Včera sa pred novinárov po zápase ako prvý postavil Sergio Busquets. Ten nič nezahmlieval a priznal, že to bolo zo strany Barcy strašné. Nepriamo však kritizoval aj svojho vlastného trénera. PSG jednoducho dominovalo.

TIP | PSG - Barca: Semafor

Taktika

"Boli lepšími počas väčšiny zápasu. Ich plán bol lepší ako ten náš."

Prístup

"Nebolo to o našom prístupe, skôr o futbale. Vystupovali vysoko a boli na tom lepšie takticky. Vedeli čo majú hrať a dostali to tam, kam chceli. Výsledok sa ale zdá byť prehnaný..."

Návrat Ligy majstrov

"Predstavovali sme si to inak. Pripravovali sme sa na iný druh zápasu."

Odveta

"Pokúsime sa to zvrátiť na Camp Nou, no vieme, že to bude veľmi ťažké. Nebudem klamať, bude to ťažké, no pokúsime sa. Chápeme, že nám od dnes už fanúšikovia nebudú tak veriť."

zdroj: sport.es
foto: sport.es mundodeportivo.com

lubymarc15

25
2017-02-15 08:07:36

Ten přístup jaksi nechápu.PSG sice dobře hrálo,ale jak oni k tomu přistoupili,to byla jednoduše hrůza.A to,že se výsledek byl přehnaný,to taky nechápu,mohli dostat klidně 6

tominno9

16
2017-02-15 08:08:41

Ich pohyb bol lepší ako ten jeho! Do takýchto zápasov je Busketc nepoužiteľný, tréner mal použiť iného pivota, agilnejsieho a dynamickejsieho, nie statického Sergia!

sid1

-4
2017-02-15 08:18:28

to neni o tom zrovna, ked hrala argentina proti nemecku tak ako DM hral mascherano ktoremu agilitu nemozes vycitat a dostali 4. Vyzeralo to ako vcera, Mascherano sam vojak v poli. Sergio podla mna vykriva priestor skvele, lenze nemoze pokryt to ked zaloha a obrana su od seba na mile daleko. potom prepadne po trivialnych narazackach.

tominno9

8
2017-02-15 08:43:30

A Finále Nemecko-Argentína MS14 vyzeralo ako? Spomeň si, tam bol Masche pivot a ťahúň mužstva... neťahaj sem 6 rokov starý zápas, kedy tréner bol neprofesional!

Tom10

-8
2017-02-15 08:47:33

lenže tam fungovalo okrem zakončenia všetko. nemožeš porovnavat kompaktnu hru argentiny, ktora vo finale v podstate betonovala, s včerajšou barcou. keby tam bol mascherano asi by bez červenej karty neobišiel.

Jestper9

1
2017-02-15 18:48:59

Betonovala? To sme ine finale asi pozerali. Argentina tam hrala lepsie a nebyť Higuaina a zvyšku, čo nepremenili šance, tak mohli nemci dostať 3 len z čistých šancí a koniec. Kazdý čakal beton, ale Argentína nebetonovala vobec. mala viacej z hry ako Nemci

sid1

0
2017-02-15 08:54:52

To co som chcel povedat je to, ze ked nebranis takticky dobre tak mozes behat ako pri bagu a figu ti to pomoze.

sid1

0
2017-02-15 08:54:54

To co som chcel povedat je to, ze ked nebranis takticky dobre tak mozes behat ako pri bagu a figu ti to pomoze.

sid1

8
2017-02-15 08:18:37

To iste roberto, proti Draxlerovi by horel aj Alves, kedysi si pamatam, ze vzdy zaloznik pri tychto hracoch zdvojoval obrancu. Vcera nula bodov, na konci uz Alba iba maval rukov po zalohe ked zabranil tej strele lebo vsetci boli na mile daleko.

sid1

5
2017-02-15 08:21:12

Tuto sezonu branime nie ako druzstvo ale ako 3 ludia vpredu, 3 v strede a 4 vzadu, takze dokopy nie 10 hracov. Proti slabsim superom to stale este vyzera ok ale lepsie druzstva nam ukazuju ako na tom sme realne. A je to bieda.

adriano

10
2017-02-15 08:09:18

By ma zaujimalo aky plan ma chlapec na mysli ze mali asi odkracat zapas a vratit sa do barcelony s dobrym vysledkom...ano vysledok je kruty ale zasluzeny a mohli im este dat viac...takto sa nehra na vrcholovej urovni.

