Barcelona nezačala utkání s Mnichovem nejlíp a hned v úvodu inkasovala. Do poločasu pak přidali Bavoři ještě jeden gól, zatímco Barceloně byla v samotném závěru poločasu odepřena penalta.

10' Mané 0:1

31' Choupo-Monting 0:2

A v úplném závěru utkání navýšil Bayern vedení na konečný rozdíl tří gólů.

90+5' Pavard 0:3

zdroj: forcabarca.sk, youtube.com
foto: twitter.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2022-10-26 21:22:21
No zaciatok paradny. Bellarin nestiha nic.
2022-10-26 21:23:44
Najviac mi je ľúto Lewa- jeden z najlepších strikerov a bude hrať Európsku ligu. Na Bayern stále nemáme a pri takom tempe možno ani o 10 rokov.
profilip 2022-10-26 21:32:39
Preto že je jeden z najlepšich mal nam to vystrielat ...
Koreel 2022-10-26 21:48:54
Hej sám to vyhraje
LaBrie 2022-10-26 21:49:22
Z hovna bic neupleties.....to si ma zobrat este jednu loptu pre seba? Vsak nedostal jedinu prihravku....
profilip 2022-10-26 23:44:47
Vedel kam ide ... mužstvo neni zle . Asi ani nedostane ked dembo prehde aj cez 5tich a nahra vždy superovi ! Si už aj lewa asi hovori zlaty škaredy na oko dreveny Muller ale aspon mi vedel nahrat
2022-10-26 21:27:56
Škoda že nemáme už Vidala alebo Paulinha- ti by im pekne oplatili tie špinavé zákroky.
2022-10-26 21:29:12
Sledovať Barcu proti silným teamom je ako sledovať eroticky film. Len namiesto ženy, ktorá sa vyzlieka a ukazuje svoje vnady sa vyzlieka FC Barcelona a ukazuje svoje chyby. A všetci sme z toho vzrušení, že ďalšiu sezónu sme zbytočne v niečo dúfali.
2022-10-26 21:29:46
Skoro 30 minut a ani jedna strela z nasej strany...
Hans 2022-10-26 21:30:22
Totálna nuda.
RoAd 2022-10-26 21:34:30
Nie pre Bayern....
2022-10-26 21:30:52
Bayern si baví ako v Allianz aréne.
2022-10-26 21:31:24
Pekne, pekne. Nádheraaa
Pjotr 2022-10-26 21:33:07
Ste videli to video Merciaka "preco ste ma zarezali"? Tak to iste sa asi moze spytat aj Pedri. To kridlo mu nesediiiii. Nehra zle ale v strede by nam pomohol asi 100 krat viac
2022-10-26 21:33:02
Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.
2022-10-26 21:33:57
Totální tragédie opět !!!
2022-10-26 21:34:25
Bellerin 10/10, to je hráč.
2022-10-26 21:34:38
Fakt nevim jestli by byl Dest horší než Bellerin, kterej hral dobre naposled tak v roce 2017.
2022-10-26 21:34:51
Ten bellarin je mimo
Hokins1986 2022-10-26 21:35:01
Na polcas je dole
2022-10-26 21:35:10
Jak WTF Busi při zakončování skoro na půlce a klusá? To jeho vystupování až někam do aleluja nechápu, uvědomuje si že Kessie to tam neodběhá sám? Kor když Frenkie napadá vysoko nahoře až u 16. Tohle prostě nepochopím.
strip 2022-10-26 21:37:13
To neni jenom chyba Busiho. Vůbec ten presing nefunguje, Bayern to vykombinuje na 3 přihrávky a půlka našeho týmu už je za balónem.
Cizinkx 2022-10-26 21:38:30
Což to není. Ale nechápu jeho myšlení vystoupení takhle dopředu, když Frenkie se teprve vrací z toho napadání. Pak uplně propadl a dobíhal tam jen Kessie.
strip 2022-10-26 21:39:51
To jsou spíš pokyny Xaviho podle me. V repre ho takhle vysoko napadat nevidis. Ale taky to nechapu, proč presuje u jejich vápna, když je to náš nejpomalejší hráč a mame na hřišti 3 další záložníky.
strip 2022-10-26 21:41:12
Klidně bych ho dal o poločase dolů, Frenkie na DM a Ferran/Fati/Raphinha do hry.
