Ernesto Valverde v zápase Barcelony s Interom Miláno pripravil striedania, ktoré sa fanúšikom prítomným na Camp Nou vôbec nepáčili. Camp Nou najviac vypískalo Valverdeho rozhodnutie stiahnuť z hry Arthura Mela a na miesto neho do zápasu nasadiť Artura Vidala.

Fanúšikom sa totiž hra Brazílčana veľmi páčila. Záložník na trávniku predviedol skvelý výkon a aktívne sa podieľal na hre tímu. Fanúšikovia tak rozhodnutie trénera neprijali pozitívne. Divákom na Camp Nou sa v každom prípade nepáčilo ani stiahnutie Rafinhu, keď tréner miesto neho na trávnik poslal Nelsona Semeda. Rafinha hral od prvej minúty, keď mu tréner dal prednosť pred Dembélém, ale celý zápas neodohral. Francúza sme v dnešnom zápase nevideli vôbec. Jeho úloha v tíme Blaugranas je menšia, než na začiatku sezóny.

Tretia zmena prišla pred koncom zápasu. Tentokrát z trávnika odišiel Coutinho a miesto neho si na pár minút zahral Munir. Malcom sa tak na trávnik takisto nedostal.

zdroj: sport.es
foto: sport.es

MSN4ever

33
2018-10-24 23:49:59

Keby aspoň strieda normálne ten Valverde tak ma tak nevytaca.. hlavne jak mrha talentom Malcoma.. no i Dembélé by sedieť nemal..

Sheva7

top komentár
50
2018-10-24 23:53:58

Dembele ak da niekto 100 + predať a kupiť hrot

Alek

28
2018-10-25 01:40:01

suhlas no malcom ma hravat

BigEL

1
2018-10-25 07:01:48

Za Dembeleho ti nikdo 100 mega nedá,ja bych teda určitě nedal.

myzuFCB

16
2018-10-25 07:50:17

Blbosť podľa mňa. Dembele má kvalitu no musí hrať pravidelne a veľa. Potrebuje hernú prax a skúsenosti. Sedením na lavičke ich nezíska. Stále je mladý má sa čo učiť.

Darsley

13
2018-10-25 07:53:46

Dembelé odíde do nejakého iného klubu a bude dávať gol za gólom a obiehať aj 5 hráčov naraz a budeme is biť hlavu o múr....ale žiaľ to je tvdohlavý tréner :) my s tym nič neurobíme

UpEpic

29
2018-10-25 07:11:54

Dôvod prečo by nemal sedeť dembele? To že stráca lopty okej ale to že sa vysere nato a nenaháňa a je mu to jedno by mu netolerovali nikde. Ten jeho prístup ma veľmi vytáča keď vidím ako tam “starý” suarez naháňa 90minút a mladý Dembele sere nato.

pa3kpraha

-13
2018-10-25 07:54:16

Neviem aky zapas si videl v sobotu a co ukazovala TV, ale Dembele makal... Suarez stal v offside a cakal a padal...

UpEpic

11
2018-10-25 08:07:43

Názor ti neberiem a presviedčať ťa nepotrebujem. Asi sme pozerali iný zápas teda dokonca zápasy. Podľa mňa Dembele má prepnutie do defenzivý nulové v každom zápase

pedo

7
2018-10-25 09:27:02

To je aj dôvod, prečo na MS mu Deschamp nedával šancu hrať

Vladis_46

22
2018-10-25 00:05:47

Podľa mňa by mal Copa Del Rey hrať Malcom každý zápas od začiatku do konca, aby sa rozohral a aby ukázal čo v ňom je, snáď aj presvedčí Valverdeho, aby ho dával do zápasoc aspoň z lavičky, v opačnom prípade ho potom poslať aspoň do konca sezóny na hosťovanie, aby hral

MinoKe

-39
2018-10-25 00:24:14

Bola to riadna komedia. Neviem ci som v zivote pocul takyto piskot publika na trenera svojho klubu pri strieadani hraca. Ale zas na druhej strane je pravda ze podla mna hral Vidal lepsie ako Arthur.

patrest1

38
2018-10-25 00:26:09

Vidal lepsie ako Arthur? Pil si?

