic neznamená prostě na PSg nemá
jano_1987 2022-05-13 17:50:20
Ako Coutinho, tak aj Griezman boli zle využívaný v Barcelone. Obaja sú vysokokvalitný futbalisti. Ale keď sa pozrieme na Barcelona za posledné roky, aj kvalitný hráči idú dole. To už je na zamyslenie sa. Griezman je podhrot. Pritom koľkokrát tu hral ľavé krídlo a ak sa bránilo, tak sa bránilo 4-4-2 a bol to Griezman, čo sa sťahoval. Countinho dokonca v Barcelone ani nemá jeho primárny post, keďže sa tu naň nehrá. A ak aj chcel hrať kreatívnejšie, bol tu Messi, to znamená, že jeho silné stránky boli upozadené. Plus si treba pozrieť aký futbal sa hrá v Barcelone, hádzaná, kde 9/10 prihrávok je dozadu, či do boku. V tomto systéme Coutinho nemá ako efektívne fungovať. Netýkalo sa to len jeho. Nadáva sa aj na FDJ. Pritom to, čom je silný, na to sa v Barcelone nehrá.

Cenu hráča určuje trh a kluby, on do toho nemá ako kecať. Takže dávať im to za vinu, koľko stály je dosť nefér.
2022-05-12 21:25:25
Původně jsem v něm viděl nového Iniestu, no nevyšlo to z důvodů o kterých už tu bylo napsáno tuny. Je dobře, že se ho podařilo zbavit, protože ten jeho plat by byl pro Barcu hodně problémový. Každopádně doufám, že se mu bude dařit v Anglii.
2022-05-12 21:33:00
A kdyby hrál jak tenkrát mohl být i teď naší hlavní hvězdou jak na hřišti tak mimo marketing a tak potenciál na to měl ☺️
2022-05-12 21:34:49
Takze do pokladnicky pristalo cca 45m. 20 za transfer a 25m za odpis. Este de Jong a do pokladnicky pristane 110m, 70 za transfer a 40m za odpis. Potom Laporta skrtne 85m naklady na sudy ktore minule leto vyfakturoval, da to do zisku a hned mame v uctovnictve plus 240m.😁
okbor 2022-05-12 22:50:31
..."potom Laporta škrtne 85 miliónov náklady na súdy". Ako môže niekto "vyfaktúrovať" náklady? Ak tak budúci záväzok. Ale to je len "detail". Ale aby mi do pokladničky "pristalo" 25 miliónov, resp. 40 miliónov za odpis hráča, tak to si teda naozaj neviem predstaviť. Veď to nie je príjem ani tržba.
buldozer 2022-05-12 23:03:32
Laporta dal vsetky Bartove dlhy a zavazky do straty za minule leto, bolo to tych 500m. Ale teraz ked to odpise, tak to pojde do zisku.
okbor 2022-05-12 23:16:36
Dlh je záväzok. Ten sa nedá "dať do straty". Ak sú záväzky, resp. pasíva vyššie ako aktíva, tak to strata je (za určitých okolností sa dá účtovne eliminovať, ale to je na dlhšie). Nedá sa vytiahnuť "nejaký" dlh, že teraz ho "tam dám" lebo sa mi to tak páči. Narážal som na tú "pojmológiu". Miešanie ekonomických pojmov. A miešanie "cashu" s odpisom za hráča a pod.. Ale dobre, možno tomu nerozumiem.
buldozer 2022-05-12 23:21:17
Ja nie som uctovnik, tak ti to nepoviem presne. Ale bol tu o tom nedavno clanok.
buldozer 2022-05-12 23:42:20
A tiez la liga ma ine pravidla pre posudzovanie zisku a straty nez danovy urad.
okbor 2022-05-13 00:09:47
Že nie si účtovník som pochopil hneď. Že tu o tom bol článok, neznamená že aj tam neboli písané blbosti (pri všetkej úcte k adminom). Ale napísať, že la liga má iné pravidlá pre posudzovanie zisku a straty než daňový úrad? Zákon o účtovníctve (alebo im podobné v danej krajine) a daňové zákony platia pre všetky daňové subjekty v danom štáte rovnako. Môžu tam byť výnimky ako aj u nás, ale že niekto môže mať inak riešené účtovníctvo alias "posudzovanie zisku alebo straty" lebo je to futbalový klub?
buldozer 2022-05-13 01:44:53
Nebud taky premudrely. Liga to pocita z niekolkych rokov a cislo je ine oproti uctovnej uzavierke pre danovy urad.