blauigrana

24
2017-02-15 08:13:04

Dole klobuk pred PSG hrali o 5lvl lepšie totalna katastrofa...Gomez nemá čo tu robiť

buldozer

20
2017-02-15 08:26:25

Gomes ma krizu, vobec si neveri, vsetko daval dozadu na Piqueho. Ten z toho len rozhadzoval rukami a uz som myslel ze mu tam prijde jednu vylepit. :))

blauigrana

8
2017-02-15 08:44:12

presne tak tie prihrávky dozadu bože moj to by mohol robiť každý....

gladius

4
2017-02-15 09:46:25

Kríza prichádza až po dobrých výkonoch, takže podľa mňa je Gomes v kríze stále a aj napriek tomu dostáva zápas čo zápas šancu, ktorú zatiaľ nevyužil.

Andy11

5
2017-02-15 08:15:40

Presne tak.

Mates19

11
2017-02-15 08:16:35

My sme mali asi plán dobrú večeru na valentína v Paríži...Výsledok neni prehnaný nebyť Ter Stegena mohlo to byť aj za 7:0 prvý polčas chytil 3 čisté priamy sice chytiť mohol ale inak bol on s Neymarom jedinými čo aspoň niečo spravili...Výsledok sa dá otočiť ale to by sme museli chytiť takú formu akú sme túto sezónu ani len nestretli...mňa by zaujimalo prečo všetci nadávajú na Gomesa? Jediný hráč čo sa svojím pohybom dostal aspoň do šance nevravím že hral geniálne ale od hráčov ako Messi Iniesta Bus to pri ích genialite vyžaduje a nepredviedli nič Gomes tam neprišiel robiť hviezdu tak či onak tam mal byť Postavený Rakitič...písal som to viac krát ale Enrique je najhorší tréner medzi top klubmi (hodnotím to len v tejto jednej veci) ktorý nevie zasahovať do zápasu a pripraviť mužstvo na zápas...

Mates19

1
2017-02-15 08:22:15

Mne to príde tak podla prejavu vo velkých zápasoch že Enrique príde na tréning povie ím hrajte Bago a to je všetko ...čo aspoň niekto sleduje Draxlera tak vkuse robí to isté a Roberto mu vkuse na to skočil podla mňa my sme ani neštudovali ích hru hráčov nič...ích vekový priemer obrany bol 23 rokov a vyškolili Messiho Suareza...Neymara nespomínam lebo ako jediný aspoň niečo spravil...Iniesta bez formy ale však nech si odohra zápas čo bude...

Mates19

1
2017-02-15 08:22:30

Enrique je dobrý tréner ale katastrofálny taktik...posledne dve sezony má stanovený svoj základ a dáva hrat hráčov bez formy a to je čisto len fakt...

gladius

5
2017-02-15 09:51:08

Dobrý tréner musí byť aj dobrý taktik inak nie je dobrý.

Andy11

4
2017-02-15 08:24:04

Mužstvo sa túto sezónu javí nestabilné a to skôr mentálne ako herne, pretože v dôležitých momentoch a zápasoch sa viditeľne trápia nie sú schopní využiť svoje individuálne a kolektívne kvality, ktoré nesporne majú. Tak či onak, evidentne musí prísť nový impulz, ktorý to zmení a vnesie potrebnú pohodu a chuť ako aj stabilné výsledky.

blauigrana

10
2017-02-15 08:25:01

normalne dostávam epileptický záchvat ked vidím prihrávku dozadu

Alexis9

5
2017-02-15 08:25:42

Prístup žiadny. Taktika žiadna. Výsledok sa zdá byť prehnaný? To im tréner povedal ? Lebo toto vyznelo ako keby Busi nebol na zapase, pretože len polčas mohol byť 4:0.

