Nie je žiadnym tajomstvom, že Barcelona sa v lete chystá na ďalšie predsezónne turné do Spojených štátov, už tretie v priebehu niekoľkých rokov. Prezident Barcelony Joan Laporta to naznačil počas promo akcie novej spolupráce s automobilovou značkou Cupra.

Hoci Barça ešte nezverejnila konečný plán svojho letného predsezónneho turné v USA, nedávna správa madridského denníka AS poukázala na mnohé kľúčové informácie o plánoch klubu v tejto krajine.

Po dvoch predsezónnych kampaniach v Spojených štátoch plánuje Barcelona tentoraz uskutočniť predovšetkým turné na východnom pobreží. To by okrem iného znamenalo návštevy miest ako Boston, Philadelphia, New York, Miami, Orlando a Atalanta.

Barcelona bude mať ako sponzora aj značku Cupra, ktorá sa objaví na drese, najmä na rukávoch. Laporta už zdôraznil, že je dôležité priniesť spojenie značky s občanmi USA, ktorí podľa prezidenta Barcelony milujú "rýchle autá". Rovnako ako minulý rok Barça zriadi tréningový kemp s cieľom rozšíriť logistiku a znížiť výdavky. Hráčom to umožní aj dostatok oddychu.

O mnohých aspektoch súvisiacich s letným turné Barcelony po USA rozhodne nový tréner, najmä pokiaľ ide o program a tréningový režim, ktorý klub absolvuje. Pokiaľ ide o technický a reklamný aspekt, vedenie Barcelony už usilovne pracuje na tom, aby zariadilo ďalšie El Clasico, ktoré by prinieslo príjem približne 10 miliónov eur.

zdroj: as.com
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

1 komentár
2024-03-02 10:48:13
Mohli by prísť na Slovensko😂