Po Zinedinovi Zidanovi, Danim Carvajalovi a Ernestovi Valverdem má za sebou pred odvetným duelom dvojzápasu o zisk Supercopy de España svoju tlačovú konferenciu i stredopoliar FC Barcelona Sergio Busquets.

Odpoveď Pepovi Segurovi, podľa ktorého prvý súboj rozhodla Piquého chyba

"Mali sme smolu. Prehrali sme 3-1, pretože sme urobili chyby, ktoré boli neprípustné. Nikdy však neprehráte pre jednu chybu. Po porážke to nebolo najlepšie vyjadrenie a obzvlášť pokiaľ sa prstom ukazuje na jedného konkrétneho hráča."

Prvý zápas

"Od skočenia prvého duelu si dobre uvedomujeme, čo sa stalo. Odohrali sme dobrý prvý polčas, držali sme loptu a mali sme príležitosti, no po zmene strán sa ich hra potom, čo nám dali gól, zlepšila. Cítili sa pohodlnejšie a na ich kontry sme už nenašli odpoveď."

Paulinho

"Hodnotím to ako veľmi dobrý prestup, je to hráč s rozličným profilom oproti našim spoluhráčom, môže do nášho tímu nesmierne prispieť. V Brazílii hráva v základe a som si istý, že sa mu bude dariť i u nás. Konkurencia je pre nás dobrá stále a je dobrá pre všetkých."

Neymar

"Viac už naším spoluhráčom nie je a teraz je, samozrejme, prioritou nahradiť ho. Čím viac hráčov príde, tým lepšie."

Sergi Roberto

"Môžem o ňom hovoriť len a len v dobrom, je to skvelý futbalista a skvelý človek. Dúfajme, že tu s nami bude ešte dlho, pre tím môže byť obrovským prínosom. O ostatnom nech však už rozhoduje tréner."

Zdroj: md
Foto: md

kubakout

38
2017-08-16 07:02:52

Opravdu doufám, že Roberto neopustí Barcu.

AndreasGerardi

30
2017-08-16 07:10:43

Ja osobne si myslim, ze Roberto nedoaahuje kvalit Xaviho alebo Iniestu v jeho rokoch. Do sirsieho vyberu je super, ale ako zakladny kamen si ho predstavit neviem. Nepopieram, ze sa v zapasoch rozda a ide naplno. Je to skvely klubista ale kvality na zaklad nema. Nieje to typicky tvorca hry, ani box to box zaloznik ani podhrot. Je to zaloznik. Tu ide skor o schopnost bit rozdielovy a tu proste nema. Alena podla mna ma vacsi potencial, je mrstny, drzy a vie aj co to vymysliet. Mrzelo by ma ak by odysiel, ale nechybal by ako futbalista pre zaklad.

BarcaFan4502

5
2017-08-16 09:35:42

pri sucasnom stave zalohy by aj mohol hravat v zaklade.

radinho

4
2017-08-16 13:08:01

áno odíde a budeme to ľutovať ako s Thiagom

Fazy

6
2017-08-16 07:14:49

Roberto je mladý futbalista a má ešte veľa času aby sa zlepšoval, ale ak bude pokračovať touto cestou, verím že nahradí tak Xaviho ako aj Iniestu a stane sa ťahúňom zálohy. Bojím sa však podľa posledných vyhlásení Valverdeho, aby ho nepredali alebo neposlali na hosťovanie do iného klubu. To by bolo ďalšie šľapnutie do hovna od vedenia Barce.

tunno

9
2017-08-16 07:37:22

Ma 25 rokov a nema na základ, rovnako nema na to byť najlepším záložníkov lavičky. Drží sa u nás preto že je srdciar a univerzál ale ako vyslovene oporu ho rátať nemôžeme.

jokerito

7
2017-08-16 09:39:11

Ja si myslim, ze tato sezona je pre Roberta zlomova. Ak sa ma stat pilierom zalohy, tak ma na to poslednu sancu.Ale musi fakt znova prekvapit enormnym zlepsenim.

tunno

0
2017-08-16 10:46:39

Ako môžes byt tak naivný. Keď nemá pozicnost, vysokú hernu inteligenciu ani prihrávku tak jednoducho nebude našou oporou.

Jestper9

3
2017-08-16 11:18:27

Súhlas. Je to hráč dobrý a môže sa blysnúť ako v zápase golom PSG, či solom s Realom. Ale to su proste len jednotlivé momenty a situácie. Celková hra je len priemerná a ničim nevýrazná. hráča nemožno hodnotiť podla toho, že dá jeden dôležitý gol, či pekné solo s velkým rivalom. Sympaták, srdciar a má na to hrať za barcu, ale určite nie ako nosný hráč zálohy

tunno

2
2017-08-16 07:40:30

Nemá na to nahradiť iniestu ani xaviho, a zlepšovať sa už nebude.

pepo46

13
2017-08-16 07:19:43

Po boku Lea by nemali hrať priemerní hráči. Je to na trénerovi. Zo Sergiho nikdy Iniesta ani Xavi nebude.

Zedman

2
2017-08-16 07:39:25

Měl by mu někdo vysvětlit že držet balón se nerovná hrát dobře. 1. poločas byl jeden z nejnudnějších v EC vůbec a z obou stran vyrovnaný.

tunno

5
2017-08-16 07:43:08

To máš pravdu až na to že my sme okrem držania lopty prvý polčas aj hrali dobre. Prvých 10minut patrilo madridu zvyšných nám. Chýbala nám kvalita v útoku.