LaBrie 2022-10-26 21:52:52
Bayern hra vo velkej pohode co chce a my ani neviemo co mame hrat...vsade su skor, zapas ma uplne pod kontrolou....Xavi sa este ma co ucit....pritom Negelsman je od neho este mladsi.....
2022-10-26 21:35:33
Bez Messiho už nehráme ani vyraďovačku LM.
strip 2022-10-26 21:36:14
Ale někteří budou tvrdit, že jeho příchod by byl krok zpět??‍♂️
Hans 2022-10-26 21:37:32
Messi je svetelné míle pred naším kádrom, holý fakt.
RoAd 2022-10-26 21:37:33
Bol by to krok spat. Ale pre Lea. Nam by to pomohlo.
Hans 2022-10-26 21:39:53
RoAd výborne napísané.
RoAd 2022-10-26 21:43:36
Netesi ma to, no je to tak...
leonidas129 2022-10-26 23:06:19
strip krok zpet k postupu zo skupiny
2022-10-26 21:36:59
Fanoušci skandují Messi :D
RoAd 2022-10-26 21:37:48
?
leonidas129 2022-10-26 23:06:47
dufam, ze Laporta pocuje
2022-10-26 21:39:30
Nedá sa nato kukať to takto chceli bojovať o postup prehrávame v každom súboji ?obrana tragédia!
2022-10-26 21:40:39
Nemyslel som si že to napíšem: Xavi nemá na to … toto je zlyhanie taktiky / už raz navždy opustiť pomalú hádzanársku/ barcelónsku DNA !!!
CaptainAwesome 2022-10-26 21:42:27
Možeš hrať akýmkoľvek štýlom, ale ak máš Bellerina a Alonsa v obrane, Busiho v zálohe, nevyhráš :)
Babuca 2022-10-26 21:43:23
Stále obhajuje Busquetsa, Alonso ako stopér ??? Pedri na krídle !?!?! Lewandowský musí veľmi ľutovať že prišiel.
jano_1987 2022-10-26 21:44:55
Ak mám pomalých stopérov a DM, tak nehrám vysoký pressing a obranu. Je to jednoduché.
Jjuraj366 2022-10-26 21:50:06
Ale ta zostava je jeho maslo na hlave, v lete letí jak handra
2022-10-26 21:41:03
Podla mna zle vyskladana obrana. Neviem co tam robi alonso na stoperovi proti timu jak bayern. Mal tam byt garcia a alba nalavo a balde na pravo. Tak zle vyskladanu obranu na bayern?‍♂️
2022-10-26 21:41:58
Najlepší moment teraz- Dembelé nádherne vycvičil Daviesa, parádne fintičky.
LaBrie 2022-10-26 21:54:32
...a potom center do....riti....
sid1 2022-10-27 00:30:39
To je take dembelovske. Vzdy posledny krok zle. Aj ten brejk. Chalan beha ako gepard ale zrovna si neprebere loptu a potom sa sam o nu obere
2022-10-26 21:43:50
Penalta !!!!
2022-10-26 21:44:19
Čo to je za biedu ten bellerin to hneď vidno že sa hodí tak do cadizu maximálne
Hans 2022-10-26 21:45:07
Alonso od neho príliš neuteká.
2022-10-26 21:45:08
Zrušia penaltu :D
StephenHawking 2022-10-26 21:45:16
Dalo sa to čakať
2022-10-26 21:45:59
Ešte ani penaltu nedá- totálny výsmech.
kov3 2022-10-26 21:57:39
Čo ty si za ko...a ?!
2022-10-26 21:47:57
Barca tento rok kopala presne 0 penalt parada
leonidas129 2022-10-26 23:11:33
S Messim, Neymarom a Suarezom a starou zalohou to bolo ine. vtedy sme prakticky byvali v sestnastke supera. a takto sa vzdy ujde nejaka ta penalta.
teraz do sestnastky ledva prejde nejaky center, ked ma Dembele stastie. ale musim povedat, ze dnes hral dobre
MINH0 Premium
2022-10-26 21:48:17
My sme veľmi tragicki... Nemáme na top kluby a myslím že aj výhra v EL je len zboznym želaním ale dostaneme sa maximálne do semifinále
2022-10-26 21:48:24
Neuveritelne var v Mníchove a v Miláne mlčal a teraz nie ? Nech mi nikto nevravi ze toto nieje robene naschvál proti Barcelone .