Tom10

7
2017-02-15 08:36:39

v poslednych mesiacoch enrique upustil od barcelonskej hry a skuša niečo nove. chceme utočit do otvorenej obrany pritom nevieme branit. barca by mala mat vysoky pressing a loptu stale na kopačkach. keby bol pariž cely čas zalezeny tak nam neda 4. ale my sme ich nechali. stale sa to snažili riešit čo najpriamočiarejšie aj ked bola lopta na parižskej polovici. ja si myslim že neni potrebne skušat niečo nove a menit system hry, stači sa len vratit k tomu staremu a v prvom rade vysoko pressovat.

jokerito

8
2017-02-15 08:51:08

Tom, teraz s tebou jednoznacne suhlasim, strasne mi chyba nas pressing. A pokial ho Enrique nenaordinuje aspon v odvete tak ma fakt sklame. Ten zapas musia odslapat na 150 % a vyletiet na nich od prvej sekundy. Dlzia to nam fanusikom aj sami sebe. A ta zaloha ta musi jazdit po prdeli cely zapas,kludne nech ich cez polcas vsetkych troch vystrieda...

Tom10

6
2017-02-15 09:00:26

kedysi sme mali obrannu liniu na polovici a mohol proti nam hrat hocikto, bol tam bohyb nasadenie, pressing, nemali čas ani pomyslet na brejky. teraz po strate lopty napada len suarez, messi pobehuje niekde za nim a neymar je až na polke - formacia 4-4-1-1. ti hrači tak ani nevedia hrat. ked sa toto zmeni naspät nemal by byt problem. samozrejme postup je už nemožny, lebo 4 goly sme schopni dat, ale udržat nulu nie.

myuren

6
2017-02-15 09:14:38

Nemožeš vyčítať Neymarovi, že je na polke, lebo veľa krát sa stáva, že náš lavý obranca nestíha a hasí to práve Neymar. Jednoducho my nemôžme hrať pressing keď naša záloha je žalostná. Zápas čo zápas je to náš najslabší článok. A keď si Ney nezoberie loptu v obrane a nedovedie ju dopredu alebo to Messi nenakopne krížne na Neymara z polky tak sa dopredu prakticky nedostávame.

Tom10

1
2017-02-15 11:03:13

maš pravdu v tom, že za takychto okolnosti musi byt neymar na polke, ale zle su tie okolnosti. zaloha by mala byt ovela vyššie. len sa pozri na to aky pressing hraju timy proti nam. 3-4 hrači. my 1 hrač. vyklepali nas riadne a aj sme si to zaslužili.

myuren

0
2017-02-15 12:00:42

hej ja tvrdím ale ze nemozes mat zalohu vyssie ked jednoducho tá záloha na to nemá, teraz su v poziciovaní tak ako sú a prepadávajú a Busquets to proste nestíha hasiť. Keď sme vyhrali treble Rakitič to celé obehal a bolo to niečo nové, teraz sa na to naučili hrať a Rakitič neni vo forme tak potom sa deje toto. Koniec koncov Raketa to aj sám povedal, že hrať s MSN neni len zábava ale aj veľa driny

jokerito

0
2017-02-15 09:21:18

Ahoj, suhlasim so v vsetkym , okrem toho ze je postup nemozny, nic nie je nemozne. 4:0 sme uz dokazali dat aj dobrym muzstvam ked sme naozaj zabrali. Napríklad s AC Milan doma, kedy to muzstvo tiez nebolo dobre a malo podobne vykyvy ako tuto sezonu, Tak isto Manchester City. Ja verim ze ak do toho pojdu na plno sanca tam je. Nikdy nevies co sa moze stat. Moze prist nejake vylucenie ci ine veci a mozeme ich dat.

jokerito

0
2017-02-15 09:22:04

Tym vylucenim samozrejme nechcem povedat aby nas rozhodcovia potlacili- to by si PSG fakt nezasluzil

Nalim

6
2017-02-15 09:27:21

Nesnívajte tu. Myslíte si že hraci PSG si ľahnú a budú sa dívať. Stačí im odmakať, odbehať zápas a sú v suchu. Morálka a nasadenie Barci je fuč. Živá mŕtvola je ten náš Lucho, videli ste včera ich trénera. Na placi treba drať trenírky, mena hráčov nezaručujú úspech. Už teraz treba hľadať trénera. Taktik nula,psychológ nula ,pevná ruka nula. V mužstve nemá rešpekt.Barca potrebuje inú kvalitu trénera.

emiliano

3
2017-02-15 09:54:32

Nalim, súhlas na 100%. Od začiatku sezóny tvrdím, že tím nemá koncepciu ani morálku, je pohodlný a že LE musí odísť a že to zle dopadne. A mínuskovali ma, vraj veštím z gule a som nepriateľ LE a Busi je svetový a pod. Tu je výsledok. To nie je len tento zápas, takých zlých už bolo dosť, ale LE hovoril o spokojnosti. Je to slepý tréner, ktorý sa spolieha, že nejako bude, lebo má top hráčov.