Marian

14
2017-08-16 07:54:44

Sergi Roberto je lepší ako Gomes.Keby dostal od LE toĺko minút v minulej sezóne ako Gomes, bol by inde.Xaviho a Iniestu nenahrdí nikto, to je nezmysel, aby to robil Roberto. Ak kvoli nákupu Paulinha odíde Samper aj Roberto, tak ako klub krvácame, strácame perspektívnych, kvalitných hráčov a nakupujeme takých, čo nie sú lepší a stoja nás majetok.

Hviezda

5
2017-08-16 08:48:15

Náhrada za Xaviho Roberto môže byť. Dokonca si myslím, že po góle proti PSG sa výzane zlepšil. Akokeby dosiahol ten pocit, že je plnohodnotý člen. Netreba zabúdať, že Xavi aspoň podla mňa na začiatku svoje kariéry bol viac menej posúvač lôpt, až pod Guardiolom sa zmenil na génia finálnych prihrávok a po odhcode bol opäť posúvač (aj keď všetka česť lebo bolo vidno, že drží tím po kope a určuje tempo), takže Roberto nemusí byť márny, otázka je ktorého Xaviho v ňom chceme objaviť.:)

tunno

-1
2017-08-16 10:48:20

Bolo by to vtipné keby to nebolo také vážne. Kritizujete vedenie pričom máte rovnaké zaslepene videnie ako to vedenie

Hviezda

4
2017-08-16 10:52:58

Neviem v ktorom bode som kritizoval vedenie, takže ťažko komentovať rovnaké zaslepenie?:) Vyjadroval som sa len ku kvalitám Roberta, kde som poukázal na to, že výkonnosť hráča závisí aj od trénera, čo možno badať v Xaviho prípade, takže čo sa týka konkrétne Roberta, tak si myslím, že Valverde mu môže pomocť. Tým netvrdím, že nepotrebujeme posilniť na poste stredového hráča.

tunno

1
2017-08-16 11:00:28

Ja si pamätám xaviho z rokov 05-06. Rozhodne mal neporovnateľne väčší talent ako roberto a ak hral bol prínosom. Roberto nemá futbalovú inteligenciu na úrovni potrebnej pre hráča sucasnej Barcelony a rovnako nemá potrebnú techniku. Proste to nie je hráč na ktorom môžme vyslovene stavať preto nečakajte že bude u nás niekedy zohrávať fakt dôležitú rolu. Ak hej tak budeme v prdeli bojovať o 4 miesto s vilarealom

Jestper9

5
2017-08-16 11:21:54

veľa krát s tebou súhlasím, ale v tomto nie. Aj Xavi roky vypadal ako dakedy velký talent, čo sa nenaplní. Aj on aj Iniesta až v neskoršom veku dosiahli vrchol a v tom 06 nehral ak si dobre pamatam ani jeden základ. Ale zasae pravda je, že tá kreativita tam bola zjavne väčšia kao u Roberta. On je zas behavejší. A hlavne. Oni mali vtedy väčšiu konkurenciu. Teraz je záloha barci taká, že fakt dobrý záložník by sa do nej prebojoval

tunno

-1
2017-08-16 11:28:00

Stačí vidieť že nema cit pre pozicnost, nemá dobrý prehľad ani prihrávku a to sú veci ktoré sa nikto naučiť nedokázal. Podobne ak Vidal bude trénovať bránenie 10hodin denne tiež na tom lepšie nebude.

Hviezda

1
2017-08-16 13:05:01

Samozrejme je ťažké odhadnúť, či nakoniec dosiahne potrebnú úroveň, avšak ja pevne verím, že to je najmä o hlave a nastavení, čo práve z môjho pohladu od golu do siete PSG prelomil, čo sa ukázalo aj v zápase s Realom, že sebavedomie išlo hore, takže ak bude vtom pokračovať, tak myslím, že sa to môže prejaviť. Ako si ja pamatam na Xaviho pred Guardiolom, tak to bol vtedy z mojho pohladu

Hviezda

1
2017-08-16 13:08:26

alibisticky futbal (vtedy som nedokazal ocenit riadenie tempa timu), ale ak by neprisiel Guardiola a neprestavil hracov najma v hlave tak by nikdy nedosiahli taku uroven. To je problém aj dnešnej zálohy (hra na istotu), avšak dovolím si tvrdiť, že to nieje chyba schopností, ale práve hlavy a u Roberta tam najma v hre hlavou nastal progres. My sme dokazali aj z kreativneho Ardu schopneho vzdy prekvapit spravit alibisticky stroj, co sa mierne zmenilo:D (samozrejme trošku prehnané)

gulio

0
2017-08-16 15:20:55

Celé Barcelonske vedenie je na piču,dať preč Roberta bude najvätšou chybou po Thiagovi,Tak kurva už nech ma neserú s tou ich prestupovov politikou ,veď sme celému svetu na smiech dobrých hráčov dávame preč a odpad kupujeme za velké lóve, nechce sa mi to tu rozpisovať ale snáď káždý vie o čom tu píšem!!!!

emiliano

0
2017-08-18 22:40:35

Roberto je priemer ligy - nemá rýchlosť, jemnú techniku,nevie obísť hráča,,nemá strelu,s loptou je drevený.Nadpriemer je v bojovnosti. Podobný je Raki,ten má však strelu Takých ako on je v lige veľa. Iný level je Aleňa - hravý ,technický, tvorivý, to bude nový Xavi

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.