Vladinko 2022-10-26 21:50:30
:D :D hej, všetci jej teraz ubližujú aby nepostúpila. Oh wait
adriano 2022-10-26 22:07:30
Rozumieš co som napísal? Asi nie.Var mlčal pri ruke v Miláne tak isto v Mníchove po faule na dembeleho ale nemlcal teraz q v Miláne pri jasnom góle pedriho ktorý bol regulárny.A vieš čo je najlepšie ze sa tieto veci stali áno presne v zápasoch Barcelony.
2022-10-26 21:49:14
preco nevedia dat gol XDDDDD ?
2022-10-26 21:49:17
Real už by dostal 3 penalty
2022-10-26 21:49:51
Stavím sa že keby je to real tak ta penalta by bola :D
2022-10-26 21:50:35
naco penaltu? ved nech daju normalne gol .. ubohost ze zas bez golu
2022-10-26 21:50:52
Ako uprimne ta penalta keď ju zrušil tak suhlasim ale mohol to dať ako kompenzáciu
leonidas129 2022-10-26 23:13:56
ako kompenzacia by nam dnes nestacilo ani 5 penalt. v Mnichove by sme vyhravali, a v Milane nam zrusili regulerny gol a neodpiskali penaltu ktora by znamenala bod namiesto straty troch
2022-10-26 21:51:58
Budem sa opakovať, ale bohužial to potvrdzujú zápas čo zápas - Xaviho obľubenci so španielským pasom nemajú čo robiť v Barcelone, dať do takého zápasu Bellerina a Alonsa je totálne zlyhanie Xaviho (aj keď verilm v jeho projekt a myslim že si zasluži čas). Koemana kritizovali, že si robil holandskú repre, ale koho priniesol Xavi? Španielských dochodcov čo nehrali základ ani v priemerných kluboch. Xavi zatiaľ nedokaže pripraviť takticky tím na zápas najvyššej úrovne. Bohužial realita
leonidas129 2022-10-26 23:15:25
Xaviho by som uz s Koemanom ani neporovnaval. Xavi zdaleka kvalitnejsi kader, mohol aj nakupovat a mal aj viac casu ako Koeman. a to niesom ziadny Koemanov fanusik
Jestper9 2022-10-27 05:11:46
Presne tak. Koeman varil z vody a veru nebolo to horšie. Že porážame kluby v slabej La Lige, ktorej úroveň je skoro ako Ligue 1 len s rozdielom, že v Španielsku je top klub ako Real Madrid. Inak nehráme o koč lepšie bankrotu veľkým teamom sme priam tragicki. Nam treba veľkého trénera s moderným prístupom a nie žiť stále v minulosti a tiki taka
leonidas129 2022-10-27 07:11:19
ta tiki taka to je ako hladat noveho Busquetsa, noveho Alvesa, alebo noveho Iniestu. proste ti hraci su jedinecni a takisto na tiki taka su potrebni jedinecni zaloznici a utocnici, ktori maju obrovsku kreativitu, prehlad, prihravku a milion dalsich veci. ked na to nemame hracov, tak je to len bezduche posuvanie si lopty. ako mozme hrat tiki taka s dembelem, co je rad ked sa mu podari nahrat do nohy a nie to este nejaku myslienku do toho vlozit, alebo vysoko napadat s busquetsom, ked super to prejde a ide do smrtiaceho protiuoku
2022-10-26 21:52:24
Najlepši Dembele, De Jong jediny co sa neboja spraviť niečo do rizika ostatny posrany až za ušami. A bellerin to je velky traged
2022-10-26 21:52:28
Pri oboch goloch stoperi vyssie a bellerin ostava vzadu a potom nie je offside.
Garcia mal hrat.