MinoKe

-11
2018-10-25 00:29:17

Nie nepil som, nebit Vidala tak druhy gol ani nedame. Pozri si este raz zapas od prichodu Vidala na travnik.

BayernMunchen

4
2018-10-25 12:40:21

Preco by mal niekto bit Vidala? Bitku si chalan nezasluzi

MinoKe

-19
2018-10-25 00:41:23

Este dodam ze Arthur bol v tomto zapase dobry hrac ale nie platny hrac. Vidal bol platny hrac a to je v hre dolezite. Osobne Vidala nemam rad a ani som nechcel aby prestupil do Barci. Ale dnes bol z mojho pohladu pre Barcu platnejsi hrac ako Arthur.

katalanec

15
2018-10-25 07:05:20

Kamarat ty si asi nepozeral zapas :D

Cingi

5
2018-10-25 07:38:20

aký zápas si pozeral??? bol jeden z najlepších na ihrisku

LaBrie

1
2018-10-25 13:20:48

Ty co beres, vsak ty vidis uplne opacne....

Alek

0
2018-10-25 01:42:48

bulldozer

17
2018-10-25 01:44:45

Coutinho dneska 10x strata lopty a len 2 klucove prihravky. To len na porovnanie ze Dembele mal minule 6 strat a 4 klucove prihravky a dostal hodnotenie 3/10. :D

Petros

5
2018-10-25 09:29:12

S tim Coutinhom musim souhlasit,vcera co dotek s balonem ,to ztrata

Alek

9
2018-10-25 02:50:28

Ja si myslim ze fanusikovia piskali na vidala kvoli jeho spravaniu a nie na striedanie a ak nie tak ti co piskali su dost mimo je logicke ze siel arthur dole dnes mal tazky zapas zahral dobre a v nedelu ho treba na el clasico cize normalka plus vidal zahral tiez velmi dobre

zdeklu

8
2018-10-25 06:13:58

jedine, co moze valverdeho ospravedlnit je, ze chcel arthura sanovat na el clasico

singo1

7
2018-10-25 07:33:54

Maju na to pravo platia si pernamentky za velke peniaze a kto iny moze prejavit svoju nespokojnost ked nie oni.my tu za PC???

vondeylen

9
2018-10-25 06:05:20

Malcom by mal hravat...bol taky smutny na lavicke.. Talent...

FCBarcelona2018

-1
2018-10-25 06:40:57

Valverdemu úplne jebe. Také striedania ako predviedol včera patria do kategórie imbecilných. Nepochopím, čo má voči Malcomovi. Vystrieda Coutinfa a pošle tam dreváka Munira? To čo je za logika? Toto už hraničí s debilitou. Kedy chce dať príležitosť Malcomovi ak nie teraz? A Vystriedať Artura, najlepšieho hráča na trávniku za Vidala, tak k tomu už vôbec nemám slov. Valverde by mal odísť, pretože preferuje hráčov, ktorí na trávniku absolútne nič neukážu. Pripadá mi to ako vzťah LE voči Albovi, vtedy si Alba tiež skoro nezahral. Vedenie Barce by si s Valverdem malo poriadne pohovoriť!

zdeklu

5
2018-10-25 06:51:57

mozno je dvojity atent a plati ho aj real :-)), len mu to nejako nevychadza :-)))))))))

BigEL

14
2018-10-25 07:00:58

Jako i když střídání Arthura těžko pochopitelné,tak na druhou stranu i Vidal ukázal,že má co nabídnout a klidně si může Rakitič někdy odpočinout.Mě se výkon Vidala líbil.

