Zápas proti Realu Madrid bude štvrtým, v ktorom sa na dresoch Barcelony objaví logo umelca. Je to výsledok dohody so spoločnosťou Spotify, ktorá umožňuje Barçe propagovať sa v hudobnom svete a naopak. Aké faktory sú dôležité pri výbere umelca, ktorý bude na drese Blaugranas?

Po Drakeovi, Rosalíi a The Rolling Stones sa tentoraz na dresoch Barcelony objaví logo kolumbijskej speváčky Karol G, ktorá má v tejto chvíli na platforme Spotify viac ako 50 miliónov poslucháčov mesačne. To je jedna z vecí, ktoré ovplyvňujú výber umelca pre spoluprácu s Barçou - musí byť špičkový a rozpoznateľný.

Spotify má možnosť meniť logo na dresoch Barcelony len dvakrát za sezónu a nie je prekvapením, že spoločnosť si usilovne vyberá zápasy proti Realu Madrid, pretože tie majú najväčšiu prestíž. Tak to bolo aj v minulej sezóne, keď sa na dresoch objavil Drake a potom Rosalía, a rovnako je to aj teraz s The Rolling Stones a dnes s Karol G.

Návrh na umelca, ktorý by sa mal objaviť na dresoch, prišiel od spoločnosti Spotify a Barça ponuku prijala, pričom si všimla určité faktory. Musí to byť umelec, ktorý je známy vo veľkej časti sveta a má veľa priaznivcov na sociálnych sieťach. Niekto, kto pohne svetom internetu a vďaka komu Barça možno osloví nových ľudí.

Doteraz sa očakávalo, že najväčší záujem bude o dresy s logom The Rolling Stones. Zvyčajne ide do predaja limit 1 899 tričiek s logom daného umelca a nebolo to inak ani v prípade Karol G (cena: 399,99 €). Okrem toho je v ponuke 22 podpísaných dresov (11 podpísaných mužským tímom a 11 ženským tímom) v cene 2999,99 €.

Pre The Rolling Stones a teraz aj Karol G bol vydaný aj nešportový merch, ako sú mikiny, tričká a čiapky. Šál Barça x Karol G a fľašu na vodu nájdete aj na webovej stránke kolumbijskej speváčky.

zdroj: sport.es
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

Zatiaľ žiadne komentáre. Pridaj komentár ako prvý.