Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2025-08-16 22:48:00
R.Arauja prosim už ne, jeho rozehrávka je tragická, radši A. Christensen prosím
Pravdo Premium
2025-08-16 23:18:27
Ja nevidim problem rozhodcu. Pri tej hlavicke sa nezrazil s nikym hlavou keby sa toto piskalo tak by si kazdy stoper po odhlavickovani lahol a tvaril sa ze je otraseny. Som rad ze to nezapisakal. A ako sa ukazalo tomu hracovi nic nebolo zrazu hral ako lanka.
2025-08-17 00:04:15
3 body na začátek sezóny, žádné zranění a relativně pošetření sil - to je super. Ale jinak jdeme rychle dál.
2025-08-17 07:35:24
Nie som až taký odborník, ale súhlasím s komentárom "Pravdo". Rozhodca podľa mňa neurobil nič, čo by neprávom ovplyvnilo zápas. Mallorca bola premotivovaná, to je všetko. Úžasný bol Pedri a Yamal zabával seba i nás. Ako povedal Flick, hrali na 50 percent, lebo nemuseli viac. Doslova "úvodný" zápas, skôr tréning.
2025-08-17 09:24:33
Za mě sice možná byla všechna hraniční rozhodnutí obhajitelná (na ty aktuální výklady pravidel v detailech taky nejsem odborník), ale Barca nepotřebuje, aby všechna byla v náš prospěch. To bychom tu Mallorku jinak neporazili?! Pravděpodobně ano, ale vysvětlujte to teď komukoli na Baleárech nebo našim odpůrcům (což je po včerejšku stejná skupina lidí).
Co podle mě bylo na hraně nejvíc...