Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť alebo registrovať.
14
maros1
2024-04-10 23:48:14
Ohromna gratulacia celemu timu vratane trenera, prvy krok sme urobili verim v uspech aj druheho 👍👍👍
3
Cule90
2024-04-11 00:01:41
Myslim, ze zostava na Cadiz by mohla byt: obrana Hector Fort, Christensen, Faye?, Inigo, zaloha Sergi Roberto, Christensen (obaja budu chybat v odvete s PSG), Fermin, utok Felix, Roque / Guiu, Roque / Ferran. Striedat bude Romeu :D
5
Cule90
2024-04-11 00:02:37
Aha Christensena tam mam 2krat, takze Romeu v zaklade:D
9
alexko
2024-04-11 00:48:15
Súhlasím chcem vidieť v základe Faye Roque Casado možno aj iných odchovancov
23
Ardit
2024-04-11 00:57:26
A čo máme náskok 10 bodov v lige ? :D
4
Cule90
2024-04-11 06:40:27
:D to nie, jedine co mame je kratkodoba euforia, kym vyprcha:D
1
alexko
2024-04-11 10:32:53
Ligu už asi nevyhráme ale máme veľkú šancu na finále v LM tak oddych pár hráčom neuškodí
1
Ardit
2024-04-11 11:34:54
Toto je barca a pokým neodohrame el clasico tak budú aj ligu hrať na 100% podľa mňa
0
alexko
2024-04-11 22:10:12
Uvidíme ako to dopadne z Madridom
0
Ardit
2024-04-11 23:23:55
Jj ale dovtedy pôjdu do každého zápasu na max .resp musia
9
RoAd
2024-04-11 07:13:02
Pre tých, ktorí nevedia, ten novinár povedal niečo ako "keby nebol (Lamine) dobrý, jeho miesto by bolo pred semaforom". Ako futbalista si Lamine zaslúži viac úcty, a ten novinár je idiot, ale rasizmus tam osobne nevidím.
0
Cule90
2024-04-11 23:51:13
povedal "at a traffic light", co v preklade neznamena pred semaforom (take slovne spojenie nedava zmysel), ale ze skonci na semafore (myslene asi s ostatnymi farbami?). neviem uplne co v tej chvili mal na mysli, ale ocividne sa hral s vyznamom farieb lebo je cierny, u bieleho by asi semafor nepouzil, vsak? na rasizmus by nemala existovat nieco ako hranica citlivosti, je uplne jedno ci sa ti to zda ako primalo na to, aby to bolo povazovane ako rasizmus alebo nie (keby si bol cierny asi mas ten prah citlivosti tiez posunuty trochu inde). byvaly trener Atletica neni rasista, ale rasisticky prejav to asi bol, ved sa za to aj ospravedlnil.
0
RoAd
2024-04-12 07:08:32
Po prvé, povedal to po španielsky, nie po anglicky. Po druhé· "at a traffic light" nie je "ON a traffic light". Nebudem vysvetľovať význam predložky "at", ale je to presné tak, ako som vravel. Ty tam vidíš niečo, čo tam ani nie je.
0
Cule90
2024-04-12 07:14:56
Ja a vsetci v Barci a PSG, ktori sabotovali pozapasove rozhovory, vratane samotneho byvaleho trenera Atletica, ktory sa ospravedlnil?
0
RoAd
2024-04-12 07:42:51
Človeče... Nelegálni (i)migranti zvyknú štát pri semaforoch/na križovatkách v Španielsku a predávať lacný šmejdový tovar. Bola to tým pádom urážka, ktorá sa týkala Laminovho pôvodu a kde by skončil, kedy nebol dobrý futbalista. Preto to ospravedlnenie. Pekný deň.
