vs. Murcia
o 1d 9h 50min
ČLÁNOK
článok

Zmena názvu Camp Nou hrozí už budúci rok

18:47, 11. 10. 2017, Lukas KLUB

Denník Sport a denník Mundo Deportivo informujú, že FC Barcelona chce v prvých mesiacoch budúceho roka podpísať sponzorskú zmluvu, ktorej výsledkom bude aj zmena názvu Camp Nou.

Čo sa týka práv pre názov štadióna, FC Barcelona v súčasnosti vedie pokročilé rokovania a s jednou z firiem môže už čoskoro dospieť k úplnej dohode. V prvých mesiacoch 2018 môže klub zvolať mimoriadne zhromaždenie socios compromisarios, na ktorom delegáti budú musieť akceptovať dohodu s novým sponzorom a zmenu názvu Camp Nou. Treba však pripomenúť, že zmena by prebehla tým štýlom, že ku Camp Nou by sa do názvu pridal ďalší dodatok.

Za rokovania o novom sponzorovi FC Barcelona je zodpovedná firma Van Wagner, ktorá všetko zastrešuje. Z titulu novej sponzorskej zmluvy by Katalánci ročne zarobili medzi 200 až 300 miliónmi eur. Išlo by takmer o polovicu rozpočtu na nový projekt Espai Barca.

zdroj: mundodeportivo.es sport.es
foto: sport.es

© 2010, Autorské práva ForcaBarca.sk. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu je výslovne zakázané.
Diskusia
18:54 11.10.2017 ∙ messuaney
- 21 +

Camp Nou s dodatkom - no problem

19:06 11.10.2017 ∙ buldozer
- 48 + top komentár hviezda

Camp Nou Halal Kebab? :D

19:17 11.10.2017 ∙ Rossel
- 36 + top komentár hviezda

hoci si neviem predstaviť pozmenený názov štadióna, ale ak Barca chce byť konkurencieschopná, chce modernizovať priestory, športoviská a ak chce mať dobrý mančaft v tomto období nekontrolovateľných súm za hráčov, je zmena názvu niečo, čo by som dokázal pochopiť a akceptovať

19:19 11.10.2017 ∙ Teo07
- 19 +

Presne tak. Camp Nou, plus niečo. Všade na svete to tak funguje.

19:24 11.10.2017 ∙ Rossel
- 21 +

tak tak..navyše každý kto bol na Camp Nou môže potvrdiť že rekonštrukcia štadióna sa už žiada...a odkiaľ inak by Barca vedela len tak zhrabnúť 600 miliónov ?

15:40 12.10.2017 ∙ BarcaFan4502
- 0 +

pokial sa nevolame camp nou qatar airways tak je to ok

19:18 11.10.2017 ∙ Teo07
- -7 +

Autor článku, Lukas, v nadpise uvádza, že "hrozí" zmena názvu. Hrozí! Akoby sa malo stať niečo strašné! Nejaká katastrofa, ktorú toto ide toto vedenia opäť spáchať! Lukas, naozaj bolo v originálnom článku na Mundodeportivo uvedené, že hrozí zmena názvu? Alebo si si to, ako tradične, vymyslel...?

19:43 11.10.2017 ∙ kopanakope
- -3 +

este si si na neho nezvykol?

19:48 11.10.2017 ∙ Teo07
- -10 +

Nie! Toto predsa nie je možné! Nemôže si redaktor vymýšľať nezmysly! To je nonsens! To túto stránku totálne degraduje. Sa čudujem, že to nevadí redakcii, preboha.

20:08 11.10.2017 ∙ Kokosnik admin ForcaBarca.sk
- 14 +

Lukas nie je Google Translate a toto nie je Wikipedia.

20:49 11.10.2017 ∙ Teo07
- -9 +

Aha. Takže keď si redaktor do autorského článku z iného periodika dopĺňa vlastné myšlienky, je to v pohode. So zámerom, aby ovplyvnil význam...!!! Tak od Teba som toto nečakal, Kokosník...
Ale v pohode. Toto mi stačí.

20:53 11.10.2017 ∙ Lukas admin ForcaBarca.sk
- 19 +

na tuto znozku nezmyslov a klamstiev uz zareagujem aj ja. Pan Teo7, registrujem, ze v poslednom case sa do mojej osoby navazate s vecami, nad ktorymi sa rozumnym ludom zastavuje rozum. Obvinujete ma z klamstiev a vymyslov, voci comu sa razne ohradzujem. Clanok vyssie som spojil z dvoch zdrojov. Preto na Mundo Deportivo a ani na Sport tento clanok a ani nazov nenajdete. Nie je autorsky. Tak prestante klamat Vy..