didi1805

1
2017-02-15 12:11:34

Máš pravdu. LE by mal sam rezignovať.Hráme chodiaci futbal 6O-ych rokov.Žiadny pohyb,žiadny pressing,žiadna snaha no proste katastrofa.Myslia si,že zápas sa vyhrá samo. A to trvá celú túto sezónu.Motivacia žiadna,morálka mužstva žiadna,tých troch nikdy nevystrieda aj keď už je dávno rozhodnutý zápas.Tréner musí byť autorita.

emiliano

4
2017-02-15 09:40:33

A aký ste mali plán? Plan mal byť jediný: Presovať, behať ako za Pepa. Ty si napr. nevyhral jediný súboj,nezískal si loptu, všade si bol neskoro. Patriš na lavičku, to hovorím už dlho.

Tom10

0
2017-02-15 11:05:22

neexistuje hrač ktory by to včeraz zahral lepšie ako busquets. jeden hrač nedokaže pokryt taky priestor. na lavičku patri don andres. bohužial miesto neho možme nasadit denisa, rafinhu, gomesa alebo ardu. nič moc vyber. coutinho tu už mal byt.

frkmrk

-2
2017-02-15 10:03:28

a to nehrali este v plnej sile

anko1963

1
2017-02-15 10:50:17

A aký bol vlastne náš plán?

fofo112

3
2017-02-15 12:04:14

Veľmi by ma zaujímalo ako ich na tento zápas takticky a psychicky pripravil LE,ked dobre vedel po vyhlásení Emery,že najlepšieho hráča Messiho musia odstaviť z hry a on mu tam dal tie dve polená.Tekže Busi aký bol plán?

BoixosNois

0
2017-02-15 16:10:54

Jak po většinu zápasu? Snad naprosto po celý Jaký přehananý výsledek? Vždyť jsme mohli dostat o 5 golů víc.....Busquets by měl hledat ale prvé řadě chyby u sebe, protože jich je jak maku. Příšerná forma.

BarcaFan4502

-1
2017-02-15 17:20:21

busquets je totalne jalove drevo nwm co robi v barce ked je pomaly jak internet explorer, ja nwm preco ho nepredaju

BarcaFan4502

0
2017-02-15 17:24:04

ako moze byt busi DM? sak DM musi branit, on neziskal ani 1 loptu, je pomaly on by mal byt tak podavac uterakov

Jestper9

1
2017-02-15 18:45:48

Ty bud rád, že nie je v Barcelone autoritatívnejší tréner, lebo by si sedel až by si sčernal. Nebolo to o prístupe , ale o futbale? Vystupovali vysoko? Ano môj? A ty hráš prvý zápas v živote a učíš sa hrať? Že na to nevies reagovať a tým pádom preto nevyhrávaš osobné súboje, pomlši si viac ako pomalý, stracaš lopty a fňukáš stále ako dievčatko? Treba ta asi upozorniť, že hráš proti lepším hráčom ako Las Palmas a že vedia aj behať a hrať do tela! Vraj najlepší DM.... :DDDD Možno pri 90% držaní lopty, ked sa iba tlačí

Jestper9

1
2017-02-15 18:56:03

A obrat? S našou zálohou? PSG ked striedlai a sli hore Pastore a LUcas, tak mi v základe nemáme tak kvalitných záložníkov!!!!

BarcaFan4502

0
2017-02-15 21:32:14

busi ty debil dreveny ten by si zasluzil sediet na lavicke zo 2 mesiace

emiliano

0
2017-02-16 09:33:07

Keď súperi hrali proti nám vystrašene a zatiahnuto, Busi bol hrdina - bol voľný, vždy na lopte, rozohrával, vyzeral ako suverén. Keď súperi začali vysoko presovať a tesne napádať, Busi bol mimo, nič nestíha, lebo on nevie kľučku, prienik a nikoho nedobehne. On sa nezhoršil, len súperi hrajú inak. Ale zo zotrvačnosti sa tu tvrdilo, že je najlepší DM na svete a mňa mínuskovali, keď som tvrdil, že patrí na lavičku. DM má byť pohyblivý, rýchly, dôrazny - A. Vidal, Kante, Matič, Naingolan...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.