Cadena COPE a Relevo informujú, že Barcelona neuspela s odvolaním v snahe zrušiť Lewandowskemu suspendáciu na 3 zápasy. Poliak bol vylúčený v ligovom zápase proti Osasune po dvoch žltých kartách.

Z toho by pramenila stopka na jeden zápas, no poľský útočník ukázal smerom k lavičke Barcelony gesto, ktorým niečo naznačoval. Hlavný rozhodca si to vysvetlil tak, že gesto bolo namierené voči nemu. Lewy po zápase síce argumentoval, že gesto smerovalo na lavičku, ale to mu nebolo nič platné.

Komisia rozhodcov udelila útočníkovi Barcelony trest na 3 zápasy. Barcelona sa síce odvolala, ale Komisia RFEF apel Barcelony zamietla. To znamená, že 34-ročný futbalista bude Barcelone chýbať v derby proti Espanyolu a potom aj v zápasoch proti Atléticu Madrid a Getafe.

Španielske médiá v tomto smere uvádzajú, že Barcelona sa obráti aj na Športový arbitrážny súd. Ide o poslednú možnosť ako znížiť výšku trestu. Či sa to však podarí, je otázne. Na druhej strane je Lewandowski pre Barcelonu nesmierne dôležitým futbalistom, veď v lige strelil 13 gólov v 14 zápasoch...

zdroj: Cadena COPE Relevo
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2022-12-05 21:25:48
Nedotknuteľnosť a arogancia rozhodcov ničí futbal. Ak niekto nevie byť sebakritický a priznať si chybu, nikdy to neskončí dobre.
Daniel24694 2022-12-06 05:54:31
Presne tak. Lewandovsky si mal priznať chybu že ten faul bol a zbytočný a odísť z ihriska po červenej, nie sa tam ešte nerváčiť...to čo vravíš, je obojstranné
xdiko 2022-12-07 18:32:54
Lenže si zabudol, že prvú žltú dostať nemal, tú mu rozhodca udelil za nič.
2022-12-06 10:40:20
A to gesto ako čo malo znamenať? ako nerobme sa za hlupákov, bolo to mierené na rozhodcu...