Kazik

8
2018-10-25 07:43:41

Hrozne citat vase prispevky, ten by striedal toho lebo sa mu paci ten toho lebo smune sedi na striedacke ten toho lebo je dreveny imbecil no des ludia.... Rafinha si urcite zasluzi prednost pred Malcomom, ma 25 rokov stravil na lavicke barcelony vela casu a je to kvalitny vyzrety hrac, ktory plni pokony trenera. Nikto nevie ako trener rozmysla, koho chce posetrit ale plnu hubu reci tu ma kazdy....

adriano

4
2018-10-25 08:29:43

Tak ked je rafinha lepsi ako malcolm podla teba a inych tuna podaktorych tak potom je aj monchi asi uplny luzer ze si vyhliadol malcolma.Vsetci co tu trepete ze malcolm je slabucky sa nevyznate do fotbalu vobec.Monchi ako spottovy riaditel sevili takto nakupil vela hracov a aj alvesa mimochodom su z nich aky hraci alebo boli.Monchi ma cuch na takych hracov macku vo vreci by nekupil a zato malcolma vyfukla barcelona rimu.Malcolm je talent ale valverdemu zrejme nekupili hraca po jeho voli tak ho nestava.Zial stavia munira co vobec nema na prvi tym barcelony a uz mi to pride ako keby to robil trener barcelony naschval.

Radovan

0
2018-10-25 09:29:40

Radovan

1
2018-10-25 09:31:32

Ani nevies ako sa malcom vola ale hlavne ze ho mas nastudovaneho aky je skvely....rafinha si uz co to prezil v barcelone a zasluzi si konecne hrat, kopa mladych hracov si musi pockat na sancu, preco by mal byt malcom vynimka..samozrejme suhlasim ze o tomto case uz mal mat odohrane viac nez 25 minut, snad v cdr zahviezdi

adriano

1
2018-10-25 11:44:05

Ja ho nemam za potreby studovat ale monchi si myslim je odbornik a ma to co uz za sebou staci sa pozriet najeho pracu v sevile.Ved ho chcela aj barcelona.A malcolm bol kupovany ako velky talent ved zato ho vyfukli rimu a valverde sa mu odvdacil 23 minutami v hre ked sa odohralo 9 kolv lalige a tri kola v lige majstrov.Za 12zapasov odohrat 23 minut je zalostne malo to svedci aj o trenerovi ze volaco ma proti tomuto hracovi.

Kazik

1
2018-10-25 11:49:55

Ja som nikde nenapisal ze je slabucky ani ze je Rafina lepsi ako Malcom. Tak teraz neviem ci si chcel reagovat na mna. Za ten cas co je v FCB by si zasluzil viac priestoru, nevravim ze nie. Napisal som ze chapem preco trener uprednostnil Rafinhu, to co si si povymyslal su tvoje slova... treba viacej citat

adriano

0
2018-10-25 13:19:43

Ja som reagoval na radovana.Prepac ak to vyzera ze na teba.

johnko88

2
2018-10-25 11:17:09

Kazik plne s tebou suhlasim. Preco by mal Malcom nabehnut do takehoto tazkeho zapasu? Kto si mysli ze bude hrat v nedelu,tak ma ruzove okuliare. Rafinha si sancu z tych dovodov co si napisal urcite zasluzil a odvdacil sa trenerovi golom. Malcom musi cakat na sancu v pohari a tam nech sa ukaze.

JanyR111

10
2018-10-25 08:19:57

Čítam tu rôzne názory...čo sa týka dembeleho ano je správne že sedí na lavičke možno si uvedomí že treba makať...nechápem ľudí ako sa ho môžu stále zastávať veď nič nehraje ale naozaj že nič a šance dostal...Skoda toho malcoma...suarez pán hráč makac dric bojovník tak pindajte naňho aj poniektorí aj naďalej hlupáci....A ešte jeden poznatok vidal včera vobec sa mi nepáčilo to pískanie bolo to trápne na vlastného hráča...ukázal ako sa má bojovať a aj za tých 15 min bol prínosom...Ja mu veľmi fandím tak ako celej barcelone už 25 rokov :-)

Jestper9

1
2018-10-25 08:43:29

Dobry nazor. Dembele, keby nestal tolko a nebol akoze nnahrada za Neymmara, tak je uz davn v nemilosti aj tu. Ale niektori stale dufaju,, ze proste sa este ukaze. Aj Denilson mal super techniku a rychlost. Ale...

tunno

3
2018-10-25 08:27:08

Ja zas nechapem ako mozete tolko kritizovat Dembeleho. Mal aj slabsie zapasy ale vacsinou hral vyborne. Ludia si vsak pametaju vzdy len posledny zapas. a rozhodne je vacsi talent ako Malcom to uz dokazal v top klube ako je borusia. Mame vela hracov ako fajn ze chcete vidiet Malcoma ale nie je tu prenho proste miesto.