sid1 2022-05-13 09:05:24
Buldozer tvoje do pokladnicky je nezmysel. Ten odpis a zisk nie su realne peniaze ale kreativne uctovnictvo. Tj umelo navysis stratu hodis to na predchadzajuce vedenie a potom sa tvaris ze mas zisk a je to tvoja zasluha. Laporta je proste politik. Realita je to co si mozme dovolit kupit a platit.
buldozer 2022-05-13 09:58:09
Ale z toho sa prave vypocitava ten platovy strop. A o to v la lige ide. Nehovorim o realnom zisku.🙂
kov3 2022-05-13 11:01:53
okbor píše vecne a jasne. Premúdrelý sa tu snažíš byť ty, ale nedarí sa ti...
stockey 2022-05-13 12:01:44
Pise vecne a jasne ale laliga si vypocitava platovy strop podla vlastnych pravidiel. nie iba na zaklade danoveho priznania. A pocita sa tam i s amortizaciou prestupovej ciastky a zrejme aj rozne naklady (straty) na sudne konania
2022-05-12 21:43:51
Škoda ze mu to u nás nevyšlo neviem kde bola chyba možno v trénerovi možno že mu nesedel štýl barcy fandil som mu strašne škoda prajem mu nech sa mu darí
MalyJanko 2022-05-12 21:47:11
chyba bola hlavne v jeho hlave
alexko 2022-05-12 21:47:16
Mimo témy že vraj Fdj prestupuje na 95% do MU keď tak mali by nám dat Rasforda a zobrať im zadarmo Pogbu
Suarez_FCB_9 2022-05-12 21:48:10
Preboha len nie Rashforda.
alexko 2022-05-12 21:48:19
MalyJanko ja si to nemyslím
alexko 2022-05-12 21:51:52
Prečo ved sa mu celkom darilo kým tam nebol Ronaldo
alexko 2022-05-12 21:52:53
A zobrať ešte aj Jesusa z MC
Pravdo 2022-05-13 08:14:36
Rashforda a Pogbu? Sak Pogba je strojca ich nestastia a Rashford je kupa ako Pjanic ked uz nehra nic vtedy ho chces kupit? 😱
alexko 2022-05-13 09:31:19
Získať zadarmo Pogbu podľa mňa by bolo skvelé a Rashford je mlady a potrebujeme hráča ako je on vie hrať na krídle aj na hrot a urcite by som ho ne porovnával s Pjanicom
2022-05-12 22:39:41
Hrozný sympoš a doufám že mu to v ENG zase pošlape a bude tam patřit k těm lepším jako dřív...Každopádně pro nás katastrofální fail asi ten nejhorší vzhledem k částce + plat . Jeden dobrý půl rok a to ještě z přimhouřenými očima. Jinak otřes. Sám tomu jednu dobu vůbec nepomáhal, jeho laxní mam v piči přístup a sraní na to mě uplně iritovalo když jsem ho viděl na tom levu. Neměl na to a to ne kvůli talentu nebo fotbalovostí, ale hlavně hlavou na to nikdy neměl. Kloppo věděl proč se ho zbavil, pro něj tenkrát snový deal :).
2022-05-12 22:48:00
20 je málo, to je jasný. Ale ....mohl by se třeba ještě zranit a pak by nám zůstal, tak asi ok, nakonec
2022-05-13 06:31:24
OT: Myslíte, že je nějaká šance, aby se
Ihsahn 2022-05-13 06:32:33
Dembele rozstřílel jako třeba Vinicius?
Jako 1vs1 a nahrávky jsou od něj Top,ale to zakončení .........
michal_ 2022-05-13 07:00:03
Nie. Ostane prikovany k ciare, kym sa zase nerozsype. Na to, aby sa dokazal orientovat v predbrankovom priestore nema dostatok hernej inteligencie. Ono je to ine prenikat po ciare a ine stredom, kde je potrebne si nabehnut do spravneho priestoru a kde je priestor ovela viac zahusteny ako na kridle a este zakoncit. To vidno aj na Fatim, ktory je tiez v strede polovicny ak ked hraje z kridla.
PatrikFCB Premium 2022-05-13 08:25:23
Praveze Fati ma orientaciu a nabehy vyborne. Skor Ferran je viac strateny v strede ako z kridla.
