Ach, to nie. Prv odstránia 360 stupňovú obrazovku a dajú tam 3 veľké a teraz ešte aj tie idú zmenšovať. Takým tempom tam umiestnenia pri dokončení prac tak maximálne 27 palcové obrazovky na ktoré nikto neuvidí 😥😥😥 Tragikomédia toto. Od najlepšieho projektu sa to stále a stále vzďaľuje takými krokmi a Laporta si to neuvedomuje a ma ako stále len svoje reči.
A viděli jste jak bude vypadat? A jak to má vypadat z venku? Za mě teda velká paráda a ty obrazovky jsou jen detail. Proč pořád musí všichni hledat jen to negativní.
Na fb nechodím vôbec, takže zlý odhad. Samozrejme nie som socios ako ty, ktorý chodí na zápasy pravidelne. Záleží na tom? Som študent architektúry a pochopiteľne sa o Espai Barca zaujímam pozornejšie. Len včera som napríklad čítal názory iných španielskych socios, ktorý pravidelne chodia na zápas a majú obavy, že z tretej tribúny nebude vôbec žiadny výhľad na tie obrazovky. Prvotný návrh z 2016 sa mi pozdával najviac, ale odvtedy to je len o tom, že sa z projektu kraja a krája, že nakoniec budeme môcť byť radi, že niečo na konci toho tunela bude. Niektoré veci sa urobili možno lepšie ako 2 prstence VIP, ale zase je tam kopec iných horších zmien. Keď sa projekty opakovane prerábajú, tak v 90 % prípadov to nikdy nevedie k lepšiemu. To je základne pravidlo.
Ak si študent architektúry, tak to vysvetľuje situáciu. Všimol som si Tvoje znepokojenie k niektorým zmenám a zvlášť k obrazovkám a teraz tomu už rozumiem, ako architekt máš na to iný uhol pohľadu ako len fanúšik klubu. Tak Ti prajem, aby sa finálna verzia Camp Nou čo najviac približovala top verzii.
mikimi122 - podla mna to je jednoduche. urobis super vizualizaciu aby si presvedcil socio a radnicu. Potom pride realita (ci uz stav stavby, financie) a zacina sa optimalizovat.