Kessie dole Gavi
Busi dole a Raphinha
2022-10-26 21:52:39
Ja uz nemozem pozerat. Neda sa. Potom pozriem vysledok. Co je moc je moc.
2022-10-26 21:52:44
To čo hrá Bellerin to zahra ktokoľvek z Juvenilu A. Nechápem na čo nám bol podpísať hráča čo nehraval ani v Arsenale....
leonidas129 2022-10-26 23:17:27
zasa sme sa sustrediii na utok, traja kvalitni utocnici sedia na lavicke, ale na pravu obranu sme zobrali ako vravis ... hraca co nehra ani v Arsenale.
2022-10-26 21:53:16
45 minút a 0 striel na bránu. To už je iný level. Jasné už o nič neide, povie si niekto, ale takto sa vykašľať s takým prístupom fanušíkov to už je sila. A Busquets zrobil jednu fintičku, predĺžiť na 10 rokov. Radšej si ušetrím hodinu času a idem sa ešte učiť.
2022-10-26 21:56:45
Xavi, odfajčil si Desta,na jeho vyžiadanie prišli tragédi Bellerin a Alonso tak nech sa páči.Super nákup
Jjuraj366 2022-10-26 22:02:39
A to Alonsovi chcú predĺžiť zmluvu a načo? Albu bohužiaľ podržať rok..on s tým platom nepôjde nikde..takže k Baldemu dvojka Alba..vyhodiť Alonsa, dat šancu Garciovi bud sa ukáže tak tiež preč, to isté Christensen, Busquetsa postupne vyradzovat a v lete môže ísť kopať mls, alternovat tam fdj a kessieho, pedriho dávať do zálohy a vľavo fatiho alebo ferrana, Dembeleho speňažiť v zime, napravo Raphinha, priniesť v zime z AC leaa a top pravého obrancu a môžme sa o niečom začať baviť a hlavne priviesť trénera a Xavi nech sa učí ako sa takticky trénuje..hrali sme 5x proti top tímom a budú to ostudy
jamalgaucho1 2022-10-26 22:09:40
Dembeleho predať a raphinu predať ?? Co berieš ?
jamalgaucho1 2022-10-26 22:10:05
*Raphinu nechat
jirkam Premium
2022-10-26 22:00:04
Teď jsme viděli FCB +Xavi v úplné nahotě. Smutné pro nás skalní
2022-10-26 22:00:44
Porazis 4:0 Bilbao a máš pocit, že jsi objevil Ameriku. ?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️
MStieranka6 2022-10-26 22:04:56
A v stredu tam nájdeš chlapcov z Mníchova
2022-10-26 22:02:45
Nuž, čo už. Ostáva nám tá EL, aj keď si myslím, že aj tam natrafíme na lepšieho súpera a bude po ďalšej nádeji. V lige na Real žiaľ nemáme a nemáme ani na silnejšieho súpera z Európy. V domácej súťaži si svoje uhráme, ale v zápasoch, kde treba fakt makať na výsledok zlyhávame. Obrana deravá, útok jalový. Čo z toho, že rozstrielame priemerné španielske kluby, keď v zápasoch s ťažkými súpermi absolútne nestíhame. Lewa dominuje v tabuľke strelcov, ale tiež si myslím, že bol kupovaný, aby tie góly padali v dôležitých stretnutiach. Dembeleho som žiaľ za celú jeho kariéru nevidel dať gól v dôležitej chvíli, keď to bolo naozaj nutné. A ani tie prieniky u schopnejších obrancov nie sú. Busi nám je tak akurát na túto sezónu. Po tomto zápase by som ho asi posadil ku Piquemu a Albovi na striedačku a začal skúšať niečo s hráčmi, ktorí majú čo ponúknuť v budúcnosti. Pedri sa žiaľ tiež trápi. Nič to, nevešajme hlavy, snáď bude lepšie.