Jestper9

-2
2018-10-25 08:45:16

Ukazal to v top klube ako borusia... Viacero hracov v borusii hviezdilo, ale potim v top klube vacsom zhasli ako kometa.

tunno

1
2018-10-25 09:33:24

Vacsinu zapasov dembele zahral dobre, co viac by ste od neho cakali ked rok a pol aj vinou zranenia nema zapasovu prax.

tunno

4
2018-10-25 09:38:44

Paci sa mi hra vsetkych nasich hracov, uz pred sezonou vsak malo byt kazdemu jasne ze ich mame privela. Pochopitelne hned niekolko hracov je nespokojnych, pretoze ide o fakt dobrych hracov ktori su zvyknuty podielat sa na vysledkoch a nie sediet.

Nalim

3
2018-10-25 09:58:57

Dúmam: Malcon je rýchly, hbitý, obrazný, ale nepasuje Valverdemu na štýl hry Barci, pomalá kombinácia z boka na bok alá hádzaná. On a Dembele potrebujú k svojej rýchlosti, rýchly prechod do kontry. A naše strnulé bago (uspávania súpera a následné využitie skupinky v 16-ke) nevyhovuje týmto rýchlikom! Chcel by som ich vidieť hrať spolu so Suarezom, ale to sa nikdy nestane. Lebo smutný muž to neurobí ani 20 min pred koncom zápasu za stavu 3:0.

tunno

0
2018-10-25 10:02:01

Neviem o akom pomalom bagu hovoris. Mal by si sem tam pozriet zapasy majstrostiev sveta ked to mnohe reprezentacie uzavru a aj megafavorit sa trapi. Podali sme vyborny vykon a druhy polcas ked inter otvoril hru mali sme aj kvalitne brejky.

fofo112

3
2018-10-25 10:09:02

nepoznám trénera ktorý sústavne necháva sedieť na lavičke 200 milionov a nevie ich zapracovať do mužstva,keby ich mal Pep to by sme pozerali ako by vedel využiť ich herný potenciál Dembe, Sema, Malcon by pod jeho vedením odvádzali maximum čo v nich je. O tom som presvedčený na 100%,no tento sralo Valve je úplne mimo reálu a tie jeho maniere s Robertom sú neskutočné už len čakám kedy ho dá do brány miesto Marca len aby ho mal na ihrisku.

FCB1933

3
2018-10-25 10:43:18

Dostanem asi 200 minusiek, ale prezijem to.
1. Dembele bola zbrkla a zla kupa. Obzvlast za tie peniaze.
Nepochopil som jeho kupu, myslim ze platnejsim hracom by bol v case kupy Aubameyang.
2. Aj mne uz zacina vadit protezovanie Sergiho Roberta ci stavanie Milunira, ale spolieham sa na to,
ze trener voe, co robi. Stiahnutie Coutinha a Arthra vidim aj v kontexte ElClasica. Oni dvaja budu urcite v zaklade, po vcerajsku na zaklad vidim aj Vidala a Semeda.

JanyR111

1
2018-10-25 12:08:35

Podľa mňa len hlupák ti dá minusku...veľmi výstižný koment mám presne taký istý názor...

BayernMunchen

3
2018-10-25 12:42:48

Dembele nebol zla kupa keby stal o polovicu menej. Ale za jeho cenovku moze potkan Neymar. Ukaz jedneho hraca ktoreho sme po odchode Neymara mohli kupit a dosahoval Neymarov potencial. Mbappe uz bol dohodnuty s PSG, Hazarda pustit nechcel, aa aj keby chceli tak Hazard chce ist ro realu. Daj nejake ine kvalitne meno

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.