Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť alebo registrovať.
7
xdiko
2024-01-08 07:17:31
Druhá hrubá chyba bola, keď uznali gól súpera na 2:1, to bol ofsajdový gól, no čiarový zase popíjal čajík s rumom....
0
maros1
2024-01-08 09:11:42
Ano je to tak
11
PatrikFCB
2024-01-08 08:31:20
Jasne, že to bol gól, bolo to už vidno počas zápasu. Ale mňa okrem toho na tej akcii zaujalo, že Fermín vyslal jeden center z tej strany a hneď bol presný, prudký a gólový. Raphinha z 10 centrov za celý zápas asi ani jeden kvalitný. Asistencia bola dielom náhody. Ale musím uznať, že jeho gól bol pekný.
2
Cule90
2024-01-08 09:24:08
Neviem no, je mi to luto hlavne kvoli hracom, ked nevedia zo seba dostat maximum za Xaviho, ktory dokonale pozna prostredie klubu a hlavy hracov, tak za ineho trenera to budu mat len tazsie. Neviem kto ho nahradi, ak to takto pojde dalej, ale ocakavam trenera a jeho stab na urovni kvality nasich utocnikov, lepsieho si dovolit nemozeme.
9
Cule90
2024-01-08 09:25:37
Ziadny trener ich nenauci, ako centrovat tak, aby netrafili proti sebe stojaceho hraca alebo ako nenajst spoluhraca vo vapne alebo ako neodcentrovat na tribunu.
2
Seky27
2024-01-08 12:00:37
Bacha na to Cule. Je nejeden příklad jak hráč děkoval trenérovi, že ho naučil centrovat. Viz Coufal: Cuf měl špatný centr, když jsem přišel do Liberce. Trefoval první hráče, netrefoval prostory. Velkou zásluhu má Trpišovský s Houšteckým, kteří mu ta cvičení dělali. Cuf pak centroval i sám po tréninku,“ Když půjdu jako průměrný třetiligový fotbalista a tři měsíce budu drilovat centry, tak věřím tomu, že za půl roku to posunu strašně nahoru. Od brankové čáry, deset metrů od čáry, dvacet, z hloubky a tak,“
1
Seky27
2024-01-08 12:01:56
Těch příkladů je víc, ale určitě se s tím z pozice trenéra dá pracovat, samozřejmě hráč tomu musí jít naproti..
2
PatrikFCB
2024-01-08 12:24:26
Podľa mňa učitela na centre nemajú zlého, Xavi s Alvesom boli králi prihrávok do pokutového územia. Možno pri centroch Raphinhovi vadí, že hrá cez nohu. Možno by mu to šlo lepšie z ľavej strany, kde si nemusi obrancu zasekávať, ale rovno to môže dávať útočníkovi do behu. Inak je to pri zakončení, tam je lepšie si zaseknúť obrancu, ísť na stred a vypáliť ala Robben, Messi atď. ale vieme, že Raphinha zakončenie nemá zrovna najlepšie :D
0
Seky27
2024-01-08 12:47:20
Samozřejmě je pravdou, že na této úrovni už má být hráč hotový produkt. A proto si myslím, že hodně velkou roli hraje to celkové rozpoložení v kterém momentálně jsme. Jinak konkrétně Rapha by centry z levá lepší možná měl, ale když už máme křídla přes nohu, tak by v tom měl ideálně vypomáhat bek, ale to pravidelně zvládá snad jen Cancelo.
2
Cule90
2024-01-08 13:03:03
Seky27, Messi sa v jednom rozhovore vyjadril, ze ho Xavi naucil spravnu techniku pri zahravani priamych kopov. Suhlasim, ze kazdy hrac ma rezervy v roznych aspektoch hry a moze sa zlepsovat, ale ak 27 rocne kridlo nevie spravne centrovat a nenauci sa to ani v Barcelone pod Xavim a jeho stabom, tak pravdepodobnost, ze sa to nauci v buducnosti je velmi mala. Navyse si myslim, ze to nie je tak obtiazne ako napr. zlepsit rozhodovacie schopnosti -s tym mal problem Dembele a takisto tam bol len velmi maly posun k lepsiemu. Neviem, kde moze byt problem. Raphinha je u nas myslim treti rok, musi ukazat viac. Neznamena to, ze je zly hrac, rozni hraci z roznych dovodov u nas nemohli ukazat svoj potencial - napr. o Andre Gomesovi sa Enrique svojho casu vyjadril, ze treba byt trpezlivy, lebo ho u nas caka velka buducnost. Raphinha na to mozno ma, ale 3 roky je dostatok casu, aby to ukazal...
3
Cule90
2024-01-08 13:09:52
Nemyslim si, ze hlavnym problemom je, ze hra " cez nohu". Lamineho centre su o triedu lepsie a malokedy mu ich hraci zblokuju. Mozno chyba lepsie nacasovanie, mozno si nerozumie idealne s nasimi utocnikmi a ti nevedia odhadnut, co Rapha urobi a do ktorych priestorov bude centrovat a kedy, boh vie.
1
Seky27
2024-01-08 13:50:13
Více méně s tím co píšeš souhlasím. Je fakt, že to není jen o technické nebo taktické stránce s kterou se dá asi pracovat lépe, než s tou mentální(většinou to tak je) a že to je celkově složeno z více faktorů. A i souhlas, že hraní přes nohu asi nebude hlavní problém...
1
PatrikFCB
2024-01-08 13:54:15
Je na tom niečo, tá súhra vpredu viazne...ale to by mal najlepšie vedieť Xavi, že v čom to je. Niekedy máme problém prepracovať sa do šance, niekedy s premienaním...
3
Jackopz
2024-01-08 16:30:08
Pozri sa na Viniciusa, ten nevedel nahrať alebo vystreliť presne na bránu, ako ho Carlo chytil do parády tak to už zrazu šlo. Klopp vie rovnako pracovať s útočníkmi a dostať ich na vyššiu úroveň. Krídla Bayernu pod Flickom alebo Tuchelom sú úplne iná báseň než boli pod Nagelsmannom.