2022-10-26 22:03:06
Taká podpriemerná úbohá obrana no :D bellerin balon d'or 2023
2022-10-26 22:03:42
Mna by len tak pre zaujimavost zaujimalo, ako by hrala Barcelona, keby ju trenoval Nagelsmann.....
leonidas129 2022-10-26 23:21:56
stale doverujem Xavimu, ale keby to tuto sezonu nevyslo, tak uz by bolo na case vyskusat iny typ trenera. nemusi pochadzat z barcelony, a moze priniest nieco nove, mne by sa pacil napr. Kloop. on vie tiez hrat pressing tak, ze ostatne timy horia, ale priniesol by tu dynamiku a rychlost, ktora nam tak casto chyba. ja som ho chcel uz ked odisiel z borusie. zobrali sme vtedy tusim Setiena ...
Jestper9 2022-10-27 05:14:45
Nie. Mali sme ešte Enriqueho. Alebo Valverde vtedy prišiel?
leonidas129 2022-10-27 07:05:10
mas pravdu bol tu Enrique
2022-10-26 22:03:47
Kedy dostane Xavi gule striedať na polčas keď hrajú hovno?
Kubo111 2022-10-26 22:06:49
Tiez by ma to zaujimalo, ale asi je s hrou spokojny....
2022-10-26 22:05:13
Gól by bol keby sa v takomto zápase ešte dembele zraní len preto aby sme si v zápase o nič pomerali pipik...
2022-10-26 22:06:24
Po takom katastrofalnom polčase nevystriedať nikoho ??? Čie to bude zlyhanie ?
2022-10-26 22:07:06
Páni, je to hanba! Naozaj. Buchat sa do hrude, hovorit pred zápasmi ako pomstit za Lewandowskeho a podobne hlupe rečicky... Nejde o to prehravat 2:0, ale zo strany Barcy je to jednoducho jedno veľké HO. .O! Hanba, ziadne sance, proste vygumovane muzstvo, ktore hra nulu, ked sa objavi niekto trosku silnejsi.
MarianH 2022-10-26 22:13:18
Najhoršie je to, že boli casy, ked Barca vs. hocikto = samozrejma vyhra Barcy alebo ked Barca hrala proti hocikomu to znamenalo, že ten hocikto nemal sancu. Teraz je ta hanba samozrejmosťou... Barca vstupuje do dolezitych zspasov uz ako vopred porazený...
2022-10-26 22:07:53
Xavi zase taktika 0
Kubo111 2022-10-26 22:11:36
Ako uz niekolkykrat. Nagelsmann ho uplne prehral. Ak je niekto dobry hrac, tak to neznamena, ze bude aj dobry trener...
2022-10-26 22:08:30
nemame zalohu pochopte to
strip 2022-10-26 22:09:10
Při posledních výhrach 3:0 a 4:0 jsme ji měli
MStieranka6 2022-10-26 22:10:27
Dokonca trojčlennú
LaBrie 2022-10-26 22:56:12
Ale proti komu....
2022-10-26 22:11:07
Krasna strela Busi , pekne
2022-10-26 22:11:26
preco hraje busquets? ved neni rok 2012 ci?
strip 2022-10-26 22:12:50
Uvidíš na ms proc hraje v zakladu místo Rodriho
Jjuraj366 2022-10-26 22:51:23
Španielsko vypadne už v skupine
strip 2022-10-27 00:17:10
??Jj s japonskem a s kostarikou. A ne ms 2014 se opakovat nebude
2022-10-26 22:12:01
Balde pekne aspon
2022-10-26 22:16:58
Aspon rozumne striedania
2022-10-26 22:17:09
Bieda úplná to fakt veď to v európskej lige lepší tým tiež zruší takto smiešnu obranu a vlastne celý team
jirkam Premium
2022-10-26 22:17:51
Úplná nahota
2022-10-26 22:20:59
Vy to vidíte? Barcelona drží loptu, bez absolútnej šance si niečo vytvoriť lebo Bayern je v plnej vzadu. A Bayern iba čaká, nudí sa, potom keď dostane loptu jebne ju dopredu a idú do otvorenej obrany. Jediný rozdiel medzi týmto a zápasom s interom je ten, že tu Barcelona drží tu loptu o 15 metrov ďalej od brány ako pri interi. Proste...nagelsmann si vytrel s xavim a jeho "držme loptu dna" zadok úplne primitívnou taktikou
MarianH 2022-10-26 22:23:23
... No ale ked primitívnou taktikou porazi zlahka Barcu, tak vyvodiac z toho je zial Barca primitívna asi.
