
Jedným z bodov sponzorskej zmluvy medzi Spotify a FC Barcelona je právo švédskej spoločnosti propagovať kapely na drese Blaugranas. V minuloročnej sezóne sa vyskytli dve takéto príležitosti: najprv sa v El Clásicu hranom na Santiago Bernabéu objavila na dresoch Barcelony sova Drakea a neskôr na Camp Nou sa na nich objavilo logo Motomami Rosalia.
Podľa RAC1 by Barça mohla hrať s logom The Rolling Stones počas nasledujúceho El Clásica. Objavenie sa legendárnej skupiny na dresoch Barcelony by malo súvisieť s vydaním ich nového albumu Hackneys Diamons, ktoré bolo naplánované na 20. októbra, teda týždeň pred nasledujúcim El Clásicom. Ako informujú novinári RAC1, všetky podmienky už boli dohodnuté a čaká sa len na oficiálne oznámenie dohody.
Stojí za zmienku, že pokiaľ ide o minuloročnú limitovanú edíciu dresov, tie s logom Drake neboli k dispozícii vo voľnom predaji. Na druhej strane dresy s logom Motomami už boli k dispozícii na zakúpenie - klub ich vydal v dvoch variantoch. Dvadsaťdva dresov z limitovanej edície s autogramom hráčov v cene 199 eur sa vypredalo za 24 hodín, zatiaľ čo o 1 899 dresov s potlačou albumu Rosalia v cene 399 eur bol medzi fanúšikmi tiež záujem, hoci ich stále možno nájsť v oficiálnom obchode FC Barcelona.
Pre britskú skupinu to bude symbolický návrat na barcelonský Olympijský štadión, kde hudobníci počas svojej dlhej kariéry už viackrát koncertovali.
zdroj: RAC1
foto: twitter/fcbarcelona.com
Diskusia