Spoločnosť TP Vision a FC Barcelona podpísali viacročnú zmluvu o partnerstve so značkou Ambilight TV, ktorej logo bude viditeľne umiestnené na rukáve dresu prvého mužského futbalového tímu.

Oficiálne vyhlásenie spoločnosti TP Vision:

Spoločnosť TP Vision, ktorá je zodpovedná za dizajn, výrobu a predaj produktov Philips TV, Philips Sound a AOC Audio, oznámila nové partnerstvo s legendárnym futbalovým tímom FC Barcelona, ktorý je jej hlavným partnerom v oblasti televízorov, displejov a audia. Partnerstvo bude propagovať špičkový svetový sortiment televíznych a audio produktov spoločnosti TP Vision a vyzdvihne originálnu televíznu technológiu Ambilight a jej jedinečnú schopnosť premeniť bežný televízor na pohlcujúci vizuálny zážitok, aký nemá obdobu. Ambilight TV mení všetko!

Logo Ambilight TV sa ako jeden z troch hlavných partnerov klubu objaví na rukáve dresu mužského prvého tímu od 28. mája, čo sa bude zhodovať s poslednými zápasmi sezóny 2022/23 [proti Malorke a Celte Vigo; pozn. red.]. Televízia Ambilight TV bude jasne viditeľná na štadióne a pre divákov doma. Kľúčoví hráči prvého mužského a ženského futbalového tímu budú tiež pozvaní, aby si na vlastnej koži vyskúšali sortiment výrobkov - najmä jedinečný rad Philips Ambilight TV - a stali sa tak ambasádormi značky. Spoločnosť TP Vision, ako hlavný partner klubu, bude zohrávať dôležitú úlohu aj ako dodávateľ televízorov a displejov pre audiovizuálnu infraštruktúru nového štadióna Spotify Camp Nou, ktorý sa má stať najväčším a najinovatívnejším športoviskom v Európe. Digitálna signalizácia Philips vrátane vonkajšieho LED osvetlenia bude jedným z riešení, ktoré poskytne profesionálna divízia spoločnosti TP Vision, PPDS. Zmluva tiež udeľuje spoločnosti TP Vision práva na spoluprácu s mužským a ženským prvým futbalovým tímom, ako aj s ostatnými profesionálnymi športovými tímami klubu. (...)

Oficiálne vyhlásenie FC Barcelona:

FC Barcelona rozširuje svoju rodinu sponzorov o spoločnosť TP Vision ako nového hlavného partnera klubu. Spoločnosť TP Vision, ktorá je zodpovedná za dizajn, výrobu a predaj produktov Philips TV, Philips Sound a AOC Audio, sa pripája k ekosystému sponzorov klubu ako nový hlavný partner pre televízne, zobrazovacie a zvukové zariadenia.

Dohoda zahŕňa umiestnenie loga značky Ambilight TV na rukáv dresu prvého mužského tímu od najbližšieho zápasu LaLigy: Barça-Malorka, ktorý sa bude hrať tento víkend na Spotify Camp Nou.

Zmluva bola podpísaná vo štvrtok na slávnostnom ceremoniáli v lóži štadióna za prítomnosti prezidenta Joana Laportu, viceprezidenta pre marketing Juliho Guiu a Kostasa Vouzasa, generálneho riaditeľa spoločnosti TP Vision.

Juli Guiu, viceprezident FC Barcelona pre marketing, povedal: "Sme veľmi hrdí, že môžeme privítať spoločnosť TP Vision ako nového hlavného partnera FC Barcelona. Barça vždy vynikala svojím záväzkom k dokonalosti na ihrisku aj mimo neho a táto dohoda je toho ďalším úspešným príkladom, keďže spolupracujeme so svetovým lídrom v oblasti elektroniky a audiovizuálnej techniky. Je to obrovský krok v obchodnej stratégii FC Barcelona v spolupráci s medzinárodnou spoločnosťou, ktorá vďaka inováciám Ambilight TV premenila zážitok zo zápasu na strhujúcu a veľmi užitočnú cestu pre milióny fanúšikov, ktorí sledujú futbal vo svojich domovoch."

Podľa Mundo Deportivo budú príjmy zo zmluvy nasledovné: V prvom roku 8 miliónov, v druhom 10 miliónov, v treťom 12 miliónov, vo štvrtom 12 miliónov a v piatom 14 miliónov. Niekoľko z týchto rokov zahŕňa voliteľné príjmy vo výške od pol milióna do milióna eur.

zdroj: FCB
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

4 komentáre
2023-05-25 15:09:05
Další peníze do kasy s pěkným sponzorem 👍
2023-05-25 16:45:12
Solídny sponzor a ani nešpati na drese .