Messi1981 2022-10-26 22:23:32
Barca bez messiho je ako pero bez atrament!!!!
Vladinko 2022-10-26 22:24:09
A ani nehovorím, že niekto menej všímavý by si ani nevšimol, že Bayern nemá v bráne Neuera - lebo zatiaľ réžia nemala žiadny dôvod ukázať ulreicha. A to je 66. Minúta
Messi1981 2022-10-26 22:25:55
To akú obranu zvolil na dnešný zápas??? Mali by ho zavrieť!!!
strip 2022-10-26 22:27:17
No tak to holt bude chvilku trvat, než ten styl hráčům vštípí a začne fungovat rychlej presing a pohyb bez balónu. A do té doby nejspíš nevyhrajeme žádnou trofej. Nebo můžeme vzít někoho jako Conte, dát mu 3x větší plat, zrušit DNA Barcy, začít hrát na 5 obránců a radovat se, že možná postoupíme někam do semifinále
jirkam Premium 2022-10-26 22:27:46
Následuje 1. defenestrace v FCB
Messi1981 2022-10-26 22:29:09
Už nedávne el clasico ukázalo ako veľmi je skúsený Anceloti proti xavimu… myslím že dnes by real s bayernom vyhral…
Vladinko 2022-10-26 22:34:10
Bez strely na bránu v 76. minúte a dakto tu ide písať že si treba zvyknúť :D
Seky27 2022-10-26 22:39:33
Je pravda, že pro sestavení taktiky na Barcu nemusíš být zrovna raketový inženýr a bohužel se to projevuje proti top týmům na nejvyšší scéně pravidelne a hned v závětří je naše křehká psychika. Bude na mladých, aby do budoucna ten blok odstranili a na trenerech, aby buď udělali tento systém funkční a nebo ho upravili, protože fotbal se mění.
2022-10-26 22:31:25
Nalim, fetacik. Pozdravujem ta. Objav sa tu zas za mesiac, ked dembele zahra dobre proti getafe. Dovtedy budes zalezeny niekde v stoke. Dnes bol najlepsi hrac bayernu. Krasne im odovzdaval loptu za loptou. Ale viem, zahral super proti priemernemu bilbau a ty si mal erekciu.
Ale hej, dvakrat obehol daviesa, ale on je futbalista, nie atlet. Nasledne to krasne odovzdal. Branu netrafil ani raz, uspesnost nahravok na urovni 9%. Super, nalim, ze? Fetacik.
MarianH 2022-10-26 22:34:04
OMG. Takýchto ludí treba blokovať!
strip 2022-10-26 22:34:31
To fakt nemuzes napsat ten názor na hráče bez toho abys ostatním lidem nadával do fetaku?
VtakGabo 2022-10-26 22:36:40
Precitaj si, co mi nalim napisal v predchadzajucej debate. S takym odpadom normalne komunikovat nebudem. On sa tu objavi raz za cas a pouraza koho moze.
2022-10-26 22:35:40
Nakoniec ešte dobre že ten Inter vyhral. Aspoň sa nemusíme báť že by nám Plzeň ukradla aj EL :)
2022-10-26 22:37:24
A kto vie? Možno Xavi zase na tlačovke povie že sme hrali podľa jeho predstáv ?
Jestper9 2022-10-27 05:20:49
Trpeli sme, musíme zvýšiť intenzitu. Ideme správnym smerom. Oni vedeli, že budí trpieť. Bayern mal väčšiu intenzitu. Xavi potrebuje ďalšie nákupy. Ach
2022-10-26 22:37:41
Ten mazraui robil náhradníka destovi...
2022-10-26 22:40:40
Všade sme neskoro sme pomaly a nedôrazný v súbojoch…
2022-10-26 22:44:59
Rýchly proti útok 2 na 2 a končí to útokom 3:5..moderný futbal je o rýchlosti a tam sme stále mimo..kondíciu už máme ale rýchlosť 0.0 a pohyb hlavne keď nemám loptu a chuť zariskovat bez rizika, že každá strata lopty konci veľkou šancou alebo gólom..xavi priznaj to, ze toto je pre teba moc veľká škola a ze nevieš čo robíš a skusas vyjde nevyjde
Jjuraj366 2022-10-26 23:00:36
Bayern druhý polčas na 50percent a uplne stačilo..