21:00 11.10.2017 ∙ Teo07
- -12 +

Nie, nie, pán Lukas! Zámerne vnášate do článkov vaše názory, aby ste ovplyvnil ich význam! Keď raz v akomkoľvek článku, ktoré ste "spojil" ( to čo je, preboha??), doplníte vaše slovo, myšlienku, názor, zásadne tým zmeníte význam pôvodného článku! A vy to robíte často a rád! Posledne o tom, ako Bartomeu "opäť klamal", čo ste si vymysleli kompletne.

21:10 11.10.2017 ∙ cescfabregas58
- 14 +

nemám slov .. :D

21:15 11.10.2017 ∙ Lukas admin ForcaBarca.sk
- 13 +

Spojil? no uplne jednoducho. ak najdem viacero zdrojov, v ktorych su k danej teme rozne informacie, tak ich spisem do jedneho clanku. Svoje myslienky do clankov nedoplnam, ak ano, v zdrojoch je forcabarca.sk. Na druhej strane pocas posobenia webu sa tu za tie roky vzdy objavil vam podobny navstevnik, ktory len vymyslal, ociernoval, klamal ci zavadzal.. Ale Vy ste kvalita.

21:24 11.10.2017 ∙ Teo07
- -12 +

Určite neklamem, nezavádzam, neočierňujem, len pragmaticky pomenúvam veci pravým významom. Jasne a konkrétne Vám vždy poviem, čo ste si vymyslel a doplnil do pôvodného článku. Ani raz ste mi to nevyvrátili. Ale chápem, že, mierne povedané, veľmi jednoduchým čitateľom tejto stránky, ktorých je tu viac ako dosť, je to jedno, takže sú na vašej strane. :-)

20:56 11.10.2017 ∙ Lukas admin ForcaBarca.sk
- 23 +

Zaroven: Ak ma chcete poucat ako clanky pisat, som tomu otvoreny - patent na rozum nemam, nie som ani novinar. Pripadne Vas velmi radi privitame v redakcii a mozete nam pomoct tento portal dostat na vyssiu uroven. Samozrejme necakajte za to nic, pretoze sme len partia fanusikov, ktori travia hodiny zo svojho volneho casu denne aktualizovanim tohto portalu, aby cules v SR a v CR mali Barcu na dosah.

21:18 11.10.2017 ∙ Teo07
- 4 +

S týmto súhlasím. Chodím sem preto, lebo na jednom mieste nájdem informácie o svojom klube. To je v poriadku. Stačí, keď sú korektné. A novinár nie som ani ja, a na písanie nemám čas.

21:37 11.10.2017 ∙ Lukas admin ForcaBarca.sk
- 8 +

reakcie ku komentu vyssie:
vyvratil som vam to teraz. predchadzajuce pokusy som neriesil. ako ste si vsimli, do diskusii sa zapajam len vynimocne. mate vsak svoju pravdu a tej sa drzite. hoci nie ste novinar, podsuvate tu svoje nazory, o ktorych ste presvedceny, ze su spravne. a na zaklade toho vyhlasujete, ze ja klamem a zavadzam. je to hlupost. a tymto uzavriem. idem sa venovat rodine. najlepsie straveny cas. Majte pekny vecer

22:38 11.10.2017 ∙ Kokosnik admin ForcaBarca.sk
- 7 +

Redaktor, ktory do clanku vlozil subjektivne hodnotiace slovo! Toto tu este nebolo! https://media.tenor.com/...

K veci: vies argumentovat, preco to v takom rozsahu nie je v pohode? (pre upresnenie - 95% clanku sa v ramci prekladatelskych moznosti prelozilo "spravne"; nedoslo k faktickej zamene, ako napr. ze by Lukas tvrdil, ze premenuje sa Bernabeu a nie Camp Nou)?

23:01 11.10.2017 ∙ Marian
- 10 +

Teofil, jednu radi Ti dám: presedlaj na forcabarca.cz a budeš mať pokoj a dušu na mieste.
Lukas:vďaka Ti za to, čo robíš.

11:09 12.10.2017 ∙ Jestper9
- 0 +

Ani mne sa nepáči, ked niekto podá svoj názor ako dáku oficiálnu informáciu, ale potom ked si pozrem zdroj, tak je to ok a ani nemusim pozerat, lebo dá sa to z kontextu vycítiť a je to bežné všade vo svete, že ked novinár aj profik robí článok, tak pracuje s faktami, ale samozrejme robí to zo svojho pohľadu. je tu článkov veľa. Mna napr. nezaujímajú statistiky a kto aký rekord a podobne. také články ani neotvorím, ale redaktorom treba len a len dakovat, lebo denno denne je tu vela clankov a máme vdaka ním prehlad!

13:17 12.10.2017 ∙ espana
- 0 +

Aj Atléti majú sponzora v mene štadióna - "Wanda" Metropolitano a takisto aj iné veľkokluby - Bayern, Juventus,.. je to nevyhnutné, aby sme aj finančne konkurovali špičke.

14:12 12.10.2017 ∙ dinste
- -2 +

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Ak chceš pridať komentár musíš sa registrovať
Alebo môžeš použiť Facebook login