Barça naďalej pracuje na tom, aby naplnila svoj rozpočet a bola v dobrej ekonomickej situácii pre letné prestupové obdobie. Klub však priznáva, že v porovnaní s prognózami zo začiatku sezóny mierne zaostáva v príjmoch. Zdroje z klubu uvádzajú, že rozdiel oproti rozpočtu je približne 30 miliónov eur, a vinia z toho nízky predaj vstupeniek na Montjuïc.

Barça musela znížiť ceny vstupeniek na Montjuïc, keďže sa ukázalo, že o ne nie je taký záujem, ako sa predpokladalo na začiatku sezóny. Malý počet majiteľov permanentiek (približne 17 000) a nízka návštevnosť zo strany socios prinútili klub znížiť ceny. Medzi viacerými výraznými propagačnými akciami Barça znížila cenu vstupeniek o 40% s použitím rezidentského kódu. Okrem toho socios dostali zľavy až do výšky 75% z ceny vstupenky a podľa Cadena SER sa dokonca rozdávali socios, ktorí majú menej ako 30 rokov.

Prognóza vychádzala z predpokladu, že klub nájde investora, ktorý vloží peniaze, ktoré doteraz nezaplatil fond Libero. Nedokončený predaj časti Barça Studios spôsobil výpadok 40 miliónov eur v rozpočte na túto sezónu. Zdroje ubezpečili novinárov Cadena SER, že klub stále pracuje na ďalšom predaji tejto obchodnej jednotky a je presvedčený, že uzavrie novú dohodu s inou investičnou skupinou.

zdroj: cadena ser
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

2 komentáre
2024-02-28 08:27:20
Vedení by mělo zabrat! Zatím je to velmi nepovedené představení z jejich strany...
2024-02-28 08:28:05
Tak snad se to podaří. Už by bylo na čase.