2022-10-26 23:01:34
Hanba...a nie vysledok ale to ze "velkoklub" ako barca je pomala, fyzicky slaba, nevie premenit jednu standardku, jeden protiutok a nevystreli ani jednu strelu na branu. Uz mam pocit ze barcelonska DNA nici hracov, robi ich pomalymi lebo ich nuti bezducho si prihravat dozadu namiesto toho aby nieco vymysleli kreativne. Hlavne ze mame drzanie lopty. Kym sa toto nezmeni nebudeme konkurencie schopny. A zabudnime na europsku ligu tam tiez pride muzstvo ktore bude 180 min behat a rozbije nas tiez.
LaBrie 2022-10-26 23:03:48
S touto presadzovanou archaickou hrou bez napadu nevyhrame ani Europsku ligu, mozno ani Kralovsky pohar....tazko sa na to pozera....
2022-10-26 23:02:56
treba to brat pozitivne...obrana super az na zopar chybyciek, konkretne tri.....stred pola....ten tam tusim ani nebol, teda nemohol chybovat, .....a utok? dembele , robo a pedri.....uz by som to inac ani nedaval....Ak si niekto mysli ze takto nieco uhrame v EL tak je na omyle........je treba vykynozit tu tzv barcelonsku DNA, inac povedane hadzanu......xavi nevie trenovat.....tie zakladne zostavy a taktika je toho dokazom.
LaBrie 2022-10-26 23:05:16
Pozitivne nebolo v dnesnom zapase absolutne nic....aspon zo strany Barcelony....

Pravdo 2022-10-26 23:06:17
Netreba naozaj. Nemame na to fyzicky vsade sme neskoro nevieme v tejto rychlosti prihrat spracovat ani vystrelit. Staci si pozriet toe strely vsetky sli do hracov v obrane to tiez svedci o neuveritelnej pomalosti kym si mas hrac nachysta strelu uz su tam traja bayernaci a pytaju sa ho ktoru nohu mu maju dat do strely
2022-10-26 23:13:50
Dembele ten bol dnes na drogach on im nahraval neustale traged zapasu .
EARTHQUAKE 2022-10-26 23:14:35
Dembéle bol dnes najlepší
Pravdo 2022-10-26 23:26:58
V com? V nahravani 5 metrov vedla? On je dobry proti lamam. Tuna spaloval minuty. To ze niekoho obide mna uz vibec nezaujma lebo z toho nic nie je a iba taha minuty do stratena a vsetko ide cez neho cize nikto nemoze nic vynysliet
2022-10-26 23:15:46
Musí se to prostě změnit. Totálně. Nemužeme nakupovat hráče za xxx mega aby nám na pravo hrál Bellerín a v obraně Alonso proboha a v záloze běhal proti Bayernu a spol Kessie. Kessie snad není ani fotbalista a to jsem se na něj nejvíc těšil, ale připadá že přijel na výlet. Vždyt to nejsou ani Squad hráči tohle. Celý je to uplně špatně, záloha je uplně v řiti. Jediný FDJ snese měřítko i když taky nic bůh ví jak dneska, ale u něj byl vidět ten pohyb a že chtěl. Gavi nepochopitelně seděl. Busi v základní sestavě na Bayern proboha, kdy se pochopí že na to prostě NEMA..Nebo hraje jen protože má poslední sezonu, tak jako rozlučka aby jí odehrál? Ale tohle je smrt. Pedri na levo, tyvole Xavi nedělej Koemanovi chyby. Tohle není La liga a bez formy hrající Bilbao. Tohle je Bayern. Xavi dělá chyby, taková sestava na Bayern, proboha co fetoval. To naše DNA v tomhle slimáčím tempu je cesta do pekla, všechno strašně řešíme složitě, milion narážeček, ale žádná průniková, žádné zrychlení, jako kdyby to neuměli. Ale tohle začíná už v záloze, která nepochopitelně přidržuje míč. My musíme hrát v rychlosti, a jednoduše, tak jak to začalo a jak jsme hráli dřív když Xavi začal. Kde ten míč šel v rychlosti od hráče k hráči. Nechápu co se změnilo, že to šlo vše doprdele, a místo aby se hrálo jednoduše se hraje strašně složitě , překombinovaně až to bolí.. Na top týmy nemáme to už víme. Ale proboha co se furt vymýšlí nechápu. Mám pocit že Xavi není uplný dement aby neviděl že tahle taktika prostě nefunguje bez pohybu.
