Barcelona oznámila vytvorenie oblasti Barça Identity v rámci svojej organizačnej štruktúry. Cieľom tohto rozhodnutia je pomôcť propagovať a zjednotiť identitu klubu v rámci inštitúcie aj mimo nej. Nová oblasť bude slúžiť aj na spustenie nových finančných iniciatív.

Riadením oblasti Barça Identity bola poverená Paloma Mikaga, ktorá bola predtým zodpovedná za digitálne kampane a obsah klubu. Značka Barça je jednou z najobdivovanejších a najobľúbenejších na celom svete a jej medzinárodné umiestnenie má veľkú hodnotu. Barça Identity opäť dokazuje jasnú angažovanosť klubu v digitálnej oblasti a všetko, čo ho definuje ako "viac než klub".

Očakáva sa, že do projektu budú zapojené sociálne médiá, webová stránka klubu, tímy Corporate Branding a Brand Narrative, ako aj tím zodpovedný za stratégiu kampaní značky klubu. Jednou z najväčších výziev pre Barça Identity tak bude zabezpečiť, aby všetky klubové kampane vyjadrovali nielen jedinečného ducha Blaugranas, ale aby sa zároveň stali dynamickým referenčným bodom pre financie FC Barcelona.

Paloma Mikadze bude novou riaditeľkou tejto oblasti a bude priamo podriadená prezidentovi Joanovi Laportovi a zároveň sa stane členkou riadiacej komisie klubu.

Pod vedením Palomy od jej príchodu do Barcelony a vďaka práci jej tímu si sociálne siete FC Barcelona udržali pozíciu globálneho modelu s jasnejším rastom v porovnaní so športovými rivalmi. Podľa údajov spoločnosti Football Benchmark zaznamenala Barcelona za ten čas nárast počtu sledovateľov sociálnych sietí o 40 miliónov v porovnaní s 36 miliónmi sledovateľov Manchestru City a 35 miliónmi sledovateľov Realu Madrid.

Medzi jej kampaňami so silným vplyvom v digitálnom svete vyniká spolupráca so spoločnosťou Pantone, ktorá sa konala pri príležitosti Medzinárodného dňa žien. Ďalším príkladom je kampaň Rosalía Motomami s Barcelonou a Spotify. Táto kampaň bola nedávno ocenená na filmovom festivale v Cannes, najprestížnejšom vo svete reklamy. Len pred niekoľkými týždňami bola predstavená aj nová edícia dresov na sezónu 2023/24 inšpirovaná ženským tímom a priekopníckym duchom, ktorá sa vďaka svojmu digitálnemu zameraniu tiež ukázala ako veľmi úspešná kampaň.

zdroj: fcbarcelona.com
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

Zatiaľ žiadne komentáre. Pridaj komentár ako prvý.