0
RoAd
2024-04-12 07:50:11
*stáť *keby
0
Cule90
2024-04-12 08:34:35
ja ti nevím, Karle:D u "bieleho imigranta" by to asi nepouzil.. asi mas pravdu, vsetci reagovali prilis citlivo a zbytocne to nafukuju. zaujimave, ze vzdy sa to dotkne len ciernych a ak to niekto bagatelizuje, je to vzdy biely. fenomen
0
RoAd
2024-04-12 10:31:43
Keď sa budú bieli nelegálne sťahovať, využívať sociálne služby a predávať šmejdový tovar na križovatkách, daj vedieť. Konštatovať realitu nie je rasizmus, a nikto z nás nemôže za to, že to Afričania robia. Problém je v nich, a to, že sú čierni je tiež fakt, za ktorý nikto nemôže. Nechajme to radšej tak, nezhodnene sa a je to strata času pre nás oboch
0
Cule90
2024-04-12 11:13:25
Keby to bola nasa sukromna konverzacia tak to mam na haku, reagujem len preto, len nase prispevky mozu citat aj ludia ktori vidia tvoje argumenty a mozu si hovorit ze na tom nieco asi bude a takato interpretacia je pripustna. Ked ja ako osoba poviem nieco co ma viac vyznamov a jeden z nich je rasisticky (a to v tomto pripade zjavne je, lebo ak to nebol prvoplanovy rasisticky komentar tak urcite sa to da tak pochopit) tak sa nemozem cudovat ze sa voci tomu ostatni ohradia a obvinia ma z toho. Chyba JE VO MNE ja mam mysliet na to ze to co tvrdim (zvlast ked niekoho urazam!) moze mat aj rasisticky kontext, a NIE JE CHYBA V OSTATNYCH ze si tento vyznam schvalne vyberu a odmietaju akoze vidiet aj ine interpretacie a vyznamy. Lamineho urazal. To neni pripad ked niekto vidi v skolke nakreslenu duhu na stene a zacme v tom vidiet propagandu LGBTI.
0
RoAd
2024-04-12 11:48:42
Pozri. Mne je úprimne jedno, či je toto súkromná konverzácia alebo nie. Každý, kto má čo len trochu pozná, vie, že ja nemám čo skrývať a má nezaujíma to, čo si cudzí o mne a mojich názoroch myslia. Preberme si teda ešte raz fakty: 1- Afričania a/alebo moslimovia často prichádzajú sem (do Európy) nelegálne. Nikto ich k tomu nenúti. Sprostá Európska Únia (nie som zásadne proti E.U) ich nepošle hneď preč, napriek tomu, že svojim nelegálnym príchodom porušili zákon. Zostávajú, často nepracujú, využívajú naše európske sociálne systémy a v niektorých krajinách predávajú blbosti na križovatkách, atď. Nikto ich to nenúti robiť, no oni často nemajú na viac a/alebo sú príliš leniví. 2- Keď to Európan vidí, zapamätá si toto ich chovanie a nespája si ho s nikým iným, keďže to iní (Európania, napr.) nerobia. Je to teda konštatovanie a logický záver (!) a nie rasizmus. V prípade Lamina to ale bola neoprávnená urážka.
0
Cule90
2024-04-12 15:52:09
Ved to nie je nic proti tebe, nemusis sa obhajovat z nicoho myslim ze sa bavime uplne vecne:) len poukazujem na to, ze byvaly trener Atletica sa urazlivo vyjadril na Lamineho, ano moze to mat viac vyznamov, ale jeden z tychto vyznamov ma uplne zjavne a opravnene aj rasisticky kontext a ty si z nejakeho dovodu vyberies ne-rasisticku interpretaciu jeho utoku a teda to uzavries ze o rasizmus nejde (aj ked predstavitelia barci a psg vyhodnotili ze o rasizmus ist mohlo, trener sa ospravedlnil atd...). Nikto neriesi vyznam s odkazom na africkych pristahovalcov (to v tomto pripade vobec neni bod sváru), ale vyznam s odkazom na rasisticky kontext. Ked to prezeniem (ide mi o princip) je to podobne ako ked Kotleba obhajoval darovanie poukazu 1844eur tak ze odkazoval na iny vyznam a inu interpretaciu... Preto vyssie tvrdim ze ked na niekoho verbalne utocim a moze to mat aj rasisticky kontext (ano aj vramci viacerych moznych vyznamov), tak "nadradena" je ta rasisticka interpretacia a je to moja chyba a mam si na to davat pozor a nie je to chyba ostatnych, lebo sa odmietaju zaoberat aj ne-rasistickymi interpretaciami.