Tých vyše 200 nedostatkov + ďalšie práce na rekonštrukcii zaberú toľko času, že na nový Nou Camp sa nevrátime ani do konca rokov. Neviem síce o aké nedostatky ide a nie som ani stavebný odborník, ale v článku sa píše že sú to závažné pochybenia, čiže to nebudú prkotiny !!!
Záväzné pochybenie môžeš mať aj neoznačené elektrické káble bez krytky, čo vieš vyriešiť pomerne rýchlo a jednoducho, ale môže to byť zablokované, či neexistujúce únikové východy z dôvodu, že ešte niekde prebieha výstavba, či nedostatočná šírka otvorov dverí, chýbajúce požiarne priečky, nenainštalované hasiace zariadenia , alebo nie sú funkčné (bežia na okruhy. Ak v časti, kde sa ešte stavia je časť okruhu, tak tá nemusí byť hotová, či funkčná), zlé spádovanie schodov, rozdiel výšky schodoch (už len 1cm rozdielu výšky 1 schodu znamená, že si tam niekto môže rozbiť hubu) atď.
Nosferatu2000 vo všetkom s tebou súhlasím (asi máš skúsenosti zo stavebníctva) ale len tie dva prípady ako zlé spádovanie schodov, rozdiel výšky schodoch je podľa mňa veľmi vážne pochybenie, pretože tieto dva konkrétne pochybenia, ktoré si uviedol neviem si predstaviť ako sa dajú na celom jednom (ak len jednom) podlaží opraviť za tak krátky čas ako má Barca. A to sú len dve pochybenia z vyše 200.
Vsetko sa da opravit.Ak je schod vyssi,tak ho jednoducho zbrusis a ak je nizzsi,tak ho zalejes napriklad fill betonom a mas po probleme.Kazdy problem ma riesenie.A pri takej obrovskej stavbe je normalne ze tam bude xy chyb,ktore sa dorobia neskor.Horsie by bolo keby sa problemy tykaju zakladov,statiky atd.Toto o com tu piseme su kozmeticke upravy,tak nejako by som to nazval