2022-05-13 08:11:43
Vela stastia Phellipe
2022-05-13 08:21:12
škoda ho, ďalší hráč ktorému sme zbytočne zobrali roky futbalu.
stockey 2022-05-13 12:05:00
my sme mu vzali :)))
PatrikFCB Premium
2022-05-13 09:11:45
Pre mňa dve najpamatnejšie veci od neho gól v Clasicu na 1-0 a gol proti United v LM. Inak sa mi fakt ťažko vybavujú nejaké jeho solidnejšie okamihy, čo je smutné :D
Gamo 2022-05-13 09:20:05
Jeden by som mal, keď nám na hosťovaní v Bayerne strelil v LM dva góly :D
2022-05-13 10:27:21
Nejhorsi obchod vsech dob, prodelat 130 milionu liber umime jen my. I diky tomuhle musel odejit Leo 🤦‍♂️
Sheva7 2022-05-13 11:24:59
Blbosť Dembele a Griezman ?
PatrikFCB Premium 2022-05-13 11:30:00
Ja by som tie tri prestupy dal na jednu uroveň. Stiahli klub tam kde je aj spolu s neskutočnými vyplatami hračov podla mna.
jano_1987 2022-05-13 12:03:56
To že Coutinho a Griezman sa nevedeli poriadne využiť, nie je ich chyba. Čo sa týka Dembélého, kto mal vedieť ako na tom bude zo zdravím? V čase nákupu bol proste Dembélé dobrá voľba.
Cizinkx 2022-05-13 13:02:06
Dembele stál dohromady 135mega a má menší plat jak Couts dohromady snad ani 135 nestál protože tam měl doložku za zlatý míč, nějaké Eura. Ale berme částku okolo tich 130..Navýše měl lepší více jak půl rok co je u nás nebo pár měsíců co měl Couts. Griezmann tu byl jen dvě sezony stál o 45mega mín a měl o cca 6-8 mega víc na platu v čistém okolo 30. Díky němu jsme ale zase získali CDR. A stats neměl až tak hrozivý na ty dvě sezony v totálně odlišném stylu, a v totálně rozebrané Barceloně kde první sezonu většinou hrál uplně mimo. Navíc za něj přes 40 mega dostaneme zpět ;). Couts stál 165 mega měl plat jako kráva, odehrál tu sotva pár měsíců na nějaké urovni možná tak 2-3 za celé to období. Pak ámen. I přes hostovačky jsme mu část platu cálovali. Byl tu x sezon. Takže ano suma sumárum Couts je největší fail co se přestupu týče ;). Ale co se sympatičnosti je z nich nejvíc...Dembele je výmaz a Griezi ač nedělal problémy, tak taky zrovna není sympaták. Ale zase na druhou stranu na hřišti vždy nechal vše a odmakal to za x lidí :).
michal_ 2022-05-13 13:14:42
Griezmann dosiel za 120M, to urcite nie je rozdiel 45 oproti predchadzajucim dvom. Pred casom tu bol clanok s citaciami Laportu, ze jednym z dovodou poslania Griezmanna na hostovacku bolo, ze k platu mal od tejto sezony pobarat dalsich 8 mega za bonus - v sucte 45M brutto. Ten na plate stal Barcelonu rocne viac ako Iniesta a Suarez dohromady. Za odmenu dodal cisla a vykony ani nie na urovni Pedra. Ten nemal do Barcelony nikdy prist, navyse po tych trapnych videach par mesiacov pred prestupom. Toto bola najvacsia sialenost Bartovho vedenia.
jano_1987 2022-05-13 17:57:09
Hráč nemôže za to, akú má cenovku. A čo sa čakalo od Griezmana? On bol podhrot a koľkokrát hral LW? A keď sa bránilo, musel sa sťahovať Griezmana. Koľkokrát bránil až na úrovni stopérov skoro? Suarez s Messim si tam vykračovali, ako by sa nič nedialo. Navyše Messi ho mal skoro rok v zuboch, odmietal s ním komunikovať, dokonca neviem, či mu nejaké 3-4 mesiace ani raz neprihral. To mu tiež na výkonoch určite nepridalo. To ako keby sa dal Suarez do zálohy. Tiež bude prd hrať. A bude to Suarezova vina?
michal_ 2022-05-13 19:11:54
To by aj mna zaujimalo co sa vlastne ocakavalo od Griezmanna a hlavne co vlastne od toho ocakaval ten vykuk. Dosiel do timu, ktory rok predtym ogrcal vo videjku a kazdemu s IQ nad 50 bolo jasne, ze ako podhrot hrat nebude. Ja si snad nepamatam ani jeden pozitivny clanok v spojeni s tymto prestupom.