Pravdo 2022-10-26 23:28:07
Gavi pokial vieme dostal to koleno na slabiny naposledy tak v zapase kde o nic nejde nech kludne oddychuje
Pravdo 2022-10-26 23:28:51
Ale inak suhlasim
Cizinkx 2022-10-26 23:38:16
Ano já si neuvědomil že pro jistotu nešel na hřiště v tom případě chápu Kessieho.
2022-10-26 23:18:41
Do teraz som asi 5 rokov nevynechal ani jeden zapas Barcelonu, ale teraz realne zapas kedy bude Busquets v zaklade uz nezapnem.
strip 2022-10-27 00:17:59
Radsi bys sledoval jak má Kessie problém zpracovat balón nebo nahrát na pár metrů?
2022-10-26 23:18:54
Musí se to prostě změnit. Totálně. Nemužeme nakupovat hráče za xxx mega aby nám na pravo hrál Bellerín a v obraně Alonso proboha a v záloze běhal proti Bayernu a spol Kessie. Kessie snad není ani fotbalista a to jsem se na něj nejvíc těšil, ale připadá že přijel na výlet. Vždyt to nejsou ani Squad hráči tohle. Celý je to uplně špatně, záloha je uplně v řiti. Jediný FDJ snese měřítko i když taky nic bůh ví jak dneska, ale u něj byl vidět ten pohyb a že chtěl. Gavi nepochopitelně seděl. Busi v základní sestavě na Bayern proboha, kdy se pochopí že na to prostě NEMA..Nebo hraje jen protože má poslední sezonu, tak jako rozlučka aby jí odehrál? Ale tohle je smrt. Pedri na levo, tyvole Xavi nedělej Koemanovi chyby. Tohle není La liga a bez formy hrající Bilbao. Tohle je Bayern. Xavi dělá chyby, taková sestava na Bayern, proboha co fetoval. To naše DNA v tomhle slimáčím tempu je cesta do pekla, všechno strašně řešíme složitě, milion narážeček, ale žádná průniková, žádné zrychlení, jako kdyby to neuměli. Ale tohle začíná už v záloze, která nepochopitelně přidržuje míč a ještě nesmyslně vystupuje uplně nelogicky. Nechápu ten pressing.Nebo jaký měla záloha pokyny od trenéra..Suma sumárum my musíme hrát v rychlosti, a jednoduše, tak jak to začalo, a jak jsme hráli dřív když Xavi začal. Kde ten míč šel v rychlosti od hráče k hráči. Nechápu co se změnilo, že to šlo vše doprdele. A místo aby se hrálo jednoduše se hraje strašně složitě , překombinovaně až to bolí.. Na top týmy nemáme to už víme. Ale proboha co se furt vymýšlí nechápu. Mám pocit že Xavi není uplný dement aby neviděl že tahle taktika prostě nefunguje bez pohybu a že takhle stupidně naordinovaný pressing je prostě smrt při tom slimáčím fotbale.
Dejv12 2022-10-26 23:23:49
Ja mám pocit ,že niekedy ani tí hráči nechápu čo sa hraje za taktiku
Pravdo 2022-10-26 23:29:30
My nemame taktiku my mame DNA ???
leonidas129 2022-10-26 23:35:36
pravidelne dostavame goly z protiutokov, hlavne v zapasoch so silnymi supermi, ktori presne na to cakaju, ale nie a nie sa poucit
2022-10-26 23:37:30
Este dobre, ze som nedopozeral. 0-3 je hanba. Dobru noc vsetkym.
2022-10-26 23:48:11
Cista tragedia, LB hra na CB, zaloznik hra kridlo ked ti na lavicke sedia traja, cista komedia , vpredu sme impotentny, xaviho taktika zase 0 bodov