Po včerajšom úniku dresov pripravených na El Clásico s logom Karol G práve FC Barcelona oznámila spoluprácu s kolumbijskou speváčkou v rámci už tradičnej kampane so Spotify. Po Drakeovi, Rosalii a The Rolling Stones je na rade jedna z najpopulárnejších latinskoamerických umelkýň.
Logo Karol G sa objaví na drese FC Barcelona počas nadchádzajúceho El Clásica na Santiago Bernabéu 21. apríla o 21:00, ako aj o týždeň skôr počas stretnutia Barça Femení s Villarrealom 13. apríla.
"Tentoraz bola vybraná kolumbijská speváčka KAROL G, ktorá je posledné štyri roky po sebe celosvetovo najstreamovanejším interpretom latinskej hudby na Spotify a hudobnou ikonou, ktorá roztancovala celú planétu na piesne ako PROVENZA, TQG a QLONA. Jej piesne sa objavujú vo viac ako 100 miliónoch playlistov vytvorených používateľmi služby Spotify," predstavila 33-ročnú speváčku Barcelona.
El flow Barça x @karolg x @spotify ya llegó ?♀️??❤️ pic.twitter.com/JYV8g8WxRm
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) April 12, 2024
"Cieľom tohto nového loga je vzdať hold všetkým, ktorí chcú zmeniť pravidlá hry, prelomiť bariéry a zanechať odkaz novým generáciám, aby sa mohli vyjadrovať podľa svojich predstáv. La Bichota, rovnako ako ženské a mužské tímy Barçy, inšpirovala nespočetné množstvo ľudí. Zohrala kľúčovú úlohu pri pozdvihnutí latinskoamerickej hudby na novú globálnu úroveň," uvádza sa v promo materiáli.
"Symbol srdca predstavuje to, čo sa stalo štýlom Bichota, moment v mojom živote, v ktorom som našla silu, odolnosť a podporu. Vďaka Spotify a FC Barcelona vidieť ho na prednej strane dresu, ktoré inšpiruje toľkou rovnakou energiou, je naozaj významné," hovorí Karol G.
Spolu s touto kampaňou sa do predaja dostanú aj dve špeciálne edície dresu, ktoré budú k dispozícii od tohto piatku v predajniach Barça Stores a v klubovom internetovom obchode. K dispozícii je 1 899 kusov limitovanej edície dresov FC Barcelona x KAROL G v zápasovej kvalite, zatiaľ čo limitovaná edícia FC Barcelona x KAROL G Signed je ešte exkluzívnejšia, v predaji je len 22 kusov, takisto v zápasovej kvalite a podpísaných hráčmi.
Od dnešného dňa FC Barcelona, Spotify a KAROL G uvádzajú na oficiálnej webovej stránke umelkyne aj limitovanú edíciu lifestylového tovaru vrátane tričiek, mikín, šálov, čiapok a fliaš na vodu. Všetky tieto produkty spájajú živé vizuálne zobrazenie KAROL G s tradičným vzhľadom predmetov Barçy.
zdroj: fcbarcelona.com
foto: fcbarcelona.com
Diskusia